Ik gok het aanzetten tot haat en/of discriminatie/racisme.quote:Op maandag 8 december 2014 15:16 schreef Religieisfacisme het volgende:
Waar moet het OM hem dan voor vervolgen ?? Wat is het strafbare feit ??
Dat Wilders liever minder Marokkanen wil is nou niet echt een misdrijf.
Hij is verhoord door de Rijksrecherche niet door wat straatagenten. Dat eerste is aanzienlijk zwaarder spul. Jij denkt dat ze tegenover een goed gemonde politicus als Wilders wat brigadiers plaatsen? Daarvoor hebben ze de Rijksrecherche, wat apart staat van de politie. Die onderzoeken alles wat te maken heeft in de sfeer van overheidsproblematiek etc.quote:Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef raptorix het volgende:
Ik zie me dat verhoor al helemaal voor me, zo een domme agent die met 1 vinger het verhoor uitwerkt (het printen gaat waarschijnlijk 3 keer mis).
Roep 'minder Joden' (hoofdletter) en je hebt de poppen aan het dansen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:16 schreef Religieisfacisme het volgende:
Waar moet het OM hem dan voor vervolgen ?? Wat is het strafbare feit ??
Dat Wilders liever minder Marokkanen wil is nou niet echt een misdrijf.
Stop Joden in gaskamers en 70 jaar later klagen mensen dat we niet meer op afkomst or religie mogen discrimineren.quote:Op maandag 8 december 2014 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Roep 'minder Joden' (hoofdletter) en je hebt de poppen aan het dansen.
Ik ben ook wel eens verhood door "zwaarder spul" maar kan je zeggen dat het best amateuristisch isquote:Op maandag 8 december 2014 15:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij is verhoord door de Rijksrecherche niet door wat straatagenten. Dat eerste is aanzienlijk zwaarder spul. Jij denkt dat ze tegenover een goed gemonde politicus als Wilders wat brigadiers plaatsen? Daarvoor hebben ze de Rijksrecherche, wat apart staat van de politie. Die onderzoeken alles wat te maken heeft in de sfeer van overheidsproblematiek etc.
Ik weet niet door wie en wat jij nou precies verhoord bent, maar niet door iemand van de rijksrecherche. Waarschijnlijk in de eerste fases ben je opgehouden voor verhoor. Nee, dat gaat niet ver.quote:Op maandag 8 december 2014 15:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens verhood door "zwaarder spul" maar kan je zeggen dat het best amateuristisch is
Inderdaad, daar was Geert helemaal niet op uit...quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hij heeft toch alleen de vraag gesteld of het volk in die zaal meer of minder Marokkanen wilde? Dat die kudde klapjosti's dan heel hard minder begint te roepen
Hij heeft het gewoon slim gespeeld waardoor ie zich eronderuit kan lullenquote:Op maandag 8 december 2014 15:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Inderdaad, daar was Geert helemaal niet op uit...
![]()
![]()
Als een haatbaard in een zaal vraagt of men minder Joden (hoofdletter; het volk en dus niet de religeuzen) in Nederland wil, reageer je dan ook zo?quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hij heeft toch alleen de vraag gesteld of het volk in die zaal meer of minder Marokkanen wilde? Dat die kudde klapjosti's dan heel hard minder begint te roepen
Denk je dat de GBL uit was op een diepgaande discussie op hoog niveau op dat moment?quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Het waren voornamelijk mensen van zijn partij die daar stonden.quote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon slim gespeeld waardoor ie zich eronderuit kan lullenAls ie letterlijk had gezegd "ik wil minder Marokkanen" dan had ie geen poot om op te staan
Als hij het zo had geformuleerd had hij wellicht minder weerstand.quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef theunderdog het volgende:
En om toch ontopic te reageren, ik wil minder criminele-Marokkaantjes.
Sterker nog, de hele partij was aanwezig.quote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het waren voornamelijk mensen van zijn partij die daar stonden.
Couldn't care any less, idioten die aan een zaal nog grotere idioten idiote vragen gaat stellenquote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als een haatbaard in een zaal vraagt of men minder Joden (hoofdletter; het volk en dus niet de religeuzen) in Nederland wil, reageer je dan ook zo?
Ik noem het niet voor niks klapjosti'squote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het waren voornamelijk mensen van zijn partij die daar stonden.
Ha-ha-haquote:Op maandag 8 december 2014 15:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sterker nog, de hele partij was aanwezig.Wat dan ook niet zo moeilijk is als je maar één lid hebt.
Ehm, ik ken echt wel het verschil tussen rijksrecherche en een politieagent hoorquote:Op maandag 8 december 2014 15:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik weet niet door wie en wat jij nou precies verhoord bent, maar niet door iemand van de rijksrecherche. Waarschijnlijk in de eerste fases ben je opgehouden voor verhoor. Nee, dat gaat niet ver.
Hij doet het juist om die weerstand. Met provoceren krijg je aandacht he.quote:Op maandag 8 december 2014 15:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als hij het zo had geformuleerd had hij wellicht minder weerstand.
Vooral omdat hij daarna lekker de Calimero kan uithangen bij zijn eigen achterban, die, zoals verwacht, er ook met open ogen weer intuinde.quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij doet het juist om die weerstand. Met provoceren krijg je aandacht he.
Zo bedoelde ik het niet. Ik denk alleen dat het een heel verschil uitmaakt of dat je verhoord wordt door een agent of door een R-C. Bij die eerste mag je je nog beroepen op zwijgrecht, de R-C kan je meer dwingen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ehm, ik ken echt wel het verschil tussen rijksrecherche en een politieagent hoor
Yup + dat zijn aanhang dit soort provocerende teksten wil horen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vooral omdat hij daarna lekker de Calimero kan uithangen bij zijn eigen achterban, die, zoals verwacht, er ook met open ogen weer intuinde.
Uiteraard, mijn opmerking was meer als grap bedoeldquote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik denk alleen dat het een heel verschil uitmaakt of dat je verhoord wordt door een agent of door een R-C. Bij die eerste mag je je nog beroepen op zwijgrecht, de R-C kan je meer dwingen.
Excuses in dat geval.quote:Op maandag 8 december 2014 15:47 schreef raptorix het volgende:
Uiteraard, mijn opmerking was meer als gr
Als je weigert om de eed of belofte af te leggen dan kan een RC of rechter weinig doen als je je beroept op het zwijgrecht. Sta je echter onder ede dan kan je in gijzeling genomen worden. Ook door een RCquote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik denk alleen dat het een heel verschil uitmaakt of dat je verhoord wordt door een agent of door een R-C. Bij die eerste mag je je nog beroepen op zwijgrecht, de R-C kan je meer dwingen.
Ja, ik geloof je meteen. Ik heb wat dingen over gelezen, maar verder gaat het bij mij niet.quote:Op maandag 8 december 2014 15:51 schreef Religieisfacisme het volgende:
Als je weigert om de eed of belofte af te leggen dan kan een RC of rechter weinig doen als je je beroept op het zwijgrecht. Sta je echter onder ede dan kan je in gijzeling genomen worden. Ook door een RC
Dat vind ik overigens wel een zwak argument. Dat een meerderheid minder marokkanen wil, wil niet zeggen dat ze dan maar vogelvrij verklaard mogen worden.quote:Op maandag 8 december 2014 15:11 schreef Atak het volgende:
De Nederlander die meer Marokkanen in Nederland wil moet ik nog tegenkomen.
Nederland is inmiddels een kinderachtig land.quote:Op maandag 8 december 2014 16:00 schreef ems. het volgende:
Dat Wilders een kinderachtige man is die graag z'n woorden extra kracht wil bijzetten met dergelijke provocaties is duidelijk. Die kinderachtigheid valt echter in het niets bij de wil van de kleine man om Wilders te vervolgen.
Niet nodig hoorquote:
We hebben in dit land net wat meer last van haatbaarden en hun kuddes dan van joden/ Joden lijkt mij.quote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als een haatbaard in een zaal vraagt of men minder Joden (hoofdletter; het volk en dus niet de religeuzen) in Nederland wil, reageer je dan ook zo?
Ik ken ze ook niet.quote:“Ik wil inderdaad minder Marokkanen in Nederland, vanwege de redenen en de context zoals eerder door mij zowel in deze verklaring als in het parlement geuit en waarvoor ik u verwijs naar de stukken die ik thans overleg. De Nederlander die meer Marokkanen in Nederland wil moet ik nog tegenkomen.”
Ik liever minder criminelen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef theunderdog het volgende:
En om toch ontopic te reageren, ik wil minder criminele-Marokkaantjes.
Voor zover ik begreep was MLK best een aardige dude.quote:Op maandag 8 december 2014 17:52 schreef remlof het volgende:
Hij sloot af met een citaat van de in 1968 vermoorde Amerikaanse burgerrechtenactivist Martin Luther King over vrijheid. Die is het waard om voor naar de gevangenis te gaan, je baan te verliezen of te sterven, aldus King in 1957.
Wat een smerige rat
Ja en hij stond voor precies het tegenovergestelde waar Wilders voor staat.quote:Op maandag 8 december 2014 17:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep was MLK best een aardige dude.
Ja en nee. Ja, hij was zwaar tegen discriminatie maar erg voor vrijheid en daarmee zwaar tegen de islam.quote:Op maandag 8 december 2014 18:04 schreef remlof het volgende:
Ja en hij stond voor precies het tegenovergestelde waar Wilders voor staat.
quote:Op maandag 8 december 2014 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja, hij was zwaar tegen discriminatie maar erg voor vrijheid en daarmee zwaar tegen de islam.
quote:Op maandag 8 december 2014 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:I have a dream that one day this nation will rise up and live out the true meaning of its creed - Minder Marokkanen! Minder! Minder! Minder!
I have a dream that one day on the red hills of Limburg the sons of Dutchmen and the sons of other Dutchmen will be able to sit down together at a table of brotherhood, without Moroccans.
I have a dream that one day even the city of Amsterdam, a Moroccan city, sweltering with the heat of Moroccans and islam, will be transformed into an oasis of whiteness and not-Moroccanness.
I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the colour of their skin but by their not being Moroccan.
Proest.quote:Op maandag 8 december 2014 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja, hij was zwaar tegen discriminatie maar erg voor vrijheid en daarmee zwaar tegen de islam.
trek nog een paar pintjes open.. :/quote:Op maandag 8 december 2014 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar daarna zei ie 'dan gaan we dat regelen'. Hij bevestigt dus de (in zijn ogen) retorische vraag die hij aan de zaal stelde.quote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon slim gespeeld waardoor ie zich eronderuit kan lullenAls ie letterlijk had gezegd "ik wil minder Marokkanen" dan had ie geen poot om op te staan
Het kutte is dat de GBL gewoon altijd de winnaar is in dit proces. Wint hij dan heeft 'ie gewonnen van die vervelende linkse gutmenschen, verliest hij dan krijgt hij een martelaarsstatus bij het pvvee.quote:Op maandag 8 december 2014 19:08 schreef Synthercell het volgende:
GW en het OM zijn blijkbaar geen vijanden van elkaar. Want door zo een rechtzaak door te laten gaan wordt GW er sterker door, en daardoor ook alle oppositie partijen. En zo wordt je als kiezer steeds dieper in een politieke strijd getrokken.
Dat deze rechtzaak doorgaat komt waarschijnlijk omdat een meerderheid kiezers die uitspraak wel als fout ziet (er zal wel een peiling zijn gedaan)
En ook door te zeggen dat je je uitspraak niet terugneemt wordt je politiek gezien sterker, want oppositie versterkt erdoor, dus toename van een politieke strijd, nog meer emotie.
Het is ook een en al retorisch want de PVV wil gewoon minder emigratie vanuit Marokko. Dat weet iedereen en valt ongetwijfeld in (ietsquote:Op maandag 8 december 2014 18:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar daarna zei ie 'dan gaan we dat regelen'. Hij bevestigt dus de (in zijn ogen) retorische vraag die hij aan de zaal stelde.
quote:Op maandag 8 december 2014 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
dit trucje is toch al jaren bekend. Zijn zijn tegenstanders downers? tenminste je moet zwakbegaafd zijn om wilders tacktiek niet te doorzien. Maar geef hem eens ongelijk dat die steeds weer het trucje flikt en steeds groter word.quote:Op maandag 8 december 2014 20:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit is toch precies wat Wilders wilt, zo in de slachtofferhoek gedrukt worden. Dit gaat hij nog jaren uitbuiten met dank aan alle gekkies die aangifte tegen hem hebben gedaan.
Ik zou er niks op tegen hebben als er meer Marokkanen zouden komen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:39 schreef hans1985 het volgende:
[..]
dit trucje is toch al jaren bekend. Zijn zijn tegenstanders downers? tenminste je moet zwakbegaafd zijn om wilders tacktiek niet te doorzien. Maar geef hem eens ongelijk dat die steeds weer het trucje flikt en steeds groter word.
Bovendien ken ik geen enkele niet-marokkaan die zegt meer marokkanen te willen, dus daarin heeft gw wel gelijk
ach onze zwarte zwaan.quote:Op maandag 8 december 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou er niks op tegen hebben als er meer Marokkanen zouden komen.
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 8 december 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hahahaha , nee ben niet Marokkaans.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:01 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?Of ben je niet Marokkaans?
Tuurlijk hoe meer cultuurverrijkers hoe beter in ons uiterst geslaagde multiculti.quote:Op maandag 8 december 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je last van ze gaat hebben ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:06 schreef Trebo het volgende:
[..]
Tuurlijk hoe meer cultuurverrijkers hoe beter in ons uiterst geslaagde multiculti.
Nou meid, sla de cijfers er even op na.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je last van ze gaat hebben ?
Nice !quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:09 schreef remlof het volgende:
Van mij mogen er ook best meer Marokkanen komen.
Die cijfers bepalen ook het gedrag van eventuele toekomstige Marokkanen ? Heb je alleen ervaring met cijfers ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:09 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nou meid, sla de cijfers er even op na.
Wat een mongoolquote:“Minder Marokkanen is iets anders dan dat ik alle Marokkanen Nederland uit zou willen hebben of iets zou hebben tegen alle Marokkanen.”
Waar? In je gezicht?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:09 schreef remlof het volgende:
Als ik zo'n nederlander was met een marokkaans paspoort en ik zou alleen maar klasse c vrouwen kunnen krijgen zou ik ook een klasse a of b vrouw uit marokko importeren als het ff kan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:06 schreef Trebo het volgende:
[..]
Tuurlijk hoe meer cultuurverrijkers hoe beter in ons uiterst geslaagde multiculti.
Je bent wel heel naief.. schattig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die cijfers bepalen ook het gedrag van eventuele toekomstige Marokkanen ? Heb je alleen ervaring met cijfers ?
Ja precies, dan heeft ze iets betere omstandigheden om schoon te maken, boodschappen te doen en de kinderen op te voeden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:12 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Als ik zo'n nederlander was met een marokkaans paspoort en ik zou alleen maar klasse c vrouwen kunnen krijgen zou ik ook een klasse a of b vrouw uit marokko importeren als het ff kan.
Uhh je beweert toch wat ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ach, dat wordt een welles-nietes spelletje.. niet zoveel zin in. Jij wel?
Iedereen blij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:15 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja precies, dan heeft ze iets betere omstandigheden om schoon te maken, boodschappen te doen en de kinderen op te voeden.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:24 schreef theunderdog het volgende:
Yasmin !
Lekkere Egyptische dropveter van me.
Heb jij reden om aan te nemen dat eventuele toekomstige Marokkanen zich anders zullen gedragen, dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die cijfers bepalen ook het gedrag van eventuele toekomstige Marokkanen ? Heb je alleen ervaring met cijfers ?
Ja. Dat ik gedrag niet link aan afkomst of nationaliteit. En natuurlijk mijn eigen ervaringen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:25 schreef agter het volgende:
[..]
Heb jij reden om aan te nemen dat eventuele toekomstige Marokkanen zich anders zullen gedragen, dan?
Is het niet gewoon meer uit hetzelfde vat?
Hoe verklaar jij dan de correlatie tussen etniciteit en criminaliteit, allemaal toeval?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Dat ik gedrag niet link aan afkomst of nationaliteit. En natuurlijk mijn eigen ervaringen.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:09 schreef remlof het volgende:
Slechte buurt, ze worden behandeld als tweederangs burger enz.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:27 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan de correlatie tussen etniciteit en criminaliteit, allemaal toeval?
Ik denk niet dat er een link tussen beide is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:27 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan de correlatie tussen etniciteit en criminaliteit, allemaal toeval?
Het zijn dus eigenlijk slachtoffers?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Slechte buurt, ze worden behandeld als tweederangs burger enz.
Nationaliteit niet , afkomst wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar ik geloof niet dat een nationaliteit bepaald gedrag voorspeld.
Cultuur voorspelt wel degelijk bepaald gedrag.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar ik geloof niet dat een nationaliteit bepaald gedrag voorspeld.
Ja afkomst kan ook de buurt zijn waar in iemand is opgegroeid.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nationaliteit niet , afkomst wel.
De Marokkanen die crimineel gedrag vertonen, zijn vrijwel allemaal hier geboren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:31 schreef agter het volgende:
[..]
Cultuur voorspelt wel degelijk bepaald gedrag.
Zeker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja afkomst kan ook de buurt zijn waar in iemand is opgegroeid.
Cultuur is iets anders dan etniciteit of nationaliteit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:31 schreef agter het volgende:
[..]
Cultuur voorspelt wel degelijk bepaald gedrag.
http://www.telegraaf.nl/b(...)l_irrelevant___.htmlquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nationaliteit niet , afkomst wel.
Het sluit elkaar niet uit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Cultuur is iets anders dan etniciteit of nationaliteit.
Je snapt het begrip afkomst niet?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)l_irrelevant___.html
Oke man. Sinds wanneer zit hij in de coalitie dan? Of roep je maar weer eens wat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 04:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
Pure kiezersbedrog wat WIlders die avond pleegde....hij eindigde immers met de woorden "dan gaan we dat regelen" . Hij heeft dus nog helemaal niks gedaan om het aantal Marokkanen te verminderen, wetsvoorstel ? Task force ? Plan van aanpak ?
Het staat een kamerlid vrij om een wetsvoorstel in te dienenquote:Op dinsdag 9 december 2014 04:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oke man. Sinds wanneer zit hij in de coalitie dan? Of roep je maar weer eens wat?
Een Marokkanenhoofdje, in een badje van salpeterzuur.quote:
Peroxide.quote:Op dinsdag 9 december 2014 06:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Marokkanenhoofdje, in een badje van salpeterzuur.
Bubbling nitrogen dioxide through hydrogen peroxide can help to improve acid yield.quote:
Surinamers doen dat ook soms met streepjes.quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bubbling nitrogen dioxide through hydrogen peroxide can help to improve acid yield.
2 NO2 + H2O2 → 2 HNO3
quote:8 december 2014
VERKLARING GEERT WILDERS BIJ VERHOOR RIJKSRECHERCHE TEN BEHOEVE VAN DE VERVOLGINGSBESLISSING VAN HET OPENBAAR MINISTERIE
Onze vrijheid wordt bedreigd. Bedreigd door een gewelddadige totalitaire ideologie – de islam – die dood en verderf zaait. Bedreigd door politiek-correcte lieden die geen kritiek op de islam en de massa-immigratie dulden en het cultuurrelativisme koesteren.
Ik kom hiertegen in het verzet.
Als democratisch gekozen politicus benoem ik de problemen zoals ik die zie. Benoem ik de gevaren en de nadelen die wij in Nederland ervaren door het cultureel relativisme, de massa-immigratie en de voortschrijdende islamisering. Dat is mijn taak, dat is mijn plicht, daarvoor ben ik gekozen. Dat is de reden dat ik in de politiek zit en waarom ik de Partij voor de Vrijheid (PVV) heb opgericht.
Ik strijd voor een beter Nederland.
Voor het behoud van onze eigen cultuur.
Voor onze eigen identiteit.
Voor onze veiligheid.
Voor onze vrijheid.
Ik discrimineer niet en zaai geen haat, noch zet ik daartoe aan. Ik ben er evenmin op uit mensen te kwetsen of te beledigen. Ik spreek echter niet met meel in de mond wanneer ik onze verworven vrijheden verdedig en de gevaren voor onze samenleving benoem.
Ik wijd mijn leven aan de strijd tegen deze kwaadaardige ideologie en de verdediging van onze vrijheden. Ik betaal daar er elke dag de prijs voor. Al meer dan tien jaar ben ik mijn persoonlijke vrijheid kwijt.
De afgelopen 10 jaar heb ik het Marokkanenprobleem dat wij hier in Nederland hebben be-noemd. Dat bestaat onder meer uit grote problemen met integratie, criminaliteit en uitkeringsafhan-kelijkheid. Het merendeel van de uit Nederland afkomstige jihadisten die naar Syrië afreizen is Ma-rokkaan. Voor de gehele context dient de inhoud van de bijlagen die ik hier vandaag bij u deponeer in ogenschouw te worden genomen.
Ik baseer mij op objectieve cijfers en feiten. Feiten die ik móet benoemen. Omdat ze de waarheid zijn. Hadden we in Nederland een soortgelijk Canadezenprobleem gehad dan had ik dat benoemd.
Wie niet ziet dat we in Nederland een groot islam- en Marokkanenprobleem hebben is horende doof en ziende blind.
Op campagne in Den Haag heb ik om hiervoor genoemde redenen gepleit voor minder Marokkanen en bij een verkiezingsbijeenkomst in Den Haag heb ik de aanwezige mensen een aantal vragen voorgelegd, waarvan er één was 'wilt u meer of minder Marokkanen?'.
Ik wil inderdaad minder Marokkanen in Nederland, vanwege de redenen en de context zoals eerder door mij zowel in deze verklaring als in het parlement geuit en waarvoor ik u verwijs naar de stuk-ken die ik thans overleg.
De Nederlander die meer Marokkanen in Nederland wil moet ik nog tegenkomen.
Minder Marokkanen is iets anders dan dat ik alle Marokkanen Nederland uit zou willen hebben of iets zou hebben tegen alle Marokkanen.
Met mij wil 43% van alle Nederlanders en 95% van mijn achterban minder Marokkanen in Neder-land. Ik heb gezegd wat miljoenen Nederlanders vinden.
Ik wil ook minder islam in Nederland.
En met mij vindt 65% van alle Nederlanders en 100% van mijn achterban dat de islamitische cul-tuur niet bij Nederland hoort.
Sinds het oprichten van de PVV pleit ik voor minder immigranten uit islamitische landen.
Sinds het oprichten van de PVV benoem ik het Marokkanenprobleem en draag ik (democratische) oplossingen hiertoe aan, zoals:
- Het beperken van de immigratie van mensen uit islamitische landen, waaronder dus ook Marokko
- Het bevorderen van de vrijwillige remigratie voor niet-westerse allochtonen, waaronder dus ook Marokkanen
- Het uitzetten van de criminelen met een dubbele nationaliteit na denaturalisatie, waaronder dus eveneens Marokkanen. Omdat in Nederland woonachtige Marokkanen sterk oververtegenwoor-digd zijn in de criminaliteitsstatistieken en zij veelal een dubbele nationaliteit hebben zou ook dit leiden tot minder Marokkanen in Nederland.
Ik neem geen woord terug van wat ik gezegd heb.
Ik heb namelijk niets verkeerd gezegd.
In mijn strijd voor vrijheid en tegen de islamisering van Nederland zal ik me nooit door iemand de mond laten snoeren. Tegen geen enkele prijs en door niemand, wat de gevolgen ook moge zijn.
Om in de woorden van Martin Luther King te spreken:
“I close by saying there is nothing greater in all the world than freedom. It`s worth going to jail for. It`s worth losing a job for. It`s worth dying for.”
Om hiervoor genoemde redenen ga ik ervan uit dat het Openbaar Ministerie zal besluiten mij niet te vervolgen. Ieder ander besluit kan niet anders worden uitgelegd dan politiek gemotiveerd.
Geert Wilders
Laatste deel alleen laten staan wegens de grote ironie. Meer vrijheid, behalve voor moslims en Marokkanen. Bitch, please.quote:8 december 2014
Ik discrimineer niet en zaai geen haat, noch zet ik daartoe aan. Ik ben er evenmin op uit mensen te kwetsen of te beledigen.
De afgelopen 10 jaar heb ik het Marokkanenprobleem dat wij hier in Nederland hebben be-noemd. Dat bestaat onder meer uit grote problemen met integratie, criminaliteit en uitkeringsafhankelijkheid. Het merendeel van de uit Nederland afkomstige jihadisten die naar Syrië afreizen is Marokkaan. Voor de gehele context dient de inhoud van de bijlagen die ik hier vandaag bij u deponeer in ogenschouw te worden genomen.
Op campagne in Den Haag heb ik om hiervoor genoemde redenen gepleit voor minder Marokkanen en bij een verkiezingsbijeenkomst in Den Haag heb ik de aanwezige mensen een aantal vragen voorgelegd, waarvan er één was 'wilt u meer of minder Marokkanen?'.
Ik wil inderdaad minder Marokkanen in Nederland, vanwege de redenen en de context zoals eerder door mij zowel in deze verklaring als in het parlement geuit en waarvoor ik u verwijs naar de stuk-ken die ik thans overleg.
Minder Marokkanen is iets anders dan dat ik alle Marokkanen Nederland uit zou willen hebben of iets zou hebben tegen alle Marokkanen.
Ik wil ook minder islam in Nederland.
Sinds het oprichten van de PVV pleit ik voor minder immigranten uit islamitische landen.
Sinds het oprichten van de PVV benoem ik het Marokkanenprobleem en draag ik (democratische) oplossingen hiertoe aan, zoals:
- Het beperken van de immigratie van mensen uit islamitische landen, waaronder dus ook Marokko
- Het bevorderen van de vrijwillige remigratie voor niet-westerse allochtonen, waaronder dus ook Marokkanen
- Het uitzetten van de criminelen met een dubbele nationaliteit na denaturalisatie, waaronder dus eveneens Marokkanen. Omdat in Nederland woonachtige Marokkanen sterk oververtegenwoor-digd zijn in de criminaliteitsstatistieken en zij veelal een dubbele nationaliteit hebben zou ook dit leiden tot minder Marokkanen in Nederland.
Ik neem geen woord terug van wat ik gezegd heb.
In mijn strijd voor vrijheid en tegen de islamisering van Nederland zal ik me nooit door iemand de mond laten snoeren. Tegen geen enkele prijs en door niemand, wat de gevolgen ook moge zijn.
Om in de woorden van Martin Luther King te spreken:
“I close by saying there is nothing greater in all the world than freedom. It`s worth going to jail for. It`s worth losing a job for. It`s worth dying for.”
Geert Wilders
Waar zegt hij dat hij de vrijheid van Marokkanen wil beperken?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:59 schreef trancethrust het volgende:
Voor de liefhebber, Wilders' verklaring zonder alle irrelevante zaken:
[..]
Laatste deel alleen laten staan wegens de grote ironie. Meer vrijheid, behalve voor moslims en Marokkanen. Bitch, please.
Uhh hij wilt minder Marokkanen, minder islam?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat hij de vrijheid van Marokkanen wil beperken?
Een emigratiestop is nauwelijks een beperking van vrijheid te noemen. Verder zou je kunnen stellen dat minder islam juist meer vrijheid met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhh hij wilt minder Marokkanen, minder islam?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat hij de vrijheid van Marokkanen wil beperken?
En dat alleen nog maar uit dat pietluttige statement aan het OM. `Kopvoddentaks' alweer vergeten? Het willen verbieden van de Koran? Uitzetten van `haatbaarden' danwel `haatimams'? Registratie van moslims? Zomaar een reeks voorbeelden uit de hoed van 's Nederlands meest geliefde fascist.quote:[ik pleit] voor minder immigranten uit islamitische landen [..] het beperken van de immigratie van mensen uit islamitische landen, waaronder dus ook Marokko [..] het uitzetten van de criminelen met een dubbele nationaliteit na denaturalisatie, waaronder dus eveneens Marokkanen
Wie niet?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Juist.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Een emigratiestop is nauwelijks een beperking van vrijheid te noemen. Verder zou je kunnen stellen dat minder islam juist meer vrijheid met zich meebrengt.
Maargoed, het zal wel een kwestie van interpretatie zijn.
Mja dat zal het wel zijn.....quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Een emigratiestop is nauwelijks een beperking van vrijheid te noemen. Verder zou je kunnen stellen dat minder islam juist meer vrijheid met zich meebrengt.
Maargoed, het zal wel een kwestie van interpretatie zijn.
En het is zijn goed recht om dit democratisch en binnen de kaders van ons wetboek te doen. Of het moreel zo netjes is laat ik in et midden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zie ook geen nadelen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:18 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En wat zijn precies de voordelen die je ziet.
Met meer Marokkanen en meer islam.
In dit land.
Nadelen zie je in de criminaliteits en uitkerings-cijfers, stemgedrag, bij de segregatie in het land, discriminatie van vrouwen, joden, homo's en niet-gelovigen, het lijden van geiten, de verpaupering van buurten (met name de sfeer), kosten bij de AIVD, en het belangrijkste: ze zijn naast pedo's het argument voor de invoering van privacy-beperkende maatregelen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zie ook geen nadelen.
Ik snap serieus niet dat mensen denken dat het oke is om zoiets te roepen. Enig idee hoe onbeschoft het wel niet is? Hoe iemand van Marokkaanse afkomst zich voelt als je dit hoort ?
Dat jij een ander niet snapt is geen reden om het een ander te willen verbieden te zeggen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zie ook geen nadelen.
Ik snap serieus niet dat mensen denken dat het oke is om zoiets te roepen. Enig idee hoe onbeschoft het wel niet is? Hoe iemand van Marokkaanse afkomst zich voelt als je dit hoort ?
Vooral de geiten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nadelen zie je in de criminaliteits en uitkerings-cijfers, stemgedrag, bij de segregatie in het land, discriminatie van vrouwen, joden, homo's en niet-gelovigen, het lijden van geiten, de verpaupering van buurten (met name de sfeer), kosten bij de AIVD, en het belangrijkste: ze zijn naast pedo's het argument voor de invoering van privacy-beperkende maatregelen.
Nee omdat ik mensen niet bij voorbaat uitsluit of basis van nationaliteit. En vind het echt erg dat dit nu wel gebeurd. En vind het ook zeer fout en dom.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:26 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dat jij een ander niet snapt is geen reden om het een ander te willen verbieden te zeggen.
Ik denk het en spreek het af en toe gewoon uit hoor.
Ook laatst nog in de AH toen ik voor de zoveelste keer tussen de luidruchtige Polen stond bij de kassa.
Je ziet echt geen nadelen?
Marokkanen zijn niet verantwoordelijk voor de domheid in dit land. Hooguit een makkelijke zondebok.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nadelen zie je in de criminaliteits en uitkerings-cijfers, stemgedrag, bij de segregatie in het land, discriminatie van vrouwen, joden, homo's en niet-gelovigen, het lijden van geiten, de verpaupering van buurten (met name de sfeer), kosten bij de AIVD, en het belangrijkste: ze zijn naast pedo's het argument voor de invoering van privacy-beperkende maatregelen.
Dat je er nog op in gaat.....quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Marokkanen zijn niet verantwoordelijk voor de domheid in dit land. Hooguit een makkelijke zondebok.
Gebeurt dat bij voorbaat of heeft het niet een reden, een oorzaak?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee omdat ik mensen niet bij voorbaat uitsluit of basis van nationaliteit. En vind het echt erg dat dit nu wel gebeurd. En vind het ook zeer fout en dom.
Ik leg de verantwoordelijkheid daarvoor dan ook niet bij hen neer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Marokkanen zijn niet verantwoordelijk voor de domheid in dit land. Hooguit een makkelijke zondebok.
Ik herinner me ook wel luidruchtige VMBOers voor de supermarkt, ingedronken Belgen die zich niet voldoende ingedronken waanden en zodoende luidruchtig in de rij met nog een krat of twee stonden, en ja, ook luidruchtige groepjes Marokkanen die voor een supermarkt aan het treiteren waren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:26 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dat jij een ander niet snapt is geen reden om het een ander te willen verbieden te zeggen.
Ik denk het en spreek het af en toe gewoon uit hoor.
Ook laatst nog in de AH toen ik voor de zoveelste keer tussen de luidruchtige Polen stond bij de kassa.
Je ziet echt geen nadelen?
Ik heb geen enkele reden om mensen bij voorbaat op basis van hun nationaliteit uit te sluiten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:30 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Gebeurt dat bij voorbaat of heeft het niet een reden, een oorzaak?
Iets waar jij gemakkelijk omheen manoeuvreert.
En wij zijn niet (blijvend) verantwoordelijk voor de domheid van sommige Marokkanen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet luidruchtige autochtonen in de supermarkt tegen kom.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:30 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ik herinner me ook wel luidruchtige VMBOers voor de supermarkt, ingedronken Belgen die zich niet voldoende ingedronken waanden en zodoende luidruchtig in de rij met nog een krat of twee stonden, en ja, ook luidruchtige groepjes Marokkanen die voor een supermarkt aan het treiteren waren.
Als in dit voorbeeld iemand zegt het moet afgelopen zijn met luidruchtige supermarktgangers, dan is dat prima. Als iemand concludeert dat alleen Marokkanen mogen verdwijnen is het een gevaarlijke idioot en in principe bovendien een strafbare uitspraak.
Ik vind het dom om mensen anders te behandelen vanwege een bepaalde nationaliteit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:32 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En wij zijn niet (blijvend) verantwoordelijk voor de domheid van sommige Marokkanen.
Zou je ook kunnen zeggen.
Tuurlijk heb je dat wel. Als 50% uit een bepaald land onwenselijk gedrag vertoond heb je genoeg reden om 0% binnen te laten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele reden om mensen bij voorbaat op basis van hun nationaliteit uit te sluiten.
En dan zijn nog meer luidruchtige allochtonen welkom / een prioriteit op je lijstje?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet luidruchtige autochtonen in de supermarkt tegen kom.
Dan heb ik waarschijnlijk meer ervaring met de andere 50 procentquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je dat wel. Als 50% uit een bepaald land onwenselijk gedrag vertoond heb je genoeg reden om 0% binnen te laten.
Dat komt niet over.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je dat wel. Als 50% uit een bepaald land onwenselijk gedrag vertoond heb je genoeg reden om 0% binnen te laten.
Wat doen we met die luidruchtige autochtonen dan ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En dan zijn nog meer luidruchtige allochtonen welkom / een prioriteit op je lijstje?
Ja ja alle Marokkanen zijn uit op rotzooi.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:35 schreef El_Matador het volgende:
Minder Marokkanen in Nederland zou ook voor de al aanwezige Marokkanen beter zijn.
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:35 schreef El_Matador het volgende:
Minder Marokkanen in Nederland zou ook voor de al aanwezige Marokkanen beter zijn.
Vind jij dat??quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ja alle Marokkanen zijn uit op rotzooi.
Ja je kwam zelf met dat stomme voorbeeld over luidruchtige Polen....quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Als je dat zo voelt / vind van jezelf dan is dat jouw gevoel / mening.
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ja alle Marokkanen zijn uit op rotzooi.
Even terug lezen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je kwam zelf met dat stomme voorbeeld over luidruchtige Polen....
Ah, je trollde dus gewoon eventjes, stoute meid?quote:
Ja en je ziet niet hoe onzinnig dat was ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:37 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Even terug lezen.
Ik reageerde op het feit dat jij vond dat je iets niet mocht / kon zeggen.
Ik trok dat door naar een andere groep dan Marokkanen.
Zit in het bloed.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, je trollde dus gewoon eventjes, stoute meid?
Je koppelt het Marokkaan zijn aan nadelen van domme mensen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik leg de verantwoordelijkheid daarvoor dan ook niet bij hen neer.
Nee , dat zie jij graag zo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en je ziet niet hoe onzinnig dat was ?
Vind je het nou wel of niet genoeg reden?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk meer ervaring met de andere 50 procent
Zelf de verklaring doorlezen en spelfouten corrigeren.quote:Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef raptorix het volgende:
Ik zie me dat verhoor al helemaal voor me, zo een domme agent die met 1 vinger het verhoor uitwerkt (het printen gaat waarschijnlijk 3 keer mis).
Nee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vind je het nou wel of niet genoeg reden?
Ik zeg dat ze een misbruikbaar middel zijn, een middel dat opzichzelf al problematisch genoeg is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je koppelt het Marokkaan zijn aan nadelen van domme mensen.
Dus als we een jaar lang Boeddhisten zouden "importeren" en leren dat 50% voor een berg aan problemen zorgt, zou jij zoiets hebben van: "gewoon lekker door importeren, want "ik heb ervaring met de andere helft"?"quote:
Sommige mensen zeggen dan volmondig "ja".quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dus als we een jaar lang Boeddhisten zouden "importeren" en leren dat 50% voor een berg aan problemen zorgt, zou jij zoiets hebben van: "gewoon lekker door importeren, want "ik heb ervaring met de andere helft"?"
Wat wil je dat ik hier op zeg?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dus als we een jaar lang Boeddhisten zouden "importeren" en leren dat 50% voor een berg aan problemen zorgt, zou jij zoiets hebben van: "gewoon lekker door importeren, want "ik heb ervaring met de andere helft"?"
Als ik niet met de achterlijkheden van andere om kon gaan was ik al lang van een dak gesprongen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:43 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen dan volmondig "ja".
Leef er maar mee.
Idem hier.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als ik niet met de achterlijkheden van andere om kon gaan was ik al lang van een dak gesprongen.
Heb ik net gedaan. Ik vind het dom dat je mensen op basis van nationaliteit buiten spel zet. Buiten dat zijn veel van de Marokkaanse relschoppers hier geboren.quote:
Ontwijken is instemmen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan. Ik vind het dom dat je mensen op basis van nationaliteit buiten spel zet. Buiten dat zijn veel van de Marokkaanse relschoppers hier geboren.
Het stoort mij dat jij/jullie niet willen inzien hoe kwetsend dit is voor mensen van Marokkaanse afkomst die hier gewoon een toekomst voor zichzelf willen opbouwen.Mensen die gewoon normaal meedraaien in de samenleving. Zich aan de wet houden en dit dan moeten zien.
Dat mag je vinden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan. Ik vind het dom dat je mensen op basis van nationaliteit buiten spel zet. Buiten dat zijn veel van de Marokkaanse relschoppers hier geboren.
Het stoort mij dat jij/jullie niet willen inzien hoe kwetsend dit is voor mensen van Marokkaanse afkomst die hier gewoon een toekomst voor zichzelf willen opbouwen.Mensen die gewoon normaal meedraaien in de samenleving. Zich aan de wet houden en dit dan moeten zien.
Hij zegt "waaronder" Marokkanen. Dus hij discrimineert tenminste niet in zijn discriminatiequote:Op dinsdag 9 december 2014 14:03 schreef trancethrust het volgende:
[..]
[..]
En dat alleen nog maar uit dat pietluttige statement aan het OM.
Dat de beste man een hoop domme dingen zegt zal ik nooit ontkennen. Ik ben geen fan, verder. Wel ben ik van mening dat minder Islam een land alleen maar goed kan doen.quote:`Kopvoddentaks' alweer vergeten? Het willen verbieden van de Koran? Uitzetten van `haatbaarden' danwel `haatimams'? Registratie van moslims? Zomaar een reeks voorbeelden uit de hoed van 's Nederlands meest geliefde fascist.
Een "lieve" Marokkaan hoeft zich, als ik Wilders mag geloven, ook nergens druk om te maken. Verder lijkt het me ook voor Marokkanen wenselijk als criminele elementen uit de samenleving worden gefilterd. Dat ze toevallig dezelfde afkomst hebben maakt niet zoveel uit. Als Indonesiërs (of zoals Wilders al aankaart; Canadezen) zich gaan misdragen in Nederland mogen ze wat mij betreft op exact dezelfde manier aangepakt worden als Marokkanen. Hell, ik als Indo zijnde zou juist dolblij zijn als de kutte elementen van mijn "vaderland" geweerd worden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zie ook geen nadelen.
Het is ook nog eens dom, want sinds de Tweede Wereldoorlog is het bij wet verboden om te discrimineren op basis van nationaliteit. Het is dus onmogelijk en het werkt destructief.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Juist.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:49 schreef ems. het volgende:
Een "lieve" Marokkaan hoeft zich, als ik Wilders mag geloven, ook nergens druk om te maken. Verder lijkt het me ook voor Marokkanen wenselijk als criminele elementen uit de samenleving worden gefilterd. Dat ze toevallig dezelfde afkomst hebben maakt niet zoveel uit. Als Indonesiërs (of zoals Wilders al aankaart; Canadezen) zich gaan misdragen in Nederland mogen ze wat mij betreft op exact dezelfde manier aangepakt worden als Marokkanen. Hell, ik als Indo zijnde zou juist dolblij zijn als de kutte elementen van mijn "vaderland" geweerd worden.
Dat hele "wij komen uit hetzelfde land/hebben dezelfde religie dus alles wat je over hem/haar zegt is automatisch ook van toepassing op mezelf"-idee is wat mij betreft misplaatst in dit scenario. Een soort misplaatst broederschap, if you will.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Hij zegt "waaronder" Marokkanen. Dus hij discrimineert tenminste niet in zijn discriminatie
[..]
Dat de beste man een hoop domme dingen zegt zal ik nooit ontkennen. Ik ben geen fan, verder. Wel ben ik van mening dat minder Islam een land alleen maar goed kan doen.
[..]
Een "lieve" Marokkaan hoeft zich, als ik Wilders mag geloven, ook nergens druk om te maken. Verder lijkt het me ook voor Marokkanen wenselijk als criminele elementen uit de samenleving worden gefilterd. Dat ze toevallig dezelfde afkomst hebben maakt niet zoveel uit. Als Indonesiërs (of zoals Wilders al aankaart; Canadezen) zich gaan misdragen in Nederland mogen ze wat mij betreft op exact dezelfde manier aangepakt worden als Marokkanen. Hell, ik als Indo zijnde zou juist dolblij zijn als de kutte elementen van mijn "vaderland" geweerd worden.
Dat hele "wij komen uit hetzelfde land/hebben dezelfde religie dus alles wat je over hem/haar zegt is automatisch ook van toepassing op mezelf"-idee is wat mij betreft misplaatst in dit scenario. Een soort misplaatst broederschap, if you will.
Probleem met dit soort uitspraken is dat mensen het onderscheid niet meer zullen maken. Hij zei in eerste instantie niet criminele Marokkanen of Marokkanen die zich niet willen aanpassen. Hij zei Marokkanen. Dit is de hele groep.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Hij zegt "waaronder" Marokkanen. Dus hij discrimineert tenminste niet in zijn discriminatie
[..]
Dat de beste man een hoop domme dingen zegt zal ik nooit ontkennen. Ik ben geen fan, verder. Wel ben ik van mening dat minder Islam een land alleen maar goed kan doen.
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is ook nog eens dom, want sinds de Tweede Wereldoorlog is het bij wet verboden om te discrimineren op basis van nationaliteit. Het is dus onmogelijk en het werkt destructief.
Waarom zoveel tijd steken in die idioten? Laat ze gewoon de stoere man uithangen op the interwebz. Nietszeggende internethelden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon oprecht niet begrijp hoe mensen dit gewoon vinden kunnen? Hebben we niks geleerd van de 2e wereld oorlog. Ik snap het serieus niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom zoveel tijd steken in die idioten? Laat ze gewoon de stoere man uithangen op the interwebz. Nietszeggende internethelden.
Dat zeg ik ook helemaal nergens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik wist niet dat een Ivoriaan dezelfde rechten had als een Nederlander.
Ik snap niet dat mensen als jij je vrienden en familie meer gevaar laat lopen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon oprecht niet begrijp hoe mensen dit gewoon vinden kunnen? Hebben we niks geleerd van de 2e wereld oorlog. Ik snap het serieus niet.
En dit zie ik helaas niet alleen meer op het internet.
In vuil moet je zo weinig mogelijk tijd steken. Het is en blijft vuil. Daar gaan wat woorden niks aan veranderen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon oprecht niet begrijp hoe mensen dit gewoon vinden kunnen? Hebben we niks geleerd van de 2e wereld oorlog. Ik snap het serieus niet.
Want het vergassen van een groep mensen die weinig problemen veroorzaakte is hetzelfde als zeggen dat van een groep mensen die juist veel problemen veroorzaken (en niet ieder individu evenveel) wel wat minder mogen komen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben we niks geleerd van de 2e wereld oorlog. Ik snap het serieus niet.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom zoveel tijd steken in die idioten? Laat ze gewoon de stoere man uithangen op the interwebz. Nietszeggende internethelden.
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:57 schreef Jellereppe het volgende:
TS is sinds dit jaar helemaal gek van One Piece, vaak draaf ik daar in door, maar goed. Eén van mijn favoriete figuren is Black Leg Sanji (zie beneden). Een voetspecialist als het op vechten aankomt, maar deze man heeft alleen maar een bedrag van 77 miljoen beri (de munt die in de serie wordt gebruikt) aan zijn hoofd hangen. Hij heeft een zwak voor vrouwen en wil mannen die een vrouw slaan vaak een stevig pak slaag geven. Het is een soort witte ridder op het paard, maar wel een topkarikatuur met klasse. Hij zal nooit een dame met een vinger beroeren, ook al slaat ze hem kapot.
Oh jee , daar is WO2.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. Op dit moment worden mensen van Marokkaanse afkomst gewoon constant buiten spel gezet. In veel gevallen onterecht. En dat is naar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Want het vergassen van een groep mensen die weinig problemen veroorzaakte is hetzelfde als zeggen dat van een groep mensen die juist veel problemen veroorzaken (en niet ieder individu evenveel) wel wat minder mogen komen.
Voor als je echt geen argumenten meer hebt.
Vuil moet je met aandacht verwerken. Anders krijg je allerlei ziektes. Vandaar het bestaansrecht van de PVV overigens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In vuil moet je zo weinig mogelijk tijd steken. Het is en blijft vuil. Daar gaan wat woorden niks aan veranderen.
Als Wilders het niet heeft op criminelen, dan noem je criminelen. Het gaat hem echter expliciet om Marokkanen. Niet zo raar dus dat Marokkanen zich aangesproken voelen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:49 schreef ems. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goede username heb je gekozen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen als jij je vrienden en familie meer gevaar laat lopen.
De slachtofferrol.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. Op dit moment worden mensen van Marokkaanse afkomst gewoon constant buiten spel gezet. In veel gevallen onterecht. En dat is naar.
Had van jou toch wel gedacht dat je mijn opmerking zou begrijpen.
Klopt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Je mag niet discrimineren op basis van nationaliteit zei je.
quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Altijd weer die username als mensen geen antwoord hebben. Leg dan eens uit waarom ik ongelijk heb.
"constant buiten spel gezet"...quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. Op dit moment worden mensen van Marokkaanse afkomst gewoon constant buiten spel gezet. In veel gevallen onterecht. En dat is naar.
We wachten ook nog op een simpele "Ja" of "Nee" van persoon in kwestie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Altijd weer die username als mensen geen antwoord hebben. Leg dan eens uit waarom ik ongelijk heb.
Je treft met een dergelijke aanpak altijd onschuldigen. Vandaar dat we dit hebben afgesproken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Want het vergassen van een groep mensen die weinig problemen veroorzaakte is hetzelfde als zeggen dat van een groep mensen die juist veel problemen veroorzaken (en niet ieder individu evenveel) wel wat minder mogen komen.
Voor als je echt geen argumenten meer hebt.
Marokkanen die op Wilders stemmen neem ik niet serieus.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"constant buiten spel gezet"...
Schrijf jij ook voor het GroenLinks-blaadje, dat soort janktaal...
Marokkanen, en criminele helemaal, worden juist geknuffeld. En veel ook. Och, het ligt nooit aan die gassies, altijd aan een ander, ze zijn slachtoffer, huil huil, boe boe.
Niet weinig normale Marokkanen hebben daar ook de schijt van, er zijn er zelfs die op Wilders stemmen.
Hoe verklaar je dat?
Verbroedering in de slachtofferrol met Jelle, terwijl ze andersdenkenden gelijktijdig als idioten en vuil wegzetten. Dat natuurlijk enkel om het eigen hachje te redden door andermans moraliteit te gebruiken om de eigen positie te versterken zonder deze zelf te hanteren. En maar denken dat niemand het doorziet. Schaamteloos.quote:
Wat wil je nou ? Heb nu al meerdere malen gezegd dat ik mensen niet op hun nationaliteit beoordeel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:01 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
We wachten ook nog op een simpele "Ja" of "Nee" van persoon in kwestie.
"We" hebben niks afgesproken. De Elite beslist en wij, het voetvolk, hebben het maar te slikken. Denken dat je uberhaupt invloed hebt als simpele burger die niet in de media verschijnt (zoals een domme Sunni "negerhoer" Bergman), is naief.quote:
Jij zet niemand anders weg als vuil of idioten zeker ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Verbroedering in de slachtofferrol met Jelle, terwijl ze andersdenkenden gelijktijdig als idioten en vuil wegzetten. Dat natuurlijk enkel om het eigen hachje te redden door andermans moraliteit te gebruiken om de eigen positie te versterken zonder deze zelf te hanteren. En maar denken dat niemand het doorziet. Schaamteloos.
Ah, afvalligen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Marokkanen die op Wilders stemmen neem ik niet serieus.
En vermoeiend.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Verbroedering in de slachtofferrol met Jelle, terwijl ze andersdenkenden gelijktijdig als idioten en vuil wegzetten. Dat natuurlijk enkel om het eigen hachje te redden door andermans moraliteit te gebruiken om de eigen positie te versterken zonder deze zelf te hanteren. En maar denken dat niemand het doorziet. Schaamteloos.
Nee Wilders wilt minder Marokkanen.....quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, afvalligen.
Je beoordeelt dus net zo hard op afkomst. Gotcha.
Klopt. Poetin weet daar alles van met het uit de lucht knallen van 200 van jouw soort. Die waren geschikt als gehakt door de nasi. Waarschijnlijk weer een paar potentiële PVV'ers minder. Het lucht wel op. Bij dat soort opruimbeurten moet je niks aan het toeval overlaten. Wel een mooi excuses om het in de voeten van rebellen te schuiven. Ouwe sluwe vos.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vuil moet je met aandacht verwerken. Anders krijg je allerlei ziektes. Vandaar het bestaansrecht van de PVV overigens.
Daar krijg ik toch geen antwoord op want dan moeten ze toegeven dat ze het toegenomen risico op de koop toe nemen dat hun vader/moeder/zoon enz. vermoord of gemolesteerd wordt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:01 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
We wachten ook nog op een simpele "Ja" of "Nee" van persoon in kwestie.
Uhhhh?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Poetin weet daar alles van met het uit de lucht knallen van 200 van jouw soort. Waarschijnlijk weer een paar potentiële PVV'ers minder. Het lucht wel op.
Gahahahahahhahahahahahahahahhahahquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar krijg ik toch geen antwoord op want dan moeten ze toegeven dat ze het toegenomen risico op de koop toe nemen dat hun vader/moeder/zoon enz. vermoord of gemolesteerd wordt.
Het is wel zo en dat vind ik eng.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahahahahhahahahahahahahahhahah
Ik ben daar heel duidelijk en eerlijk in. Ik maak onderscheid. Ik vind moslims idioten/zielig/geestesziek en mocro's problematisch genoeg om ze te willen weren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij zet niemand anders weg als vuil of idioten zeker ?
Ben je nu in je rol van Black Leg Sanji?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Poetin weet daar alles van met het uit de lucht knallen van 200 van jouw soort. Waarschijnlijk weer een paar potentiële PVV'ers minder. Het lucht wel op. Bij dat soort opruimbeurten moet je niks aan het toeval overlaten. Wel een mooi excuses om het in de voeten van rebellen te schuiven. Ouwe sluwe vos.
Ja, en?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee Wilders wilt minder Marokkanen.....
Mja dit gaat niks meer worden vrees ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is wel zo en dat vind ik eng.
Met toevoeging mee eens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben daar heel duidelijk en eerlijk in. Ik maak onderscheid. Ik vind veel moslims idioten/zielig/geestesziek en mocro's problematisch genoeg om ze te willen weren.
Nah dat geloof ik niet. Sorry maar ik heb echt niks goeds over die man te zeggen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en?
Als je gewoon meedraait in Nederland, geen vrouwtjes berooft, kinderen kopschopt en niet in een rare jurk joden staat te bespugen, heb je als Marokkaanse Nederlander echt niets te vrezen. Wat Wilders zelf al vaak genoeg heeft aangegeven, maar de muleta voor de ogen van de "policorbrigade" verhindert ze dat te zien.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dat geloof ik niet. Sorry maar ik heb echt niks goeds over die man te zeggen.
En wat zeg je over de Marokkanen die El_Matador noemt?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dat geloof ik niet. Sorry maar ik heb echt niks goeds over die man te zeggen.
Hij staat niet voor vrijheid. Ook niet voor de goedwillende Marokkaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]QED.
De muleta voor je ogen weghalen misschien?
Die Marokkanen die Wilders stemmen snap ik niet. Ik snap sowieso mensen niet die Wilders stemmen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:10 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En wat zeg je over de Marokkanen die El_Matador noemt?
Kom op. Wees duidelijk. Als jij pvv"ers enge mensen vindt die potentieel allerlei nare dingen wil doen tegen allochtone mensen dan ben jij verantwoordelijk voor al die kinderen waarvan hun ouders zijn vermoord door allochtonen of op een andere manier zijn benadeeld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja dit gaat niks meer worden vrees ik.
Wat is dit nou weer voor onzin ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kom op. Wees duidelijk. Als jij pvv"ers enge mensen vind die potentieel allerlei nare dingen wil doen tegen allochtone mensen dan ben jij verantwoordelijk voor al die kinderen waarvan hun ouders zijn vermoord door allochtonen of op een andere manier zijn benadeeld.
Nee deze :quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die Marokkanen die Wilders stemmen snap ik niet. Ik snap sowieso mensen niet die Wilders stemmen.
Mijn soort? Superieure westerlingen die de zandhappers in het MO (al eeuwen) volledig domineren?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Poetin weet daar alles van met het uit de lucht knallen van 200 van jouw soort. Die waren geschikt als gehakt door de nasi. Waarschijnlijk weer een paar potentiële PVV'ers minder. Het lucht wel op. Bij dat soort opruimbeurten moet je niks aan het toeval overlaten. Wel een mooi excuses om het in de voeten van rebellen te schuiven. Ouwe sluwe vos.
Het gewone voetvolk juichte dat destijds ook toe. En terecht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"We" hebben niks afgesproken. De Elite beslist en wij, het voetvolk, hebben het maar te slikken. Denken dat je uberhaupt invloed hebt als simpele burger die niet in de media verschijnt (zoals een domme Sunni "negerhoer" Bergman), is naief.
Ja en dan ben je moslim. Wat dan ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:13 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Nee deze :
"Als je gewoon meedraait in Nederland, geen vrouwtjes berooft, kinderen kopschopt en niet in een rare jurk joden staat te bespugen..."
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je kan niet van beide kanten de vruchten plukken hè. Het is het een of het ander.
Je bedoelt het 'Superieure Nederland'. Laat mij niet lachen. Het 'superieure' Nederland dat tandeloos is terwijl 200 van haar burgers in miljoen stukjes uit de lucht zijn geknald. Waarschijnlijk kan Poetin niet eens aanwijzen waar het ligt. Niet dat het mij wat kan boeien. Mijn part had hij nog 5 van die passagiersvliegtuigen met 200 NL'ers uit de lucht geknald, maar tandeloos is NL wel, zeer tandeloos zelfs. Misschien kan het wat uitrichten tegen Luxemburg, hoewel ik dat ook wel betwijfel. Het Nederland dat gewoon mee wil spelen met de grote jongens en haar grote broers na spreekt. Jazeker, zeer superieur. Misschien dat het over 500 jaar wat ballen kan groeien. Misschien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mijn soort? Superieure westerlingen die de zandhappers in het MO (al eeuwen) volledig domineren?
Selectieve verontwaardiging.quote:
Dat is inherent aan elke politicus. Het zijn immers politici.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij staat niet voor vrijheid. Ook niet voor de goedwillende Marokkaan.
Dit gaat echt nergens meer over. Wilders zet mensen op basis van hun nationaliteit buiten spel. Prima dat jullie dat tof vinden. Ik vind het niet kunnen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:14 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging.
Wilders is grote boeman en gevaar voor dit land.
De Marokkaan is fijne toevoeging voor dit land.
Haatbaarden moeten dn ook gewoon hun bek houden in Nederland.quote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat doet hij bewust. Dat is geen slordigheidsfoutje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is inherent aan elke politicus. Het zijn immers politici.
Het gaat erom dat hij het heeft over het tuig, over de profiteurs, over de irritante groep onder de Marokkanen. Dat hij ze niet zo benoemt, is slordig te noemen, maar hij is duidelijk geweest in zijn uitspraken.
Maar ja, "jij neemt hem toch niet serieus en luistert niet naar wat ie zegt", sja, dan houdt het snel op natuurlijk.
Wat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:14 schreef Jellereppe het volgende:
Mijn part had hij nog 5 van die passagiersvliegtuigen met 200 NL'ers uit de lucht geknald
Veel Marokkanen zetten zichzelf (vrijwillige) buiten spel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens meer over. Wilders zet mensen op basis van hun nationaliteit buiten spel. Prima dat jullie dat tof vinden. Ik vind het niet kunnen.
Keihard eens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:14 schreef Jellereppe het volgende:
Het 'superieure' Nederland dat tandeloos is terwijl 200 van haar burgers in miljoen stukjes uit de lucht zijn geknald.
Da's dan weer jammer, doodwensen van 1000 mensen. En dan iets zeggen over Wilders...quote:Mijn part had hij nog 5 van die passagiersvliegtuigen met 200 NL'ers uit de lucht geknald....
Dat weet ik, om jou te provoceren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat doet hij bewust. Dat is geen slordigheidsfoutje.
Komt van beide kanten. Ben ik met je eens. Maar Wilders draagt niet bij aan een oplossing maar maakt het probleem juist groter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:17 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Veel Marokkanen zetten zichzelf (vrijwillige) buiten spel.
Nooit opgevallen?
En kan je nagaan. Ik ben niet eens een Marokkaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik, om jou te provoceren.
En het werkt.
Waarom maak je je er dan zo druk om??quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En kan je nagaan. Ik ben niet eens een Marokkaan.
Marokkanen dragen zelf bijster weinig bij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Komt van beide kanten. Ben ik met je eens. Maar Wilders draagt niet bij aan een oplossing maar maakt het probleem juist groter.
Omdat ik het ronduit onbeschoft vind.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom maak je je er dan zo druk om??
That's nice.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik het ronduit onbeschoft vind.
En welke partijen hebben ervoor gezorgd dat er überhaupt een probleem is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Komt van beide kanten. Ben ik met je eens. Maar Wilders draagt niet bij aan een oplossing maar maakt het probleem juist groter.
Dat doen alle politici.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar Wilders draagt niet bij aan een oplossing maar maakt het probleem juist groter.
Onzin. Heb jij wel contact met Marokkanen ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:19 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Marokkanen dragen zelf bijster weinig bij.
Ben je dan ook te vinden in de discussies als Marokkanen het weer fijn bont maken?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb een keer op het bureau een verklaring afgelegd (geen verdachte), en toen werkte het printen inderdaad nietquote:Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef raptorix het volgende:
Jij dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Onzin. Heb jij wel contact met Marokkanen ?
Je vergelijking met WOII was pas onbeschoft.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Goed lezen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor wat neem je het dan in hemelsnaam op voor die man ?
Ach, en nou komt het verhaal dat je zwager van je zus een vriend heeft die Marokkaan is en heuuuul goed geïntegreerd is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar ik doe dan niet mee om dit alle mensen van Marokkaanse afkomst toe te rekenen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:21 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ben je dan ook te vinden in de discussies als Marokkanen het weer fijn bont maken?
Om het onbeschofte gedrag te benoemen?
Zover was ik nog niet eens gegaan. Jij kwam gelijk met de gaskamers.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je vergelijking met WOII was pas onbeschoft.
Onschuldige joden vergassen versus problemengevende Marokkanen weren.
De bestgeintegreerde stemt PVV, maar die is dan weer fout volgens Yasmina.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, en nou komt het verhaal dat je zwager van je zus een vriend heeft die Marokkaan is en heuuuul goed geïntegreerd is.
Je bedoeld dat je je eigen kennis alleen uit de Telegraaf hebt opgedaan ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, en nou komt het verhaal dat je zwager van je zus een vriend heeft die Marokkaan is en heuuuul goed geïntegreerd is.
Ja , wekelijks.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Minder Marokkanen en minder islam zou Nederland goed doen, daar ben ik het mee eens. Hoe je dat politiek wil invullen, is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zover was ik nog niet eens gegaan. Jij kwam gelijk met de gaskamers.
quote:
quote:de Telegraaf
Wie zegt hier dan dat ALLE Marokkanen slecht / ongewenst zijn?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar ik doe dan niet mee om dit alle mensen van Marokkaanse afkomst toe te rekenen.
Typisch dat de partij voor de vrijheid dit wil niet ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minder Marokkanen en minder islam zou Nederland goed doen, daar ben ik het mee eens. Hoe je dat politiek wil invullen, is een ander verhaal.
Juist.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minder Marokkanen en minder islam zou Nederland goed doen, daar ben ik het mee eens. Hoe je dat politiek wil invullen, is een ander verhaal.
Het gaat nu niet om de hypocriete naam. Het gaat om de uitspraak. Daar zie ik niets verkeerds aan, al had ie wat specifieker kunnen zijn, maar we weten dat de PVV doelbewust provoceert.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Typisch dat de partij voor de vrijheid dit wil niet ?
Waarom niet minder criminelen ? Waarom niet minder religieuze invloed ? Waarom niet minder religie? Waarom is het zo specifiek gericht op Marokkanen en de Islam ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat nu niet om de hypocriete naam. Het gaat om de uitspraak. Daar zie ik niets verkeerds aan, al had ie wat specifieker kunnen zijn, maar we weten dat de PVV doelbewust provoceert.
Waarom wil je niet dat er minder Nederlanders vermoord, verkracht en beroofd worden?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom niet minder criminelen ? Waarom niet minder religieuze invloed ? Waarom niet minder religie? Waarom is het zo specifiek gericht op Marokkanen en de Islam ?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:29 schreef Montov het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die Wilders verdedigen omdat het alleen over criminele Marokkanen/moslims gaat?
Ja, behalve dan mensen met hoofddoek (verbieden), mensen die de Koran bezitten (verbieden), mensen die een nieuwe moskee willen bouwen (tegenhouden), ... De PVV wil remigratie ook nog eens stimuleren, tweede nationaliteiten afpakken, emigratie uit moslimlanden tegenhouden, Wilders schuimbekt over 'schrikbarende' aantallen allochtonen in Nederland, hij schuimbekt over het feit dat er 177 soorten nationaliteiten in Amsterdam zitten. Allochtonen moeten een assimilatiecontract tekenen of vertrekken. Minaretten worden verboden. Islamitische scholen moeten dicht. Alles wat niet past in een "Joods-Christelijke oorsprong" is fout.
Wilders zet stapje voor stapje richting minder vrijheden richting bepaalde groepen en brengt haatretoriek in de discussie. Je hebt oogkleppen op wanneer je niet ziet dat Wilders steeds extremer wordt in zijn woorden en acties.
Minder politieke elite ook, kunnen we die dan ook eruit gooien aub?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De focus op islam en niet op andere religies is duidelijk. Andere religies zijn ofwel inherent aan Nederland (katholicisme en protestantisme) ofwel vrij onschuldig (jodendom, het zijn de zionisten die lopen te zeiken, en ja, Wilders is er daar 1 van). Islam profileert zich veel duidelijker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom niet minder criminelen ? Waarom niet minder religieuze invloed ? Waarom niet minder religie? Waarom is het zo specifiek gericht op Marokkanen en de Islam ?
Je hebt oogkleppen op als je niet ziet wat deze "geweldige" multiculturele samenleving veroorzaakt heeft.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:29 schreef Montov het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die Wilders verdedigen omdat het alleen over criminele Marokkanen/moslims gaat?
Ja, behalve dan mensen met hoofddoek (verbieden), mensen die de Koran bezitten (verbieden), mensen die een nieuwe moskee willen bouwen (tegenhouden), ... De PVV wil remigratie ook nog eens stimuleren, tweede nationaliteiten afpakken, emigratie uit moslimlanden tegenhouden, Wilders schuimbekt over 'schrikbarende' aantallen allochtonen in Nederland, hij schuimbekt over het feit dat er 177 soorten nationaliteiten in Amsterdam zitten. Allochtonen moeten een assimilatiecontract tekenen of vertrekken. Minaretten worden verboden. Islamitische scholen moeten dicht. Alles wat niet past in een "Joods-Christelijke oorsprong" is fout.
Wilders zet stapje voor stapje richting minder vrijheden richting bepaalde groepen en brengt haatretoriek in de discussie. Je hebt oogkleppen op wanneer je niet ziet dat Wilders steeds extremer wordt in zijn woorden en acties.
Omdat de GBL een opportunist is die waarschijnlijk een stijfje van alle aandacht krijgt. En Moslims en Marokkanen doen het na 9/11 erg goed als je graag aandacht wil. Daarnaast doet het afzetten tegen vreemdelingen het altijd goed, zo leert het verleden ons. Als de GBL zo tekeer was gegaan tegen de katholieke kerk als dat hij tegen de islam tekeer gaat had geen hond op hem gestemd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heeeeeel graag.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Minder politieke elite ook, kunnen we die dan ook eruit gooien aub?
Mee eens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De focus op islam en niet op andere religies is duidelijk. Andere religies zijn ofwel inherent aan Nederland (katholicisme en protestantisme) ofwel vrij onschuldig (jodendom, het zijn de zionisten die lopen te zeiken, en ja, Wilders is er daar 1 van). Islam profileert zich veel duidelijker.
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als die Eftelingmoskees morgen allemaal massaal zouden omdonderen. Jij bent geen Marokkaanse, noch moslima, waarom zou jij daar een probleem mee hebben?
Ze kunnen ook prima bidden op de Statonsweg, waar alleen de foeilelijke nieuwe deuren doen vermoeden dat er een moskee in dat pand zit.
Ik zie liever hier een plan voor dan, aangezien deze mensen toch voor de huidige problematiek hebben gezorgd.quote:
Waarom doe jij altijd zo emotioneel als het om de holocaust gaat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je vergelijking met WOII was pas onbeschoft.
Onschuldige joden vergassen versus problemengevende Marokkanen weren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |