Ik ook.quote:
Whut?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit nu gefascineerd een thread te bekijken of mannen die hun piemel in een wcrol stoppen.
quote:
Kaneel weet meer van die pener dan jij denkt.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Kaneel was dan ook wel wat overdonderd over jouw openheid inzake de pener van Hep.
Ik wist niet of dat mocht op FOK!quote:Op woensdag 10 december 2014 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gun deze site wel reclame in het openbaar
Ik hou het liever stil ivm kuijkquote:Op woensdag 10 december 2014 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gun deze site wel reclame in het openbaar
Dus jij bent opgevuld tegelijk door hep en kaneel?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
[..]
Kaneel weet meer van die pener dan jij denkt.
Ja, die klapmongool is wel jammerquote:Op woensdag 10 december 2014 00:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou het liever stil ivm kuijk
Nogal jaquote:Op woensdag 10 december 2014 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, die klapmongool is wel jammer
Dubbel digit get 5kquote:Op woensdag 10 december 2014 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow, nu op /co/ iemand die claimt dat hij 28 miljoen heeft in het Secret Santa thread. Iedereen direct bedelen. Zonde
Beetje een voorbarige conclusie om te trekken.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus jij bent opgevuld tegelijk door hep en kaneel?
hahaquote:Op woensdag 10 december 2014 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, leuk toch? Beetje piemels kijken.
Kaneel komt uit de kast.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, leuk toch? Beetje piemels kijken.
Dus als ik naar kutjes kijk ben ik lesbisch?quote:
Eerst vermoed dat je we MMV gedaan hebben en nu dat ik hommo ben?quote:
Jij was er alleen voor hep.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst vermoed dat je we MMV gedaan hebben en nu dat ik hommo ben?
Je lult jezelf vast. Best grappig.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij was er alleen voor hep.
Godverdomme mensen ik maak toch maar een grapje.Nu ben ik op mijn pener getrapt.
Kerstboom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |