SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het paard heet officieel Americo ofzo. Maar het soort is schimmel ja ofzo, schijnt.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef Landysh het volgende:
En schimmel is ook de naam van het paard. Dubbele grap, dubbel baas.
Waarom verpesten nu.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het paard heet officieel Americo ofzo. Maar het soort is schimmel ja ofzo, schijnt.
Thankssss.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:11 schreef Deuce92 het volgende:
Kb's Sinterklaaskennis is ongeėvenaard.
Dat was niet mijn bedoeling. Ik wilde gewoon feitjes delen #durftedelen #sinterklaas2014 #quote:
Ik Ernst en jij Bobby ? ;cquote:Op donderdag 4 december 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat jij Ernie bent en ik Bert.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:45 schreef Landysh het volgende:
Ik kijk Gooische vrouwen nu. Ben bij minuut 15 en vind het niks. Moet ik doorkijken? Wordt het later leuker?
vertelquote:Op donderdag 4 december 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
Die UI's, ik krijg flashbacks van jaren terug op fok. Hoe alles begon...
terechte post.quote:
Chips.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat eten of hebben jullie gegeten vandaag?
Dit weekend maar weer 'ns sushi doen. Alweer lang geleden.
Kwarktaart.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat eten of hebben jullie gegeten vandaag?
Dit weekend maar weer 'ns sushi doen. Alweer lang geleden.
Film of serie?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:54 schreef WammesWaggel het volgende:
We're the Millers aan het kijken, leuker dan verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |