Ah, een poging je eigen ethische overtuigingen te begrijpen. Gaat zo door. Misschien ben je binnenkort in staat daadwerkelijk te antwoorden op de vraag die je gesteld werd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
God man, laat dat christelijke toch eens achter je.
Als jij aangesproken wordt op het gedrag van een ander, en op basis daarvan worden jouw rechten aangetast, is dat niet onethisch?
Kun je de vraag beantwoorden?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, een poging je eigen ethische overtuigingen te begrijpen. Gaat zo door.
Die Oh Zo Vredelievende En Op Den Hoogsten Waerden Gebaseerde Grondwet verbiedt het blijkbaar niet allerlei landen de tering in te bombarderen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je de vraag beantwoorden?
En dit inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die Oh Zo Vredelievende En Op Den Hoogsten Waerden Gebaseerde Grondwet verbiedt het blijkbaar niet allerlei landen de tering in te bombarderen.
Wel ff wat ernstiger dan dat "individualistisch materialisme" van je.
Stil zijn en mooi wezen daar in die hoek. Popcorn?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben de draad kwijt. Waar hebben jullie het over ?
Etto is dom aan het lullen uit verveling, en wij happen uit verveling.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben de draad kwijt. Waar hebben jullie het over ?
Uiteraard kan ik dat. Ik zou dat onethisch vinden, maar niet OMDAT HET GESCHREVEN STAAT!$*@!quote:
Ja lekkerquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stil zijn en mooi wezen daar in die hoek. Popcorn?
Dat zegt die IS-fanboy ook dagelijks tegen d'r.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stil zijn en mooi wezen daar in die hoek.
Als het blindelings is, ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef theunderdog het volgende:
@ Etto, ik maak geen vergelijking tussen de grondwet in de tijd van Neurenberg en de Europese van nu.
Waar het omgaat is dat jij je beroept op de wet en dat ik dat een gevaarlijk iets vind. Waarop jij gaat janken over moreel-relativisme, weet jij überhaupt wel wat dat is?
Wat is er zo aan wat hij zegt ? Heb niet alles gelezen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Etto is dom aan het lullen uit verveling, en wij happen uit verveling.
Echte liefdequote:Op dinsdag 9 december 2014 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt die IS-fanboy ook dagelijks tegen d'r.
Ik beroep mij op mijn eigen denken. Ik heb de wet niet nodig, niemand niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als het blindelings is, ja.
Echter, juridisch gezien: naast de wet (op dit moment het enige universeel, voor alle Nederlanders geldende instituut), waar zou jij je nog op beroepen? En wat datgene dan ook is, hoe ga je dat inzetten?
Loszittende kopvodjes kunnen dat verhinderen inderdaad.quote:
Het wederkerigheids- en gelijkwaardigheidsbeginsel. Beter verwoord in de gulden regel: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Uiteraard kan ik dat. Ik zou dat onethisch vinden, maar niet OMDAT HET GESCHREVEN STAAT!$*@!
Nu komt de belangrijkste stap; waarom vind jij het onethisch? En hoe verhoud dat antwoord zich met de vraag die gesteld werd?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik beroep mij op mijn eigen denken. Ik heb de wet niet nodig, niemand niet.
Niemand heeft de wet nodig?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik beroep mij op mijn eigen denken. Ik heb de wet niet nodig, niemand niet.
Niet doen, dan ben je wettisch en kun je niet nadenken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
uhh voor jou is het dagelijks lezen van artikel 1 wel handig.
Als Colombia vol zou zitten met Tanja's en de kaasequivalent van rifapen en mijn kinderen zouden dat soort gedrag gaan vertonen, zou ik het niet raar vinden als de president zegt: "opdonderen met dat kaastuig, ookal ben je hier geboren".quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het wederkerigheids- en gelijkwaardigheidsbeginsel. Beter verwoord in de gulden regel: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |