abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147430122
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:14 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Hoe bepaal je de grens dan opdat iets niet meer kosteneffectief is in deze? Als je echt kosteneffectief wil zijn gooi er een neutronenbom.
Geen flauw idee. Was ook een beetje een flauwe opmerking van me, want iedereen weet natuurlijk dat die dingen veel meer doen dan alleen bommen gooien.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 19:18:00 #52
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_147430143
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:14 schreef theunderdog het volgende:
Ik zou wel oprecht minder bejaarden willen hebben, maar Geertje blijkt daar nogal fan van te zijn.
Ik liever niet trouwens, want aan wie moet je dan je rapport laten zien?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_147430161
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik liever niet trouwens, want aan wie moet je dan je rapport laten zien?
En wie moet je anders uitlachen, laten schrikken tijdens en voor oud en nieuw: ja je hebt gelijk.
pi_147430291
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:16 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je ziet de onnozelheid van je opmerking toch wel in? De enige reden waarom het zoveel kost is omdat we niet in de kranten willen hebben dat er x duizend onschuldige burgers zijn omgekomen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:17 schreef probeer het volgende:

[..]

Geen flauw idee. Was ook een beetje een flauwe opmerking van me, want iedereen weet natuurlijk dat die dingen veel meer doen dan alleen bommen gooien.
Maar mochten ze dus echt alleen maar in de lucht zijn om bommen te gooien, ja dan vind ik 100 bommen in 1000 uur niet echt effectief. Dat geeft mij namelijk een beetje het idee alsof die dingen zomaar leuk aan het rondvliegen zijn, wachtende totdat ze ergens een bommetje op kunnen gooien. In plaats van opgeroepen worden om ergens ter ondersteuning iets te bombarderen, wat mij persoonlijk veel logischer lijkt.

En op je knullige reactie in te gaan. Ik zeg toch nergens dat ze meer bommen moeten gooien (en het dus niet zo nauw nemen wat ze bombarderen)? Ze zouden toch ook, uh, ik weet niet, minder kunnen vliegen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_147430415
Waarom zou de luchtmacht ineffectief te werk gaan? Waarschijnlijk kan het niet beter, niet met de huidige richtlijnen van precisiebombardementen. Ze hangen nu in de lucht om informatie te verzamelen met de kans per direct te reageren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2014 19:26:18 ]
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:34:26 #56
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_147432829
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Keihard eens.

[..]

Da's dan weer jammer, doodwensen van 1000 mensen. En dan iets zeggen over Wilders... :N _O-
Doodwensen. Hey, wijs eens aan waar ik ze precies doodwens. Ik zeg dat het mij niks zou kunnen schelen. Waarschijnlijk mis je de nuance.
pi_147432856
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:34 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Doodwensen. Hey, wijs eens aan waar ik ze precies doodwens. Ik zeg dat het mij niks zou kunnen schelen. Waarschijnlijk mis je de nuance.
Je hapt in deze bitterbal alsof het Mo's kontje is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:36:15 #58
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_147432894
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hapt in deze bitterbal alsof het Mo's kontje is.
Mooi excuses om die post goed te praten, maar volgende keer beter die twee ogen gebruiken voordat je op die toetsenbord begint te rammen, misbaksel.
pi_147433019
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:36 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Mooi excuses om die post goed te praten, maar volgende keer beter die twee ogen gebruiken voordat je op die toetsenbord begint te rammen, misbaksel.
Oh ik kom aan De Groote Heylige Islam en je afgehakte voorhuid begint weer te jeuken.

Veelzeggend.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 9 december 2014 @ 20:42:19 #60
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_147433142
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh ik kom aan De Groote Heylige Islam en je afgehakte voorhuid begint weer te jeuken.

Veelzeggend.
Je bent wel heel eenvoudig van geest als je in de mond durft te nemen dat Marokkanen die op PVV stemmen de best geïntegreerde Marokkanen zijn. Daarmee zeg je automatisch dat degene die op PvdA/SP/VVD en andere politieke partijen stemmen minder ''geïntegreerd'' zijn. Een woord dat de laatste jaren sowieso aan inflatie onderhevig is. Een zonnesteek opgelopen door de Colombiaanse zon? Inderdaad, mensen zijn heel geïntegreerd als ze op een partij stemmen die hun geloofsuiting wil verbieden, hun gebedshuizen wil afbreken, hun beoordeelt op grond van nationaliteit/afkomst en een minuut later doet alsof ze het niet zo bedoelen. Niemand is de recente baarmoedergate vergeten, maar jij, jij gaat met de fluwelen handschoen over terwijl het overduidelijk is dat de PVV extremistisch is als wat, FOK!king idioot.

Wie heeft het over kritiek op de islam? Dit gaat veel verder dan alleen de islam. De laatste jaren tonen mensen hun ware gezichten en blijkt maar weer dat het gaat om afkomst. Alsof de eerst beste idioot op straat weet wie moslim is. Als het maar lijkt op Marokkaan/Turk, dan is het automatisch moslim. Je hebt een kunst van gemaakt om mensen woorden in hun mond te leggen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jellereppe op 09-12-2014 20:49:03 ]
pi_147433425
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:42 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Je bent wel heel eenvoudig van geest als je het in de mond durft te nemen dat Marokkanen die op PVV stemmen de beste geïntegreerde Marokkanen zijn. Daarmee zeg je automatisch dat degene die op PvdA/SP/VVD en andere politieke partijen stemmen minder ''geïntegreerd'' zijn. Een woord dat de laatste jaren sowieso aan inflatie onderhevig is. Een zonnesteek opgelopen door de Colombiaanse zon? Inderdaad, mensen zijn heel geïntegreerd als ze op een partij stemmen die hun geloofsuiting wil verbieden, hun gebedshuizen wil afbreken, hun beoordeelt op grond van nationaliteit/afkomst en een minuut later doet alsof ze het niet zo bedoelen. Niemand is de recente baarmoedergate vergeten, maar jij, jij gaat met de fluwelen handschoen over terwijl het overduidelijk is dat de PVV extremistisch is als wat, FOK!king idioot.

Wie heeft het over de islam? Je hebt een kunst van gemaakt om mensen woorden in hun mond te leggen.
De PVV is kinds, maar niet extremistisch.

Het is een loyaliteitskwestie. Als Marokkanen zo ver kunnen gaan dat ze op de PVV stemmen, hoeven we ons over hun loyaliteit weinig zorgen te maken.

Bij nog-al-wat allochtoonse gezinnen ligt die loyaliteit toch anders.

Rijken dik voor aangifte tegen Greet, maar nul op het rekest als irritante neefjes, molesterende moskeegenootjes en achterlijke achternichtjes Nederland verzieken en zij een familiaire bijdrage kunnen leveren...

pi_147433591
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:48 schreef El_Matador het volgende:
Rijken dik voor aangifte tegen Greet, maar nul op het rekest als irritante neefjes, molesterende moskeegenootjes en achterlijke achternichtjes Nederland verzieken en zij een familiaire bijdrage kunnen leveren...
Tamelijk onzinnige vergelijking. Of moeten moslims nu overal verantwoording voor af gaan leggen middels een landelijke enquête die dagelijks wordt afgenomen ofzo?
pi_147433633
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tamelijk onzinnige vergelijking.
niet bepaald, hoewel nog erger uitslaand voor den moslim:

woordjes (Geert)
vs
wandaden (de kutmocro's)

quote:
Of moeten moslims nu overal verantwoording voor af gaan leggen middels een landelijke enquête die dagelijks wordt afgenomen ofzo?
Deel die stroman maar met Benno Larue.

pi_147433671
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

niet bepaald, hoewel nog erger uitslaand voor den moslim:

woordjes (Geert)
vs
wandaden (de kutmocro's)
En hoe kom je er precies bij dat men dat soort daden niet afkeurt?
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:55:30 #65
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_147433686
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De PVV is kinds, maar niet extremistisch.

Het is een loyaliteitskwestie. Als Marokkanen zo ver kunnen gaan dat ze op de PVV stemmen, hoeven we ons over hun loyaliteit weinig zorgen te maken.

Bij nog-al-wat allochtoonse gezinnen ligt die loyaliteit toch anders.

Tuurlijk, maar het is toch logisch dat mensen aan hun andere helft gaan vasthouden. Waarom zou iemand wat geven om Nederland, terwijl in de kinderklas van Den Haag (de Tweede Kamer) steeds maar weer nieuwe grenzen worden opgezocht om bepaalde minderheidsgroepen te schofferen. Dan kun je net zo goed een dikke middelvinger naar NL opsteken. De wereld is groter dan deze 30.000 km2. Allerlei problemen worden volgens de PVV door de islam veroorzaakt. Het is een frame waar in alles mooi past: Marokkanen, Turken, Turkije, Hamas, ISS, de islamisering van NL via de baarmoeder (waarmee ongeboren kinderen al tot daders worden bestempeld voordat ze al ter wereld zijn gekomen) en nog meer onheil/ellende waar bij die frame mooi past. Alleen wat heeft een Turk in een theehuis te maken met ISS? Waarom die link? Een klein en eenvoudig voorbeeld van framing. 'Een Marokkaan die daarop stemt is inderdaad 'geïntegreerd' zodat hij zijn loyaliteit aan NL toont'. FOK jouw loyaliteit. Ik denk eerder dat de loyaliteit afzwakt. Waarom zou men loyaliteit hebben voor een stel witte honden die ze te pas en onpas als vuil behandelen. Rot toch een eind op, simpel ziel.
pi_147433751
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het is toch logisch dat mensen aan hun andere helft gaan vasthouden. Waarom zou iemand wat geven om Nederland, terwijl in de kinderklas van Den Haag (de Tweede Kamer) steeds maar weer nieuwe grenzen worden opgezocht om bepaalde minderheidsgroepen te schofferen. Dan kun je net zo goed een dikke middelvinger naar NL opsteken. De wereld is groter dan deze 30.000 km2. Allerlei problemen worden volgens de PVV door de islam gebruikt. Het is een frame waar in alles mooi past: Marokkanen, Turken, Turkije, Hamas, ISS, de islamisering van NL via de baarmoeder (waarmee ongeboren kinderen al tot daders worden bestempeld voordat ze al ter wereld zijn gekomen) en nog meer onheil/ellende waar bij die frame mooi past. Een Marokkaan die daarop stemt is inderdaad 'geïntegreerd' zodat hij zijn loyaliteit aan NL toont. FOK jouw loyaliteit. Ik denk eerder dat de loyaliteit afzwakt. Waarom zou men loyaliteit hebben voor een stel witte honden die ze te pas en onpas als vuil behandelen. Rot toch een eind op, simpel ziel.
Het maakt geen reet uit wat Wilders doet, mijn punt blijft staan.

De loyaliteit van den moslim, dan wel den mocro ligt niet bij Nederland. De keerzijde van een falende multikul.

Maar wat ik ook zeg, als "witte hond" zal ik toch nooit gelijk krijgen van je. Ookal ben ik zelf allochtoon. :*

pi_147433809
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het maakt geen reet uit wat Wilders doet, mijn punt blijft staan.

De loyaliteit van den moslim, dan wel den mocro ligt niet bij Nederland. De keerzijde van een falende multikul.
Dat willen we ook helemaal niet. Ook prima, maar het komt dan niet heel geloofwaardig over om dan uiteindelijk te gaan janken over allochtonen die Nederland niet zien als hun thuisland.
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:59:04 #68
104871 remlof
Europees federalist
pi_147433818
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:57 schreef El_Matador het volgende:
De loyaliteit van den moslim, dan wel den mocro ligt niet bij Nederland.
Waarom zou dat niet? Mijn loyaliteit als Nederlander ligt bij Brussel.
Yankee go home!
pi_147433829
Bepaalde minderheidsgroepen? Volgens mij zijn het er maar twee (die elkaar natuurlijk ook overlappen): mocro's en moslims.

Surinamers, (christen)Indo's, Chinezen, Italianen, Spanjaarden, Canadezen, Zuid-Amerikanen, (christen)negers... volgens mij zijn geen van alle zo geschoffeerd als het kneuzengroepje van Allah.
pi_147433924
Massive inbreeding within the Muslim culture during the last 1.400 years may have done catastrophic damage to their gene pool. The consequences of intermarriage between first cousins often have serious impact on the offspring’s intelligence, sanity, health and on their surroundings.
pi_147433943
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:59 schreef LelijKnap het volgende:
Surinamers, (christen)Indo's, Chinezen, Italianen, Spanjaarden, Canadezen, Zuid-Amerikanen, (christen)negers... volgens mij zijn geen van alle zo geschoffeerd als het kneuzengroepje van Allah.
Als je de realiteit beschrijft, ben je een racist, LelijKnap. Erger dan een slavenhouder, vreselijker dan de moordenaar van Anne Frank zelve.

pi_147433957
Statistical research on Arabic countries shows that up to 34 percent of all marriages in Algiers are consanguine (blood related), 46 percent in Bahrain, 33 percent in Egypt, 80 percent in Nubia (southern area in Egypt), 60 percent in Iraq, 64 percent in Jordan, 64 percent in Kuwait, 42 percent in Lebanon, 48 percent in Libya, 47 percent in Mauritania, 54 percent in Qatar, 67 percent in Saudi Arabia, 63 percent in Sudan, 40 percent in Syria, 39 percent in Tunisia, 54 percent in the United Arabic Emirates and 45 percent in Yemen (Reproductive Health Journal, 2009 Consanguinity and reproductive health among Arabs.).

A large part of inbred Muslims are born from parents who are themselves inbred – which increase the risks of negative mental and physical consequences greatly.
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:03:35 #73
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_147434015
Ik zou heel NL sowieso niet vertrouwen. Ik vroeg mij altijd af hoe het komt dat Molukkers - Nederlanders al jaren zo'n slechte houding tegenover elkaar hebben, helemaal na het nieuws over die wijk in Hoogeveen, tot ik een keer heel wat kort las over het verraad met betrekking tot Nederlands-Indië. Ah, daar komt die emotie van de Molukkers vandaan. NL kon na 200 jaar heerschappij de eilandengroep niet onder de duim houden, omdat Indonesië meer en betere wapens kreeg van de Russen, en daarna dit stevige verraad. Klinkt plausibel. Iemand die dit kan bevestigen?
pi_147434102
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:03 schreef Jellereppe het volgende:
Ik zou heel NL sowieso niet vertrouwen. Ik vroeg mij altijd af hoe het komt dat Molukkers - Nederlanders al jaren zo'n slechte houding tegenover elkaar hebben, helemaal na het nieuws over die wijk in Hoogeveen, tot ik een keer heel wat kort las over het verraad met betrekking tot Nederlands-Indië.
:D

Na de eerste treinkaping is het dag met je handje. Wilders dropt persoonlijk die clusterbom op Kanaleneiland, vanuit zijn IDF-drone.

pi_147434121
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je de realiteit beschrijft, ben je een racist, LelijKnap. Erger dan een slavenhouder, vreselijker dan de moordenaar van Anne Frank zelve.
Vreselijker dan de moordenaar van een Joodse zionist? Gaat heen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')