Oliebol.quote:
quote:
Sneeuwvlok.quote:
Champagne.quote:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Champagne.
En nu naar bed, welterusten.
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:48 schreef yats het volgende:
Gelukkig gaat het nooit snel hier. Damn...
Ik ben net weer thuis, mag ik eerst even een warme chocomelk af laten koeken en opdrinken?quote:
Dat kan ik toch heul niet handelen? En hoi by the wayquote:
Nou vooruit maar dan.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis, mag ik eerst even een warme chocomelk af laten koeken en opdrinken?
[..]
Dat kan ik toch heul niet handelen? En hoi by the way
Ik kan het ook niet handelen. Wat doen we nu?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis, mag ik eerst even een warme chocomelk af laten koeken en opdrinken?
[..]
Dat kan ik toch heul niet handelen? En hoi by the way
Sweet dreams dan alvast aardbeitjequote:Op woensdag 10 december 2014 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Morgen gelukkig vrij.Maar ik ga zo wel.
Stilletjes in een hoekje samen huilen en over fok klagen?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet handelen. Wat doen we nu?
Deal.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
Stilletjes in een hoekje samen huilen en over fok klagen?
Dankuquote:Op woensdag 10 december 2014 00:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sweet dreams dan alvast aardbeitje
Waarom klagen over Fok?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
Stilletjes in een hoekje samen huilen en over fok klagen?
Ik niet helaas. Sleep wellquote:Op woensdag 10 december 2014 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Morgen gelukkig vrij.Maar ik ga zo wel.
quote:
God nee, weer een gebroken nacht?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:58 schreef artelligence het volgende:
Ik heb ook wel zin om te slapen
Ogen dicht en clear your mind Artiequote:Op woensdag 10 december 2014 00:58 schreef artelligence het volgende:
Ik heb ook wel zin om te slapen
ik snap je gevoelquote:Op woensdag 10 december 2014 01:01 schreef artelligence het volgende:
Mjeh, lig al bijna 4 uur in krampachtige chillmodus. Ik kan me niet ontspannen. Misschien maar een thuiswerkdagje morgen.
Verstandig ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:01 schreef artelligence het volgende:
Mjeh, lig al bijna 4 uur in krampachtige chillmodus. Ik kan me niet ontspannen. Misschien maar een thuiswerkdagje morgen.
Kerstboom!quote:Op woensdag 10 december 2014 00:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik niet helaas. Sleep well
[..]Welk hoekje word het?Ik heb linksvoor bij de open haard en rechtsachter bij de schuifpui nog ruimte nu de kerstboom staat.
Ontwenning maybe?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:01 schreef artelligence het volgende:
Ik ben fan. En er staan ook nog twee kleine boompjes bij de haard. Ik stuur wel even een foto.quote:
Wat leuk! Wij hebben hier werkelijk alles versierd. Maar nog geen kerstboom.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben fan. En er staan ook nog twee kleine boompjes bij de haard. Ik stuur wel even een foto.
Waarom zou je met een piek en kerstballen spelen?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inb4 Fax die vraagt of je met zijn piek en ballen komt spelen.
Ja dat moet je aan Fax vragen.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat leuk! Wij hebben hier werkelijk alles versierd. Maar nog geen kerstboom.
[..]
Waarom zou je met een piek en kerstballen spelen?![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat leuk! Wij hebben hier werkelijk alles versierd. Maar nog geen kerstboom.
[..]
Waarom zou je met een piek en kerstballen spelen?![]()
Ik heb geslapen tot een uur of 8. Toen vond ik het zonde en ben ik naar de film geweest.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed mogelijk
Ik dacht dat jij ook vroeg zou slapen
Hehequote:Op woensdag 10 december 2014 01:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geslapen tot een uur of 8. Toen vond ik het zonde en ben ik naar de film geweest.
Vriend van me wilde weer langs je huis gaan. Ik zei, die slaapt al lang, doe maar niet.![]()
Hehe ja, sliep je maar.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehefuck, ik was echt de hele dag slaapdronken
was het maar waar dat ik toen sliep. Jullie waren welkom geweest als ik niet de hoop had gehad om in slaap te vallen
quote:
Je kunt beter vragen wat niet versierd is, ik heb nog net geen kerstballen in m'n haar.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:12 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Hoe is het versierd? De hele tuin is verlicht of...?
Dat lijkt me best een leuk gezicht eigenlijk. Alhoewel, zo is t natuurlijk ook primaquote:Op woensdag 10 december 2014 01:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Je kunt beter vragen wat niet versierd is, ik heb nog net geen kerstballen in m'n haar.
Lijkt me vervelend.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:23 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een leuk gezicht eigenlijk. Alhoewel, zo is t natuurlijk ook prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |