Ik gok het aanzetten tot haat en/of discriminatie/racisme.quote:Op maandag 8 december 2014 15:16 schreef Religieisfacisme het volgende:
Waar moet het OM hem dan voor vervolgen ?? Wat is het strafbare feit ??
Dat Wilders liever minder Marokkanen wil is nou niet echt een misdrijf.
Hij is verhoord door de Rijksrecherche niet door wat straatagenten. Dat eerste is aanzienlijk zwaarder spul. Jij denkt dat ze tegenover een goed gemonde politicus als Wilders wat brigadiers plaatsen? Daarvoor hebben ze de Rijksrecherche, wat apart staat van de politie. Die onderzoeken alles wat te maken heeft in de sfeer van overheidsproblematiek etc.quote:Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef raptorix het volgende:
Ik zie me dat verhoor al helemaal voor me, zo een domme agent die met 1 vinger het verhoor uitwerkt (het printen gaat waarschijnlijk 3 keer mis).
Roep 'minder Joden' (hoofdletter) en je hebt de poppen aan het dansen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:16 schreef Religieisfacisme het volgende:
Waar moet het OM hem dan voor vervolgen ?? Wat is het strafbare feit ??
Dat Wilders liever minder Marokkanen wil is nou niet echt een misdrijf.
Stop Joden in gaskamers en 70 jaar later klagen mensen dat we niet meer op afkomst or religie mogen discrimineren.quote:Op maandag 8 december 2014 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Roep 'minder Joden' (hoofdletter) en je hebt de poppen aan het dansen.
Ik ben ook wel eens verhood door "zwaarder spul" maar kan je zeggen dat het best amateuristisch isquote:Op maandag 8 december 2014 15:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij is verhoord door de Rijksrecherche niet door wat straatagenten. Dat eerste is aanzienlijk zwaarder spul. Jij denkt dat ze tegenover een goed gemonde politicus als Wilders wat brigadiers plaatsen? Daarvoor hebben ze de Rijksrecherche, wat apart staat van de politie. Die onderzoeken alles wat te maken heeft in de sfeer van overheidsproblematiek etc.
Ik weet niet door wie en wat jij nou precies verhoord bent, maar niet door iemand van de rijksrecherche. Waarschijnlijk in de eerste fases ben je opgehouden voor verhoor. Nee, dat gaat niet ver.quote:Op maandag 8 december 2014 15:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens verhood door "zwaarder spul" maar kan je zeggen dat het best amateuristisch is
Inderdaad, daar was Geert helemaal niet op uit...quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hij heeft toch alleen de vraag gesteld of het volk in die zaal meer of minder Marokkanen wilde? Dat die kudde klapjosti's dan heel hard minder begint te roepen
Hij heeft het gewoon slim gespeeld waardoor ie zich eronderuit kan lullenquote:Op maandag 8 december 2014 15:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Inderdaad, daar was Geert helemaal niet op uit...
![]()
![]()
Als een haatbaard in een zaal vraagt of men minder Joden (hoofdletter; het volk en dus niet de religeuzen) in Nederland wil, reageer je dan ook zo?quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hij heeft toch alleen de vraag gesteld of het volk in die zaal meer of minder Marokkanen wilde? Dat die kudde klapjosti's dan heel hard minder begint te roepen
Denk je dat de GBL uit was op een diepgaande discussie op hoog niveau op dat moment?quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Het waren voornamelijk mensen van zijn partij die daar stonden.quote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon slim gespeeld waardoor ie zich eronderuit kan lullenAls ie letterlijk had gezegd "ik wil minder Marokkanen" dan had ie geen poot om op te staan
Als hij het zo had geformuleerd had hij wellicht minder weerstand.quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef theunderdog het volgende:
En om toch ontopic te reageren, ik wil minder criminele-Marokkaantjes.
Sterker nog, de hele partij was aanwezig.quote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het waren voornamelijk mensen van zijn partij die daar stonden.
Couldn't care any less, idioten die aan een zaal nog grotere idioten idiote vragen gaat stellenquote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als een haatbaard in een zaal vraagt of men minder Joden (hoofdletter; het volk en dus niet de religeuzen) in Nederland wil, reageer je dan ook zo?
Ik noem het niet voor niks klapjosti'squote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het waren voornamelijk mensen van zijn partij die daar stonden.
Ha-ha-haquote:Op maandag 8 december 2014 15:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sterker nog, de hele partij was aanwezig.Wat dan ook niet zo moeilijk is als je maar één lid hebt.
Ehm, ik ken echt wel het verschil tussen rijksrecherche en een politieagent hoorquote:Op maandag 8 december 2014 15:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik weet niet door wie en wat jij nou precies verhoord bent, maar niet door iemand van de rijksrecherche. Waarschijnlijk in de eerste fases ben je opgehouden voor verhoor. Nee, dat gaat niet ver.
Hij doet het juist om die weerstand. Met provoceren krijg je aandacht he.quote:Op maandag 8 december 2014 15:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als hij het zo had geformuleerd had hij wellicht minder weerstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |