Hehe, precies. Het is beter om een boek te lezen en dan doorgaan met de volgende wanneer je klaar bent. Ik heb een e-reader en ik heb er zoveel boeken op.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eén boek tegelijk... Ik heb dit boek in november 2013 gekocht en ben er pas net aan begonnen...![]()
Kan vaak wel lachen om die grappenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij krijgt een ere-vermelding als voornaamste gebruiker van sylvesterrrgrappen als je nog even doorgaat, niet getreurd.
Bossche bol...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Kan niet tippen aan Bossche bol, vermoed ik.
ook nooit gehad, ik mis veel denk ikquote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Zonde voor z'n functie.. boekenplank niet handiger?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef Atak het volgende:
Ik heb een e-reader en ik heb er zoveel boeken op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#werdtijd
Houden zo! Het is vreselijk. Je voelt gewoon de suiker zo tussen je tanden knarsen. Blehquote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg nog nooit zoeen gegeten,
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zonde voor z'n functie.. boekenplank niet handiger?
net als bij zo'n suikerwafel?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Houden zo! Het is vreselijk. Je voelt gewoon de suiker zo tussen je tanden knarsen. Bleh
Hnnnng. Nu heb ik daar zin in.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
net als bij zo'n suikerwafel?
Ja, alleen merk je het nog erger omdat de bol zelf heel zacht is.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
net als bij zo'n suikerwafel?
Echt niet? Eigenlijk een groot slagroomsoesje, maar dan iets steviger. Maar meer slagroom is natuurlijk meer win.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ook nooit gehad, ik mis veel denk ik
Of een moorkop.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
inb4 Kb: ik heb ook nog nooit jodenkoek gehad...
ja wel eens gehad, maar niet een echte uit den boschquote:Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt niet? Eigenlijk een groot slagroomsoesje, maar dan iets steviger. Maar meer slagroom is natuurlijk meer win.
Misschien heeft ze liever billenkoekquote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
inb4 Kb: ik heb ook nog nooit jodenkoek gehad...
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien heeft ze liever billenkoek![]()
![]()
Bossche bol van Jan de Groot!quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Geen slagroom in een Bossche bol? Wat zeg jij nou?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef Peunage het volgende:
Wut wat praten jullie.
In een berliner bol zit geen slagroom. En in een Bossche bol ook niet.
Oh ja, ik ook niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja wel eens gehad, maar niet een echte uit den bosch
Digitale boekenplankquote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zonde voor z'n functie.. boekenplank niet handiger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |