abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147412298
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:27 schreef agter het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij dan de correlatie tussen etniciteit en criminaliteit, allemaal toeval?
Ik denk niet dat er een link tussen beide is.
pi_147412306
Er zijn nogal wat mensen hier die Geertje graag een prostaat massage zouden geven , volgens mij.
pi_147412309
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Slechte buurt, ze worden behandeld als tweederangs burger enz.
Het zijn dus eigenlijk slachtoffers?
Make my day!
pi_147412321
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:29 schreef agter het volgende:

[..]

Het zij dus eigenlijk slachtoffers?
Ja, want dat zeg ik. :')
pi_147412327
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:29 schreef agter het volgende:

[..]

Het zij dus eigenlijk slachtoffers?
Nee maar ik geloof niet dat een nationaliteit bepaald gedrag voorspeld.
pi_147412349
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nationaliteit niet , afkomst wel.
pi_147412358
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Cultuur voorspelt wel degelijk bepaald gedrag.
Make my day!
pi_147412368
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nationaliteit niet , afkomst wel.
Ja afkomst kan ook de buurt zijn waar in iemand is opgegroeid.
pi_147412372
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:31 schreef agter het volgende:

[..]

De Marokkanen die crimineel gedrag vertonen, zijn vrijwel allemaal hier geboren.
pi_147412380
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja afkomst kan ook de buurt zijn waar in iemand is opgegroeid.
Zeker.
pi_147412382
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:31 schreef agter het volgende:

[..]

Cultuur is iets anders dan etniciteit of nationaliteit.
pi_147412395
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Cultuur is iets anders dan etniciteit of nationaliteit.
Het sluit elkaar niet uit.
Make my day!
pi_147412400
quote:
Je snapt het begrip afkomst niet?
pi_147412402
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:32 schreef agter het volgende:

[..]

Het sluit elkaar niet uit.
Jawel.
pi_147413891
Pure kiezersbedrog wat WIlders die avond pleegde....hij eindigde immers met de woorden "dan gaan we dat regelen" . Hij heeft dus nog helemaal niks gedaan om het aantal Marokkanen te verminderen, wetsvoorstel ? Task force ? Plan van aanpak ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_147413892
We gaan het zien de volgende 2e kamer verkiezingen, die peilingen zeggen weinig.
  dinsdag 9 december 2014 @ 04:08:27 #118
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_147413897
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 04:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
Pure kiezersbedrog wat WIlders die avond pleegde....hij eindigde immers met de woorden "dan gaan we dat regelen" . Hij heeft dus nog helemaal niks gedaan om het aantal Marokkanen te verminderen, wetsvoorstel ? Task force ? Plan van aanpak ?
Oke man. Sinds wanneer zit hij in de coalitie dan? Of roep je maar weer eens wat? :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_147413990
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 04:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Oke man. Sinds wanneer zit hij in de coalitie dan? Of roep je maar weer eens wat? :')
Het staat een kamerlid vrij om een wetsvoorstel in te dienen
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 9 december 2014 @ 05:38:42 #120
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_147414040
Obersturmbannführer Wilders zegt dat het een politiek gedreven proces is. Mooi niet, hij zal als een crimineel die de wet overtreedt, worden veroordeeld.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_147414185
Ik begin, wat staat er op zijn CV?
pi_147414207
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 december 2014 06:47 schreef sig000 het volgende:
Ik begin, wat staat er op zijn CV?
Een Marokkanenhoofdje, in een badje van salpeterzuur.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147414231
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 december 2014 06:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een Marokkanenhoofdje, in een badje van salpeterzuur.
Peroxide.
pi_147414283
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147414291
quote:
Surinamers doen dat ook soms met streepjes.
pi_147418355
Voor de liefhebber de volledige verklaring van Wilders

quote:
8 december 2014
VERKLARING GEERT WILDERS BIJ VERHOOR RIJKSRECHERCHE TEN BEHOEVE VAN DE VERVOLGINGSBESLISSING VAN HET OPENBAAR MINISTERIE
Onze vrijheid wordt bedreigd. Bedreigd door een gewelddadige totalitaire ideologie – de islam – die dood en verderf zaait. Bedreigd door politiek-correcte lieden die geen kritiek op de islam en de massa-immigratie dulden en het cultuurrelativisme koesteren.
Ik kom hiertegen in het verzet.
Als democratisch gekozen politicus benoem ik de problemen zoals ik die zie. Benoem ik de gevaren en de nadelen die wij in Nederland ervaren door het cultureel relativisme, de massa-immigratie en de voortschrijdende islamisering. Dat is mijn taak, dat is mijn plicht, daarvoor ben ik gekozen. Dat is de reden dat ik in de politiek zit en waarom ik de Partij voor de Vrijheid (PVV) heb opgericht.
Ik strijd voor een beter Nederland.
Voor het behoud van onze eigen cultuur.
Voor onze eigen identiteit.
Voor onze veiligheid.
Voor onze vrijheid.
Ik discrimineer niet en zaai geen haat, noch zet ik daartoe aan. Ik ben er evenmin op uit mensen te kwetsen of te beledigen. Ik spreek echter niet met meel in de mond wanneer ik onze verworven vrijheden verdedig en de gevaren voor onze samenleving benoem.
Ik wijd mijn leven aan de strijd tegen deze kwaadaardige ideologie en de verdediging van onze vrijheden. Ik betaal daar er elke dag de prijs voor. Al meer dan tien jaar ben ik mijn persoonlijke vrijheid kwijt.
De afgelopen 10 jaar heb ik het Marokkanenprobleem dat wij hier in Nederland hebben be-noemd. Dat bestaat onder meer uit grote problemen met integratie, criminaliteit en uitkeringsafhan-kelijkheid. Het merendeel van de uit Nederland afkomstige jihadisten die naar Syrië afreizen is Ma-rokkaan. Voor de gehele context dient de inhoud van de bijlagen die ik hier vandaag bij u deponeer in ogenschouw te worden genomen.
Ik baseer mij op objectieve cijfers en feiten. Feiten die ik móet benoemen. Omdat ze de waarheid zijn. Hadden we in Nederland een soortgelijk Canadezenprobleem gehad dan had ik dat benoemd.
Wie niet ziet dat we in Nederland een groot islam- en Marokkanenprobleem hebben is horende doof en ziende blind.
Op campagne in Den Haag heb ik om hiervoor genoemde redenen gepleit voor minder Marokkanen en bij een verkiezingsbijeenkomst in Den Haag heb ik de aanwezige mensen een aantal vragen voorgelegd, waarvan er één was 'wilt u meer of minder Marokkanen?'.
Ik wil inderdaad minder Marokkanen in Nederland, vanwege de redenen en de context zoals eerder door mij zowel in deze verklaring als in het parlement geuit en waarvoor ik u verwijs naar de stuk-ken die ik thans overleg.
De Nederlander die meer Marokkanen in Nederland wil moet ik nog tegenkomen.
Minder Marokkanen is iets anders dan dat ik alle Marokkanen Nederland uit zou willen hebben of iets zou hebben tegen alle Marokkanen.
Met mij wil 43% van alle Nederlanders en 95% van mijn achterban minder Marokkanen in Neder-land. Ik heb gezegd wat miljoenen Nederlanders vinden.
Ik wil ook minder islam in Nederland.
En met mij vindt 65% van alle Nederlanders en 100% van mijn achterban dat de islamitische cul-tuur niet bij Nederland hoort.
Sinds het oprichten van de PVV pleit ik voor minder immigranten uit islamitische landen.
Sinds het oprichten van de PVV benoem ik het Marokkanenprobleem en draag ik (democratische) oplossingen hiertoe aan, zoals:
- Het beperken van de immigratie van mensen uit islamitische landen, waaronder dus ook Marokko
- Het bevorderen van de vrijwillige remigratie voor niet-westerse allochtonen, waaronder dus ook Marokkanen
- Het uitzetten van de criminelen met een dubbele nationaliteit na denaturalisatie, waaronder dus eveneens Marokkanen. Omdat in Nederland woonachtige Marokkanen sterk oververtegenwoor-digd zijn in de criminaliteitsstatistieken en zij veelal een dubbele nationaliteit hebben zou ook dit leiden tot minder Marokkanen in Nederland.
Ik neem geen woord terug van wat ik gezegd heb.
Ik heb namelijk niets verkeerd gezegd.
In mijn strijd voor vrijheid en tegen de islamisering van Nederland zal ik me nooit door iemand de mond laten snoeren. Tegen geen enkele prijs en door niemand, wat de gevolgen ook moge zijn.
Om in de woorden van Martin Luther King te spreken:
“I close by saying there is nothing greater in all the world than freedom. It`s worth going to jail for. It`s worth losing a job for. It`s worth dying for.”
Om hiervoor genoemde redenen ga ik ervan uit dat het Openbaar Ministerie zal besluiten mij niet te vervolgen. Ieder ander besluit kan niet anders worden uitgelegd dan politiek gemotiveerd.
Geert Wilders
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_147419400
Voor de liefhebber, Wilders' verklaring zonder alle irrelevante zaken:

quote:
8 december 2014
Ik discrimineer niet en zaai geen haat, noch zet ik daartoe aan. Ik ben er evenmin op uit mensen te kwetsen of te beledigen.
De afgelopen 10 jaar heb ik het Marokkanenprobleem dat wij hier in Nederland hebben be-noemd. Dat bestaat onder meer uit grote problemen met integratie, criminaliteit en uitkeringsafhankelijkheid. Het merendeel van de uit Nederland afkomstige jihadisten die naar Syrië afreizen is Marokkaan. Voor de gehele context dient de inhoud van de bijlagen die ik hier vandaag bij u deponeer in ogenschouw te worden genomen.
Op campagne in Den Haag heb ik om hiervoor genoemde redenen gepleit voor minder Marokkanen en bij een verkiezingsbijeenkomst in Den Haag heb ik de aanwezige mensen een aantal vragen voorgelegd, waarvan er één was 'wilt u meer of minder Marokkanen?'.
Ik wil inderdaad minder Marokkanen in Nederland, vanwege de redenen en de context zoals eerder door mij zowel in deze verklaring als in het parlement geuit en waarvoor ik u verwijs naar de stuk-ken die ik thans overleg.
Minder Marokkanen is iets anders dan dat ik alle Marokkanen Nederland uit zou willen hebben of iets zou hebben tegen alle Marokkanen.
Ik wil ook minder islam in Nederland.
Sinds het oprichten van de PVV pleit ik voor minder immigranten uit islamitische landen.
Sinds het oprichten van de PVV benoem ik het Marokkanenprobleem en draag ik (democratische) oplossingen hiertoe aan, zoals:
- Het beperken van de immigratie van mensen uit islamitische landen, waaronder dus ook Marokko
- Het bevorderen van de vrijwillige remigratie voor niet-westerse allochtonen, waaronder dus ook Marokkanen
- Het uitzetten van de criminelen met een dubbele nationaliteit na denaturalisatie, waaronder dus eveneens Marokkanen. Omdat in Nederland woonachtige Marokkanen sterk oververtegenwoor-digd zijn in de criminaliteitsstatistieken en zij veelal een dubbele nationaliteit hebben zou ook dit leiden tot minder Marokkanen in Nederland.
Ik neem geen woord terug van wat ik gezegd heb.
In mijn strijd voor vrijheid en tegen de islamisering van Nederland zal ik me nooit door iemand de mond laten snoeren. Tegen geen enkele prijs en door niemand, wat de gevolgen ook moge zijn.
Om in de woorden van Martin Luther King te spreken:
“I close by saying there is nothing greater in all the world than freedom. It`s worth going to jail for. It`s worth losing a job for. It`s worth dying for.”
Geert Wilders
Laatste deel alleen laten staan wegens de grote ironie. Meer vrijheid, behalve voor moslims en Marokkanen. Bitch, please.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_147420159
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:59 schreef trancethrust het volgende:
Voor de liefhebber, Wilders' verklaring zonder alle irrelevante zaken:

[..]

Laatste deel alleen laten staan wegens de grote ironie. Meer vrijheid, behalve voor moslims en Marokkanen. Bitch, please.
Waar zegt hij dat hij de vrijheid van Marokkanen wil beperken?
Conscience do cost.
pi_147420497
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:28 schreef ems. het volgende:

[..]

Uhh hij wilt minder Marokkanen, minder islam?
pi_147420784
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Een emigratiestop is nauwelijks een beperking van vrijheid te noemen. Verder zou je kunnen stellen dat minder islam juist meer vrijheid met zich meebrengt.

Maargoed, het zal wel een kwestie van interpretatie zijn.
Conscience do cost.
pi_147421074
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:28 schreef ems. het volgende:

[..]

quote:
[ik pleit] voor minder immigranten uit islamitische landen [..] het beperken van de immigratie van mensen uit islamitische landen, waaronder dus ook Marokko [..] het uitzetten van de criminelen met een dubbele nationaliteit na denaturalisatie, waaronder dus eveneens Marokkanen
En dat alleen nog maar uit dat pietluttige statement aan het OM. `Kopvoddentaks' alweer vergeten? Het willen verbieden van de Koran? Uitzetten van `haatbaarden' danwel `haatimams'? Registratie van moslims? Zomaar een reeks voorbeelden uit de hoed van 's Nederlands meest geliefde fascist.
pi_147421275
quote:

[..]

Wie niet?
pi_147421297
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Een emigratiestop is nauwelijks een beperking van vrijheid te noemen. Verder zou je kunnen stellen dat minder islam juist meer vrijheid met zich meebrengt.

Juist.
pi_147421345
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:13 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Wie niet?
Ik !
pi_147421360
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Mja dat zal het wel zijn.....
pi_147421365
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik !
En wat zijn precies de voordelen die je ziet.

Met meer Marokkanen en meer islam.

In dit land.
  Forum Admin dinsdag 9 december 2014 @ 14:19:09 #137
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_147421384
quote:

[..]

En het is zijn goed recht om dit democratisch en binnen de kaders van ons wetboek te doen. Of het moreel zo netjes is laat ik in et midden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_147421399
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:18 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

En wat zijn precies de voordelen die je ziet.

Met meer Marokkanen en meer islam.

In dit land.
Zie ook geen nadelen.

Ik snap serieus niet dat mensen denken dat het oke is om zoiets te roepen. Enig idee hoe onbeschoft het wel niet is? Hoe iemand van Marokkaanse afkomst zich voelt als je dit hoort ?
pi_147421534
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zie ook geen nadelen.

Ik snap serieus niet dat mensen denken dat het oke is om zoiets te roepen. Enig idee hoe onbeschoft het wel niet is? Hoe iemand van Marokkaanse afkomst zich voelt als je dit hoort ?
Nadelen zie je in de criminaliteits en uitkerings-cijfers, stemgedrag, bij de segregatie in het land, discriminatie van vrouwen, joden, homo's en niet-gelovigen, het lijden van geiten, de verpaupering van buurten (met name de sfeer), kosten bij de AIVD, en het belangrijkste: ze zijn naast pedo's het argument voor de invoering van privacy-beperkende maatregelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2014 14:26:28 ]
pi_147421548
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zie ook geen nadelen.

Dat jij een ander niet snapt is geen reden om het een ander te willen verbieden te zeggen.

Ik denk het en spreek het af en toe gewoon uit hoor.

Ook laatst nog in de AH toen ik voor de zoveelste keer tussen de luidruchtige Polen stond bij de kassa.

Je ziet echt geen nadelen?
pi_147421586
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nadelen zie je in de criminaliteits en uitkerings-cijfers, stemgedrag, bij de segregatie in het land, discriminatie van vrouwen, joden, homo's en niet-gelovigen, het lijden van geiten, de verpaupering van buurten (met name de sfeer), kosten bij de AIVD, en het belangrijkste: ze zijn naast pedo's het argument voor de invoering van privacy-beperkende maatregelen.
Vooral de geiten.

Daar zou het eigenlijk al voor moeten.
pi_147421588
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:26 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Dat jij een ander niet snapt is geen reden om het een ander te willen verbieden te zeggen.

Ook laatst nog in de AH toen ik voor de zoveelste keer tussen de luidruchtige Polen stond bij de kassa.

Nee omdat ik mensen niet bij voorbaat uitsluit of basis van nationaliteit. En vind het echt erg dat dit nu wel gebeurd. En vind het ook zeer fout en dom.
pi_147421645
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Marokkanen zijn niet verantwoordelijk voor de domheid in dit land. Hooguit een makkelijke zondebok.
pi_147421656
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Marokkanen zijn niet verantwoordelijk voor de domheid in dit land. Hooguit een makkelijke zondebok.
Dat je er nog op in gaat.....
pi_147421666
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee omdat ik mensen niet bij voorbaat uitsluit of basis van nationaliteit. En vind het echt erg dat dit nu wel gebeurd. En vind het ook zeer fout en dom.
Gebeurt dat bij voorbaat of heeft het niet een reden, een oorzaak?

Iets waar jij gemakkelijk omheen manoeuvreert.
pi_147421678
quote:

[..]

Ik leg de verantwoordelijkheid daarvoor dan ook niet bij hen neer.
pi_147421679
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:26 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik herinner me ook wel luidruchtige VMBOers voor de supermarkt, ingedronken Belgen die zich niet voldoende ingedronken waanden en zodoende luidruchtig in de rij met nog een krat of twee stonden, en ja, ook luidruchtige groepjes Marokkanen die voor een supermarkt aan het treiteren waren.

Als in dit voorbeeld iemand zegt het moet afgelopen zijn met luidruchtige supermarktgangers, dan is dat prima. Als iemand concludeert dat alleen Marokkanen mogen verdwijnen is het een gevaarlijke idioot en in principe bovendien een strafbare uitspraak.
pi_147421693
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:30 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Gebeurt dat bij voorbaat of heeft het niet een reden, een oorzaak?

Iets waar jij gemakkelijk omheen manoeuvreert.
Ik heb geen enkele reden om mensen bij voorbaat op basis van hun nationaliteit uit te sluiten.
pi_147421704
quote:

[..]

En wij zijn niet (blijvend) verantwoordelijk voor de domheid van sommige Marokkanen.

Zou je ook kunnen zeggen.
pi_147421713
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:30 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Ik herinner me ook wel luidruchtige VMBOers voor de supermarkt, ingedronken Belgen die zich niet voldoende ingedronken waanden en zodoende luidruchtig in de rij met nog een krat of twee stonden, en ja, ook luidruchtige groepjes Marokkanen die voor een supermarkt aan het treiteren waren.

Als in dit voorbeeld iemand zegt het moet afgelopen zijn met luidruchtige supermarktgangers, dan is dat prima. Als iemand concludeert dat alleen Marokkanen mogen verdwijnen is het een gevaarlijke idioot en in principe bovendien een strafbare uitspraak.
Hoe vaak ik wel niet luidruchtige autochtonen in de supermarkt tegen kom. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')