Vooral omdat hij daarna lekker de Calimero kan uithangen bij zijn eigen achterban, die, zoals verwacht, er ook met open ogen weer intuinde.quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij doet het juist om die weerstand. Met provoceren krijg je aandacht he.
Zo bedoelde ik het niet. Ik denk alleen dat het een heel verschil uitmaakt of dat je verhoord wordt door een agent of door een R-C. Bij die eerste mag je je nog beroepen op zwijgrecht, de R-C kan je meer dwingen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ehm, ik ken echt wel het verschil tussen rijksrecherche en een politieagent hoor
Yup + dat zijn aanhang dit soort provocerende teksten wil horen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vooral omdat hij daarna lekker de Calimero kan uithangen bij zijn eigen achterban, die, zoals verwacht, er ook met open ogen weer intuinde.
Uiteraard, mijn opmerking was meer als grap bedoeldquote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik denk alleen dat het een heel verschil uitmaakt of dat je verhoord wordt door een agent of door een R-C. Bij die eerste mag je je nog beroepen op zwijgrecht, de R-C kan je meer dwingen.
Excuses in dat geval.quote:Op maandag 8 december 2014 15:47 schreef raptorix het volgende:
Uiteraard, mijn opmerking was meer als gr
Als je weigert om de eed of belofte af te leggen dan kan een RC of rechter weinig doen als je je beroept op het zwijgrecht. Sta je echter onder ede dan kan je in gijzeling genomen worden. Ook door een RCquote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik denk alleen dat het een heel verschil uitmaakt of dat je verhoord wordt door een agent of door een R-C. Bij die eerste mag je je nog beroepen op zwijgrecht, de R-C kan je meer dwingen.
Ja, ik geloof je meteen. Ik heb wat dingen over gelezen, maar verder gaat het bij mij niet.quote:Op maandag 8 december 2014 15:51 schreef Religieisfacisme het volgende:
Als je weigert om de eed of belofte af te leggen dan kan een RC of rechter weinig doen als je je beroept op het zwijgrecht. Sta je echter onder ede dan kan je in gijzeling genomen worden. Ook door een RC
Dat vind ik overigens wel een zwak argument. Dat een meerderheid minder marokkanen wil, wil niet zeggen dat ze dan maar vogelvrij verklaard mogen worden.quote:Op maandag 8 december 2014 15:11 schreef Atak het volgende:
De Nederlander die meer Marokkanen in Nederland wil moet ik nog tegenkomen.
Nederland is inmiddels een kinderachtig land.quote:Op maandag 8 december 2014 16:00 schreef ems. het volgende:
Dat Wilders een kinderachtige man is die graag z'n woorden extra kracht wil bijzetten met dergelijke provocaties is duidelijk. Die kinderachtigheid valt echter in het niets bij de wil van de kleine man om Wilders te vervolgen.
Niet nodig hoorquote:
We hebben in dit land net wat meer last van haatbaarden en hun kuddes dan van joden/ Joden lijkt mij.quote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als een haatbaard in een zaal vraagt of men minder Joden (hoofdletter; het volk en dus niet de religeuzen) in Nederland wil, reageer je dan ook zo?
Ik ken ze ook niet.quote:“Ik wil inderdaad minder Marokkanen in Nederland, vanwege de redenen en de context zoals eerder door mij zowel in deze verklaring als in het parlement geuit en waarvoor ik u verwijs naar de stukken die ik thans overleg. De Nederlander die meer Marokkanen in Nederland wil moet ik nog tegenkomen.”
Ik liever minder criminelen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef theunderdog het volgende:
En om toch ontopic te reageren, ik wil minder criminele-Marokkaantjes.
Voor zover ik begreep was MLK best een aardige dude.quote:Op maandag 8 december 2014 17:52 schreef remlof het volgende:
Hij sloot af met een citaat van de in 1968 vermoorde Amerikaanse burgerrechtenactivist Martin Luther King over vrijheid. Die is het waard om voor naar de gevangenis te gaan, je baan te verliezen of te sterven, aldus King in 1957.
Wat een smerige rat
Ja en hij stond voor precies het tegenovergestelde waar Wilders voor staat.quote:Op maandag 8 december 2014 17:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep was MLK best een aardige dude.
Ja en nee. Ja, hij was zwaar tegen discriminatie maar erg voor vrijheid en daarmee zwaar tegen de islam.quote:Op maandag 8 december 2014 18:04 schreef remlof het volgende:
Ja en hij stond voor precies het tegenovergestelde waar Wilders voor staat.
quote:Op maandag 8 december 2014 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja, hij was zwaar tegen discriminatie maar erg voor vrijheid en daarmee zwaar tegen de islam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |