I am just jokinkkquote:Op donderdag 4 december 2014 22:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zit je nu te klagen dat iemand iets heeft gekregen dat jij niet eens wilt hebben?
Was zij niet christelijk? Was wel een tijdje terug. Zij had het altijd over god en zoquote:Op donderdag 4 december 2014 21:32 schreef Montelly het volgende:
Hey Stimocenim
[ afbeelding ]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Ja. Zat id klas. En toen vroeg ik t aan de meneer. En die mongool zei ja. Was toen 6 ofzo.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan me niet echt meer herinneren wanneer precies het moment was dat ik wist dat het nep was. Jullie nog wel?
Allebei?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
DM adresgegevens dan. Wil je met de feestdagen of op je verjaardag?
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Zat id klas. En toen vroeg ik t aan de meneer. En die mongool zei ja. Was toen 6 ofzo.
Smooth.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
DM adresgegevens dan. Wil je met de feestdagen of op je verjaardag?
Mocht ze willen. Heb goede tettenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:32 schreef Montelly het volgende:
Hey Stimocenim
[ afbeelding ]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Jammer.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet aangenomen! Doorzoeken!
Typisch weissman. Daar stoer praten over deze reeks en hier meeposten.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt net een rel met het GYM-topic gemist.
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is dit toch:
[ afbeelding ]
Of is dat een koordslip? Soms weet ik het niet meer.Wel opmerkelijk dat jij geen irritante opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt om die slechte grappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat we hem niet serieus nemen. Jou wel.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat jij geen irritante opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt om die slechte grappen.
Dat moet je als een compliment opvatten misschienquote:Op donderdag 4 december 2014 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat jij geen irritante opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt om die slechte grappen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat we hem niet serieus nemen. Jou wel.
Niet doen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat we hem niet serieus nemen. Jou wel.![]()
Lok een oorlog uit. Zorg voor vrede. Word een held.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Die jongen heeft net fier z'n mannetje gestaan voor ons tegen de GYM-jakhalzen. Waarom doen jullie opeens zo?
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lok een oorlog uit. Zorg voor vrede. Word een held.
jongens plagen kusjes vragenquote:
Sun Tzu of Robert Greene?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, wel heel machiavelliaans; niet eens opgemerkt.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Echt hè.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Die jongen heeft net fier z'n mannetje gestaan voor ons tegen de GYM-jakhalzen. Waarom doen jullie opeens zo?
Episch boekquote:Op donderdag 4 december 2014 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben overigens wel net begonnen aan Art of War van Sun Tzu.
Ze heeft haar adres nog steeds niet gestuurd anders. Nu moet ik een doos vol Tony's Chocolonely helaas gebruiken als lokaas voor de muizen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Nee die is TM aan het hosselen.
Omdat ik jullie kutusers vind mag ik hier niet meeposten? Hoe oud ben je, 5?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
Wat doe jij hier? Je geeft af op hier ama takilip kaldin.
Jij bent een keeper.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze heeft haar adres nog steeds niet gestuurd anders. Nu moet ik een doos vol Tony's Chocolonely helaas gebruiken als lokaas voor de muizen.
Strategy van Lawrence Freedman is ook aan te radenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sylvesterrr
Ik ben overigens wel net begonnen aan Art of War van Sun Tzu.
Weet je, wij vinden jou ook gewoon een.... sukkel en zo man. Je weet wel.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat ik jullie kutusers vind mag ik hier niet meeposten? Hoe oud ben je, 5?
Eén boek tegelijk... Ik heb dit boek in november 2013 gekocht en ben er pas net aan begonnen...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Strategy van Lawrence Freedman is ook aan te raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |