ja :Squote:Op woensdag 10 december 2014 09:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Samzz het fout heeft?
Maar het is wel altijd zo sfeervol.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat heb ik dus zelf ook. Aangezien mijn ouders wat verder weg wonen ben ik daar de hele week van kerst. Daar is alles al versierd dus hoef ik dat thuis niet ook nog te hebben.
Dat is zeker waar, maar zelfs kerstversiering is niet zo sfeervol dat het mijn huis kan helpen.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar het is wel altijd zo sfeervol.Mijn moeder is de koningin der foute kerstverlichting. En haar boom hangt vol met alleen maar engeltjes.
Testen?quote:
Ik heb er niet eens plaats voor johquote:Op woensdag 10 december 2014 09:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof, maar ik vind het allemaal veel te duur als je alles nog moet kopen. En ik vier kerst toch niet echt thuis.
Goed bezig, Thijs!quote:Op woensdag 10 december 2014 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, net met een recruiter gesproken die me voor een functie voor wilde stellen, en tijdens het gesprek kwamen we erachter dat een vacature waar ik begin dit jaar op gesolliciteerd had weer vacant staat bij een ander bedrijf. Daar ben ik toen op gesprek geweest en dat ging heel goed, alleen kozen ze toen voor iemand anders die (waarvan ik vermoed) nu weer weg is. De eerste vacature gaat niet door omdat die toch te zwaar is, en hopelijk komt er nu een tweede kans bij het andere bedrijf van weleer
De smiley is onderdeel van de zin, want het drukt de emotie bij de betreffende zin uit, dus punt na de smileyquote:Op woensdag 10 december 2014 08:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aangezien het interpunctie is die een zin afsluit, zoals dat vraagteken van jou, er voor dus
Zat ik er in?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb weer 2 dromen van vannacht onthouden, wat is dat toch de laatste tijd.Ik heb het weer!
Ik ben van mening dat de smiley juist erachter moet omdat het geen tekstueel onderdeel is van de zin.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De smiley is onderdeel van de zin, want het drukt de emotie bij de betreffende zin uit, dus punt na de smiley.
Let's agree to disagree.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de smiley juist erachter moet omdat het geen tekstueel onderdeel is van de zin.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:
Hoofd ging er niet in nee?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:21 schreef Samzz het volgende:
Straks poging vier knol scheren. Dubbele dosis erin, hoofd was niet te doen gisteren
.
Breek me de bek niet openquote:Op woensdag 10 december 2014 12:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed bezig, Thijs!Nou hopen dat er eindelijk schot in de zaak komt. Wordt wel eens tijd!
Dat klinkt goed Thijs! Ik heb net ook een recruiter gesproken die me 5 minuten nadat ik mijn cv opstuurde enthousiast belde voor een toelichting en daarna niets meer liet horen. Blijkbaar vinden ze mijn cv interessant en willen ze me mogelijk ergens plaatsen, maar ze hebben nog wat vragen waar ik me de komende dagen over ga buigen.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, net met een recruiter gesproken die me voor een functie voor wilde stellen, en tijdens het gesprek kwamen we erachter dat een vacature waar ik begin dit jaar op gesolliciteerd had weer vacant staat bij een ander bedrijf. Daar ben ik toen op gesprek geweest en dat ging heel goed, alleen kozen ze toen voor iemand anders die (waarvan ik vermoed) nu weer weg is. De eerste vacature gaat niet door omdat die toch te zwaar is, en hopelijk komt er nu een tweede kans bij het andere bedrijf van weleer
'Het'? Wat voor dromen waren het?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb weer 2 dromen van vannacht onthouden, wat is dat toch de laatste tijd.Ik heb het weer!
Dat is al busschauffeur ook wel even stressen idd. Je doet het professioneel en je duwt een bus van een paar ton tegen ze aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:05 schreef Harmankardon het volgende:
Voor het eerst in mijn leven 112 gebeld, een vrouw was tegen/onder een bus gereden. Was een naar gezicht en de buschauffeur liep maar wat rondjes te draaien, compleet gestrest. Ze voelde haar benen niet meer dus maar hopen dat het goedkomt.
Ik heb respect voor bas- en vrachtwagenchauffeurs in de stad, want ook deze bus had voorrang maar de meeste fietsers lijkt het niet te boeien.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is al busschauffeur ook wel even stressen idd. Je doet het professioneel en je duwt een bus van een paar ton tegen ze aan.
Hm,lijkt me niet fijn nee. Dan kun je beter hebben dat je dromen niet onthoud. Maar het waren geen nachtmerries hoop ik?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met 'het' bedoel ik levendig dromen. Hopelijk binnenkort weer lucide.
Ik vind het heel fijn juist.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:21 schreef yats het volgende:
[..]
Hm,lijkt me niet fijn nee. Dan kun je beter hebben dat je dromen niet onthoud. Maar het waren geen nachtmerries hoop ik?
Fijn omdat? Wel fijn dat je zelden nachtmerries hebt. Als ik mijn dromen onthou is het vaak een nachtmerrie of juist een heel relaxte droom. Alles daar tussenin ben ik vaak vergeten als ik wakker word.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het heel fijn juist.Nachtmerries heb ik zelden.
Omdat ik dromen leuk vind en het zonde is om 1/3 van je leven weg te slapen als je daar niets van onthoudt. Nu heb ik ten minste nog iets leuks aan mijn nacht overgehouden.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:37 schreef yats het volgende:
[..]
Fijn omdat? Wel fijn dat je zelden nachtmerries hebt. Als ik mijn dromen onthou is het vaak een nachtmerrie of juist een heel relaxte droom. Alles daar tussenin ben ik vaak vergeten als ik wakker word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |