Ook wel: de film die onderscheid wist te maken tussen mensen die een plot konden volgen en de OHMIJNGODIKHEBGEENIDEEWAARDEZEFILMOVERGAAT-koeien.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook wel: de film die onderscheid wist te maken tussen mensen die een plot konden volgen en de OHMIJNGODIKHEBGEENIDEEWAARDEZEFILMOVERGAAT-koeien.
Foookkin mortal m8quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meiden van Geordie Shore omg...check die transformaties dan
#dimafeelsquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:34 schreef fathank het volgende:
Gister was ik bij tankstation
Kassameisje lachtte naar me terwijl ze andere klant hielp
Toen ging ik andere rij staan.
Vandaag was ze er weer,en lachtte ze weer naar me. Nu was er maar 1 kassa open.
Dat awkwardness, fml.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Jersey Shore was soms wel leuk om op te zetten 's avonds laat en je te gaan verwonderen over hoe laag we als mensheid gezonken zijn. Een beetje hetzelfde als blijven kijken naar een verschrikkelijk ongeluk, denk ik.
Wat een moeilijk lelijke foto van d'r.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.turks.nl/lifes(...)et-adriana-lima.html
Als dat echt zo is laat ik mijn snor vast groeienquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat een moeilijk lelijke foto van d'r.
Maareh, je punt is dat Turkse mannen toch wel in trek zijn ofzo?
Really? Ik zou na 3 stappen ter aarde storten en m'n schedel openbreken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik zou een moord plegen voor die schoenen
quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Really? Ik zou na 3 stappen ter aarde storten en m'n schedel openbreken.
Geeft toch weer hoop voor Dima.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja man..totaal niet verwacht van haar.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
die laarzen zijn zooooooooooooquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik zou een moord plegen voor die schoenen
Ik ben 176 en vind mezelf echt te lang met hoge hakken, dus het feit dat ik als een nijlpaard op stiletto's zit me niet heel erg dwarsquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Een kwestie van oefenen.
Die schoenen kosten 1100 euro. lol, hoeveel verdient meneer oogarts eigenlijk?
Maar.....is hij into you?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohnee hij zit in een maatschap, zal wel meer zijn. Arts zijn betaalt niet heel slecht.
allemaal vet geworden, het is nu eenmaal de genetics, hequote:Op dinsdag 2 december 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meiden van Geordie Shore omg...check die transformaties dan
Die Louboutins kosten $1500quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dayummm
Ik kan de schoenen al ruiken
Hnnnnnnnng.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Deze transformation
Zou in beide foto's uitelkaar trekken.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze heeft wel een lekker lichaam, alleen dat haar en gezicht![]()
Ik wou net zeggen, pondje meer of minder maak dan echt niet uit., anaconda gaat er gewoon in.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou in beide foto's uitelkaar trekken.
Hier komen Cor en Snakey ook wel aan denk ikquote:
Mag ik hopen voor ze. Is wel redelijk middelmatig voor hun leeftijd toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hier komen Cor en Snakey ook wel aan denk ik
Idd beetje modaal inkomen dit..quote:Op woensdag 3 december 2014 00:29 schreef Push. het volgende:
[..]
Mag ik hopen voor ze. Is wel redelijk middelmatig voor hun leeftijd toch?
Waarschijnlijk dus niet middelmatig voor hun leeftijd. WO is niet bepaald middelmatig te noemen.quote:
quote:
LOLquote:Op woensdag 3 december 2014 00:29 schreef Push. het volgende:
[..]
Die discussie wil ik nog wel een keer met je aangaanquote:Op woensdag 3 december 2014 07:16 schreef RaymondK het volgende:
Een arts verdient wel meer overigens ( veeeel te veel ) maar die moet ook vaak een assistent en andere overheadbetalen
Waarom weet je dit als man zijnde? Heb je iets op te biechten?quote:
6k bruto middelmatig? Dat is meer dan 2x modaal. Zelfs op je 40e is dat heel leuk verdienen. Genoeg beroepen waar je dat never nooit gaat halen.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:29 schreef Push. het volgende:
[..]
Post-doc's hier (onderzoeker in spe, beta richtingen WO) verdienen aan het begin van hun promontieonderzoek ongeveer hetzelfde als wat je gaat verdienen als je van een hbo opleiding afkomt en begint met werken.quote:Op woensdag 3 december 2014 07:56 schreef Questular het volgende:
De vriend van de zus van mn vriendin ( ja ja volg je het nog) is neuroloog in opleiding, die verdient voor hetgene wat ie doet echt niet veel. Als ie eenmaal als neuroloog aan de slag kan is het salaris wel hoog (ligt er natuurlijk aan waar je gaat werken) Maar wat ie nu bij elkaar hart is, wat mij betreft, veel te weinig.
Dima-kloon alert.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:34 schreef fathank het volgende:
Gister was ik bij tankstation
Kassameisje lachtte naar me terwijl ze andere klant hielp
Toen ging ik andere rij staan.
Vandaag was ze er weer,en lachtte ze weer naar me. Nu was er maar 1 kassa open.
Dat awkwardness, fml.
Kom op, kom op, kom op nou!quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:17 schreef Champy het volgende:
Die kunnen wel een abonnementje voor de sportschool gebruiken ja
Gaar pakje + 1.48m alert.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Deze transformation
@GRS: zeer goede gymchick, alleen jezelf ophemelen in de TT is nogalquote:
Ik vind artsen niet per definitie overbetaald. Zoals je zegt werken ze vaak veel en zijn ze veel standby. Plus dat ze een grote verantwoordelijkheid hebben. Daarnaast: er zijn sectoren waar de beloning veel minder in de pas loopt met wat men doet / de verantwoordelijkheden, zoals de financiële sector en de zakelijke dienstverlening.quote:Op woensdag 3 december 2014 07:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
LOL
Volgens mij hebben jullie een heel scheef beeld vd werkelijkheid wat dit betreft.
Dit is nog altijd meer dan 2x modaal
Modaal is ca 2,5kbrutto
Verder is het nogal afhankelijk vd functie en wat er van je gevraagd word.
Leuk om 6,7,8k per maand te denken kunnen verdienen, maar heel vaak hoort daar een 60 urige werkweek bij excl telefoontjes en emails die je 24/7 mag beantwooorden year round...
Er zijn bij die opleidingen ook banenen waar je met 4,5k of 5 k met 36uur volledig klaar bent ;-)
Dan weet ik wel wie er meer/ makkelijker verdient per uur en minder stress heeft![]()
Een arts verdient wel meer overigens ( veeeel te veel ) maar die moet ook vaak een assistent en andere overheadbetalen
Nope. Je begint als arts in opleiding iets onder modaal. Zal later de schaal erbij pakken, nu even kotsen.quote:Op woensdag 3 december 2014 08:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Post-doc's hier (onderzoeker in spe, beta richtingen WO) verdienen aan het begin van hun promontieonderzoek ongeveer hetzelfde als wat je gaat verdienen als je van een hbo opleiding afkomt en begint met werken.
Iets zegt me dat een arts in opleiding ( een aantal jaren in zn opleiding) daar echt wel een heel stuk boven zal zzitten.
Exacte getallen ken ik niet moet ik heel eerlijk zeggen.
Ben je zwanger of heb je boulimia?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope. Je begint als arts in opleiding iets onder modaal. Zal later de schaal erbij pakken, nu even kotsen.
quote:Op woensdag 3 december 2014 08:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom weet je dit als man zijnde? Heb je iets op te biechten?
Was met waggie vriend. Scooter is een snor, dus geen helm. Bovendien in de schorsing nu,toch geen weer om te rijdenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dima-kloon alert.
Volgende keer je helm even afdoen als je de benzine voor je bromscooter gaat betalen, bro.
Even opgezocht (ik wist dat werkelijk niet), maar: net niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op woensdag 3 december 2014 00:29 schreef Push. het volgende:
[..]
Goed beeld van de werkelijkheid hebben jullie.quote:
Sterkte.quote:Op woensdag 3 december 2014 07:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, m'n lichaam heeft besloten dat ik ga afvallen dmv boulimia. Jammer dat m'n tanden er dan op een gegeven moment uit zullen vallen.
Hij reageert niet op je decolleté?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, daarom word ik zelf maar arts.
BTW: goed plan van D66 om die hopeloos verouderde schoolgebouwen eens aan te pakken. Had alleen 5 jaar geleden bij het uitbreken van de crisis ook al gekund: scheelt veel bouwvakkersuitkeringen + lagere energiekosten voor de scholen + bijdrage aan milieudoelstellingen + betere binnenlucht in die scholen.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje zelfadoratie Corquote:Op woensdag 3 december 2014 09:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
@GRS: zeer goede gymchick, alleen jezelf ophemelen in de TT is nogal
Als je er nou no1uknow van gemaakt had...
quote:Op woensdag 3 december 2014 09:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even opgezocht (ik wist dat werkelijk niet), maar: net niet.Luie hond, ik heb gisteren daarvan bijna de helft gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
BTW: goed plan van D66 om die hopeloos verouderde schoolgebouwen eens aan te pakken. Had alleen 5 jaar geleden bij het uitbreken van de crisis ook al gekund: scheelt veel bouwvakkersuitkeringen + lagere energiekosten voor de scholen + bijdrage aan milieudoelstellingen + betere binnenlucht in die scholen.
Nou poehpoeh, amper afgestudeerd en denkt al te weten wat hard werken is.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Luie hond, ik heb gisteren daarvan bijna de helft gemaakt
gefrustreerde-arbeider-alert.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Nou poehpoeh, amper afgestudeerd en denkt al te weten wat hard werken is.
quote:
Hoezo luie hond? Ik heb ook kinderen waarvoor ik zorg.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb jij misschien onnodig weinig zelfvertrouwen?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje zelfadoratie Cor
quote:
Had het in 1 keer goed gedaan, was je ook vroeg klaar geweestquote:Op woensdag 3 december 2014 09:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Chef: hij werkt tenminste. Dat kan lang niet iedereen in dit topic zeggen.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
Had het in 1 keer goed gedaan, was je ook vroeg klaar geweest
Neequote:Op woensdag 3 december 2014 09:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb jij misschien onnodig weinig zelfvertrouwen?
Goed zo. Trots zijn op jezelf is belangrijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op woensdag 3 december 2014 10:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed zo. Trots zijn op jezelf is belangrijk.Will doSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de meeste gevallen is dat maar goed ookquote:Op woensdag 3 december 2014 10:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Chef: hij werkt tenminste. Dat kan lang niet iedereen in dit topic zeggen.
quote:Op woensdag 3 december 2014 10:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
In de meeste gevallen is dat maar goed ook
Kun je dan gewoon 5800 blijven klappen en val je dan gewoon af?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:35 schreef Eleiko het volgende:
@Ray: hydroxycut in de aanbieding bij B&F
Sterkte. En v.w.b. Hydroxycut: check anders de reviews op bodybuilding.com (dus niet DBB).quote:Op woensdag 3 december 2014 10:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Kun je dan gewoon 5800 blijven klappen en val je dan gewoon af?
Gahha
Nog 2,5 week smolov jr en dan ga ik mezelf een beetje voorbereiden op dat cut
![]()
Dan naar 4800 en dan monitoren.
Zou mezelf opvreten, ik ga nog liever 60u/pw putje scheppenquote:Op woensdag 3 december 2014 10:42 schreef kaasplankje het volgende:
waarom werken vriend is toch uitkering
Grapje toch vriendquote:Op woensdag 3 december 2014 09:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoezo luie hond? Ik heb ook kinderen waarvoor ik zorg.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil een witte kerst
Het halve topic had het antwoord al klaar voordat ze op de spoiler kliktenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Geven jullie even aan wanneer er gestemd kan worden?quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:27 schreef Weissman het volgende:
C_C we hebben fans![]()
R&P / R&P-verkiezingen 2014!
NPquote:
Vriend, dit is de uitslagquote:Op woensdag 3 december 2014 10:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Geven jullie even aan wanneer er gestemd kan worden?
quote:
quote:De verkiezingen eindigen op 1-1-2015 00:00 uur.
Ohh, had een ander topic gelezen waar C_C en Weissman reeds gewonnen had. Weissman als grootste troll en C_C als grootste huilie dacht ik.quote:
Prima voorstel inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2014 09:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)n-in-duurzame-school
Wel middelmatig voor hun achtergrond.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dus niet middelmatig voor hun leeftijd. WO is niet bepaald middelmatig te noemen.
snakey trekt 12k per maand binnen zei hij eensquote:Op woensdag 3 december 2014 00:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat die man nog geen GYM-keten heeftquote:Op woensdag 3 december 2014 11:15 schreef seto het volgende:
[..]
snakey trekt 12k per maand binnen zei hij eens
Dat is wel een goed plan. Weet je iig zeker dat het fatsoenlijke gyms zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat die man nog geen GYM-keten heeft
Ik meen me te herinneren dat hij ZZP-er is, dus dan gaan er nog wel kosten af voor arbeidsongeschiktheids- en ziektenkostenverzekering, pensioen etc. om het goed te kunnen vergelijken. Uiteraard dan nog steeds een prima inkomen.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:15 schreef seto het volgende:
[..]
snakey trekt 12k per maand binnen zei hij eens
Neuh dank.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat die man nog geen GYM-keten heeft
Dat is bruto inderdaad. Maar er blijft genoeg over.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat hij ZZP-er is, dus dan gaan er nog wel kosten af voor arbeidsongeschiktheids- en ziektenkostenverzekering, pensioen etc. om het goed te kunnen vergelijken. Uiteraard dan nog steeds een prima inkomen.
en dat ie niks meer overhoud.....quote:Op woensdag 3 december 2014 12:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan. Weet je iig zeker dat het fatsoenlijke gyms zijn.
Fundraiser opzetten. Gratis abbo voor de investeerders.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
en dat ie niks meer overhoud.....
Redelijke gym neerzetten kost je tussen de 600 en 800K
Waarschijnlijk niet vriendquote:Op woensdag 3 december 2014 13:16 schreef Eleiko het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ijk-sterker-dan-jij/
Daarom woon je de helft van de tijd in Spanje zekerquote:Op woensdag 3 december 2014 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Valt mee, ik betaal niet meer dan ~20% per jaar. Het helpt wel dat ik belastingadviseur ben.
Mocht ik ooit ZZP-er worden, dan weet ik je te vindenquote:Op woensdag 3 december 2014 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Valt mee, ik betaal niet meer dan ~20% per jaar. Het helpt wel dat ik belastingadviseur ben.
Neuh, ik ben hier (NL) belastingplichtig.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daarom woon je de helft van de tijd in Spanje zeker
Wel sterker dan de gemiddelde NRC-lezer (=kantoorecto).quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mocht ik ooit ZZP-er worden, dan weet ik je te vinden
En dat voor een ex-lasser bij Fokker.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is bruto inderdaad. Maar er blijft genoeg over.
Welke Rotterdammert helpt cc uit de brand??quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou ook kunnen ZZPen maar heb helemaaaaal geen behoefte aan al het regelwerk wat erbij komt kijken.
In ander nieuws: ziek zijn en zonder wc-papier komen te zitten is niet de beste combinatie.
Poepen onder de douche dan maar?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou ook kunnen ZZPen maar heb helemaaaaal geen behoefte aan al het regelwerk wat erbij komt kijken.
In ander nieuws: ziek zijn en zonder wc-papier komen te zitten is niet de beste combinatie.
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben met een goede dosis geluk en een zooi hard werk de juiste kant opgevallen, zeg maar. Het bewijs dat als je iets wil en je er 100% voor inzet alles mogelijk is.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat voor een ex-lasser bij Fokker.
Ik kom die klotedingen overal in huis tegen. Ik ben begonnen met ze weg te gooien.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:29 schreef Klokov het volgende:
Moet er nog iemand een shaker hebben?
FHF / [gratis] nieuwe shakebekers / bidon
Ook leuk om te lezen, uit dat artikel: http://www.tampabay.com/n(...)powerlifting/2147543quote:Op woensdag 3 december 2014 13:16 schreef Eleiko het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ijk-sterker-dan-jij/
Ik ook ja, elke keer bestel ik zo'n nieuwe en gooi ik volgens FIFO de oudste weg, heb ik altijd verse bekers.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kom die klotedingen overal in huis tegen. Ik ben begonnen met ze weg te gooien.
Is een idee, is een idee. Ware het niet dat ik geen wc op de badkamer heb, en gooi als een blinde parkinson-patiënt. En om er nou de trap mee af te lopen.quote:
inspectie voor gezondheidsdienst is trots op je. Kook je ze ook na elk gebruik uit?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook ja, elke keer bestel ik zo'n nieuwe en gooi ik volgens FIFO de oudste weg, heb ik altijd verse bekers.
h is een feit, dat dunne schijt langs je benen naar beneden glijdquote:Op woensdag 3 december 2014 14:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welke Rotterdammert helpt cc uit de brand??
Nee gewoon in de vaatwasserquote:Op woensdag 3 december 2014 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
inspectie voor gezondheidsdienst is trots op je. Kook je ze ook na elk gebruik uit?
Dit is waarom je single bent, luie vrouwenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Vaatwassers zijn echt de beste uitvinding sinds condooms niet meer van geitendarmen worden gemaakt. Toen ik in een studiootje woonde stond regelmatig *alles* wat ik aan servies en bestek in huis had op het aanrecht nieuwe levensvormen te creëren. Ik heb zelfs een tijdje, zoals het een heuse student betaamt, plastic bestek gebruikt wat over was op werk en mee mocht naar huis. Eten en hop, wegpleuren.
Nu doet de vaatwasser het werk![]()
.
1958 callingquote:Op woensdag 3 december 2014 14:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit is waarom je single bent, luie vrouwen
Dacht dat alle vrouwen in de zorg zorgzame types waren.
Deze eindbaas had in zijn laatste studentenhuis (20 jaar terug dus) gewoon een vaatwasserquote:Op woensdag 3 december 2014 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Vaatwassers zijn echt de beste uitvinding sinds condooms niet meer van geitendarmen worden gemaakt. Toen ik in een studiootje woonde stond regelmatig *alles* wat ik aan servies en bestek in huis had op het aanrecht nieuwe levensvormen te creëren. Ik heb zelfs een tijdje, zoals het een heuse student betaamt, plastic bestek gebruikt wat over was op werk en mee mocht naar huis. Eten en hop, wegpleuren.
.
Het scheelt niet veel...quote:
Condoomsquote:Op woensdag 3 december 2014 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Klokov is gewoon een traditionele jongen. Niet voor niks dattie al verloofd is.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
1958 calling
Niet als man je eigen zooi opruimen
Nog steeds geen vaatwasser. Maar als je het gewoon fatsoenlijk bijhoudt met afwassen ben je sneller klaar dan de vaatwasser. Vieze vette smerige pannen moeten toch met de hand en de rest duurt niet zo lang. Fatsoenlijk inpakken (dus niet zoals een vrouw alles er rucksichtlos in smijten), uitpakken en evt nog nadrogen duurt net zo lang. Afwas gelijk doen en terug in de kast. Je weet nooit wanneer je weer thuis komt. Voor hetzelfde geld loop je odner een vrachtwagen, lig je 2 weken in het ziekenhuis en heb je nog vuile vaat staan.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Deze eindbaas had in zijn laatste studentenhuis (20 jaar terug dus) gewoon een vaatwasser
Oh is dat het. Ik dacht dat het mijn grove mond, hoge eisen, onwil om te settelen en het feit dat ik een groot deel van de mensheid haat was. En de dikke reet. Maar de vaat zal 't 'm wel doen.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit is waarom je single bent, luie vrouwen
Dacht dat alle vrouwen in de zorg zorgzame types waren.
Je kan zeggen wat je wil over de SGP maar competente politici hebben ze wel.quote:
Niks mis als je vrouw dat voor je wil doen toch? Ze hoeft w.m.b. ook niet te werken maar ze mag prima ergens op de kieslijst staan als ze dat wilquote:Op woensdag 3 december 2014 15:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
1958 calling
Niet als man je eigen zooi opruimen
Hey Weissman et al. (2014)quote:Op woensdag 3 december 2014 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh is dat het. Ik dacht dat het mijn grove mond, hoge eisen, onwil om te settelen en het feit dat ik een groot deel van de mensheid haat was. En de dikke reet. Maar de vaat zal 't 'm wel doen.
Je dikke reet is volgens mij je biggest asset. Haha snapje.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh is dat het. Ik dacht dat het mijn grove mond, hoge eisen, onwil om te settelen en het feit dat ik een groot deel van de mensheid haat was. En de dikke reet. Maar de vaat zal 't 'm wel doen.
ze kan toch mc nulty nailen of sapquote:Op woensdag 3 december 2014 15:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je dikke reet is volgens mij je biggest asset. Haha snapje.
Nee dat zijn de meisjes.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je dikke reet is volgens mij je biggest asset. Haha snapje.
Oké. DM staat open voor pics.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dat zijn de meisjes.
En qua vaatwasser boeit het me geen ruk, al zou hij er anderhalve dag over doen, ik zou 'm nog gebruiken. Ik heb inruimen ook tot een hogere kunst verheven, al zeg ik het zelf. Uitruimen gebeurt wanneer de volgende vaat zich alweer aan het ophopen is
.
#foulbachelor
Oftewel mijn gegevens gaan naar de hoogste bieder. Nothnxjeff. Dan koop ik wel een kaartje.quote:Gebruik van persoonsgegevens
Door het gebruiken van I’M IN laat je bepaalde gegevens bij ons achter. Dat kunnen persoonsgegevens zijn. Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door jou worden opgegeven of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken.
Bij het aanmaken van een account vragen wij de volgende gegevens:
Voornaam
Achternaam
Emailadres
Telefoonnummer
Geboortedatum
Postcode , huisnummer, woonplaats
Geslacht
En overige relevante informatie
Als je ons toestemming hebt gegeven om ook jouw gegevens van Young Capital te verzamelen en gebruiken, gaat dat om de volgende gegevens:
Afgeronde opleidingen en huidige opleidingsniveau
Bezit rijbewijs en auto
Indien je jouw I’M IN account koppelt aan je Facebook account verzamelen wij ook gegevens van jouw Facebook account.
Bovenstaande gegevens worden gebruikt om jou mee te laten spelen met I’M IN zodat je tickets voor evenementen kunt winnen. Ook worden de gegevens gebruikt om je interessante aanbiedingen te doen.
M'n broek hangt op m'n knieën en KPD staat open. Kom maar op, vriendje.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:14 schreef Montelly het volgende:
Omggg...stond net in badkamer selfies van mijnzelf te makendoen jullie dit ook weleens?
Dm staat open.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:14 schreef Montelly het volgende:
Omggg...stond net in badkamer selfies van mijnzelf te makendoen jullie dit ook weleens?
kaas ben je geweest gister?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ze kan toch mc nulty nailen of sap
jullie zijn helemaal gebrainwashed hey, beetje lekker wijf voor een omgebouwd aan zienquote:
Je valt wel een beetje op de trashy cakeface meiden he?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
jullie zijn helemaal gebrainwashed hey, beetje lekker wijf voor een omgebouwd aan zien
ik heb zo mijn momenten.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je valt wel een beetje op de trashy cakeface meiden he?
Kun je lekker zelf versieren met je natuurlijke glazuur.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je valt wel een beetje op de trashy cakeface meiden he?
wat is er mis met cakeface, is best geil hoor.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Cakeface, rare verhoudingen, en plastic fantastic. Meh.
Vind je? Dat halverwege de seks dr gezicht wegsmelt?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat is er mis met cakeface, is best geil hoor.
Ja door zweet/tranenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vind je? Dat halverwege de seks dr gezicht wegsmelt?
goeie dagboekpost ditquote:Op woensdag 3 december 2014 17:39 schreef Deuce92 het volgende:
Vorige week was er in de gym een gast die volgens mij dacht dat hij meedeed aan een modeshow... Eerst droeg hij een T-shirt, even later trok hij dat uit (gewoon midden in de gym) en trok hij een tanktop aan. Toen ging hij de cable fly doen met een riem om.En even later zag ik hem met een trui aan, nog steeds aan het liften.
Gisteren zag ik een andere gast die een trui aanhad, met daaronder een hemd (de kraag stak erboven uit, dus ik weet het zeker). Maar wel gewoon een trainingsbroek...
![]()
Hey C_C?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Is dat een webcamshow?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie kijkt hier the legend of korra <3?
welke pay per view is dat?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie kijkt hier the legend of korra <3?
Hey dima.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hey C_C?
http://www.dumpert.nl/med(...)broek_gescheten.html
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:14 schreef Montelly het volgende:
ja die zag ik ook staanquote:
Ik ben 27 wat is ditquote:
Dat mag ik toch hopen.quote:
Hoezo is bulken kut? Als je constant abs wil hebben misschien, maar eten is toch het beste wat er bestaatquote:8.Bulking sucks
Bulking just sucks. Period. You get fat in the hope to build more muscle. You cannot force feed muscle growth. It doesn’t happen this way.
geen gohkan meer?quote:
Natty or notquote:Op woensdag 3 december 2014 18:40 schreef Dimachaerus het volgende:
10 Hard Truths About Bodybuilding
Posted on March 28, 2014 by Truth Seeker
/
Gohkan?quote:
Nergens.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar zijn al jullie progressie pics eigenlijk?
hoe groot is je reet eigenlijk?, want vrouwen weten echt te overdreven op dat gebiedquote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar zijn die van jou?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja de before's zijn gemaakt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou ook foto's maken voordat je begint.
Ik weet wel beter dan daarom te vragen hoor.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja de before's zijn gemaakt.
Nee ik ga ze niet posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoest met de yoga?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Natty or notEen site opgebouwd door en meest frequent bezocht door een bepaald soort mirrende trieste mannetjes die een excuus zoeken voor die reeds bij hen zelf gezette spuit of om die ene spuit te gaan zetten. En hiermee alles wat wel fatsoenlijk traint zoalshet hoort en groeit afschildert als gebruiker
Natty or not
r/ladybonersgonewildquote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hahah ja toch, in de dieetclup weten ze er alles van. Je kan daar afvallen door elke dag appeltaart te eten ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo is bulken kut? Als je constant abs wil hebben misschien, maar eten is toch het beste wat er bestaat
waar ik ze altijd post, in het bb topic. Eergisteren nog.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik voorspel een ladyboner.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
waar ik ze altijd post, in het bb topic. Eergisteren nog.
heb alleen van vorig jaarquote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
als ze dat daar al van krijgt, van een stel kuiten......quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
als ze dat daar al van krijgt, van een stel kuiten......
Blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
hoopte op meer dan alleen kuiten.
dan had je een maand eerder moeten komenquote:Op woensdag 3 december 2014 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
hoopte op meer dan alleen kuiten.
mm, lekker turks worstelen met z'n drietjes, glibberglibber.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Weissman het volgende:
Ik heb geen progressiepics maar wel filmpjes van een flinke cardio-sessie samen met Sap en Douche
Haha, worstelen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
mm, lekker turks worstelen met z'n drietjes, glibberglibber.
Er is ook flink wat sap gemorst in de douche na afloop.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Weissman het volgende:
Ik heb geen progressiepics maar wel filmpjes van een flinke cardio-sessie samen met Sap en Douche
als ik niet zon lelijke kop had, had ik het wel gedaanquote:Op woensdag 3 december 2014 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb vaak zat fotos gepost
laat maar iemand anders eens een keer wat pics plaatsen
doe alleen van je abs dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
als ik niet zon lelijke kop had, had ik het wel gedaan
Niemand vroeg om progressiepics van je hoofdquote:Op woensdag 3 december 2014 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
als ik niet zon lelijke kop had, had ik het wel gedaan
Beetje extreem.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:16 schreef Dimachaerus het volgende:
hey weistydeucengel
http://www.dumpert.nl/med(...)02/dikke_tetten.html
Hahahha wtfquote:Op woensdag 3 december 2014 20:16 schreef Dimachaerus het volgende:
hey weistydeucengel
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje extreem.Denk ff aan de geur die onder die uiers uit gaat komen, door de smetplekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon lekker douchen eerst.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk ff aan de geur die onder die uiers uit gaat komen, door de smetplekken.
"schat til je uier ff op, zodat we de boel eronder kunnen schoonspuiten". Korsten en alles. Nothanks.quote:
haha wtfquote:Op woensdag 3 december 2014 20:16 schreef Dimachaerus het volgende:
hey weistydeucengel
Kom ik wel effe bij jou langs op het werk, mag jij haar lekker een sponsbad geven.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"schat til je uier ff op, zodat we de boel eronder kunnen schoonspuiten". Korsten en alles. Nothanks.
In m'n zusterspakje zeker. Hihi.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kom ik wel effe bij jou langs op het werk, mag jij haar lekker een sponsbad geven.
Lekker met z'n drieën spelen. Goede boost voor je zelfbeeld ook, omdat zij zo dik is.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In m'n zusterspakje zeker. Hihi..
hye ben jy dat op die plaatje?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Lekker sexxxi.
[img=300]http://www.geldersevallei(...)ken_horizontaal2.jpg[/img[
Je bloost zeker omdat je je hand op de billen van die andere dame hebt liggen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Je zou me wel doen he, met m'n lekker rooie wangetjes.
We hebben vlak daarvoor even geschaardquote:Op woensdag 3 december 2014 20:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je bloost zeker omdat je je hand op de billen van die andere dame hebt liggen.![]()
Aan jullie de eer om een antwoord te bedenken op de saaiste vraag in de geschiedenis van de mensheid.quote:Maar vertel...
Wat zoek je in een man?
Z'n prostaat.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aan jullie de eer om een antwoord te bedenken op de saaiste vraag in de geschiedenis van de mensheid.
R&P / keuze voor vriendin/vriendquote:Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aan jullie de eer om een antwoord te bedenken op de saaiste vraag in de geschiedenis van de mensheid.
Goeiequote:Op woensdag 3 december 2014 20:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
R&P / keuze voor vriendin/vriend
copy/paste
Ze je op Tinder ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij vraagt nu hoeveel vriendjes ik heb gehad.
Niks, ik val op vrouwen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Paiq, om de verveling tussen de kotsbeurten tegen te gaan, maar ik vergeet elke keer dat het de anus van de mensheid is, die zich daarop bevindt.quote:
makkie.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent wel wanhopig of niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Paiq, om de verveling tussen de kotsbeurten tegen te gaan, maar ik vergeet elke keer dat het de anus van de mensheid is, die zich daarop bevindt.
Wat.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
om de verveling tussen de kotsbeurten tegen te gaan
Oh sorry, moeten we even een liftende tranny posten die een lijntje trekt, om je aandacht vast te houden?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bent wel wanhopig of niet.
Tinder paiq weet ik veel wat nog meer. Het enige waarover je kunt lullen. En schijten en kotsen.
Koop een dagboek.
Nee hoor.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh sorry, moeten we even een liftende tranny posten die een lijntje trekt, om je aandacht vast te houden?
sirrieus ???? kk rasisten op die site /??quote:Op woensdag 3 december 2014 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:
op paiq wordt je al verwijderd als ze allochtoonse naam zien
echt fa2
Ik eis niks,ik meld alleen ff dat ik weer ontopic ga.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ontopic eisen in een slowchat in ONZ..
Die bovenstequote:Op woensdag 3 december 2014 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
This one brings back memories![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb vaak zat fotos gepost
laat maar iemand anders eens een keer wat pics plaatsen
Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat als ik mijn pik tussen je meisjes zou leggen1 ik een TomTom nodig heb om hem weer terug te vinden2.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dat zijn de meisjes.
[..]
Dat is m'n wanhoop talking.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat als ik mijn pik tussen je meisjes zou leggen1 ik een TomTom nodig heb om hem weer terug te vinden2.
1) geheel fictief uiteraard.
2) nee, niet omdat mijn pik zo klein is.
quote:
quote:
en de lerares?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Net terug, eerst schouders gedaan toen yoga met een maatje dr bij
u srs?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
R&P / keuze voor vriendin/vriend
copy/paste
een priveshow?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Oh dat hahah, niks nieuws. Dat ik een show moest gaan doenOf liftwedstrijd. Lol
Not even once
eerdt goed cutten. Dat je zo'n flink dooraderde anaconda hebtquote:Op woensdag 3 december 2014 22:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Oh dat hahah, niks nieuws. Dat ik een show moest gaan doenOf liftwedstrijd. Lol
Not even once
De eerste 7 punten van de ideale man ookquote:Op woensdag 3 december 2014 22:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Eerste 3 punten kun je al doorstrepen.
..en nu graag de voorkant waar de motor ligt.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:26 schreef RaymondK het volgende:
Voor oa. deuzert en kerol en wie nog meer zn kuiten aan het opkrikken is
Alternatief voor kuitenmachine/ olybar knieeen killer om de soleus te pakken
mojn kuiten hebben niks meer nodig jonguhquote:
Lift jij?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:42 schreef Modus het volgende:
Al die ecto's hier be like
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|