Grapje man.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen slagroom in een Bossche bol? Wat zeg jij nou?
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Update over projectgroepProjectgroep-leef, echte allochtonen laten gewoon Nederlanders al het werk doen en gaan pas in de laaste twee weken aan de haal met eindresultaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#werdtijd
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Dus dat.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je eenmaal een echte Bossche bol hebt gegeten lust je de andere troep niet meer.
Update over projectgroepOmg for realSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#werdtijd![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
Je vindt de reeks kut zeg je. Heb je moeite met je eigen tekst te begrijpen? Wat is je iq 70?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
Siktir gitsene. Senin sorunun ne ya. Siktir git gwn.
Bossche bol...zo gevaarlijk voor ons he.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je eenmaal een echte Bossche bol hebt gegeten lust je de andere troep niet meer.
Doe maar hautain, heur.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Update over projectgroepAlvast succes in je nieuwe groepje, KB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#werdtijd![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alvast succes in je nieuwe groepje, KB.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ik lust geen sushi.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe maar hautain, heur.Reis jij ook af naar Japan voor je sushi?
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:05 schreef Montelly het volgende:
Jongens hoe staat het met wintervacht?
Had eerst 6x dat, maar paar dagen terug kappertje gepakt en dus ook maar de baard getrimd ;cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Goede, volle snor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Goede sakal hoor, abi. Bij mij ook ongeveer even lang nu, maar ga morgen weer iets korter trimmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Goh. Zachte kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je overhemden niet hier kopenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)lliet-verklaard.html
Mexx is naast s.Oliver mijn favoriete merk voor overhemden.
ja ik ook morgen ff langs kappertje, beetje bijwerken, zijkanten, lijn enz.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goede sakal hoor, abi. Bij mij ook ongeveer even lang nu, maar ga morgen weer iets korter trimmen.
80 euro per overhemdquote:Op donderdag 4 december 2014 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je overhemden niet hier kopen
http://www.cavallaronapol(...)yzrcICFabLtAodVyUAvw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |