abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:33:43 #276
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147428770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:30 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Oke, dan beginnen we even opnieuw. Ik vind dat sommige groepen Nederlanders, die in verhouding veel overlast veroorzaken, minder rechten moeten hebben zodat criminele leden daarvan bijvoorbeeld uit het land gezet kunnen worden. Wat verwijt jij mij nou als ik dit zeg?
Dat je de grondwet niet accepteert. De wetten van dit land. Jeweetwel, NEDERLAND. Waar Marokkaanse-Nederlanders wettig gezien deel van uitmaken. Dat je geen enkel recht hebt om op basis van hun Marokkaanse afkomst deze groep anders te behandelen dan andere NEDERLANDSE staatsburgers.

Ga je nu even de link uitleggen tussen het willen aanhouden van de grondwet en Afrikaanse kinderen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147428793
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij lijkt mij anders ook wel iemand die tegen individueel materialisme is.
Deels ja. Maar dat is het punt niet. Als er besproken wordt hoe kut de islam is, dan is zo een opmerking niets dan een afleiding. Tuurlijk, veel atheisten en/of individualisten kunnen heel wat zelfreflectie gebruiken, maar dat heeft of hoeft niets te zeggen over de islam.

"Ajax is kut!"
Hij: "hockyclub bloemendaal is kut!"
Oke, ja,...Kan. Misschien delen ze zelfs eigenschappen die beide kut maken.
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:35:25 #278
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147428814
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Deels ja. Maar dat is het punt niet. Als er besproken wordt hoe kut de islam is, dan is zo een opmerking niets dan een afleiding. Tuurlijk, veel atheisten en/of individualisten kunnen heel wat zelfreflectie gebruiken, maar dat heeft of hoeft niets te zeggen over de islam.

"Ajax is kut!"
Het zit hoog, niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147428852
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Het zit hoog, niet?
Ik wilde alleen maar even benadrukken dat jij graag afleid zodat Mata de moeite bespaard blijft.
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:37:12 #280
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147428860
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik wilde alleen maar even benadrukken dat jij graag afleid zodat Mata de moeite bespaard blijft.
Wat nobel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147428864
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat je de grondwet niet accepteert. De wetten van dit land. Jeweetwel, NEDERLAND. Waar Marokkaanse-Nederlanders wettig gezien deel van uitmaken. Dat je geen enkel recht hebt om op basis van hun Marokkaanse afkomst deze groep anders te behandelen dan andere NEDERLANDSE staatsburgers.

Ga je nu even de link uitleggen tussen het willen aanhouden van de grondwet en Afrikaanse kinderen?
De wet moet dan wel natuurlijk veranderd worden en als dat gebeurt dan heb ik of de maatschappij wel het recht. Het is voor jou dus puur een juridische kwestie?
pi_147428869
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

"Ajax is kut!"
Klopt inderdaad, hij heeft nogal vaak de neiging om te janken over individueel materialisme.
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:38:34 #283
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147428901
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:37 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De wet moet dan wel natuurlijk veranderd worden en als dat gebeurt dan heb ik of de maatschappij wel het recht. Het is voor jou dus puur een juridische kwestie?
Een ethische kwestie. En veel succes met het 'veranderen' van de grondwet: hoe wil je dat bewerkstelligen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:38:48 #284
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147428910
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, hij heeft nogal vaak de neiging om te janken over individueel materialisme.
*;
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147428923
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

*;
Ga je nog iets verstandigs zeggen in dit topic, of blijf je trollen?
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:40:04 #286
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147428941
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ga je nog iets verstandigs zeggen in dit topic, of blijf je trollen?
Dat van die grondwet vond ik wel valide.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147428972
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Een ethische kwestie. En veel succes met het 'veranderen' van de grondwet: hoe wil je dat bewerkstelligen?
Kijk, dat wou ik zien. Leg me nou eens uit waarom het niet onethisch is om een onderscheid tussen Nederlanders en de rest van de wereld te maken en het wel onethisch is om een onderscheid binnen Nederland te maken.

Met een 2/3 meerderheid kan de grondwet veranderd worden.
pi_147429077
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat van die grondwet vond ik wel valide.
Wettenneukerij is walgelijk.
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:45:51 #289
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147429088
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:41 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Kijk, dat wou ik zien. Leg me nou eens uit waarom het niet onethisch is om een onderscheid tussen Nederlanders en de rest van de wereld te maken en het wel onethisch is om een onderscheid binnen Nederland te maken.

Met een 2/3 meerderheid kan de grondwet veranderd worden.
Juist vanwege de GRONDWET. Een grondwet garandeert rechten voor haar burgers; JIJ wil een groep NEDERLANDSE STAATSBURGERS op basis van AFKOMST deze rechten ontnemen, omdat een deel van de groep WAARTOE DEZE NEDERLANDSE STAATSBURGERS BEHOORT, zich crimineel gedraagt.

Ergo: niet op basis van INDIVIDUELE ACTIES wil je rommelen aan de grondwet en de rechten van Nederlanders, maar op basis van GROEPEN. Derhalve BENADEEL je dat deel van die NEDERLANDSE STAATSBURGERS die niets met dat andere deel van die NEDERLANDSE STAATSBURGERS die crimineel gedrag vertonen, hetgeen betekent dat je mensen niet als INDIVIDUELE STAATSBURGERS ziet maar als ONDERDELEN VAN EEN GROEP.

Hetgeen INDRUIST tegen het GELIJKWAARDIGHEIDSBEGINSEL dat is vastgelegd in de GRONDWET VAN NEDERLAND.

Helder?????!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:46:19 #290
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147429104
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wettenneukerij is walgelijk.
We weten dat je moraal relativist bent, ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147429140
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

We weten dat je moraal relativist bent, ja.
Dit heeft weer niets met moreel relativisme te maken.

Jij zou het vervolgen van bevolkingsgroepen goedkeuren als er in de wet staat dat dat mag.
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:49:21 #292
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147429172
Allemachtig... 2014 en nog moeten uitleggen dat het niet zo handig is mensen op basis van afkomst i.p.v. karakter te beoordelen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dit heeft weer niets met moreel relativisme te maken.

Jij zou het vervolgen van bevolkingsgroepen goedkeuren als er in de wet staat dat dat mag.
Nee, natuurlijk niet. Hoe zou dat het gelijkwaardigheidsbeginsel niet schaden?

Maar ja, je moet dan wel voor jezelf vaststaande morele regels hebben om dat te begrijpen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147429187
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:37 schreef theunderdog het volgende:
Wel lekker dedain ook natuurlijk.
pi_147429227
''Leg uit waarom x onethisch is''

''HET STAAT GESCHREVEN!!EINZIENI!(!!@!UHEEIENZ!!!

God man, laat dat christelijke toch eens achter je.
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:51:21 #295
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147429229
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:49 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wel lekker dedain ook natuurlijk.
Nuchter meer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:52:35 #296
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147429265
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:51 schreef LelijKnap het volgende:
''Leg uit waarom x onethisch is''

''HET STAAT GESCHREVEN!!EINZIENI!(!!@!UHEEIENZ!!!

God man, laat dat christelijke toch eens achter je.
Als jij aangesproken wordt op het gedrag van een ander, en op basis daarvan worden jouw rechten aangetast, is dat niet onethisch?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147429284
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Allemachtig... 2014 en nog moeten uitleggen dat het niet zo handig is mensen op basis van afkomst i.p.v. karakter te beoordelen.

[..]

Nee, natuurlijk niet. Hoe zou dat het gelijkwaardigheidsbeginsel niet schaden?

Maar ja, je moet dan wel voor jezelf vaststaande morele regels hebben om dat te begrijpen.
En weer begrijp je er geen snars van. Het feit dat ik een moreel-relativist ben, wil nog niet zeggen dat ik geen vaststaande morele regels heb.

Zijn je cognitieve vaardigheden daadwerkelijk zo slecht?
pi_147429290
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Juist vanwege de GRONDWET. Een grondwet garandeert rechten voor haar burgers; JIJ wil een groep NEDERLANDSE STAATSBURGERS op basis van AFKOMST deze rechten ontnemen, omdat een deel van de groep WAARTOE DEZE NEDERLANDSE STAATSBURGERS BEHOORT, zich crimineel gedraagt.

Ergo: niet op basis van INDIVIDUELE ACTIES wil je rommelen aan de grondwet en de rechten van Nederlanders, maar op basis van GROEPEN. Derhalve BENADEEL je dat deel van die NEDERLANDSE STAATSBURGERS die niets met dat andere deel van die NEDERLANDSE STAATSBURGERS die crimineel gedrag vertonen, hetgeen betekent dat je mensen niet als INDIVIDUELE STAATSBURGERS ziet maar als ONDERDELEN VAN EEN GROEP.

Hetgeen INDRUIST tegen het GELIJKWAARDIGHEIDSBEGINSEL dat is vastgelegd in de GRONDWET VAN NEDERLAND.

Helder?????!
Ik snap het nog steeds niet, kan je me het nog 1 keer uitleggen en misschien wat meer hoofdletters gebruiken zodat de boodschap goed overkomt?
pi_147429296
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nuchter meer.
Neuh, gewoon pretentieus gewauwel van iemand die net (met trotsheid) mavo-af is en topics afzoekt in de hoop zijn onnozelheid te kunnen etaleren, die topics niet vindt en het dan toch maar -totaal van het onderwerp af- gewoon doet.
pi_147429315
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Helder?????!
Het is goed hoor. Zo kunnen we blijven doorgaan. Je beantwoordt mijn vraag niet. Als ik over de wet begin begin jij over ethiek en als ik om een ethische uitleg vraag kom je met de wet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')