Ik kan niet slapenquote:Op woensdag 10 december 2014 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
AhhhhwwFylax is een schatje.
Het middel tegen buikpijn is op tijd naar bed gaan, uiterlijk rond een uur of 10.Probeer het eens.
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Het middel tegen buikpijn is op tijd naar bed gaan, uiterlijk rond een uur of 10.Probeer het eens.
In bed lig ik al,mijn scherm uitdoen heb ik daarstraks ook al geprobeerd.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet je scherm ook eerst uitdoen en in bed gaan liggen.
rukken en slapen.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
In bed lig ik al,mijn scherm uitdoen heb ik daarstraks ook al geprobeerd.
Gister heb ik ook kei slecht geslapen omdat ik buikpijn had door vlinders
Hij is 15 en zit nog op school. Hij hoort gewoon allang op bed te liggen.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat vroeg slapen helpt in mijn optiek niet
plus je ziet er beter uit als je slaapt. Beter uitzien =meer punten bij meisje. Bedacht ik net.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is 15 en zit nog op school. Hij hoort gewoon allang op bed te liggen.
ze vindt me mooi dusjaquote:Op woensdag 10 december 2014 00:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
plus je ziet er beter uit als je slaapt. Beter uitzien =meer punten bij meisje. Bedacht ik net.
Maar straks schoolquote:Op woensdag 10 december 2014 00:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gewoon van genieten, de liefde is geweldig om te ervaren!
okeequote:Op woensdag 10 december 2014 01:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat komt allemaal wel goed joh!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |