Ik gok het aanzetten tot haat en/of discriminatie/racisme.quote:Op maandag 8 december 2014 15:16 schreef Religieisfacisme het volgende:
Waar moet het OM hem dan voor vervolgen ?? Wat is het strafbare feit ??
Dat Wilders liever minder Marokkanen wil is nou niet echt een misdrijf.
Hij is verhoord door de Rijksrecherche niet door wat straatagenten. Dat eerste is aanzienlijk zwaarder spul. Jij denkt dat ze tegenover een goed gemonde politicus als Wilders wat brigadiers plaatsen? Daarvoor hebben ze de Rijksrecherche, wat apart staat van de politie. Die onderzoeken alles wat te maken heeft in de sfeer van overheidsproblematiek etc.quote:Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef raptorix het volgende:
Ik zie me dat verhoor al helemaal voor me, zo een domme agent die met 1 vinger het verhoor uitwerkt (het printen gaat waarschijnlijk 3 keer mis).
Roep 'minder Joden' (hoofdletter) en je hebt de poppen aan het dansen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:16 schreef Religieisfacisme het volgende:
Waar moet het OM hem dan voor vervolgen ?? Wat is het strafbare feit ??
Dat Wilders liever minder Marokkanen wil is nou niet echt een misdrijf.
Stop Joden in gaskamers en 70 jaar later klagen mensen dat we niet meer op afkomst or religie mogen discrimineren.quote:Op maandag 8 december 2014 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Roep 'minder Joden' (hoofdletter) en je hebt de poppen aan het dansen.
Ik ben ook wel eens verhood door "zwaarder spul" maar kan je zeggen dat het best amateuristisch isquote:Op maandag 8 december 2014 15:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij is verhoord door de Rijksrecherche niet door wat straatagenten. Dat eerste is aanzienlijk zwaarder spul. Jij denkt dat ze tegenover een goed gemonde politicus als Wilders wat brigadiers plaatsen? Daarvoor hebben ze de Rijksrecherche, wat apart staat van de politie. Die onderzoeken alles wat te maken heeft in de sfeer van overheidsproblematiek etc.
Ik weet niet door wie en wat jij nou precies verhoord bent, maar niet door iemand van de rijksrecherche. Waarschijnlijk in de eerste fases ben je opgehouden voor verhoor. Nee, dat gaat niet ver.quote:Op maandag 8 december 2014 15:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens verhood door "zwaarder spul" maar kan je zeggen dat het best amateuristisch is
Inderdaad, daar was Geert helemaal niet op uit...quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hij heeft toch alleen de vraag gesteld of het volk in die zaal meer of minder Marokkanen wilde? Dat die kudde klapjosti's dan heel hard minder begint te roepen
Hij heeft het gewoon slim gespeeld waardoor ie zich eronderuit kan lullenquote:Op maandag 8 december 2014 15:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Inderdaad, daar was Geert helemaal niet op uit...
![]()
![]()
Als een haatbaard in een zaal vraagt of men minder Joden (hoofdletter; het volk en dus niet de religeuzen) in Nederland wil, reageer je dan ook zo?quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hij heeft toch alleen de vraag gesteld of het volk in die zaal meer of minder Marokkanen wilde? Dat die kudde klapjosti's dan heel hard minder begint te roepen
Denk je dat de GBL uit was op een diepgaande discussie op hoog niveau op dat moment?quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Het waren voornamelijk mensen van zijn partij die daar stonden.quote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon slim gespeeld waardoor ie zich eronderuit kan lullenAls ie letterlijk had gezegd "ik wil minder Marokkanen" dan had ie geen poot om op te staan
Als hij het zo had geformuleerd had hij wellicht minder weerstand.quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef theunderdog het volgende:
En om toch ontopic te reageren, ik wil minder criminele-Marokkaantjes.
Sterker nog, de hele partij was aanwezig.quote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het waren voornamelijk mensen van zijn partij die daar stonden.
Couldn't care any less, idioten die aan een zaal nog grotere idioten idiote vragen gaat stellenquote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als een haatbaard in een zaal vraagt of men minder Joden (hoofdletter; het volk en dus niet de religeuzen) in Nederland wil, reageer je dan ook zo?
Ik noem het niet voor niks klapjosti'squote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het waren voornamelijk mensen van zijn partij die daar stonden.
Ha-ha-haquote:Op maandag 8 december 2014 15:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sterker nog, de hele partij was aanwezig.Wat dan ook niet zo moeilijk is als je maar één lid hebt.
Ehm, ik ken echt wel het verschil tussen rijksrecherche en een politieagent hoorquote:Op maandag 8 december 2014 15:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik weet niet door wie en wat jij nou precies verhoord bent, maar niet door iemand van de rijksrecherche. Waarschijnlijk in de eerste fases ben je opgehouden voor verhoor. Nee, dat gaat niet ver.
Hij doet het juist om die weerstand. Met provoceren krijg je aandacht he.quote:Op maandag 8 december 2014 15:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als hij het zo had geformuleerd had hij wellicht minder weerstand.
Vooral omdat hij daarna lekker de Calimero kan uithangen bij zijn eigen achterban, die, zoals verwacht, er ook met open ogen weer intuinde.quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij doet het juist om die weerstand. Met provoceren krijg je aandacht he.
Zo bedoelde ik het niet. Ik denk alleen dat het een heel verschil uitmaakt of dat je verhoord wordt door een agent of door een R-C. Bij die eerste mag je je nog beroepen op zwijgrecht, de R-C kan je meer dwingen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ehm, ik ken echt wel het verschil tussen rijksrecherche en een politieagent hoor
Yup + dat zijn aanhang dit soort provocerende teksten wil horen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vooral omdat hij daarna lekker de Calimero kan uithangen bij zijn eigen achterban, die, zoals verwacht, er ook met open ogen weer intuinde.
Uiteraard, mijn opmerking was meer als grap bedoeldquote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik denk alleen dat het een heel verschil uitmaakt of dat je verhoord wordt door een agent of door een R-C. Bij die eerste mag je je nog beroepen op zwijgrecht, de R-C kan je meer dwingen.
Excuses in dat geval.quote:Op maandag 8 december 2014 15:47 schreef raptorix het volgende:
Uiteraard, mijn opmerking was meer als gr
Als je weigert om de eed of belofte af te leggen dan kan een RC of rechter weinig doen als je je beroept op het zwijgrecht. Sta je echter onder ede dan kan je in gijzeling genomen worden. Ook door een RCquote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik denk alleen dat het een heel verschil uitmaakt of dat je verhoord wordt door een agent of door een R-C. Bij die eerste mag je je nog beroepen op zwijgrecht, de R-C kan je meer dwingen.
Ja, ik geloof je meteen. Ik heb wat dingen over gelezen, maar verder gaat het bij mij niet.quote:Op maandag 8 december 2014 15:51 schreef Religieisfacisme het volgende:
Als je weigert om de eed of belofte af te leggen dan kan een RC of rechter weinig doen als je je beroept op het zwijgrecht. Sta je echter onder ede dan kan je in gijzeling genomen worden. Ook door een RC
Dat vind ik overigens wel een zwak argument. Dat een meerderheid minder marokkanen wil, wil niet zeggen dat ze dan maar vogelvrij verklaard mogen worden.quote:Op maandag 8 december 2014 15:11 schreef Atak het volgende:
De Nederlander die meer Marokkanen in Nederland wil moet ik nog tegenkomen.
Nederland is inmiddels een kinderachtig land.quote:Op maandag 8 december 2014 16:00 schreef ems. het volgende:
Dat Wilders een kinderachtige man is die graag z'n woorden extra kracht wil bijzetten met dergelijke provocaties is duidelijk. Die kinderachtigheid valt echter in het niets bij de wil van de kleine man om Wilders te vervolgen.
Niet nodig hoorquote:
We hebben in dit land net wat meer last van haatbaarden en hun kuddes dan van joden/ Joden lijkt mij.quote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als een haatbaard in een zaal vraagt of men minder Joden (hoofdletter; het volk en dus niet de religeuzen) in Nederland wil, reageer je dan ook zo?
Ik ken ze ook niet.quote:“Ik wil inderdaad minder Marokkanen in Nederland, vanwege de redenen en de context zoals eerder door mij zowel in deze verklaring als in het parlement geuit en waarvoor ik u verwijs naar de stukken die ik thans overleg. De Nederlander die meer Marokkanen in Nederland wil moet ik nog tegenkomen.”
Ik liever minder criminelen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef theunderdog het volgende:
En om toch ontopic te reageren, ik wil minder criminele-Marokkaantjes.
Voor zover ik begreep was MLK best een aardige dude.quote:Op maandag 8 december 2014 17:52 schreef remlof het volgende:
Hij sloot af met een citaat van de in 1968 vermoorde Amerikaanse burgerrechtenactivist Martin Luther King over vrijheid. Die is het waard om voor naar de gevangenis te gaan, je baan te verliezen of te sterven, aldus King in 1957.
Wat een smerige rat
Ja en hij stond voor precies het tegenovergestelde waar Wilders voor staat.quote:Op maandag 8 december 2014 17:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep was MLK best een aardige dude.
Ja en nee. Ja, hij was zwaar tegen discriminatie maar erg voor vrijheid en daarmee zwaar tegen de islam.quote:Op maandag 8 december 2014 18:04 schreef remlof het volgende:
Ja en hij stond voor precies het tegenovergestelde waar Wilders voor staat.
quote:Op maandag 8 december 2014 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja, hij was zwaar tegen discriminatie maar erg voor vrijheid en daarmee zwaar tegen de islam.
quote:Op maandag 8 december 2014 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:I have a dream that one day this nation will rise up and live out the true meaning of its creed - Minder Marokkanen! Minder! Minder! Minder!
I have a dream that one day on the red hills of Limburg the sons of Dutchmen and the sons of other Dutchmen will be able to sit down together at a table of brotherhood, without Moroccans.
I have a dream that one day even the city of Amsterdam, a Moroccan city, sweltering with the heat of Moroccans and islam, will be transformed into an oasis of whiteness and not-Moroccanness.
I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the colour of their skin but by their not being Moroccan.
Proest.quote:Op maandag 8 december 2014 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja, hij was zwaar tegen discriminatie maar erg voor vrijheid en daarmee zwaar tegen de islam.
trek nog een paar pintjes open.. :/quote:Op maandag 8 december 2014 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar daarna zei ie 'dan gaan we dat regelen'. Hij bevestigt dus de (in zijn ogen) retorische vraag die hij aan de zaal stelde.quote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon slim gespeeld waardoor ie zich eronderuit kan lullenAls ie letterlijk had gezegd "ik wil minder Marokkanen" dan had ie geen poot om op te staan
Het kutte is dat de GBL gewoon altijd de winnaar is in dit proces. Wint hij dan heeft 'ie gewonnen van die vervelende linkse gutmenschen, verliest hij dan krijgt hij een martelaarsstatus bij het pvvee.quote:Op maandag 8 december 2014 19:08 schreef Synthercell het volgende:
GW en het OM zijn blijkbaar geen vijanden van elkaar. Want door zo een rechtzaak door te laten gaan wordt GW er sterker door, en daardoor ook alle oppositie partijen. En zo wordt je als kiezer steeds dieper in een politieke strijd getrokken.
Dat deze rechtzaak doorgaat komt waarschijnlijk omdat een meerderheid kiezers die uitspraak wel als fout ziet (er zal wel een peiling zijn gedaan)
En ook door te zeggen dat je je uitspraak niet terugneemt wordt je politiek gezien sterker, want oppositie versterkt erdoor, dus toename van een politieke strijd, nog meer emotie.
Het is ook een en al retorisch want de PVV wil gewoon minder emigratie vanuit Marokko. Dat weet iedereen en valt ongetwijfeld in (ietsquote:Op maandag 8 december 2014 18:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar daarna zei ie 'dan gaan we dat regelen'. Hij bevestigt dus de (in zijn ogen) retorische vraag die hij aan de zaal stelde.
quote:Op maandag 8 december 2014 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
dit trucje is toch al jaren bekend. Zijn zijn tegenstanders downers? tenminste je moet zwakbegaafd zijn om wilders tacktiek niet te doorzien. Maar geef hem eens ongelijk dat die steeds weer het trucje flikt en steeds groter word.quote:Op maandag 8 december 2014 20:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit is toch precies wat Wilders wilt, zo in de slachtofferhoek gedrukt worden. Dit gaat hij nog jaren uitbuiten met dank aan alle gekkies die aangifte tegen hem hebben gedaan.
Ik zou er niks op tegen hebben als er meer Marokkanen zouden komen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:39 schreef hans1985 het volgende:
[..]
dit trucje is toch al jaren bekend. Zijn zijn tegenstanders downers? tenminste je moet zwakbegaafd zijn om wilders tacktiek niet te doorzien. Maar geef hem eens ongelijk dat die steeds weer het trucje flikt en steeds groter word.
Bovendien ken ik geen enkele niet-marokkaan die zegt meer marokkanen te willen, dus daarin heeft gw wel gelijk
ach onze zwarte zwaan.quote:Op maandag 8 december 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou er niks op tegen hebben als er meer Marokkanen zouden komen.
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 8 december 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hahahaha , nee ben niet Marokkaans.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:01 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?Of ben je niet Marokkaans?
Tuurlijk hoe meer cultuurverrijkers hoe beter in ons uiterst geslaagde multiculti.quote:Op maandag 8 december 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je last van ze gaat hebben ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:06 schreef Trebo het volgende:
[..]
Tuurlijk hoe meer cultuurverrijkers hoe beter in ons uiterst geslaagde multiculti.
Nou meid, sla de cijfers er even op na.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je last van ze gaat hebben ?
Nice !quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:09 schreef remlof het volgende:
Van mij mogen er ook best meer Marokkanen komen.
Die cijfers bepalen ook het gedrag van eventuele toekomstige Marokkanen ? Heb je alleen ervaring met cijfers ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:09 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nou meid, sla de cijfers er even op na.
Wat een mongoolquote:“Minder Marokkanen is iets anders dan dat ik alle Marokkanen Nederland uit zou willen hebben of iets zou hebben tegen alle Marokkanen.”
Waar? In je gezicht?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:09 schreef remlof het volgende:
Als ik zo'n nederlander was met een marokkaans paspoort en ik zou alleen maar klasse c vrouwen kunnen krijgen zou ik ook een klasse a of b vrouw uit marokko importeren als het ff kan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:06 schreef Trebo het volgende:
[..]
Tuurlijk hoe meer cultuurverrijkers hoe beter in ons uiterst geslaagde multiculti.
Je bent wel heel naief.. schattig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die cijfers bepalen ook het gedrag van eventuele toekomstige Marokkanen ? Heb je alleen ervaring met cijfers ?
Ja precies, dan heeft ze iets betere omstandigheden om schoon te maken, boodschappen te doen en de kinderen op te voeden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:12 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Als ik zo'n nederlander was met een marokkaans paspoort en ik zou alleen maar klasse c vrouwen kunnen krijgen zou ik ook een klasse a of b vrouw uit marokko importeren als het ff kan.
Uhh je beweert toch wat ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ach, dat wordt een welles-nietes spelletje.. niet zoveel zin in. Jij wel?
Iedereen blij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:15 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja precies, dan heeft ze iets betere omstandigheden om schoon te maken, boodschappen te doen en de kinderen op te voeden.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:24 schreef theunderdog het volgende:
Yasmin !
Lekkere Egyptische dropveter van me.
Heb jij reden om aan te nemen dat eventuele toekomstige Marokkanen zich anders zullen gedragen, dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die cijfers bepalen ook het gedrag van eventuele toekomstige Marokkanen ? Heb je alleen ervaring met cijfers ?
Ja. Dat ik gedrag niet link aan afkomst of nationaliteit. En natuurlijk mijn eigen ervaringen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:25 schreef agter het volgende:
[..]
Heb jij reden om aan te nemen dat eventuele toekomstige Marokkanen zich anders zullen gedragen, dan?
Is het niet gewoon meer uit hetzelfde vat?
Hoe verklaar jij dan de correlatie tussen etniciteit en criminaliteit, allemaal toeval?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Dat ik gedrag niet link aan afkomst of nationaliteit. En natuurlijk mijn eigen ervaringen.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:09 schreef remlof het volgende:
Slechte buurt, ze worden behandeld als tweederangs burger enz.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:27 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan de correlatie tussen etniciteit en criminaliteit, allemaal toeval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |