Met mij is het altijd gezellig natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Was het gezellig met Roy?
Handige harrie.
Op sommige werkplekken mag je gewoon geen blote benen laten zien volgens mij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus een stukje bloot been boven kousen mag niet. Specifiek kousen of ook laarzen? Want daar zie je er ook tig mee lopen
True.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mij is het altijd gezellig natuurlijk.
True.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Op sommige werkplekken mag je gewoon geen blote benen laten zien volgens mij.
Daar kom ik van het weekend wel achter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mij is het altijd gezellig natuurlijk.
truequote:Op dinsdag 9 december 2014 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar kom ik van het weekend wel achter.
quote:
Ik was niet met Roy!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Was het gezellig met Roy?
Handige harrie.
quote:
Gaan jullie meeten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar kom ik van het weekend wel achter.
quote:
Het is ook lullig heb het zelf ook gehad. Dus nu kunnen we niet meer whatsappen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Ik was niet met Roy!![]()
120 euro he.1.2.0. euro.
![]()
[..]
geen blote benen, maar dan wel vol met tattoo's en volgepiercedquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Op sommige werkplekken mag je gewoon geen blote benen laten zien volgens mij.
Welterustenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:17 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen. Welterusten mensen
Ik kan nog appen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is ook lullig heb het zelf ook gehad. Dus nu kunnen we niet meer whatsappen?
Bij mij zou het je 15 euro en een Mqchicken menu kosten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Ik was niet met Roy!![]()
120 euro he.1.2.0. euro.
![]()
[..]
Dat mag ook bijna nergens hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen blote benen, maar dan wel vol met tattoo's en volgepierced
Wat is deze Roy, ik betaalde het eten gewoon voor haar. Had meer van je verwacht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij zou het je 15 euro en een Mqchicken menu kosten.
Is het scherm kapot?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Welterusten
[..]
Ik kan nog appen.
Dat is een groot menu dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij zou het je 15 euro en een Mqchicken menu kosten.
Op een date wel ja, maar dit is werk he, werk en prive moet je gescheiden houden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat is deze Roy, ik betaalde het eten gewoon voor haar. Had meer van je verwacht.
[..]
Is het scherm kapot?
Ik had geen date met haar. En hoezo is het werk?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op een date wel ja, maar dit is werk he, werk en prive moet je gescheiden houden.
Zou dan toch dat glas moeten vervangen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had geen date met haar. En hoezo is het werk?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat is deze Roy, ik betaalde het eten gewoon voor haar. Had meer van je verwacht.
[..]
Is het scherm kapot?
Ow zo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou dan toch dat glas moeten vervangen.
Die is wel kapot ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |