Mwah, die zijn er tegen de tijd dat ik er geld voor over heb wel uit denk ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
AC Unity zit nog vol met bugs en glitches, dan kan je beter Far Cry 4 nemen.
Die ziet er ook wel goed uit jaquote:
Whyquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef -Engel- het volgende: [..] Nee is sexy.... op het werk mag het niet
![]()
Maar die is ook weer op de PS3 te krijgen..quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
AC Rogue is trouwens ook verrassend goed.
Niet professioneel.quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja. Al heb ik gisteren weer Red Dead Redemption in de 360 gedaan en dat is nog steeds 1 van de beste games aller tijden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
AC Rogue is trouwens ook verrassend goed.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, die zijn er tegen de tijd dat ik er geld voor over heb wel uit denk ik
[..]
Die ziet er ook wel goed uit ja
Alleen op last-gen zelfs.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar die is ook weer op de PS3 te krijgen..
Ik vind de Co-op en aanpassings mogelijkheden gaaf in Unity..
MP kan me gestolen worden over het algemeen, ben meer een singleplayer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar die is ook weer op de PS3 te krijgen..
Ik vind de Co-op en aanpassings mogelijkheden gaaf in Unity..
Ik hou van co-op, dan merk je echt in welke maten mensen hetzelfde, of juist heel anders denkenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
MP kan me gestolen worden over het algemeen, ben meer een singleplayer.
Godver, ik moest lachen.quote:
True. Sommige games zijn leuk in co-op, dat geef ik toe. Speel met die maat van me Resident Evil 6 zo en dat maakt de game een stuk draaglijker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hou van co-op, dan merk je echt in welke maten mensen hetzelfde, of juist heel anders denken
Welterusten lieve Engelquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:
ik had dus gewoon de LApo![]()
waarom gaan er hier dan geen alarmbellen af?
Anyway bedtijdNU echt
Ik heb je geholpen. Welterustenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:
Anyway bedtijdNU echt
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:
Anyway bedtijdNU echt
quote:
M'n oppervlakkige bitch alarm gaat af..quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:05 schreef Jelia het volgende:
Oh fuck, jullie zijn op de nerd-tour lees ik? Ben al weg
Je mag gerust blijven. Net ging het over leggings en we zijn ook gebleven.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:05 schreef Jelia het volgende:
Wat is er rival?quote:
Ik denk dat meeste hier toch aan casual gamen doen. Een nerd vind ik eerder iemand die alle consoles heeft zoals een collega van me of dat je alleen maar de hele dag aan het coderen bent.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:05 schreef Jelia het volgende:
Je vibo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef Jelia het volgende:
[..]
Retorische vraag he. Binnen afzienbare tijd ben ik weer verenigd met mijn grote liefde
Hee af en toe de hele dag coderen is best therapeutisch hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat meeste hier toch aan casual gamen doen. Een nerd vind ik eerder iemand die alle consoles heeft zoals een collega van me of dat je alleen maar de hele dag aan het coderen bent.
dus een stukje bloot been boven kousen mag niet. Specifiek kousen of ook laarzen? Want daar zie je er ook tig mee lopenquote:
De computer heb ik na enkele dagen spelen door en daar maak ik dan misbruik van...quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
MP kan me gestolen worden over het algemeen, ben meer een singleplayer.
Ik maak geen onderscheid eerlijk gezegd: gamen is nerdie wat mij betreftquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat meeste hier toch aan casual gamen doen. Een nerd vind ik eerder iemand die alle consoles heeft zoals een collega van me of dat je alleen maar de hele dag aan het coderen bent.
Ja vast.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hee af en toe de hele dag coderen is best therapeutisch hoor.
Oppervlakkig zijn is een keuze.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid eerlijk gezegd: gamen is nerdie wat mij betreft
Nee micropenis, dat zei ik in het vorige topic al.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aeque, heb jij een dikke piemel?
Dan is tegenwoordig bijna iedereen nerdie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Jelia het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het soms gewoon heerlijk om me helemaal te verliezen in het verhaal, de setting, en wat niet al. Wat Red Dead Redemption in mijn ogen zo voortreffelijk doet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef rival het volgende:
[..]
De computer heb ik na enkele dagen spelen door en daar maak ik dan misbruik van...
Online blijft het onvoorspelbaar
Das wel fijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef Jelia het volgende:
[..]
Retorische vraag he. Binnen afzienbare tijd ben ik weer verenigd met mijn grote liefde
De foto's zien we dan wel langskomen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:08 schreef Jelia het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeën.
Bedoelde mijn bed, maar zie nu mogelijkheden.
Ik dacht dat dat alleen over lengte ging.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee micropenis, dat zei ik in het vorige topic al.
Die moet ik nog steeds spelenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het soms gewoon heerlijk om me helemaal te verliezen in het verhaal, de setting, en wat niet al. Wat Red Dead Redemption in mijn ogen zo voortreffelijk doet.
Ok dan!quote:
Lekker generaliserendquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ja die. Farcry en GTA heb ik dat ook mee...quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het soms gewoon heerlijk om me helemaal te verliezen in het verhaal, de setting, en wat niet al. Wat Red Dead Redemption in mijn ogen zo voortreffelijk doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |