Volgens mij na de sinterklaas van groep 4.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan me niet echt meer herinneren wanneer precies het moment was dat ik wist dat het nep was. Jullie nog wel?
Ja zielig.quote:
Mijn moeder vond Sinterklaas onzin en vertelde mij heel vroeg al dat hij niet bestond, had het toen al door. Ondanks mijn vader zijn pogingen om ons te overtuigen.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan me niet echt meer herinneren wanneer precies het moment was dat ik wist dat het nep was. Jullie nog wel?
Ik ook niet. Wel zo'n wondje in de mondhoek. Of is dat ook een koortslip?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:35 schreef Landysh het volgende:
Ik heb nog nooit een koortslip gehad.
#randomfact
Ja, dat is een koortslip toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel zo'n wondje in de mondhoek. Of is dat ook een koortslip?
wat is deze? zelfs mannen hebben grotere boobsquote:Op donderdag 4 december 2014 21:32 schreef Montelly het volgende:
Hey Stimocenim
[ afbeelding ]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Een wond is toch geen scheurtje?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:39 schreef Montelly het volgende:
Een gescheurde mondhoek is geen koortslip.
Dat is dit toch:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is dit toch:
[ afbeelding ]
Of is dat een koordslip? Soms weet ik het niet meer.ben jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
: @
Hoezo dat, vriend?quote:
Nee, die van mij is groter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, nou ja, dan wel. Al wat jaartjes niet meer gehad tho. Daarvoor misschien max. 2-3 keer per jaar ofzo.quote:
Jammer genoeg niet aangenomen! Doorzoeken!quote:
Kan ook wat anders streamenquote:
Haha, why so?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat die SonicVolcano een kloon van jou was. Fucking vaag.
Hij lijkt op jou! Of ja, iig op een foto die hij ooit had gepost in us. Maar bij zijn laatste foto had ik pas door dat jij het niet was.quote:
wowowowquote:Op donderdag 4 december 2014 21:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kan ook wat anders streamen
Hij is mijn tweelingquote:Op donderdag 4 december 2014 21:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij lijkt op jou! Of ja, iig op een foto die hij ooit had gepost in us. Maar bij zijn laatste foto had ik pas door dat jij het niet was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |