Dat is inherent aan elke politicus. Het zijn immers politici.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij staat niet voor vrijheid. Ook niet voor de goedwillende Marokkaan.
Dit gaat echt nergens meer over. Wilders zet mensen op basis van hun nationaliteit buiten spel. Prima dat jullie dat tof vinden. Ik vind het niet kunnen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:14 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging.
Wilders is grote boeman en gevaar voor dit land.
De Marokkaan is fijne toevoeging voor dit land.
Haatbaarden moeten dn ook gewoon hun bek houden in Nederland.quote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als een haatbaard in een zaal vraagt of men minder Joden (hoofdletter; het volk en dus niet de religeuzen) in Nederland wil, reageer je dan ook zo?
Dat doet hij bewust. Dat is geen slordigheidsfoutje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is inherent aan elke politicus. Het zijn immers politici.
Het gaat erom dat hij het heeft over het tuig, over de profiteurs, over de irritante groep onder de Marokkanen. Dat hij ze niet zo benoemt, is slordig te noemen, maar hij is duidelijk geweest in zijn uitspraken.
Maar ja, "jij neemt hem toch niet serieus en luistert niet naar wat ie zegt", sja, dan houdt het snel op natuurlijk.
Wat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:14 schreef Jellereppe het volgende:
Mijn part had hij nog 5 van die passagiersvliegtuigen met 200 NL'ers uit de lucht geknald
Veel Marokkanen zetten zichzelf (vrijwillige) buiten spel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens meer over. Wilders zet mensen op basis van hun nationaliteit buiten spel. Prima dat jullie dat tof vinden. Ik vind het niet kunnen.
Keihard eens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:14 schreef Jellereppe het volgende:
Het 'superieure' Nederland dat tandeloos is terwijl 200 van haar burgers in miljoen stukjes uit de lucht zijn geknald.
Da's dan weer jammer, doodwensen van 1000 mensen. En dan iets zeggen over Wilders...quote:Mijn part had hij nog 5 van die passagiersvliegtuigen met 200 NL'ers uit de lucht geknald....
Dat weet ik, om jou te provoceren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat doet hij bewust. Dat is geen slordigheidsfoutje.
Komt van beide kanten. Ben ik met je eens. Maar Wilders draagt niet bij aan een oplossing maar maakt het probleem juist groter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:17 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Veel Marokkanen zetten zichzelf (vrijwillige) buiten spel.
Nooit opgevallen?
En kan je nagaan. Ik ben niet eens een Marokkaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik, om jou te provoceren.
En het werkt.
Waarom maak je je er dan zo druk om??quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En kan je nagaan. Ik ben niet eens een Marokkaan.
Marokkanen dragen zelf bijster weinig bij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Komt van beide kanten. Ben ik met je eens. Maar Wilders draagt niet bij aan een oplossing maar maakt het probleem juist groter.
Omdat ik het ronduit onbeschoft vind.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom maak je je er dan zo druk om??
That's nice.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik het ronduit onbeschoft vind.
En welke partijen hebben ervoor gezorgd dat er überhaupt een probleem is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Komt van beide kanten. Ben ik met je eens. Maar Wilders draagt niet bij aan een oplossing maar maakt het probleem juist groter.
Dat doen alle politici.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar Wilders draagt niet bij aan een oplossing maar maakt het probleem juist groter.
Onzin. Heb jij wel contact met Marokkanen ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:19 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Marokkanen dragen zelf bijster weinig bij.
Ben je dan ook te vinden in de discussies als Marokkanen het weer fijn bont maken?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb een keer op het bureau een verklaring afgelegd (geen verdachte), en toen werkte het printen inderdaad nietquote:Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef raptorix het volgende:
Ik zie me dat verhoor al helemaal voor me, zo een domme agent die met 1 vinger het verhoor uitwerkt (het printen gaat waarschijnlijk 3 keer mis).
Jij dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Onzin. Heb jij wel contact met Marokkanen ?
Je vergelijking met WOII was pas onbeschoft.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Goed lezen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor wat neem je het dan in hemelsnaam op voor die man ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |