abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147427883
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zijn OOK Marokkanen. Kut voor je, maar het is zo.
Klopt.
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:00:17 #252
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147427891
Het Vaderlandsch Verbond ter Verschooning van den Berbersche Plaag - Braindead, Matador en de rest - heeft diens nobele arbeid weer gedaan voor vandaag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147427892
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:10 schreef Frutsel het volgende:
Ah het pesten en zwarte pieten is weer begonnen...
Vieze racist, over ZP beginnen :r schaam je kapot.
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:00:54 #254
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147427913
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Daar heb je ze weer: de nietszeggende opmerkingen en de smileys. _O-
Nietszeggend was je eerste infantiele en compleet onlogische vergelijking om je kroegracisme goed te praten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147427918
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het Vaderlandsch Verbond ter Verschooning van den Berbersche Plaag - Braindead, Matador en de rest - heeft diens nobele arbeid weer gedaan voor vandaag.
Matador heeft trouwens zijn recht op een mening verspild.
pi_147427940
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Matador heeft trouwens zijn recht op een mening verspild.
Met jou als autoriteit?

_O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147427948
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nietszeggend was je eerste infantiele en compleet onlogische vergelijking om je kroegracisme goed te praten.
Ik ben niet zo slim dus doe me een genoegen en leg me het uit. Als je zo voor gelijkheid bent, waarom dan stoppen bij de grens?
pi_147427973
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Met jou als autoriteit?

_O-
Jeps. Jij bent vertrokken ;)
pi_147427993
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:02 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik ben niet zo slim dus doe me een genoegen en leg me het uit. Als je zo voor gelijkheid bent, waarom dan stoppen bij de grens?
Als je die redenering consequent doortrekt wordt het ooit nog eens de moeite om daar op in te gaan. Nu zoek je gewoon weer een stok.
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:05:31 #260
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147428045
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:02 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik ben niet zo slim dus doe me een genoegen en leg me het uit. Als je zo voor gelijkheid ben, waarom dan stoppen bij de grens?
Allereerst: gelijkwaardigheid. Gelijkheid bestaat niet.

En dat hoeft inderdaad niet te stoppen bij de grens: ontwikkelingshulp (ben jij tegen) en charitas (als het Afrika betreft waarschijnlijk ook).

Jouw insinuatie dat het uit het land trappen van Marokkanen niet minder barbaars is dan het niet verkopen van een bankstel is te ridicuul voor woorden en een nieuwe poging je kroegracisme te voorzien van een 'realistisch' randje.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147428049
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je die redenering consequent doortrekt wordt het ooit nog eens de moeite om daar op in te gaan. Nu zoek je gewoon weer een stok.
Ik wil gewoon weten wat er in jullie hoofd afspeelt. Ik vind het gewoon heel onlogisch dat als je voor gelijkheid bent dat je dat dan niet voor heel de wereld bent.
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:06:24 #262
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147428067
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:05 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik wil gewoon weten wat er in jullie hoofd afspeelt. Ik vind het gewoon heel onlogisch dat als je voor gelijkheid bent dat je dat dan niet voor heel de wereld bent.
Nee, je zoekt een schaamlap om je kroegracisme onder te bedekken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147428077
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:05 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dom gelul.
pi_147428091
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dom gelul.
Vandaar de naam.
pi_147428217
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Allereerst: gelijkwaardigheid. Gelijkheid bestaat niet.

En dat hoeft inderdaad niet te stoppen bij de grens: ontwikkelingshulp (ben jij tegen) en charitas (als het Afrika betreft waarschijnlijk ook).

Jouw insinuatie dat het uit het land trappen van Marokkanen niet minder barbaars is dan het niet verkopen van een bankstel is te ridicuul voor woorden en een nieuwe poging je kroegracisme te voorzien van een 'realistisch' randje.
Gelijkwaardigheid dan. Ik blijf het vreemd vinden dat je er vrede mee heb dat mensen zonder Nederlands paspoort geen beroep kunnen doen op onze verzorgingsstaat terwijl je zo voor gelijkwaardigheid bent.

Wat dat tweede betreft: Het is gewoon zo. Geld kan je maar 1 keer uitgeven. Als jij voor 5000 euro een bankstel koopt dan zou je ook voor dat geld naar Afrika kunnen reizen om daar bijvoorbeeld een kind levensreddende medicijnen te geven. Maar jij kiest waarschijnlijk voor dat bankstel dus dat bankstel is belangrijker dan het leven van een kind voor jou ( en mij en bijna iedereen).
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:13:03 #266
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147428240
Zodra termen als 'rifaap' en 'k*tmarokkaan' gebruikt worden, weet je wel hoe laat het is...Dan blijken de hoogdravende ideeën omtrent 'debat' toch weer niets anders dan de zoveelste zure oprisping uit de onderbuik van de chronisch verontwaardigde boze blanke man.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147428278
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zodra termen als 'rifaap' en 'k*tmarokkaan' gebruikt worden, weet je wel hoe laat het is...Dan blijken de hoogdravende ideeën omtrent 'debat' toch weer niets anders dan de zoveelste zure oprisping uit de onderbuik van de chronisch verontwaardigde boze blanke man.
Je kunt natuurlijk ontkennen dat ze bestaan en verder bouwen op "we zijn allemaal Nederlander, hiep hoi, halleluja".

Daarmee los je het probleem niet op.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_147428282
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat komt omdat deze gefrustreerd raakt door de hypocriete linkse man die geen antwoord geeft op zijn vraag.
pi_147428397
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ontkennen dat ze bestaan en verder bouwen op "we zijn allemaal Nederlander, hiep hoi, halleluja".

Daarmee los je het probleem niet op.
Zo zit zijn denken in elkaar. Als jij bv roept 'religie (islam) is stom!', dan komt hij aanzetten met 'individualisme en materialisme zijn ook religies einz!. Waar gebeurd. Al zo'n 10 keer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2014 18:18:35 ]
pi_147428428
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zo zit zijn denken in elkaar. Als jij bv roept 'religie (islam) is stom!', dan komt hij aanzetten met 'individualisme en materialisme zijn ook religies einz!. Waar gebeurd. Al zo'n 10 keer.
Ja, waar Etto die Guus Meeuwistattoo heeft gezet, heb ik McDonalds laten tatoeeren.

Waar bij hem de Brabantse vlag fier aan de wand hangt, staat bij mij een levensgroot standbeeld van Mammon.

dinsdag 9 december 2014 @ 18:21:19 #271
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147428481
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:11 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Gelijkwaardigheid dan. Ik blijf het vreemd vinden dat je er vrede mee heb dat mensen zonder Nederlands paspoort geen beroep kunnen doen op onze verzorgingsstaat terwijl je zo voor gelijkwaardigheid bent.

Wat dat tweede betreft: Het is gewoon zo. Geld kan je maar 1 keer uitgeven. Als jij voor 5000 euro een bankstel koopt dan zou je ook voor dat geld naar Afrika kunnen reizen om daar bijvoorbeeld een kind levensreddende medicijnen te geven. Maar jij kiest waarschijnlijk voor dat bankstel dus dat bankstel is belangrijker dan het leven van een kind voor jou ( en mij en bijna iedereen).
Toe, toon mij even een quote of post waarin ik ook maar de geringste illusie weergeef dat ik de problemen van de wereld op kan lossen, en leg daarna even uit hoe je dat relateert aan de discussie of Marokkanen wel of geen Nederlanders zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:21:52 #272
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147428499
quote:

[..]

Dat is de Nederlandse grondwet, niet 'mijn denken'.

Dat tweede is overigens een waarheid als een koe.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:24:44 #273
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147428569
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:14 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat komt omdat deze gefrustreerd raakt door de hypocriete linkse man die geen antwoord geeft op zijn vraag.
Hypocriet... als in: dwepen met "Nederland" en "de Nederlander" maar niet thuis geven wanneer deze Nederlander oud, gehandicapt, ziek of werkloos is?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147428671
quote:

[..]

Jij lijkt mij anders ook wel iemand die tegen individueel materialisme is.
pi_147428702
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Toe, toon mij even een quote of post waarin ik ook maar de geringste illusie weergeef dat ik de problemen van de wereld op kan lossen, en leg daarna even uit hoe je dat relateert aan de discussie of Marokkanen wel of geen Nederlanders zijn.
Oke, dan beginnen we even opnieuw. Ik vind dat sommige groepen Nederlanders, die in verhouding veel overlast veroorzaken, minder rechten moeten hebben zodat criminele leden daarvan bijvoorbeeld uit het land gezet kunnen worden. Wat verwijt jij mij nou als ik dit zeg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')