Waarom? Als ik sushi eet ben ik toch ook geen Japanner. Als ik een spijkerbroek draag, ben ik toch ook niet automatisch een Amerikaan.quote:
Japanners eten ook graag wel eens een braadworst ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom? Als ik sushi eet ben ik toch ook geen Japanner. Als ik een spijkerbroek draag, ben ik toch ook niet automatisch een Amerikaan.
Inderdaad. Dat maakt ze toch ook niet automatisch Duitser.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Japanners eten ook graag wel eens een braadworst ja.
Volgens grumpy ben je ISS terrorist als je pita broodje shoarma eet.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat maakt ze toch ook niet automatisch Duitser.
Helemaal van het lotje getikt.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Volgens grumpy ben je ISS terrorist als je pita broodje shoarma eet.
Hoe weet jij dat ISIS akbars pitas eten dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Volgens grumpy ben je ISS terrorist als je pita broodje shoarma eet.
Als je de serie gaat begrijpen, dan is het een topserie. Niet alleen actie/lol, maar tot nu toe ook politiek, wanhoop en veel meer. Dat had ik nooit gezocht in anime.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:05 schreef hoink581 het volgende:
Dit doet me denken aan je vage obsessie met kaas en chocola.
Wappie.
Onze piece leek me juist kinderachtig of voor kinderen of otakus die geilen op Nami en cast doe mij dan maar jormungand met Lehm wat een baas is dat.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je de serie gaat begrijpen, dan is het een topserie. Niet alleen actie/lol, maar tot nu toe ook een beetje politiek, wanhoop en veel meer.
Geloof ik graag, maar ik herken er dezelfde obsessie als dat je toen bezig was met het categoriseren.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je de serie gaat begrijpen, dan is het een topserie. Niet alleen actie/lol, maar tot nu toe ook politiek, wanhoop en veel meer. Dat had ik nooit gezocht in anime.
Leeftijdscategorie 13+, maar het groeit. De karakters zien nu volwassener uit dan in het begin (zie beneden). Al vanaf 1999 bezig en men zit al op 700 episodes. Momenteel zijn we aanbeland bij de Dressrosa arc waar de Warlord Doflamingo en zijn officiers in de schijnwerpers staan. Een big fish.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Onze piece leek me juist kinderachtig of voor kinderen of otakus die geilen op Nami en cast doe mij dan maar jormungand met Lehm wat een baas is dat.
Je hebt eigenlijk wel gelijk, Hoink.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geloof ik graag, maar ik herken er dezelfde obsessie als dat je toen bezig was met het categoriseren.
Dan zijn dingen als jormungand toch wat volwassener van aard. Of hellsingquote:Op donderdag 20 november 2014 22:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Leeftijdscategorie 13+, maar het groeit. De karakters zien nu volwassener uit dan in het begin (zie beneden). Al vanaf 1999 bezig en men zit al op 700 episodes. Momenteel zijn we aanbeland bij de Dressrosa arc waar de Warlord Doflamingo en zijn officiers in de schijnwerpers staan. Een big fish.
Black Leg Sanji (19 jaar)
[ afbeelding ]
Black Leg Sanji na zijn 2-jaar durende training met Ivankov (21 jaar)
[ afbeelding ]
Roronoa Zoro (19 jaar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roronoa Zoro na zijn 2-jaar durende training met Dracule Mihawk (21 jaar). Flink gegroeid en een volwassener uiterlijk. Het blijft niet hangen, maar je ziet de meeste figuren groeien, ook qua uiterlijk.
[ afbeelding ]
Tuurlijk, Hellsing heeft weer een beperkte groep kijkers, maar ook One Piece laat een groei zien van de karikaturen, logisch, maar ook qua uiterlijke aspecten. Die figuren zijn nog lang niet op hun top. De meeste zitten zo ongeveer na hun 2-jarige training op vice-admiral level. Nog steeds flink zwakker dan de sterkste oorlogsmachten van de wereldoverheid in de vorm van admiralen en vlootadmiraal.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan zijn dingen als jormungand toch wat volwassener van aard. Of hellsing
Naruto heeft dat ook en bleach ook maar die keek ik toen ik dertien of zo was.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk, Hellsing heeft weer een beperkte groep kijkers, maar ook One Piece laat een groei zien van de karikaturen, logisch, maar ook qua uiterlijke aspecten.
Naruto heb ik weer nooit wat mee gehad.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:24 schreef Spongeboss het volgende:
Naruto heeft dat ook en bleach ook maar die keek ik toen ik dertien of zo was.
http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=56234quote:Misschien grappig voor de fans Maar de top 10 manga series in Japan is dus al een tijdje bekent.
http://www.sankakucomplex(...)468x_men-ranking.jpg
http://www.sankakucomplex(...)8x_women-ranking.jpg
Mannen:
Leeftijd:10-20
1. ONE PIECE
2. NARUTO
3. Full Metal Alchemist
4. BLEACH
5. Hayate no Gotoku
6. Hitman Reborn
7. Soul Eater
8. FAIRY TAIL
9. D.Gray-Man
10. To Love-Ru
Leeftijd:20-30
1. ONE PIECE
2. Full Metal Alchemist
3. HUNTERxHUNTER
4. NARUTO
5. BLEACH
6. Negima!
7. Tenjo Tenge
8. Black Lagoon
9. Hayate no Gotoku
10. Yotsuba-to!
Leeftijd:30-40
1. ONE PIECE
2. Vagabond
3. PLUTO
4. BASTARD!!
5. Full Metal Alchemist
6. Berserk
7. HUNTERxHUNTER
8. NARUTO
9. Initial D
10. Yotsuba-to!
Leeftijd:40-50
1. ONE PIECE
2. PLUTO
3. Initial D
4. Nodame Cantabile
5. NARUTO
6. Shacho Kousaku Shima
7. Full Metal Alchemist
8. Zipang
9. Kamen Rider Spirits
10. BASTARD!!
Vrouwen:
Leeftijd:10-20
1. Kimi ni Todoke
2. Kuroshitsuji
3. D.Gray-Man
4. Hitman Reborn
5. Ouran High Host Club
6. Koukou Debut
7. Gintama
8. Boku no Hatsukoi
9. BLEACH
10. NANA
Leeftijd:20-30
1. NANA
2. Kimi ni Todoke
3. ONE PIECE
4. Nodame Cantabile
5. Ouran High Host Club
6. Kuroshitsuji
7. Full Metal Alchemist
8. Sei Onii-chan
9. xxxHOLIC
10. Skip Beat!
Leeftijd:30-40
1. NANA
2. Nodame Cantabile
3. ONE PIECE
4. Glass no Kamen
5. Full Metal Alchemist
6. NARUTO
7. Kuroshitsuji
8. Sei Onii-chan
9. Skip Beat!
10. Detective Conan
Leeftijd:40-50
1. Nodame Cantabile
2. Glass no Kamen
3. NARUTO
4. ONE PIECE
5. BLEACH
6. Hitman Reborn
7. Kuroshitsuji
8. Full Metal Alchemist
9. Detective Conan
10. NANA
Nana. Dat zou je niet zeggen als je de naam hoort, maar als ik wat heb geleerd de laatste jaren, dan is dat schijn kan bedriegen.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:31 schreef Spongeboss het volgende:
Nana! Die is ook tof voor mannen.
Jammer dat berserk en black lagoon laag staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |