De PVV is kinds, maar niet extremistisch.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je bent wel heel eenvoudig van geest als je het in de mond durft te nemen dat Marokkanen die op PVV stemmen de beste geïntegreerde Marokkanen zijn. Daarmee zeg je automatisch dat degene die op PvdA/SP/VVD en andere politieke partijen stemmen minder ''geïntegreerd'' zijn. Een woord dat de laatste jaren sowieso aan inflatie onderhevig is. Een zonnesteek opgelopen door de Colombiaanse zon? Inderdaad, mensen zijn heel geïntegreerd als ze op een partij stemmen die hun geloofsuiting wil verbieden, hun gebedshuizen wil afbreken, hun beoordeelt op grond van nationaliteit/afkomst en een minuut later doet alsof ze het niet zo bedoelen. Niemand is de recente baarmoedergate vergeten, maar jij, jij gaat met de fluwelen handschoen over terwijl het overduidelijk is dat de PVV extremistisch is als wat, FOK!king idioot.
Wie heeft het over de islam? Je hebt een kunst van gemaakt om mensen woorden in hun mond te leggen.
Tamelijk onzinnige vergelijking. Of moeten moslims nu overal verantwoording voor af gaan leggen middels een landelijke enquête die dagelijks wordt afgenomen ofzo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:48 schreef El_Matador het volgende:
Rijken dik voor aangifte tegen Greet, maar nul op het rekest als irritante neefjes, molesterende moskeegenootjes en achterlijke achternichtjes Nederland verzieken en zij een familiaire bijdrage kunnen leveren...
niet bepaald, hoewel nog erger uitslaand voor den moslim:quote:
Deel die stroman maar met Benno Larue.quote:Of moeten moslims nu overal verantwoording voor af gaan leggen middels een landelijke enquête die dagelijks wordt afgenomen ofzo?
En hoe kom je er precies bij dat men dat soort daden niet afkeurt?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
niet bepaald, hoewel nog erger uitslaand voor den moslim:
woordjes (Geert)
vs
wandaden (de kutmocro's)
Tuurlijk, maar het is toch logisch dat mensen aan hun andere helft gaan vasthouden. Waarom zou iemand wat geven om Nederland, terwijl in de kinderklas van Den Haag (de Tweede Kamer) steeds maar weer nieuwe grenzen worden opgezocht om bepaalde minderheidsgroepen te schofferen. Dan kun je net zo goed een dikke middelvinger naar NL opsteken. De wereld is groter dan deze 30.000 km2. Allerlei problemen worden volgens de PVV door de islam veroorzaakt. Het is een frame waar in alles mooi past: Marokkanen, Turken, Turkije, Hamas, ISS, de islamisering van NL via de baarmoeder (waarmee ongeboren kinderen al tot daders worden bestempeld voordat ze al ter wereld zijn gekomen) en nog meer onheil/ellende waar bij die frame mooi past. Alleen wat heeft een Turk in een theehuis te maken met ISS? Waarom die link? Een klein en eenvoudig voorbeeld van framing. 'Een Marokkaan die daarop stemt is inderdaad 'geïntegreerd' zodat hij zijn loyaliteit aan NL toont'. FOK jouw loyaliteit. Ik denk eerder dat de loyaliteit afzwakt. Waarom zou men loyaliteit hebben voor een stel witte honden die ze te pas en onpas als vuil behandelen. Rot toch een eind op, simpel ziel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De PVV is kinds, maar niet extremistisch.
Het is een loyaliteitskwestie. Als Marokkanen zo ver kunnen gaan dat ze op de PVV stemmen, hoeven we ons over hun loyaliteit weinig zorgen te maken.
Bij nog-al-wat allochtoonse gezinnen ligt die loyaliteit toch anders.
Rijken dik voor aangifte tegen Greet, maar nul op het rekest als irritante neefjes, molesterende moskeegenootjes en achterlijke achternichtjes Nederland verzieken en zij een familiaire bijdrage kunnen leveren...
Het maakt geen reet uit wat Wilders doet, mijn punt blijft staan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is toch logisch dat mensen aan hun andere helft gaan vasthouden. Waarom zou iemand wat geven om Nederland, terwijl in de kinderklas van Den Haag (de Tweede Kamer) steeds maar weer nieuwe grenzen worden opgezocht om bepaalde minderheidsgroepen te schofferen. Dan kun je net zo goed een dikke middelvinger naar NL opsteken. De wereld is groter dan deze 30.000 km2. Allerlei problemen worden volgens de PVV door de islam gebruikt. Het is een frame waar in alles mooi past: Marokkanen, Turken, Turkije, Hamas, ISS, de islamisering van NL via de baarmoeder (waarmee ongeboren kinderen al tot daders worden bestempeld voordat ze al ter wereld zijn gekomen) en nog meer onheil/ellende waar bij die frame mooi past. Een Marokkaan die daarop stemt is inderdaad 'geïntegreerd' zodat hij zijn loyaliteit aan NL toont. FOK jouw loyaliteit. Ik denk eerder dat de loyaliteit afzwakt. Waarom zou men loyaliteit hebben voor een stel witte honden die ze te pas en onpas als vuil behandelen. Rot toch een eind op, simpel ziel.
Dat willen we ook helemaal niet. Ook prima, maar het komt dan niet heel geloofwaardig over om dan uiteindelijk te gaan janken over allochtonen die Nederland niet zien als hun thuisland.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het maakt geen reet uit wat Wilders doet, mijn punt blijft staan.
De loyaliteit van den moslim, dan wel den mocro ligt niet bij Nederland. De keerzijde van een falende multikul.
Waarom zou dat niet? Mijn loyaliteit als Nederlander ligt bij Brussel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:57 schreef El_Matador het volgende:
De loyaliteit van den moslim, dan wel den mocro ligt niet bij Nederland.
Als je de realiteit beschrijft, ben je een racist, LelijKnap. Erger dan een slavenhouder, vreselijker dan de moordenaar van Anne Frank zelve.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:59 schreef LelijKnap het volgende:
Surinamers, (christen)Indo's, Chinezen, Italianen, Spanjaarden, Canadezen, Zuid-Amerikanen, (christen)negers... volgens mij zijn geen van alle zo geschoffeerd als het kneuzengroepje van Allah.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:03 schreef Jellereppe het volgende:
Ik zou heel NL sowieso niet vertrouwen. Ik vroeg mij altijd af hoe het komt dat Molukkers - Nederlanders al jaren zo'n slechte houding tegenover elkaar hebben, helemaal na het nieuws over die wijk in Hoogeveen, tot ik een keer heel wat kort las over het verraad met betrekking tot Nederlands-Indië.
Vreselijker dan de moordenaar van een Joodse zionist? Gaat heen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je de realiteit beschrijft, ben je een racist, LelijKnap. Erger dan een slavenhouder, vreselijker dan de moordenaar van Anne Frank zelve.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vreselijker dan de moordenaar van een Joodse zionist? Gaat heen.
Croughs moest es nieuwe wetten gaan maken...quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vreselijker dan de moordenaar van een Joodse zionist? Gaat heen.
Het gevecht was nog bezig. Het was de duivel van de verenigde staten die Nederland dwong zich terug te trekken. 200 + miljoen moslims vrijheid terug gegeven. Over geopolitiek korte termijn denken gesproken..quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:03 schreef Jellereppe het volgende:
Ik zou heel NL sowieso niet vertrouwen. Ik vroeg mij altijd af hoe het komt dat Molukkers - Nederlanders al jaren zo'n slechte houding tegenover elkaar hebben, helemaal na het nieuws over die wijk in Hoogeveen, tot ik een keer heel wat kort las over het verraad met betrekking tot Nederlands-Indië. Ah, daar komt die emotie van de Molukkers vandaan. NL kon na 200 jaar heerschappij de eilandengroep niet onder de duim houden, omdat Indonesië meer en betere wapens kreeg van de Russen, en daarna dit stevige verraad. Klinkt plausibel. Iemand die dit kan bevestigen?
Nog net onder de boze kikkerlandse blankman staat de joodse zionist. Die verdienen de kogel nog harder.quote:
Anne Frank heeft bijgedragen aan het opwekken van het schuldgevoel jegens de Joden en daarmee aan de oprichting van het zionistische Israël.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog net onder de boze kikkerlandse blankman staat de joodse zionist. Die verdienen de kogel nog harder.
De moslim staat hoog, net onder de Somalische piraat.
Als linkse hermafrodiet heb je het helemaal gemaakt, dan kan je niet stuk, hoeveel moorden je ook zal plegen.
Daarmee was ze zelf natuurlijk geen zioniste, maar dat soort inhoudelijke details passen niet in een Wilderstopic.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Anne Frank heeft bijgedragen aan het opwekken van het schuldgevoel jegens de Joden en daarmee aan de oprichting van het zionistische Israël.
Ik denk dat NL weinig oorlogen zou winnen. Tegenwoordig zeker niet meer tegen Indonesië. Misschien kunnen jullie de oorlog uitroepen tegen Kosovo als je nog die Neo-kolonistische ambities hebt van overheersing en slavernij. Dat moet nog wel lukken. Dat is ook voor 90% islamitisch.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het gevecht was nog bezig. Het was de duivel van de verenigde staten die Nederland dwong zich terug te trekken. 200 + miljoen moslims vrijheid terug gegeven. Over geopolitiek korte termijn denken gesproken..
Ligt eraan. Als we al het geld dat richting moslims en bejaarden gaan cancelen kan je een aardig legertje opbouwen. Tot dan vermaken we ons wel met het gooien van wat bommetjes (tot nu een paar honderd) op ISIShoofdjes in Irak.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik denk dat NL weinig oorlogen zou winnen. Tegenwoordig zeker niet meer tegen Indonesië. Misschien kunnen jullie de oorlog uitroepen tegen Kosovo. Dat moet nog wel lukken. Dat is ook voor 90% islamitisch.
Het zwaard en het vuur zijn zo.... middeleeuws. Uit de 7e eeuw, zeg maar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef Jellereppe het volgende:
Misschien kunnen jullie de oorlog uitroepen tegen Kosovo. Dat moet nog wel lukken. Dat is ook voor 90% islamitisch.
Was natuurlijk satirisch bedoeld. (Al zou het mij niets verbazen dat er moslims rondlopen met deze mening).quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarmee was ze zelf natuurlijk geen zioniste, maar dat soort inhoudelijke details passen niet in een Wilderstopic.
Ja, tuurlijk. Met als gevolg een sterker leger, maar wel tienduizenden mensen die zitten te creperen van de honger. Die hoge posities die NL bezet houdt als het gaat om kwaliteit des levens, zullen niet meer zijn. Ik moet zeggen dat jij een throwback bent van je voorouders. Het voelt alsof ik tegen een Nederlander praat uit 1900. Je zou letterlijk alles om zeep gooien, onderwijs/zorg/wetenschap, alleen maar om de honger naar macht te kunnen stillen. Het klinkt als een goede krachtige leider voor het volk. Zeker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:12 schreef LelijKnap het volgende:
islamitisch.
Ligt eraan. Als we al het geld dat richting moslims en bejaarden gaan cancelen kan je een aardig legertje opbouwen. Tot dan vermaken we ons wel met het gooien van wat bommetjes (tot nu een paar honderd) op ISIShoofdjes in
Kun je posttraumatische stress ten gevolge van penisverminking en jarenlange hersenspoeling met de epileptische oprispingen van een pedofiele warlord nog wel een mening noemen, vraag je je af?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Was natuurlijk satirisch bedoeld. (Al zou het mij niets verbazen dat er moslims rondlopen met deze mening).
Natuurlijk kan dat niet. Ik noem het niet voor niets al jaren een geestesziekte of linguïstisch virus. Moslims zijn, in die zin, niet veel meer dan slachtoffers; gastheren van een vijandig virus.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kun je posttraumatische stress ten gevolge van penisverminking en jarenlange hersenspoeling met de epileptische oprispingen van een pedofiele warlord nog wel een mening noemen, vraag je je af?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |