Ik vind het dom om mensen anders te behandelen vanwege een bepaalde nationaliteit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:32 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En wij zijn niet (blijvend) verantwoordelijk voor de domheid van sommige Marokkanen.
Zou je ook kunnen zeggen.
Tuurlijk heb je dat wel. Als 50% uit een bepaald land onwenselijk gedrag vertoond heb je genoeg reden om 0% binnen te laten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele reden om mensen bij voorbaat op basis van hun nationaliteit uit te sluiten.
En dan zijn nog meer luidruchtige allochtonen welkom / een prioriteit op je lijstje?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet luidruchtige autochtonen in de supermarkt tegen kom.
Dan heb ik waarschijnlijk meer ervaring met de andere 50 procentquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je dat wel. Als 50% uit een bepaald land onwenselijk gedrag vertoond heb je genoeg reden om 0% binnen te laten.
Dat komt niet over.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je dat wel. Als 50% uit een bepaald land onwenselijk gedrag vertoond heb je genoeg reden om 0% binnen te laten.
Wat doen we met die luidruchtige autochtonen dan ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En dan zijn nog meer luidruchtige allochtonen welkom / een prioriteit op je lijstje?
Ja ja alle Marokkanen zijn uit op rotzooi.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:35 schreef El_Matador het volgende:
Minder Marokkanen in Nederland zou ook voor de al aanwezige Marokkanen beter zijn.
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:35 schreef El_Matador het volgende:
Minder Marokkanen in Nederland zou ook voor de al aanwezige Marokkanen beter zijn.
Vind jij dat??quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ja alle Marokkanen zijn uit op rotzooi.
Ja je kwam zelf met dat stomme voorbeeld over luidruchtige Polen....quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Als je dat zo voelt / vind van jezelf dan is dat jouw gevoel / mening.
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ja alle Marokkanen zijn uit op rotzooi.
Even terug lezen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je kwam zelf met dat stomme voorbeeld over luidruchtige Polen....
Ah, je trollde dus gewoon eventjes, stoute meid?quote:
Ja en je ziet niet hoe onzinnig dat was ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:37 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Even terug lezen.
Ik reageerde op het feit dat jij vond dat je iets niet mocht / kon zeggen.
Ik trok dat door naar een andere groep dan Marokkanen.
Zit in het bloed.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, je trollde dus gewoon eventjes, stoute meid?
Je koppelt het Marokkaan zijn aan nadelen van domme mensen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik leg de verantwoordelijkheid daarvoor dan ook niet bij hen neer.
Nee , dat zie jij graag zo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en je ziet niet hoe onzinnig dat was ?
Vind je het nou wel of niet genoeg reden?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk meer ervaring met de andere 50 procent
Zelf de verklaring doorlezen en spelfouten corrigeren.quote:Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef raptorix het volgende:
Ik zie me dat verhoor al helemaal voor me, zo een domme agent die met 1 vinger het verhoor uitwerkt (het printen gaat waarschijnlijk 3 keer mis).
Nee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vind je het nou wel of niet genoeg reden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |