Je vindt de reeks kut zeg je. Heb je moeite met je eigen tekst te begrijpen? Wat is je iq 70?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat ik jullie kutusers vind mag ik hier niet meeposten? Hoe oud ben je, 5?
Ik heb alleen maar voorstopper en linksback gestaan; weet niet of ik zo goed kan keepen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent een keeper.! Borte speelt echter hard to get alles. Maar het duurt niet lang meer voor ze zich overgeeft aan jou.
Stimo...heb gisteren op.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
Heb net zoveel gegeten.
Heb buikpijn.
En toch ga ik die oliebol met room eten.
#sylvesterrrrquote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar voorstopper en linksback gestaan; weet niet of ik zo goed kan keepen.
Gewoon puddingbroodje.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo...heb gisteren op.
Berlinerbol...mygaawd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat gewoon met een vriend series te discussiėren om in oliebollen business te gaan, kijk die prijzen dan
Deze gegeten iddquote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo...heb gisteren op.
Berlinerbol...mygaawd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat gewoon met een vriend series te discussiėren om in oliebollen business te gaan, kijk die prijzen dan
Dat is geen Berlinerbol neger.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo...heb gisteren op.
Berlinerbol...mygaawd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat zoiets als urbandictionary.com?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat krijg ik binnenkort nog een vermelding op urbandicttionary.com ...
Dat zijn gewoon puddingbroodjes...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo...heb gisteren op.
Berlinerbol...mygaawd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat zoiets als urbandictionary.com?
Jij krijgt een ere-vermelding als voornaamste gebruiker van sylvesterrrgrappen als je nog even doorgaat, niet getreurd.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat zoiets als urbandictionary.com?
omg nog nooit zoeen gegeten,quote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon puddingbroodjes...
Dit is een berlinerbol:
[ afbeelding ]
Hehe, precies. Het is beter om een boek te lezen en dan doorgaan met de volgende wanneer je klaar bent. Ik heb een e-reader en ik heb er zoveel boeken op.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eén boek tegelijk... Ik heb dit boek in november 2013 gekocht en ben er pas net aan begonnen...![]()
Kan vaak wel lachen om die grappenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij krijgt een ere-vermelding als voornaamste gebruiker van sylvesterrrgrappen als je nog even doorgaat, niet getreurd.
Bossche bol...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Kan niet tippen aan Bossche bol, vermoed ik.
ook nooit gehad, ik mis veel denk ikquote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Kan niet tippen aan Bossche bol, vermoed ik.
Zonde voor z'n functie.. boekenplank niet handiger?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef Atak het volgende:
Ik heb een e-reader en ik heb er zoveel boeken op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#werdtijd
Houden zo! Het is vreselijk. Je voelt gewoon de suiker zo tussen je tanden knarsen. Blehquote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg nog nooit zoeen gegeten,
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zonde voor z'n functie.. boekenplank niet handiger?
net als bij zo'n suikerwafel?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Houden zo! Het is vreselijk. Je voelt gewoon de suiker zo tussen je tanden knarsen. Bleh
Hnnnng. Nu heb ik daar zin in.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
net als bij zo'n suikerwafel?
Ja, alleen merk je het nog erger omdat de bol zelf heel zacht is.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
net als bij zo'n suikerwafel?
Echt niet? Eigenlijk een groot slagroomsoesje, maar dan iets steviger. Maar meer slagroom is natuurlijk meer win.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ook nooit gehad, ik mis veel denk ik
Of een moorkop.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
inb4 Kb: ik heb ook nog nooit jodenkoek gehad...
ja wel eens gehad, maar niet een echte uit den boschquote:Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt niet? Eigenlijk een groot slagroomsoesje, maar dan iets steviger. Maar meer slagroom is natuurlijk meer win.
Misschien heeft ze liever billenkoekquote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
inb4 Kb: ik heb ook nog nooit jodenkoek gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |