abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147434179
Is het dan eigenlijk ook ''zioniste'' ?
pi_147434193
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Vreselijker dan de moordenaar van een Joodse zionist? Gaat heen.
:?
pi_147434201
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Vreselijker dan de moordenaar van een Joodse zionist? Gaat heen.
Croughs moest es nieuwe wetten gaan maken...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147434271
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:03 schreef Jellereppe het volgende:
Ik zou heel NL sowieso niet vertrouwen. Ik vroeg mij altijd af hoe het komt dat Molukkers - Nederlanders al jaren zo'n slechte houding tegenover elkaar hebben, helemaal na het nieuws over die wijk in Hoogeveen, tot ik een keer heel wat kort las over het verraad met betrekking tot Nederlands-Indië. Ah, daar komt die emotie van de Molukkers vandaan. NL kon na 200 jaar heerschappij de eilandengroep niet onder de duim houden, omdat Indonesië meer en betere wapens kreeg van de Russen, en daarna dit stevige verraad. Klinkt plausibel. Iemand die dit kan bevestigen?
Het gevecht was nog bezig. Het was de duivel van de verenigde staten die Nederland dwong zich terug te trekken. 200 + miljoen moslims vrijheid terug gegeven. Over geopolitiek korte termijn denken gesproken..
pi_147434280
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nog net onder de boze kikkerlandse blankman staat de joodse zionist. Die verdienen de kogel nog harder.

De moslim staat hoog, net onder de Somalische piraat.
Als linkse hermafrodiet heb je het helemaal gemaakt, dan kan je niet stuk, hoeveel moorden je ook zal plegen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_147434322
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Anne Frank heeft bijgedragen aan het opwekken van het schuldgevoel jegens de Joden en daarmee aan de oprichting van het zionistische Israël.
pi_147434373
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nog net onder de boze kikkerlandse blankman staat de joodse zionist. Die verdienen de kogel nog harder.

De moslim staat hoog, net onder de Somalische piraat.
Als linkse hermafrodiet heb je het helemaal gemaakt, dan kan je niet stuk, hoeveel moorden je ook zal plegen.
_O-
pi_147434376
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Anne Frank heeft bijgedragen aan het opwekken van het schuldgevoel jegens de Joden en daarmee aan de oprichting van het zionistische Israël.
Daarmee was ze zelf natuurlijk geen zioniste, maar dat soort inhoudelijke details passen niet in een Wilderstopic. :7

dinsdag 9 december 2014 @ 21:10:50 #84
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_147434391
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het gevecht was nog bezig. Het was de duivel van de verenigde staten die Nederland dwong zich terug te trekken. 200 + miljoen moslims vrijheid terug gegeven. Over geopolitiek korte termijn denken gesproken..
Ik denk dat NL weinig oorlogen zou winnen. Tegenwoordig zeker niet meer tegen Indonesië. Misschien kunnen jullie de oorlog uitroepen tegen Kosovo als je nog die Neo-kolonistische ambities hebt van overheersing en slavernij. Dat moet nog wel lukken. Dat is ook voor 90% islamitisch.
pi_147434469
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik denk dat NL weinig oorlogen zou winnen. Tegenwoordig zeker niet meer tegen Indonesië. Misschien kunnen jullie de oorlog uitroepen tegen Kosovo. Dat moet nog wel lukken. Dat is ook voor 90% islamitisch.
Ligt eraan. Als we al het geld dat richting moslims en bejaarden gaan cancelen kan je een aardig legertje opbouwen. Tot dan vermaken we ons wel met het gooien van wat bommetjes (tot nu een paar honderd) op ISIShoofdjes in Irak.
pi_147434489
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef Jellereppe het volgende:
Misschien kunnen jullie de oorlog uitroepen tegen Kosovo. Dat moet nog wel lukken. Dat is ook voor 90% islamitisch.
Het zwaard en het vuur zijn zo.... middeleeuws. Uit de 7e eeuw, zeg maar.

Wij bouwen beter gigatelescopen. O+

pi_147434514
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daarmee was ze zelf natuurlijk geen zioniste, maar dat soort inhoudelijke details passen niet in een Wilderstopic. :7
Was natuurlijk satirisch bedoeld. (Al zou het mij niets verbazen dat er moslims rondlopen met deze mening).
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:14:24 #88
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_147434542
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:12 schreef LelijKnap het volgende:
islamitisch.

Ligt eraan. Als we al het geld dat richting moslims en bejaarden gaan cancelen kan je een aardig legertje opbouwen. Tot dan vermaken we ons wel met het gooien van wat bommetjes (tot nu een paar honderd) op ISIShoofdjes in
Ja, tuurlijk. Met als gevolg een sterker leger, maar wel tienduizenden mensen die zitten te creperen van de honger. Die hoge posities die NL bezet houdt als het gaat om kwaliteit des levens, zullen niet meer zijn. Ik moet zeggen dat jij een throwback bent van je voorouders. Het voelt alsof ik tegen een Nederlander praat uit 1900. Je zou letterlijk alles om zeep gooien, onderwijs/zorg/wetenschap, alleen maar om de honger naar macht te kunnen stillen. Het klinkt als een goede krachtige leider voor het volk. Zeker.
pi_147434579
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Was natuurlijk satirisch bedoeld. (Al zou het mij niets verbazen dat er moslims rondlopen met deze mening).
Kun je posttraumatische stress ten gevolge van penisverminking en jarenlange hersenspoeling met de epileptische oprispingen van een pedofiele warlord nog wel een mening noemen, vraag je je af?

pi_147434649
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kun je posttraumatische stress ten gevolge van penisverminking en jarenlange hersenspoeling met de epileptische oprispingen van een pedofiele warlord nog wel een mening noemen, vraag je je af?
Natuurlijk kan dat niet. Ik noem het niet voor niets al jaren een geestesziekte of linguïstisch virus. Moslims zijn, in die zin, niet veel meer dan slachtoffers; gastheren van een vijandig virus.
pi_147434693
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Los van wat je van Israël vindt is de dood van zo'n meisje toch gewoon naar?
pi_147434787
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Pim Fortuyn was naarder aldus Job Frieszo.

Geert Wilders (OP) is nog erger dan de rechtermiddelvinger van Heinrich Himmler.

pi_147434803
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:14 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk. Met als gevolg een sterker leger, maar wel tienduizenden mensen die zitten te creperen van de honger. Die hoge posities die NL bezet houdt als het gaat om kwaliteit des levens, zullen niet meer zijn. Ik moet zeggen dat jij een throwback bent van je voorouders. Het voelt alsof ik tegen een Nederlander praat uit 1900. Je zou letterlijk alles om zeep gooien, onderwijs/zorg/wetenschap, alleen maar om de honger naar macht te kunnen stillen. Het klinkt als een goede krachtige leider voor het volk. Zeker.
Nee, joh, al die macht is waardeloos zonder een degelijke inrichting van de maatschappij. Dat is juist exact wat ik wilde aangeven als reactie op jouw mening over de zwakte van Nederland; we besteden het geld binnen de eigen grenzen ipv aan een groots leger. Die zwakte is in zekere zin dus een keuze, maar het zou anders kunnen, zou het moeten.
pi_147434865
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, joh, al die macht is waardeloos zonder een degelijke inrichting van de maatschappij. Dat is juist exact wat ik wilde aangeven als reactie op jouw mening over de zwakte van Nederland; we besteden het geld binnen de eigen grenzen ipv aan een groots leger. Die zwakte is in zekere zin dus een keuze, maar het zou anders kunnen, zou het moeten.
Ja, lekker het budget uithollen aan wapentuig. Is de levensstandaard in de VS ook erg goed bevallen.

pi_147434903
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je begrijpt m'n punt niet. Israël vind ik zelfs een prima staat, eentje die z'n buren hopelijk nog lang klein kan houden.

En zeker.
pi_147435011
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, lekker het budget uithollen aan wapentuig. Is de levensstandaard in de VS ook erg goed bevallen.
Daarom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')