Klopt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zijn OOK Marokkanen. Kut voor je, maar het is zo.
Vieze racist, over ZP beginnenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:10 schreef Frutsel het volgende:
Ah het pesten en zwarte pieten is weer begonnen...
Nietszeggend was je eerste infantiele en compleet onlogische vergelijking om je kroegracisme goed te praten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Daar heb je ze weer: de nietszeggende opmerkingen en de smileys.
Matador heeft trouwens zijn recht op een mening verspild.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het Vaderlandsch Verbond ter Verschooning van den Berbersche Plaag - Braindead, Matador en de rest - heeft diens nobele arbeid weer gedaan voor vandaag.
Met jou als autoriteit?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Matador heeft trouwens zijn recht op een mening verspild.
Ik ben niet zo slim dus doe me een genoegen en leg me het uit. Als je zo voor gelijkheid bent, waarom dan stoppen bij de grens?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nietszeggend was je eerste infantiele en compleet onlogische vergelijking om je kroegracisme goed te praten.
Als je die redenering consequent doortrekt wordt het ooit nog eens de moeite om daar op in te gaan. Nu zoek je gewoon weer een stok.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slim dus doe me een genoegen en leg me het uit. Als je zo voor gelijkheid bent, waarom dan stoppen bij de grens?
Allereerst: gelijkwaardigheid. Gelijkheid bestaat niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slim dus doe me een genoegen en leg me het uit. Als je zo voor gelijkheid ben, waarom dan stoppen bij de grens?
Ik wil gewoon weten wat er in jullie hoofd afspeelt. Ik vind het gewoon heel onlogisch dat als je voor gelijkheid bent dat je dat dan niet voor heel de wereld bent.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je die redenering consequent doortrekt wordt het ooit nog eens de moeite om daar op in te gaan. Nu zoek je gewoon weer een stok.
Nee, je zoekt een schaamlap om je kroegracisme onder te bedekken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten wat er in jullie hoofd afspeelt. Ik vind het gewoon heel onlogisch dat als je voor gelijkheid bent dat je dat dan niet voor heel de wereld bent.
Dom gelul.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten wat er in jullie hoofd afspeelt. Ik vind het gewoon heel onlogisch dat als je voor gelijkheid bent dat je dat dan niet voor heel de wereld bent.
Gelijkwaardigheid dan. Ik blijf het vreemd vinden dat je er vrede mee heb dat mensen zonder Nederlands paspoort geen beroep kunnen doen op onze verzorgingsstaat terwijl je zo voor gelijkwaardigheid bent.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Allereerst: gelijkwaardigheid. Gelijkheid bestaat niet.
En dat hoeft inderdaad niet te stoppen bij de grens: ontwikkelingshulp (ben jij tegen) en charitas (als het Afrika betreft waarschijnlijk ook).
Jouw insinuatie dat het uit het land trappen van Marokkanen niet minder barbaars is dan het niet verkopen van een bankstel is te ridicuul voor woorden en een nieuwe poging je kroegracisme te voorzien van een 'realistisch' randje.
Je kunt natuurlijk ontkennen dat ze bestaan en verder bouwen op "we zijn allemaal Nederlander, hiep hoi, halleluja".quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zodra termen als 'rifaap' en 'k*tmarokkaan' gebruikt worden, weet je wel hoe laat het is...Dan blijken de hoogdravende ideeën omtrent 'debat' toch weer niets anders dan de zoveelste zure oprisping uit de onderbuik van de chronisch verontwaardigde boze blanke man.
Dat komt omdat deze gefrustreerd raakt door de hypocriete linkse man die geen antwoord geeft op zijn vraag.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zodra termen als 'rifaap' en 'k*tmarokkaan' gebruikt worden, weet je wel hoe laat het is...Dan blijken de hoogdravende ideeën omtrent 'debat' toch weer niets anders dan de zoveelste zure oprisping uit de onderbuik van de chronisch verontwaardigde boze blanke man.
Zo zit zijn denken in elkaar. Als jij bv roept 'religie (islam) is stom!', dan komt hij aanzetten met 'individualisme en materialisme zijn ook religies einz!. Waar gebeurd. Al zo'n 10 keer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ontkennen dat ze bestaan en verder bouwen op "we zijn allemaal Nederlander, hiep hoi, halleluja".
Daarmee los je het probleem niet op.
Ja, waar Etto die Guus Meeuwistattoo heeft gezet, heb ik McDonalds laten tatoeeren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zo zit zijn denken in elkaar. Als jij bv roept 'religie (islam) is stom!', dan komt hij aanzetten met 'individualisme en materialisme zijn ook religies einz!. Waar gebeurd. Al zo'n 10 keer.
Toe, toon mij even een quote of post waarin ik ook maar de geringste illusie weergeef dat ik de problemen van de wereld op kan lossen, en leg daarna even uit hoe je dat relateert aan de discussie of Marokkanen wel of geen Nederlanders zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gelijkwaardigheid dan. Ik blijf het vreemd vinden dat je er vrede mee heb dat mensen zonder Nederlands paspoort geen beroep kunnen doen op onze verzorgingsstaat terwijl je zo voor gelijkwaardigheid bent.
Wat dat tweede betreft: Het is gewoon zo. Geld kan je maar 1 keer uitgeven. Als jij voor 5000 euro een bankstel koopt dan zou je ook voor dat geld naar Afrika kunnen reizen om daar bijvoorbeeld een kind levensreddende medicijnen te geven. Maar jij kiest waarschijnlijk voor dat bankstel dus dat bankstel is belangrijker dan het leven van een kind voor jou ( en mij en bijna iedereen).
Dat is de Nederlandse grondwet, niet 'mijn denken'.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zo zit zijn denken in elkaar. Als jij bv roept 'religie (islam) is stom!', dan komt hij aanzetten met 'individualisme en materialisme zijn ook religies einz!. Waar gebeurd. Al zo'n 10 keer.
Hypocriet... als in: dwepen met "Nederland" en "de Nederlander" maar niet thuis geven wanneer deze Nederlander oud, gehandicapt, ziek of werkloos is?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat komt omdat deze gefrustreerd raakt door de hypocriete linkse man die geen antwoord geeft op zijn vraag.
Jij lijkt mij anders ook wel iemand die tegen individueel materialisme is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oke, dan beginnen we even opnieuw. Ik vind dat sommige groepen Nederlanders, die in verhouding veel overlast veroorzaken, minder rechten moeten hebben zodat criminele leden daarvan bijvoorbeeld uit het land gezet kunnen worden. Wat verwijt jij mij nou als ik dit zeg?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toe, toon mij even een quote of post waarin ik ook maar de geringste illusie weergeef dat ik de problemen van de wereld op kan lossen, en leg daarna even uit hoe je dat relateert aan de discussie of Marokkanen wel of geen Nederlanders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |