SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het paard heet officieel Americo ofzo. Maar het soort is schimmel ja ofzo, schijnt.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef Landysh het volgende:
En schimmel is ook de naam van het paard. Dubbele grap, dubbel baas.
Waarom verpesten nu.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het paard heet officieel Americo ofzo. Maar het soort is schimmel ja ofzo, schijnt.
Thankssss.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:11 schreef Deuce92 het volgende:
Kb's Sinterklaaskennis is ongeėvenaard.
Dat was niet mijn bedoeling. Ik wilde gewoon feitjes delen #durftedelen #sinterklaas2014 #quote:
Ik Ernst en jij Bobby ? ;cquote:Op donderdag 4 december 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat jij Ernie bent en ik Bert.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:45 schreef Landysh het volgende:
Ik kijk Gooische vrouwen nu. Ben bij minuut 15 en vind het niks. Moet ik doorkijken? Wordt het later leuker?
vertelquote:Op donderdag 4 december 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
Die UI's, ik krijg flashbacks van jaren terug op fok. Hoe alles begon...
terechte post.quote:
Chips.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat eten of hebben jullie gegeten vandaag?
Dit weekend maar weer 'ns sushi doen. Alweer lang geleden.
Kwarktaart.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat eten of hebben jullie gegeten vandaag?
Dit weekend maar weer 'ns sushi doen. Alweer lang geleden.
Film of serie?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:54 schreef WammesWaggel het volgende:
We're the Millers aan het kijken, leuker dan verwacht
Alsjeblieft zeg, Gooise vrouwen vergelijken met goede Nederlandstalige muziek. Ga toch weg man.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, KB luistert Nederlandstalige muziek; nóg erger.
hoe zie je datquote:Op donderdag 4 december 2014 19:59 schreef Landysh het volgende:
Kaaabe, vrouw in de film heeft jouw laarzen aan.
Je bent in ieder geval arrogant genoeg.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben ook een GOoische Vrouwe vanaf nu.
joh. maar was die zo duidelijk in beeld dan dat je dat zietquote:
quote:
Niet helemaal maar volgens mij waren dat ze echt.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
joh. maar was die zo duidelijk in beeld dan dat je dat ziet
Getver ja, gacir gacir.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Chips.
Geen zin om te koken en mama heeft pirasa gemaakt.
pirasa.
Als avondeten?quote:
Ga nou Dallas Buyers Club kijken. Kabé kan dit beamen.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Film of serie?
Gooise vrouwen is toch niks voor mij geloof ik. Dacht misschien een matige rip off van desperate housewifes maar zelfs dat niet eens.
Jaaaa daag. Nu wil je mijn mening wel.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ga nou Dallas Buyers Club kijken. Kabé kan dit beamen.
Volgens mij ben jij ook wel iemand die 's nachts in bed van de geur van haar eigen scheetjes kan genieten.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat is dat toch tegen mij. GIsteren werd ik onzeker genoemd, nu arrogant. Wat komt hierna?
Film met oa Jennifer Aniston, comedy!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Film of serie?
Gooise vrouwen is toch niks voor mij geloof ik. Dacht misschien een matige rip off van desperate housewifes maar zelfs dat niet eens.
Is dat niet menselijk gewoon?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook wel iemand die 's nachts in bed van de geur van haar eigen scheetjes kan genieten.
Wellicht...quote:Op donderdag 4 december 2014 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dat niet menselijk gewoon?
Ik weet nooit hoe ik moet kijken op foto's.quote:En haha, die laatste foto van jouw 'metamorfose',wrm kijk je zo verbaasd.
Hij was gewoon verbaasd door zn ripped bodyquote:Op donderdag 4 december 2014 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dat niet menselijk gewoon?
En haha, die laatste foto van jouw 'metamorfose',wrm kijk je zo verbaasd.
Allicht.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wellicht...
[..]
Ik weet nooit hoe ik moet kijken op foto's.
Als ik zelf foto's maak kijk ik daarom meestal maar naar m'n telefoon, en als anderen een foto maken trek ik een raar gezicht/maak in een rare pose.
#awkward #fokker #autist
Zou ik ook zijn als ik opeens zo wakker zou wordenquote:Op donderdag 4 december 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij was gewoon verbaasd door zn ripped body
leuk en lekkerquote:
Kerkrade, Parkstad Plaza.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Allicht.
haha lekker gek lekker vlot yolo hatseflats
[..]
Zou ik ook zijn als ik opeens zo wakker zou worden. Nu begrijp ik het al beter.
[..]
leuk en lekker
met wie en waar
Wellicht.quote:
Bij welk seizoen ben je?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
OMGGGGGGGGGGGGGGGGG IK BEN IN SHOCK
YESSSSSSSSSS
ZO
BLIJ
FUCK YEA WALTERRRRRRR BEASTT
Net klaar met seizoen 4quote:Op donderdag 4 december 2014 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wellicht.
[..]
Bij welk seizoen ben je?
Ben benieuwd. ^_^quote:Op donderdag 4 december 2014 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Houd je vast, seizoen 5 is het beste seizoen.
53% van de mannen, 35% van de vrouwen. Gaat het hier ook over getrouwde homo's?quote:53.1% van de jong gehuwde mannen zijn binnen een jaar al gescheiden. Bij vrouwen is dat 35.3%.
Morgen: narcistquote:Op donderdag 4 december 2014 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
joh. maar was die zo duidelijk in beeld dan dat je dat ziet
[..]Wat is dat toch tegen mij. GIsteren werd ik onzeker genoemd, nu arrogant. Wat komt hierna?
Misschien zijn ze getrouwd met buitenlanders?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
53% van de mannen, 35% van de vrouwen. Gaat het hier ook over getrouwde homo's?
quote:5.5% van de jongens en 23.2% van de meisjes zijn gehuwd.
Wat als je als aandachtshoer begint?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Morgen: narcist
Overmorgen: slet
Zondag: aandachtshoer
Aandachtsfetisjist.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat als je als aandachtshoer begint?
De volgende dag: hoerquote:Op donderdag 4 december 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat als je als aandachtshoer begint?
Waarom willen ze Nederlandse woorden censureren?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:39 schreef Landysh het volgende:
Overigens had ik niet anders verwacht. Het kan ook niet anders in een land waar de grootste internet provider pleit voor een censuur op woorden als 'vagina' en 'penis'.
Oh ja!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze getrouwd met buitenlanders?
[..]
...quote:Op donderdag 4 december 2014 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom willen ze Nederlandse woorden censureren?
#sylverstergrappen
Ha-ha-haquote:Op donderdag 4 december 2014 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom willen ze Nederlandse woorden censureren?
#sylverstergrappen
Dit topic ook toch.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik dacht dat de gym voor Mannen was?
Sommige vrouwen hier zijn meer mans dan de mannen, justsaying.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |