Ja, dat vraag ik. Geloof jij daadwerkelijk dat de wet overbodig is?quote:
Wat is wettisch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet doen, dan ben je wettisch en kun je niet nadenken.
Zonder een positie in te nemen in de discussie toch als kanttekening dat dit niet waar is. Bij hun geboorte krijgen ze volgens de Marokkaanse wet daar de nationaliteit. Maar dat betekent niet dat het automatisch ook houders van dubbele paspoorten zijn. Daarvoor moeten toch echt nadrukkelijk nog andere stappen worden genomen. Ik ken best mensen die in theorie best recht hebben op een Marokkaans paspoort, maar die alleen een Nederlands paspoort hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Marokkaanse krijgen ze ongevraagd hè?
Nee, de wet is er om mensen te straffen als ze het overtreden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik. Geloof jij daadwerkelijk dat de wet overbodig is?
Wellicht vanwege de termen 'rifaap' en 'k*tmarrokaan'...quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als Colombia vol zou zitten met Tanja's en de kaasequivalent van rifapen en mijn kinderen zouden dat soort gedrag gaan vertonen, zou ik het niet raar vinden als de president zegt: "opdonderen met dat kaastuig, ookal ben je hier geboren".
Ik vind het zelfs raar dat Nederlandse Marokkanen die niets te vrezen hebben van uitzetting omdat ze niet crimineel zijn en gewoon meedoen dat niet net zo zien.
Dit is een goed moment om artikel 1 even te lezen El_Onderbuiko.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als Colombia vol zou zitten met Tanja's en de kaasequivalent van rifapen en mijn kinderen zouden dat soort gedrag gaan vertonen, zou ik het niet raar vinden als de president zegt: "opdonderen met dat kaastuig, ookal ben je hier geboren".
Ik vind het zelfs raar dat Nederlandse Marokkanen die niets te vrezen hebben van uitzetting omdat ze niet crimineel zijn en gewoon meedoen dat niet net zo zien.
Het uitschot binnen de groep. Niets raars aan dat gewoon te benoemen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht vanwege de termen 'rifaap' en 'k*tmarrokaan'...
Spijtig nieuws.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:08 schreef LelijKnap het volgende:
Nederlandse F-16's hebben al meer dan duizend vlieguren gemaakt in de strijd tegen Islamitische Staat (IS) in Irak. Daarbij wierpen de gevechtsvliegtuigen volgens het ministerie van Defensie tot dusver ongeveer honderd bommen af.
Alsof een moslim me aanraadt de koran te lezen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is een goed moment om artikel 1 even te lezen El_Onderbuiko.
Je gelooft wel vreemdere dingenquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof een moslim me aanraadt de koran te lezen.
En dan, ga ik erin geloven?
Juist niet, dat is het hele punt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je gelooft wel vreemdere dingen
10 uur vliegen in een F-16 om 1 bom te gooien. Kosteneffectief, die jongens van Defensie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:08 schreef LelijKnap het volgende:
Nederlandse F-16's hebben al meer dan duizend vlieguren gemaakt in de strijd tegen Islamitische Staat (IS) in Irak. Daarbij wierpen de gevechtsvliegtuigen volgens het ministerie van Defensie tot dusver ongeveer honderd bommen af.
Waarschijnlijk nog van die (laser)geleidde rakkers ook nog, het mag wat kosten allemaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:11 schreef probeer het volgende:
[..]
10 uur vliegen in een F-16 om 1 bom te gooien. Kosteneffectief, die jongens van Defensie.
Zouden inderdaad beter met een minder verdwaalde ethiek die vliegtuigen in moeten stappen en gewoon alles platgooien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:11 schreef probeer het volgende:
10 uur vliegen in een F-16 om 1 bom te gooien. Kosteneffectief, die jongens van Defensie.
Hoe bepaal je de grens dan opdat iets niet meer kosteneffectief is in deze? Als je echt kosteneffectief wil zijn gooi er een neutronenbom.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:11 schreef probeer het volgende:
[..]
65=65, breekpunt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:14 schreef theunderdog het volgende:
Ik zou wel oprecht minder bejaarden willen hebben, maar Geertje blijkt daar nogal fan van te zijn.
Je zou inderdaad eens op moeten houden mij woorden in de mond te leggen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zouden inderdaad beter met een minder verdwaalde ethiek die vliegtuigen in moeten stappen en gewoon alles platgooien.
Geen probleem hoor. De gevestigde partijen doen al hun best dat probleem op te lossen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:14 schreef theunderdog het volgende:
Ik zou wel oprecht minder bejaarden willen hebben, maar Geertje blijkt daar nogal fan van te zijn.
Je ziet de onnozelheid van je opmerking toch wel in? De enige reden waarom het zoveel kost is omdat we niet in de kranten willen hebben dat er x duizend onschuldige burgers zijn omgekomen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:15 schreef probeer het volgende:
Je zou inderdaad eens op moeten houden mij woorden in de mond te leggen.
Het gaat niet echt om leeftijd. Maar veel bejaarden zijn erg vastgeroest en niet instaat om nieuwe informatie op zich te nemen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |