Ik heb er wel heel veel plezier van gehad.quote:
Dat motortje kan je vast wel demonterenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb er wel heel veel plezier van gehad.
Op mijn werk mogen tatoeages niet, maar blote benen onder een rokje (in de zomer) wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen blote benen, maar dan wel vol met tattoo's en volgepierced
De fuck fax.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat motortje kan je vast wel demonteren
Met mijn S5 kan dat, die is waterdicht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De fuck fax.
Stel dat ze een trillend iets wilt, dan heeft ze vast een vibo. Nee ze duwt haar telefoon er even in.
Wel lekker breed toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De fuck fax.
Stel dat ze een trillend iets wilt, dan heeft ze vast een vibo. Nee ze duwt haar telefoon er even in.
Dankje voor de uitleg, ik was al aan het bedenken wtf hij bedoelde.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De fuck fax.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mijn S5 kan dat, die is waterdicht.
Ik heb een keer een banaan op een vrouw gebruikt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De fuck fax.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een banaan op een vrouw gebruikt.
#durftezeggen
Met of zonder schil?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
#durftezeggen
da's dan ook een stuk appetijtelijkerquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op mijn werk mogen tatoeages niet, maar blote benen onder een rokje (in de zomer) wel.
Nietesquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:34 schreef aeque het volgende:
Fax jij hebt de users hier gewoon verpest.
Nu snap ik je username.quote:
Kaneelstokjes in plaats van bananen.quote:
Nou ik vind mijn tatoeage ook heel mooi hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's dan ook een stuk appetijtelijker
wat bedoel jequote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou ik vind mijn tatoeage ook heel mooi hoor.
Maar ik heb wel een rare outfit aan als die zichtbaar is op mijn werk.
Kaneelstokjes zijn heerlijk, waar bananen vies zijn, ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kaneelstokjes in plaats van bananen.
Toch wel een tattoo van bambi he?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan heb je het ook over een functie. Ik dacht meer aan kantoorwerk, klantenservice, receptie, etc.quote:
tattoo's kunnen zeker mooi zijn, alleen helemaal vol als een wandelende inktvlek vind ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Lewd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
#durftezeggen
Denk dat het wel pijnlijk is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaneelstokjes zijn heerlijk, waar bananen vies zijn, ja.
Ze bedoelt dat hij op een plek zit die normaal gesproken niet zichtbaar is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:43 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Je hebt een rare outfit aan als je tatoeage zichtbaar is op werk?
wat dan weer raar is, want juist bij een winkel praat je over zichtbaarheid. Kantoorfunctie is alleen collega’s onderlingquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heb je het ook over een functie. Ik dacht meer aan kantoorwerk, klantenservice, receptie, etc.
Tattoo'squote:Op dinsdag 9 december 2014 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tattoo's kunnen zeker mooi zijn, alleen helemaal vol als een wandelende inktvlek vind ik
Ik denk dat het meer met het soort functie te maken heeft.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat dan weer raar is, want juist bij een winkel praat je over zichtbaarheid. Kantoorfunctie is alleen collega’s onderling
Het voelde raar.quote:
Lijkt me inderdaad erg ruw om dat naar binnen te moeten krijgen. Mijn mond is vaak al schraal van die dingenquote:
Jij snapt mij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat hij op een plek zit die normaal gesproken niet zichtbaar is.
mij ook niet, trok alleen ff de vergelijking met blote benenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer met het soort functie te maken heeft.Overigens heb ik ze zelf niet zien lopen bij de Gamma of wat dan ook. Maar zou dat wel zo zijn, ik stoor me er iig niet aan. Kan mij het boeien.
Het lijkt me echt drie keer niets.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelde raar.
Ik deed het in een opwelling, maar ik had verwacht dat het leuker zou zijn.
[..]
Lijkt me inderdaad erg ruw om dat naar binnen te moeten krijgen. Mijn mond is vaak al schraal van die dingen
Ik zou als vrouw ook niet rond willen lopen met blote benen op de werkplek.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mij ook niet, trok alleen ff de vergelijking met blote benen
Ik denk dat de meeste mannen daar anders over denkenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou als vrouw ook niet rond willen lopen met blote benen op de werkplek.
Dat is juist het probleem. Ik ben daar om te werken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen daar anders over denken
Eerst nog de winter.quote:
102 dagen nog.quote:
Damn zo lang nogquote:
Dan zijn wel m'n schatjes jarig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Damn zo lang nog
December vind ik altijd nog wel leuk, maar januari en februari
Hep en Bogie.quote:
verjaardagen genoeg hier, maar verder maar een depressieve bende. In maart krijg je tenminste alweer wat lentekriebelsquote:
Ik wist het antwoord wel, maar wilde even wat positieve aandachtquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep en Bogie.
Maar jij bent ook lief hoor.
Krijg je dat nog niet genoeg dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist het antwoord wel, maar wilde even wat positieve aandacht
Jij hebt vandaag wat liefs gezegd.quote:
Dat is al meer liefs dan ik gehoord heb vandaag.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag wat liefs gezegd.
En kippenmeisje.
Dat was het wel denk ik.
Herkenbaar ditquote:Op woensdag 10 december 2014 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bedtijd! Een uur geleden eigenlijk al, maarjaaaaa.
Truste!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 december 2014 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Truste!
Dank jequote:Op woensdag 10 december 2014 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
Jullie zijn allebei schatjes hoor.
Awwquote:Op woensdag 10 december 2014 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is al meer liefs dan ik gehoord heb vandaag.
Jij ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
Jullie zijn allebei schatjes hoor.
Trusten.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Truste!
Niet per se geloof ik. Maar dat hoeft ook niet elke dag denk ik. Gisteren zei je wel iets liefs.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Dank je
[..]
Aww
Heb ik niks liefs gezegd?
Kickass.toquote:Op woensdag 10 december 2014 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Buh, geen piratebay meer.Even een alternatief zoeken.
Echt? Goed van mijquote:Op woensdag 10 december 2014 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet per se geloof ik. Maar dat hoeft ook niet elke dag denk ik. Gisteren zei je wel iets liefs.
Kaneel was dan ook wel wat overdonderd over jouw openheid inzake de pener van Hep.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet per se geloof ik. Maar dat hoeft ook niet elke dag denk ik. Gisteren zei je wel iets liefs.
Ik ook.quote:
Whut?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit nu gefascineerd een thread te bekijken of mannen die hun piemel in een wcrol stoppen.
quote:
Kaneel weet meer van die pener dan jij denkt.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Kaneel was dan ook wel wat overdonderd over jouw openheid inzake de pener van Hep.
Ik wist niet of dat mocht op FOK!quote:Op woensdag 10 december 2014 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gun deze site wel reclame in het openbaar
Ik hou het liever stil ivm kuijkquote:Op woensdag 10 december 2014 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gun deze site wel reclame in het openbaar
Dus jij bent opgevuld tegelijk door hep en kaneel?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
[..]
Kaneel weet meer van die pener dan jij denkt.
Ja, die klapmongool is wel jammerquote:Op woensdag 10 december 2014 00:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou het liever stil ivm kuijk
Nogal jaquote:Op woensdag 10 december 2014 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, die klapmongool is wel jammer
Dubbel digit get 5kquote:Op woensdag 10 december 2014 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow, nu op /co/ iemand die claimt dat hij 28 miljoen heeft in het Secret Santa thread. Iedereen direct bedelen. Zonde
Beetje een voorbarige conclusie om te trekken.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus jij bent opgevuld tegelijk door hep en kaneel?
hahaquote:Op woensdag 10 december 2014 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, leuk toch? Beetje piemels kijken.
Kaneel komt uit de kast.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, leuk toch? Beetje piemels kijken.
Dus als ik naar kutjes kijk ben ik lesbisch?quote:
Eerst vermoed dat je we MMV gedaan hebben en nu dat ik hommo ben?quote:
Jij was er alleen voor hep.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst vermoed dat je we MMV gedaan hebben en nu dat ik hommo ben?
Je lult jezelf vast. Best grappig.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij was er alleen voor hep.
Godverdomme mensen ik maak toch maar een grapje.Nu ben ik op mijn pener getrapt.
Kerstboom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |