SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het paard heet officieel Americo ofzo. Maar het soort is schimmel ja ofzo, schijnt.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef Landysh het volgende:
En schimmel is ook de naam van het paard. Dubbele grap, dubbel baas.
Waarom verpesten nu.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het paard heet officieel Americo ofzo. Maar het soort is schimmel ja ofzo, schijnt.
Thankssss.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:11 schreef Deuce92 het volgende:
Kb's Sinterklaaskennis is ongeëvenaard.
Dat was niet mijn bedoeling. Ik wilde gewoon feitjes delen #durftedelen #sinterklaas2014 #quote:
Ik Ernst en jij Bobby ? ;cquote:Op donderdag 4 december 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat jij Ernie bent en ik Bert.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:45 schreef Landysh het volgende:
Ik kijk Gooische vrouwen nu. Ben bij minuut 15 en vind het niks. Moet ik doorkijken? Wordt het later leuker?
vertelquote:Op donderdag 4 december 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
Die UI's, ik krijg flashbacks van jaren terug op fok. Hoe alles begon...
terechte post.quote:
Chips.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat eten of hebben jullie gegeten vandaag?
Dit weekend maar weer 'ns sushi doen. Alweer lang geleden.
Kwarktaart.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat eten of hebben jullie gegeten vandaag?
Dit weekend maar weer 'ns sushi doen. Alweer lang geleden.
Film of serie?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:54 schreef WammesWaggel het volgende:
We're the Millers aan het kijken, leuker dan verwacht
Alsjeblieft zeg, Gooise vrouwen vergelijken met goede Nederlandstalige muziek. Ga toch weg man.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, KB luistert Nederlandstalige muziek; nóg erger.
hoe zie je datquote:Op donderdag 4 december 2014 19:59 schreef Landysh het volgende:
Kaaabe, vrouw in de film heeft jouw laarzen aan.
Je bent in ieder geval arrogant genoeg.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben ook een GOoische Vrouwe vanaf nu.
joh. maar was die zo duidelijk in beeld dan dat je dat zietquote:
quote:
Niet helemaal maar volgens mij waren dat ze echt.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
joh. maar was die zo duidelijk in beeld dan dat je dat ziet
Getver ja, gacir gacir.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Chips.
Geen zin om te koken en mama heeft pirasa gemaakt.
pirasa.
Als avondeten?quote:
Ga nou Dallas Buyers Club kijken. Kabé kan dit beamen.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Film of serie?
Gooise vrouwen is toch niks voor mij geloof ik. Dacht misschien een matige rip off van desperate housewifes maar zelfs dat niet eens.
Jaaaa daag. Nu wil je mijn mening wel.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ga nou Dallas Buyers Club kijken. Kabé kan dit beamen.
Volgens mij ben jij ook wel iemand die 's nachts in bed van de geur van haar eigen scheetjes kan genieten.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat is dat toch tegen mij. GIsteren werd ik onzeker genoemd, nu arrogant. Wat komt hierna?
Film met oa Jennifer Aniston, comedy!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Film of serie?
Gooise vrouwen is toch niks voor mij geloof ik. Dacht misschien een matige rip off van desperate housewifes maar zelfs dat niet eens.
Is dat niet menselijk gewoon?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook wel iemand die 's nachts in bed van de geur van haar eigen scheetjes kan genieten.
Wellicht...quote:Op donderdag 4 december 2014 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dat niet menselijk gewoon?
Ik weet nooit hoe ik moet kijken op foto's.quote:En haha, die laatste foto van jouw 'metamorfose',wrm kijk je zo verbaasd.
Hij was gewoon verbaasd door zn ripped bodyquote:Op donderdag 4 december 2014 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dat niet menselijk gewoon?
En haha, die laatste foto van jouw 'metamorfose',wrm kijk je zo verbaasd.
Allicht.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wellicht...
[..]
Ik weet nooit hoe ik moet kijken op foto's.
Als ik zelf foto's maak kijk ik daarom meestal maar naar m'n telefoon, en als anderen een foto maken trek ik een raar gezicht/maak in een rare pose.
#awkward #fokker #autist
Zou ik ook zijn als ik opeens zo wakker zou wordenquote:Op donderdag 4 december 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij was gewoon verbaasd door zn ripped body
leuk en lekkerquote:
Kerkrade, Parkstad Plaza.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Allicht.
haha lekker gek lekker vlot yolo hatseflats
[..]
Zou ik ook zijn als ik opeens zo wakker zou worden. Nu begrijp ik het al beter.
[..]
leuk en lekker
met wie en waar
Wellicht.quote:
Bij welk seizoen ben je?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
OMGGGGGGGGGGGGGGGGG IK BEN IN SHOCK
YESSSSSSSSSS
ZO
BLIJ
FUCK YEA WALTERRRRRRR BEASTT
Net klaar met seizoen 4quote:Op donderdag 4 december 2014 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wellicht.
[..]
Bij welk seizoen ben je?
Ben benieuwd. ^_^quote:Op donderdag 4 december 2014 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Houd je vast, seizoen 5 is het beste seizoen.
53% van de mannen, 35% van de vrouwen. Gaat het hier ook over getrouwde homo's?quote:53.1% van de jong gehuwde mannen zijn binnen een jaar al gescheiden. Bij vrouwen is dat 35.3%.
Morgen: narcistquote:Op donderdag 4 december 2014 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
joh. maar was die zo duidelijk in beeld dan dat je dat ziet
[..]Wat is dat toch tegen mij. GIsteren werd ik onzeker genoemd, nu arrogant. Wat komt hierna?
Misschien zijn ze getrouwd met buitenlanders?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
53% van de mannen, 35% van de vrouwen. Gaat het hier ook over getrouwde homo's?
quote:5.5% van de jongens en 23.2% van de meisjes zijn gehuwd.
Wat als je als aandachtshoer begint?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Morgen: narcist
Overmorgen: slet
Zondag: aandachtshoer
Aandachtsfetisjist.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat als je als aandachtshoer begint?
De volgende dag: hoerquote:Op donderdag 4 december 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat als je als aandachtshoer begint?
Waarom willen ze Nederlandse woorden censureren?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:39 schreef Landysh het volgende:
Overigens had ik niet anders verwacht. Het kan ook niet anders in een land waar de grootste internet provider pleit voor een censuur op woorden als 'vagina' en 'penis'.
Oh ja!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze getrouwd met buitenlanders?
[..]
...quote:Op donderdag 4 december 2014 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom willen ze Nederlandse woorden censureren?
#sylverstergrappen
Ha-ha-haquote:Op donderdag 4 december 2014 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom willen ze Nederlandse woorden censureren?
#sylverstergrappen
Dit topic ook toch.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik dacht dat de gym voor Mannen was?
Sommige vrouwen hier zijn meer mans dan de mannen, justsaying.quote:
Mannen mogen geen gevoel uiten, altijd hard zijn en naar de gym zijn de enige emoties.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een mongooltjes daar; alleen omdat Deuce het hier gezelliger vindt, wordt-ie bestempeld als wigger.
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een mongooltjes daar; alleen omdat Deuce het hier gezelliger vindt, wordt-ie bestempeld als wigger.
Hij zegt net dat die afgunst links en rechts ruikt.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:51 schreef TheMagnificent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
Jongens ga lekker ruzie maken in de GYM, en niet hier.
Maak een slechte grap en doe dan alsof je last hebt van sylvesterritis humoritisch.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan naar een arts gaan.
#sylvester
Ja.. dat is de bedoeling..quote:Op donderdag 4 december 2014 20:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maak een slechte grap en doe dan alsof je last hebt van sylvesterritis humoritisch.
#DeuceDeLimbo
Nee, maar je kunt ze wel eten.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:04 schreef Landysh het volgende:
Ik ga toch maar iets 'koken'. Wrap met ei of zo.
Had laatst volkorenwraps gehaald, zijn die te doen?
Volkoren wraps zijn wel lekker alleen hebben ze niet dat zoete smaakje eraan zoals die witte.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:04 schreef Landysh het volgende:
Ik ga toch maar iets 'koken'. Wrap met ei of zo.
Had laatst volkorenwraps gehaald, zijn die te doen?
Oh yes. Dat zoete smaakje haat ik juist.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Volkoren wraps zijn wel lekker alleen hebben ze niet dat zoete smaakje eraan zoals die witte.
Dus het maken van slechte grappen is verheven tot kunst? Yes! Ik mag me eindelijk kunstenaar noemen.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een nieuw literair genre is geboren: sylvesteristiek.
Ik bedoel gewoon die van de winkel tortillas. Die vind ik echt zoet.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Zoete smaakje valt wel mee, hoor. Moet je ook geen Marokkaanse nemen hè, Crip.
Nee, er zit zo'n zoet smaakje aan de standaard witte wraps.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Zoete smaakje valt wel mee, hoor. Moet je ook geen Marokkaanse nemen hè, Crip.
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, er zit zo'n zoet smaakje aan de standaard witte wraps.
Crip, jij bedoelt gewoon de wraps uit de super toch?
I know. Bedoelde Marokkaanse wraps; mislukt grapje van mijn kant, zo is gebleken.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon die van de winkel tortillas. Die vind ik echt zoet.
Welke Marokkaanse
Kijk TM dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Je zult wel chocoladekruidnoten bedoelen, maar ik bemoei niet.
quote:
Zie tereciye tere satmak. Een troll proberen te trollenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Jou kan ik te allen tijde vertrouwen.
69#insidejoke
En, geloofde hij?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een stom kindje uit mn broertjes klas zei dat de moeders cadeautjes in de schoenen stoppen.
En hij zei dat alleen tegen mijn broertje.
Ekşi sözlükquote:Op donderdag 4 december 2014 21:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zie tereciye tere satmak. Een troll proberen te trollen
Wat bedoel je? Geloofde hij wat dat jochie zei? Geloof het niet, want dat hebben wij hem eruit gepraat.quote:
Ja, wat dat jongetje zei dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Geloofde hij wat dat jochie zei? Geloof het niet, want dat hebben wij hem eruit gepraat.
Principieel, jatoch. Er is genoeg gefriemeld aan het Sinterklaasfeest en bijbehorende concepten afgelopen jaar.quote:
Gelukkig maar ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, wat dat jongetje zei dus.
Hehe mooi.
Nu al drager van herpes-virusquote:Op donderdag 4 december 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja.Hij is 6, dan mag hij nog genieten van Sinterklaas.
En hij is al de hele week ziek en heeft een koortslip en was helemaal zielig aan het doen en alles. Hopelijk is hij morgen fit genoeg om naar school te kunnen.
Al heel vroeg. Ik was echter slim genoeg om te doen alsof ik het niet wist.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan me niet echt meer herinneren wanneer precies het moment was dat ik wist dat het nep was. Jullie nog wel?
Volgens mij na de sinterklaas van groep 4.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan me niet echt meer herinneren wanneer precies het moment was dat ik wist dat het nep was. Jullie nog wel?
Ja zielig.quote:
Mijn moeder vond Sinterklaas onzin en vertelde mij heel vroeg al dat hij niet bestond, had het toen al door. Ondanks mijn vader zijn pogingen om ons te overtuigen.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ook niet. Wel zo'n wondje in de mondhoek. Of is dat ook een koortslip?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:35 schreef Landysh het volgende:
Ik heb nog nooit een koortslip gehad.
#randomfact
Ja, dat is een koortslip toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel zo'n wondje in de mondhoek. Of is dat ook een koortslip?
wat is deze? zelfs mannen hebben grotere boobsquote:Op donderdag 4 december 2014 21:32 schreef Montelly het volgende:
Hey Stimocenim
[ afbeelding ]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Een wond is toch geen scheurtje?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:39 schreef Montelly het volgende:
Een gescheurde mondhoek is geen koortslip.
Dat is dit toch:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is dit toch:
[ afbeelding ]
Of is dat een koordslip? Soms weet ik het niet meer.ben jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
: @
Hoezo dat, vriend?quote:
Nee, die van mij is groter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, nou ja, dan wel. Al wat jaartjes niet meer gehad tho. Daarvoor misschien max. 2-3 keer per jaar ofzo.quote:
Jammer genoeg niet aangenomen! Doorzoeken!quote:
Kan ook wat anders streamenquote:
Haha, why so?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat die SonicVolcano een kloon van jou was. Fucking vaag.
Hij lijkt op jou! Of ja, iig op een foto die hij ooit had gepost in us. Maar bij zijn laatste foto had ik pas door dat jij het niet was.quote:
wowowowquote:Op donderdag 4 december 2014 21:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kan ook wat anders streamen
Hij is mijn tweelingquote:Op donderdag 4 december 2014 21:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij lijkt op jou! Of ja, iig op een foto die hij ooit had gepost in us. Maar bij zijn laatste foto had ik pas door dat jij het niet was.
LeaugeOfLegends onder andere.quote:
Nee joh, is iemand andersquote:Op donderdag 4 december 2014 21:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Of ben jij het wel? Omg mindfuck
Jij raken? Jij raken? Slipper jou raken!quote:Op donderdag 4 december 2014 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zou je tweeling raken.
Gewoon online bestellen en dan laten inpakken als cadeautje.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:02 schreef Landysh het volgende:
Mijn zusje heeft een doos vol sinterklaas chocolade ontvangen van het Radboud Ziekenhuis.
Wanneer stuurt iemand mij een doos vol choco? Moet ik perse ziek worden of zo.
Betaal jij? Anders heb ik er niks aan.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon online bestellen en dan laten inpakken als cadeautje.
Gaat om de gedachte, toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Betaal jij? Anders heb ik er niks aan.
DM adresgegevens dan. Wil je met de feestdagen of op je verjaardag?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:02 schreef Landysh het volgende:
Mijn zusje heeft een doos vol sinterklaas chocolade ontvangen van het Radboud Ziekenhuis.
Wanneer stuurt iemand mij een doos vol choco? Moet ik perse ziek worden of zo.
Zit je nu te klagen dat iemand iets heeft gekregen dat jij niet eens wilt hebben?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:04 schreef Landysh het volgende:
Het is ook nog eens vieze eiwitvrije choco. Had anders die doos allang gesnitcht van haar.
I am just jokinkkquote:Op donderdag 4 december 2014 22:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zit je nu te klagen dat iemand iets heeft gekregen dat jij niet eens wilt hebben?
Was zij niet christelijk? Was wel een tijdje terug. Zij had het altijd over god en zoquote:Op donderdag 4 december 2014 21:32 schreef Montelly het volgende:
Hey Stimocenim
[ afbeelding ]
Ja. Zat id klas. En toen vroeg ik t aan de meneer. En die mongool zei ja. Was toen 6 ofzo.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Allebei?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
DM adresgegevens dan. Wil je met de feestdagen of op je verjaardag?
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Zat id klas. En toen vroeg ik t aan de meneer. En die mongool zei ja. Was toen 6 ofzo.
Smooth.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
DM adresgegevens dan. Wil je met de feestdagen of op je verjaardag?
Mocht ze willen. Heb goede tettenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:32 schreef Montelly het volgende:
Hey Stimocenim
[ afbeelding ]
Jammer.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet aangenomen! Doorzoeken!
Typisch weissman. Daar stoer praten over deze reeks en hier meeposten.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt net een rel met het GYM-topic gemist.
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is dit toch:
[ afbeelding ]
Of is dat een koordslip? Soms weet ik het niet meer.Wel opmerkelijk dat jij geen irritante opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt om die slechte grappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat we hem niet serieus nemen. Jou wel.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat jij geen irritante opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt om die slechte grappen.
Dat moet je als een compliment opvatten misschienquote:Op donderdag 4 december 2014 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat jij geen irritante opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt om die slechte grappen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat we hem niet serieus nemen. Jou wel.
Niet doen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat we hem niet serieus nemen. Jou wel.![]()
Lok een oorlog uit. Zorg voor vrede. Word een held.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Die jongen heeft net fier z'n mannetje gestaan voor ons tegen de GYM-jakhalzen. Waarom doen jullie opeens zo?
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lok een oorlog uit. Zorg voor vrede. Word een held.
jongens plagen kusjes vragenquote:
Sun Tzu of Robert Greene?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, wel heel machiavelliaans; niet eens opgemerkt.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Echt hè.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Die jongen heeft net fier z'n mannetje gestaan voor ons tegen de GYM-jakhalzen. Waarom doen jullie opeens zo?
Episch boekquote:Op donderdag 4 december 2014 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben overigens wel net begonnen aan Art of War van Sun Tzu.
Ze heeft haar adres nog steeds niet gestuurd anders. Nu moet ik een doos vol Tony's Chocolonely helaas gebruiken als lokaas voor de muizen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Nee die is TM aan het hosselen.
Omdat ik jullie kutusers vind mag ik hier niet meeposten? Hoe oud ben je, 5?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
Wat doe jij hier? Je geeft af op hier ama takilip kaldin.
Jij bent een keeper.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze heeft haar adres nog steeds niet gestuurd anders. Nu moet ik een doos vol Tony's Chocolonely helaas gebruiken als lokaas voor de muizen.
Strategy van Lawrence Freedman is ook aan te radenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sylvesterrr
Ik ben overigens wel net begonnen aan Art of War van Sun Tzu.
Weet je, wij vinden jou ook gewoon een.... sukkel en zo man. Je weet wel.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat ik jullie kutusers vind mag ik hier niet meeposten? Hoe oud ben je, 5?
Eén boek tegelijk... Ik heb dit boek in november 2013 gekocht en ben er pas net aan begonnen...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Strategy van Lawrence Freedman is ook aan te raden
Je vindt de reeks kut zeg je. Heb je moeite met je eigen tekst te begrijpen? Wat is je iq 70?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat ik jullie kutusers vind mag ik hier niet meeposten? Hoe oud ben je, 5?
Ik heb alleen maar voorstopper en linksback gestaan; weet niet of ik zo goed kan keepen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent een keeper.! Borte speelt echter hard to get alles. Maar het duurt niet lang meer voor ze zich overgeeft aan jou.
Stimo...heb gisteren op.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
Heb net zoveel gegeten.
Heb buikpijn.
En toch ga ik die oliebol met room eten.
#sylvesterrrrquote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar voorstopper en linksback gestaan; weet niet of ik zo goed kan keepen.
Gewoon puddingbroodje.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo...heb gisteren op.
Berlinerbol...mygaawd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat gewoon met een vriend series te discussiëren om in oliebollen business te gaan, kijk die prijzen dan
Deze gegeten iddquote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo...heb gisteren op.
Berlinerbol...mygaawd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat gewoon met een vriend series te discussiëren om in oliebollen business te gaan, kijk die prijzen dan
Dat is geen Berlinerbol neger.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo...heb gisteren op.
Berlinerbol...mygaawd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat zoiets als urbandictionary.com?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat krijg ik binnenkort nog een vermelding op urbandicttionary.com ...
Dat zijn gewoon puddingbroodjes...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo...heb gisteren op.
Berlinerbol...mygaawd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat zoiets als urbandictionary.com?
Jij krijgt een ere-vermelding als voornaamste gebruiker van sylvesterrrgrappen als je nog even doorgaat, niet getreurd.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat zoiets als urbandictionary.com?
omg nog nooit zoeen gegeten,quote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon puddingbroodjes...
Dit is een berlinerbol:
[ afbeelding ]
Hehe, precies. Het is beter om een boek te lezen en dan doorgaan met de volgende wanneer je klaar bent. Ik heb een e-reader en ik heb er zoveel boeken op.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eén boek tegelijk... Ik heb dit boek in november 2013 gekocht en ben er pas net aan begonnen...![]()
Kan vaak wel lachen om die grappenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij krijgt een ere-vermelding als voornaamste gebruiker van sylvesterrrgrappen als je nog even doorgaat, niet getreurd.
Bossche bol...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Kan niet tippen aan Bossche bol, vermoed ik.
ook nooit gehad, ik mis veel denk ikquote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Zonde voor z'n functie.. boekenplank niet handiger?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef Atak het volgende:
Ik heb een e-reader en ik heb er zoveel boeken op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#werdtijd
Houden zo! Het is vreselijk. Je voelt gewoon de suiker zo tussen je tanden knarsen. Blehquote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg nog nooit zoeen gegeten,
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zonde voor z'n functie.. boekenplank niet handiger?
net als bij zo'n suikerwafel?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Houden zo! Het is vreselijk. Je voelt gewoon de suiker zo tussen je tanden knarsen. Bleh
Hnnnng. Nu heb ik daar zin in.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
net als bij zo'n suikerwafel?
Ja, alleen merk je het nog erger omdat de bol zelf heel zacht is.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
net als bij zo'n suikerwafel?
Echt niet? Eigenlijk een groot slagroomsoesje, maar dan iets steviger. Maar meer slagroom is natuurlijk meer win.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ook nooit gehad, ik mis veel denk ik
Of een moorkop.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
inb4 Kb: ik heb ook nog nooit jodenkoek gehad...
ja wel eens gehad, maar niet een echte uit den boschquote:Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt niet? Eigenlijk een groot slagroomsoesje, maar dan iets steviger. Maar meer slagroom is natuurlijk meer win.
Misschien heeft ze liever billenkoekquote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
inb4 Kb: ik heb ook nog nooit jodenkoek gehad...
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien heeft ze liever billenkoek![]()
![]()
Bossche bol van Jan de Groot!quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Geen slagroom in een Bossche bol? Wat zeg jij nou?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef Peunage het volgende:
Wut wat praten jullie.
In een berliner bol zit geen slagroom. En in een Bossche bol ook niet.
Oh ja, ik ook niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja wel eens gehad, maar niet een echte uit den bosch
Digitale boekenplankquote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zonde voor z'n functie.. boekenplank niet handiger?
Grapje man.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen slagroom in een Bossche bol? Wat zeg jij nou?
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Update over projectgroepProjectgroep-leef, echte allochtonen laten gewoon Nederlanders al het werk doen en gaan pas in de laaste twee weken aan de haal met eindresultaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#werdtijd
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Dus dat.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je eenmaal een echte Bossche bol hebt gegeten lust je de andere troep niet meer.
Update over projectgroepOmg for realSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#werdtijd![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
Je vindt de reeks kut zeg je. Heb je moeite met je eigen tekst te begrijpen? Wat is je iq 70?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
Siktir gitsene. Senin sorunun ne ya. Siktir git gwn.
Bossche bol...zo gevaarlijk voor ons he.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je eenmaal een echte Bossche bol hebt gegeten lust je de andere troep niet meer.
Doe maar hautain, heur.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Update over projectgroepAlvast succes in je nieuwe groepje, KB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#werdtijd![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alvast succes in je nieuwe groepje, KB.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Ik lust geen sushi.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe maar hautain, heur.Reis jij ook af naar Japan voor je sushi?
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:05 schreef Montelly het volgende:
Jongens hoe staat het met wintervacht?
Had eerst 6x dat, maar paar dagen terug kappertje gepakt en dus ook maar de baard getrimd ;cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Goede, volle snor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Goede sakal hoor, abi. Bij mij ook ongeveer even lang nu, maar ga morgen weer iets korter trimmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Goh. Zachte kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je overhemden niet hier kopenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)lliet-verklaard.html
Mexx is naast s.Oliver mijn favoriete merk voor overhemden.
ja ik ook morgen ff langs kappertje, beetje bijwerken, zijkanten, lijn enz.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goede sakal hoor, abi. Bij mij ook ongeveer even lang nu, maar ga morgen weer iets korter trimmen.
80 euro per overhemdquote:Op donderdag 4 december 2014 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je overhemden niet hier kopen
http://www.cavallaronapol(...)yzrcICFabLtAodVyUAvw
[..]
ik haal ze altijd hier, perfecte fit ookquote:Op donderdag 4 december 2014 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
80 euro per overhemdZijn echt goede overhemden. En je hebt nu actie. 2 voor maar 135 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
80 euro per overhemdooit komtd ie dag dat jij ook zulke dingen gaat kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
wauw mooie overhemden met goeie fitquote:Op donderdag 4 december 2014 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
Je valt in herhaling. Doe je toevallig mbo?
.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:17 schreef Weissman het volgende:
[..]Die topic leeft op herhalingen, wat is je punt?
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn echt goede overhemden. En je hebt nu actie. 2 voor maar 135 euro.
Ziet er goed uit. Maar hebben dus geen winkel?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik haal ze altijd hier, perfecte fit ook![]()
http://www.profuomo.com/magazine/
Ik heb een paar keer deze zin gelezen maar kan er niks van maken. #jammerquote:Op donderdag 4 december 2014 23:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Met m'n verzameling shirts zou ik aan het einde van m'n geld nog enkele weken overhouden als ik ze daar zou kopen.
ja gewoon eigen winkels in rotterdam, maar ook gewoon bij bijenkorf. Hemd tussen 80 -100 euro.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Maar hebben dus geen winkel?
Heb iets van 10 overhemden daar gekochtquote:Op donderdag 4 december 2014 23:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Met m'n verzameling shirts zou ik aan het einde van m'n geld nog enkele weken overhouden als ik ze daar zou kopen.
gaat echt leip wordenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:19 schreef Che_ het volgende:
Vanaf zaterdag loes. Verre oorden tegemoet.
Hasta la próxima
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer deze zin gelezen maar kan er niks van maken. #jammer
waar na tu?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:19 schreef Che_ het volgende:
Hasta la próxima
JE ZIN KLOPT GEWOON NIET. Leg nou eens in jip en janneke taal uit wat je nou bedoelde? Als je daar je overhemden zou kopen zou je met ej overgebleven geld nog enkele weken kunnen overleven?quote:
waar kan je die overhemden zien danquote:Op donderdag 4 december 2014 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik haal ze altijd hier, perfecte fit ook![]()
http://www.profuomo.com/magazine/
Reisje Indonesië geboekt?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:19 schreef Che_ het volgende:
Hasta la próxima
Ik koop gemiddeld 10 overhemden per jaar...quote:Op donderdag 4 december 2014 23:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb iets van 10 overhemden daar gekocht
Hmmm ja wel goede investering in kwaliteit natuurlijk ipv goedkopere die eerder lelijk worden waardoor je uiteindelijk zelfde kwijt bent..quote:Op donderdag 4 december 2014 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn echt goede overhemden. En je hebt nu actie. 2 voor maar 135 euro.
Hij zou zijn hele maandsalaris uitgeven terwijl er nog enkele weken van die maand over zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JE ZIN KLOPT GEWOON NIET. Leg nou eens in jip en janneke taal uit wat je nou bedoelde? Als je daar je overhemden zou kopen zou je met ej overgebleven geld nog enkele weken kunnen overleven?Wat is daar bijzonder aan dan.
Zal eens checkenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja gewoon eigen winkels in rotterdam, maar ook gewoon bij bijenkorf. Hemd tussen 80 -100 euro.
[ afbeelding ]
Aan het eind van m'n geld zou ik nog enkele weken (van de maand) overhouden.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JE ZIN KLOPT GEWOON NIET. Leg nou eens in jip en janneke taal uit wat je nou bedoelde? Als je daar je overhemden zou kopen zou je met ej overgebleven geld nog enkele weken kunnen overleven?Wat is daar bijzonder aan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |