Oliebol.quote:
quote:
Sneeuwvlok.quote:
Champagne.quote:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Champagne.
En nu naar bed, welterusten.
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:48 schreef yats het volgende:
Gelukkig gaat het nooit snel hier. Damn...
Ik ben net weer thuis, mag ik eerst even een warme chocomelk af laten koeken en opdrinken?quote:
Dat kan ik toch heul niet handelen? En hoi by the wayquote:
Nou vooruit maar dan.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis, mag ik eerst even een warme chocomelk af laten koeken en opdrinken?
[..]
Dat kan ik toch heul niet handelen? En hoi by the way
Ik kan het ook niet handelen. Wat doen we nu?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis, mag ik eerst even een warme chocomelk af laten koeken en opdrinken?
[..]
Dat kan ik toch heul niet handelen? En hoi by the way
Sweet dreams dan alvast aardbeitjequote:Op woensdag 10 december 2014 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Morgen gelukkig vrij.Maar ik ga zo wel.
Stilletjes in een hoekje samen huilen en over fok klagen?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet handelen. Wat doen we nu?
Deal.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
Stilletjes in een hoekje samen huilen en over fok klagen?
Dankuquote:Op woensdag 10 december 2014 00:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sweet dreams dan alvast aardbeitje
Waarom klagen over Fok?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
Stilletjes in een hoekje samen huilen en over fok klagen?
Ik niet helaas. Sleep wellquote:Op woensdag 10 december 2014 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Morgen gelukkig vrij.Maar ik ga zo wel.
quote:
God nee, weer een gebroken nacht?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:58 schreef artelligence het volgende:
Ik heb ook wel zin om te slapen
Ogen dicht en clear your mind Artiequote:Op woensdag 10 december 2014 00:58 schreef artelligence het volgende:
Ik heb ook wel zin om te slapen
ik snap je gevoelquote:Op woensdag 10 december 2014 01:01 schreef artelligence het volgende:
Mjeh, lig al bijna 4 uur in krampachtige chillmodus. Ik kan me niet ontspannen. Misschien maar een thuiswerkdagje morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |