Nee joh, is iemand andersquote:Op donderdag 4 december 2014 21:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Of ben jij het wel? Omg mindfuck
Jij raken? Jij raken? Slipper jou raken!quote:Op donderdag 4 december 2014 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zou je tweeling raken.
Gewoon online bestellen en dan laten inpakken als cadeautje.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:02 schreef Landysh het volgende:
Mijn zusje heeft een doos vol sinterklaas chocolade ontvangen van het Radboud Ziekenhuis.
Wanneer stuurt iemand mij een doos vol choco? Moet ik perse ziek worden of zo.
Betaal jij? Anders heb ik er niks aan.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon online bestellen en dan laten inpakken als cadeautje.
Gaat om de gedachte, toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Betaal jij? Anders heb ik er niks aan.
DM adresgegevens dan. Wil je met de feestdagen of op je verjaardag?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:02 schreef Landysh het volgende:
Mijn zusje heeft een doos vol sinterklaas chocolade ontvangen van het Radboud Ziekenhuis.
Wanneer stuurt iemand mij een doos vol choco? Moet ik perse ziek worden of zo.
Zit je nu te klagen dat iemand iets heeft gekregen dat jij niet eens wilt hebben?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:04 schreef Landysh het volgende:
Het is ook nog eens vieze eiwitvrije choco. Had anders die doos allang gesnitcht van haar.
I am just jokinkkquote:Op donderdag 4 december 2014 22:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zit je nu te klagen dat iemand iets heeft gekregen dat jij niet eens wilt hebben?
Was zij niet christelijk? Was wel een tijdje terug. Zij had het altijd over god en zoquote:Op donderdag 4 december 2014 21:32 schreef Montelly het volgende:
Hey Stimocenim
[ afbeelding ]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Ja. Zat id klas. En toen vroeg ik t aan de meneer. En die mongool zei ja. Was toen 6 ofzo.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan me niet echt meer herinneren wanneer precies het moment was dat ik wist dat het nep was. Jullie nog wel?
Allebei?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
DM adresgegevens dan. Wil je met de feestdagen of op je verjaardag?
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Zat id klas. En toen vroeg ik t aan de meneer. En die mongool zei ja. Was toen 6 ofzo.
Smooth.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
DM adresgegevens dan. Wil je met de feestdagen of op je verjaardag?
Mocht ze willen. Heb goede tettenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:32 schreef Montelly het volgende:
Hey Stimocenim
[ afbeelding ]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Jammer.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet aangenomen! Doorzoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |