quote:Op donderdag 4 december 2014 20:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een mongooltjes daar; alleen omdat Deuce het hier gezelliger vindt, wordt-ie bestempeld als wigger.
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
Jongens ga lekker ruzie maken in de GYM, en niet hier.
Maak een slechte grap en doe dan alsof je last hebt van sylvesterritis humoritisch.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan naar een arts gaan.
#sylvester
Ja.. dat is de bedoeling..quote:Op donderdag 4 december 2014 20:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maak een slechte grap en doe dan alsof je last hebt van sylvesterritis humoritisch.
#DeuceDeLimbo
Nee, maar je kunt ze wel eten.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:04 schreef Landysh het volgende:
Ik ga toch maar iets 'koken'. Wrap met ei of zo.
Had laatst volkorenwraps gehaald, zijn die te doen?
Volkoren wraps zijn wel lekker alleen hebben ze niet dat zoete smaakje eraan zoals die witte.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:04 schreef Landysh het volgende:
Ik ga toch maar iets 'koken'. Wrap met ei of zo.
Had laatst volkorenwraps gehaald, zijn die te doen?
Oh yes. Dat zoete smaakje haat ik juist.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Volkoren wraps zijn wel lekker alleen hebben ze niet dat zoete smaakje eraan zoals die witte.
Dus het maken van slechte grappen is verheven tot kunst? Yes! Ik mag me eindelijk kunstenaar noemen.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een nieuw literair genre is geboren: sylvesteristiek.
Ik bedoel gewoon die van de winkel tortillas. Die vind ik echt zoet.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Zoete smaakje valt wel mee, hoor. Moet je ook geen Marokkaanse nemen hè, Crip.
Nee, er zit zo'n zoet smaakje aan de standaard witte wraps.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Zoete smaakje valt wel mee, hoor. Moet je ook geen Marokkaanse nemen hè, Crip.
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, er zit zo'n zoet smaakje aan de standaard witte wraps.
Crip, jij bedoelt gewoon de wraps uit de super toch?
I know. Bedoelde Marokkaanse wraps; mislukt grapje van mijn kant, zo is gebleken.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon die van de winkel tortillas. Die vind ik echt zoet.
Welke Marokkaanse
Kijk TM dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Je zult wel chocoladekruidnoten bedoelen, maar ik bemoei niet.
quote:
Zie tereciye tere satmak. Een troll proberen te trollenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Jou kan ik te allen tijde vertrouwen.
69#insidejoke
En, geloofde hij?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een stom kindje uit mn broertjes klas zei dat de moeders cadeautjes in de schoenen stoppen.
En hij zei dat alleen tegen mijn broertje.
Ekşi sözlükquote:Op donderdag 4 december 2014 21:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zie tereciye tere satmak. Een troll proberen te trollen
Wat bedoel je? Geloofde hij wat dat jochie zei? Geloof het niet, want dat hebben wij hem eruit gepraat.quote:
Ja, wat dat jongetje zei dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Geloofde hij wat dat jochie zei? Geloof het niet, want dat hebben wij hem eruit gepraat.
Principieel, jatoch. Er is genoeg gefriemeld aan het Sinterklaasfeest en bijbehorende concepten afgelopen jaar.quote:
Gelukkig maar ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, wat dat jongetje zei dus.
Hehe mooi.
Nu al drager van herpes-virusquote:Op donderdag 4 december 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja.Hij is 6, dan mag hij nog genieten van Sinterklaas.
En hij is al de hele week ziek en heeft een koortslip en was helemaal zielig aan het doen en alles. Hopelijk is hij morgen fit genoeg om naar school te kunnen.
Al heel vroeg. Ik was echter slim genoeg om te doen alsof ik het niet wist.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan me niet echt meer herinneren wanneer precies het moment was dat ik wist dat het nep was. Jullie nog wel?
Volgens mij na de sinterklaas van groep 4.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan me niet echt meer herinneren wanneer precies het moment was dat ik wist dat het nep was. Jullie nog wel?
Ja zielig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |