Ja? Ik zal straks anders even de wc-rol erbij pakken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen over lengte ging.
Je mist echt wat. Als je al iets met Westerns hebt dan wil je deze game niet wegleggen. GOTY-editie kost nu geen drol en zit alle DLC bij.quote:
In mijn hoofd ben jij zo'n lief braaf en deugdelijk meisje terwijl ik weet dat je best een boefje bentquote:
Dat doe ik wel in CS ofzo, op Steamquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die. Farcry en GTA heb ik dat ook mee...
Maar daarna wil ik online knallen
klein stijfje nuquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week een terminalversie gemaakt van 2048, de voldoening als het dan werkt is gewoon zo mooi.
Wat is 2048?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week een terminalversie gemaakt van 2048, de voldoening als het dan werkt is gewoon zo mooi.
fok it, ik ga hem nu gewoon meteen bestellen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je mist echt wat. Als je al iets met Westerns hebt dan wil je deze game niet wegleggen. GOTY-editie kost nu geen drol en zit alle DLC bij.
Ik heb je stijfje gezien, Roy. Zo klein was die niet.quote:
Hij bedoelde denk ik eerder dat hij nog niet helemaal hard was.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je stijfje gezien, Roy. Zo klein was die niet.
De beste beslissing zo tegen het eind van het jaar!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
fok it, ik ga hem nu gewoon meteen bestellen.
Dat spelletje waar je cijfers moet swipen om ze te combineren, en dan het getal 2048 moet bereiken.quote:
Ik wilde niet meteen te hoog van de toren blazenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je stijfje gezien, Roy. Zo klein was die niet.
Ik had even stille hoop dat het acteurs waren, maar heeft alle schijn van nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die eraan meedoen vind ik nog het raarst. Vrijwillig
Nee, daar zijn ze echt te droevig voor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:11 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik had even stille hoop dat het acteurs waren, maar heeft alle schijn van niet
Ah, dat kan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij bedoelde denk ik eerder dat hij nog niet helemaal hard was.
Wijsquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde niet meteen te hoog van de toren blazen
O die heb ik dan blijkbaar helemaal gemist.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat spelletje waar je cijfers moet swipen om ze te combineren, en dan het getal 2048 moet bereiken.
Dat mag ook niet las ik gisteren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde niet meteen te hoog van de toren blazen
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef Inolvidable het volgende:
Lekker naar de Mac geweest.
En telefoon laten vallen.
Was het gezellig met Roy?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef Inolvidable het volgende:
Van wie niet?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef aeque het volgende:
[..]
O die heb ik dan blijkbaar helemaal gemist.
[..]
Dat mag ook niet las ik gisteren.
Lekker! En jammer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef Inolvidable het volgende:
Meerdere users die dat gisteren aangaven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |