Ach, en nou komt het verhaal dat je zwager van je zus een vriend heeft die Marokkaan is en heuuuul goed geïntegreerd is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Onzin. Heb jij wel contact met Marokkanen ?
Ja hoor. Maar ik doe dan niet mee om dit alle mensen van Marokkaanse afkomst toe te rekenen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:21 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ben je dan ook te vinden in de discussies als Marokkanen het weer fijn bont maken?
Om het onbeschofte gedrag te benoemen?
Zover was ik nog niet eens gegaan. Jij kwam gelijk met de gaskamers.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je vergelijking met WOII was pas onbeschoft.
Onschuldige joden vergassen versus problemengevende Marokkanen weren.
De bestgeintegreerde stemt PVV, maar die is dan weer fout volgens Yasmina.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, en nou komt het verhaal dat je zwager van je zus een vriend heeft die Marokkaan is en heuuuul goed geïntegreerd is.
Je bedoeld dat je je eigen kennis alleen uit de Telegraaf hebt opgedaan ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, en nou komt het verhaal dat je zwager van je zus een vriend heeft die Marokkaan is en heuuuul goed geïntegreerd is.
Ja , wekelijks.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Onzin. Heb jij wel contact met Marokkanen ?
Minder Marokkanen en minder islam zou Nederland goed doen, daar ben ik het mee eens. Hoe je dat politiek wil invullen, is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zover was ik nog niet eens gegaan. Jij kwam gelijk met de gaskamers.
quote:
quote:de Telegraaf
Wie zegt hier dan dat ALLE Marokkanen slecht / ongewenst zijn?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar ik doe dan niet mee om dit alle mensen van Marokkaanse afkomst toe te rekenen.
Typisch dat de partij voor de vrijheid dit wil niet ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minder Marokkanen en minder islam zou Nederland goed doen, daar ben ik het mee eens. Hoe je dat politiek wil invullen, is een ander verhaal.
Juist.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minder Marokkanen en minder islam zou Nederland goed doen, daar ben ik het mee eens. Hoe je dat politiek wil invullen, is een ander verhaal.
Het gaat nu niet om de hypocriete naam. Het gaat om de uitspraak. Daar zie ik niets verkeerds aan, al had ie wat specifieker kunnen zijn, maar we weten dat de PVV doelbewust provoceert.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Typisch dat de partij voor de vrijheid dit wil niet ?
Waarom niet minder criminelen ? Waarom niet minder religieuze invloed ? Waarom niet minder religie? Waarom is het zo specifiek gericht op Marokkanen en de Islam ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat nu niet om de hypocriete naam. Het gaat om de uitspraak. Daar zie ik niets verkeerds aan, al had ie wat specifieker kunnen zijn, maar we weten dat de PVV doelbewust provoceert.
Waarom wil je niet dat er minder Nederlanders vermoord, verkracht en beroofd worden?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom niet minder criminelen ? Waarom niet minder religieuze invloed ? Waarom niet minder religie? Waarom is het zo specifiek gericht op Marokkanen en de Islam ?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:29 schreef Montov het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die Wilders verdedigen omdat het alleen over criminele Marokkanen/moslims gaat?
Ja, behalve dan mensen met hoofddoek (verbieden), mensen die de Koran bezitten (verbieden), mensen die een nieuwe moskee willen bouwen (tegenhouden), ... De PVV wil remigratie ook nog eens stimuleren, tweede nationaliteiten afpakken, emigratie uit moslimlanden tegenhouden, Wilders schuimbekt over 'schrikbarende' aantallen allochtonen in Nederland, hij schuimbekt over het feit dat er 177 soorten nationaliteiten in Amsterdam zitten. Allochtonen moeten een assimilatiecontract tekenen of vertrekken. Minaretten worden verboden. Islamitische scholen moeten dicht. Alles wat niet past in een "Joods-Christelijke oorsprong" is fout.
Wilders zet stapje voor stapje richting minder vrijheden richting bepaalde groepen en brengt haatretoriek in de discussie. Je hebt oogkleppen op wanneer je niet ziet dat Wilders steeds extremer wordt in zijn woorden en acties.
Minder politieke elite ook, kunnen we die dan ook eruit gooien aub?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De focus op islam en niet op andere religies is duidelijk. Andere religies zijn ofwel inherent aan Nederland (katholicisme en protestantisme) ofwel vrij onschuldig (jodendom, het zijn de zionisten die lopen te zeiken, en ja, Wilders is er daar 1 van). Islam profileert zich veel duidelijker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom niet minder criminelen ? Waarom niet minder religieuze invloed ? Waarom niet minder religie? Waarom is het zo specifiek gericht op Marokkanen en de Islam ?
Je hebt oogkleppen op als je niet ziet wat deze "geweldige" multiculturele samenleving veroorzaakt heeft.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:29 schreef Montov het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die Wilders verdedigen omdat het alleen over criminele Marokkanen/moslims gaat?
Ja, behalve dan mensen met hoofddoek (verbieden), mensen die de Koran bezitten (verbieden), mensen die een nieuwe moskee willen bouwen (tegenhouden), ... De PVV wil remigratie ook nog eens stimuleren, tweede nationaliteiten afpakken, emigratie uit moslimlanden tegenhouden, Wilders schuimbekt over 'schrikbarende' aantallen allochtonen in Nederland, hij schuimbekt over het feit dat er 177 soorten nationaliteiten in Amsterdam zitten. Allochtonen moeten een assimilatiecontract tekenen of vertrekken. Minaretten worden verboden. Islamitische scholen moeten dicht. Alles wat niet past in een "Joods-Christelijke oorsprong" is fout.
Wilders zet stapje voor stapje richting minder vrijheden richting bepaalde groepen en brengt haatretoriek in de discussie. Je hebt oogkleppen op wanneer je niet ziet dat Wilders steeds extremer wordt in zijn woorden en acties.
Omdat de GBL een opportunist is die waarschijnlijk een stijfje van alle aandacht krijgt. En Moslims en Marokkanen doen het na 9/11 erg goed als je graag aandacht wil. Daarnaast doet het afzetten tegen vreemdelingen het altijd goed, zo leert het verleden ons. Als de GBL zo tekeer was gegaan tegen de katholieke kerk als dat hij tegen de islam tekeer gaat had geen hond op hem gestemd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heeeeeel graag.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Minder politieke elite ook, kunnen we die dan ook eruit gooien aub?
Mee eens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De focus op islam en niet op andere religies is duidelijk. Andere religies zijn ofwel inherent aan Nederland (katholicisme en protestantisme) ofwel vrij onschuldig (jodendom, het zijn de zionisten die lopen te zeiken, en ja, Wilders is er daar 1 van). Islam profileert zich veel duidelijker.
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als die Eftelingmoskees morgen allemaal massaal zouden omdonderen. Jij bent geen Marokkaanse, noch moslima, waarom zou jij daar een probleem mee hebben?
Ze kunnen ook prima bidden op de Statonsweg, waar alleen de foeilelijke nieuwe deuren doen vermoeden dat er een moskee in dat pand zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |