Mocht ik ooit ZZP-er worden, dan weet ik je te vindenquote:Op woensdag 3 december 2014 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Valt mee, ik betaal niet meer dan ~20% per jaar. Het helpt wel dat ik belastingadviseur ben.
Neuh, ik ben hier (NL) belastingplichtig.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daarom woon je de helft van de tijd in Spanje zeker
Wel sterker dan de gemiddelde NRC-lezer (=kantoorecto).quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mocht ik ooit ZZP-er worden, dan weet ik je te vinden
En dat voor een ex-lasser bij Fokker.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is bruto inderdaad. Maar er blijft genoeg over.
Welke Rotterdammert helpt cc uit de brand??quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou ook kunnen ZZPen maar heb helemaaaaal geen behoefte aan al het regelwerk wat erbij komt kijken.
In ander nieuws: ziek zijn en zonder wc-papier komen te zitten is niet de beste combinatie.
Poepen onder de douche dan maar?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou ook kunnen ZZPen maar heb helemaaaaal geen behoefte aan al het regelwerk wat erbij komt kijken.
In ander nieuws: ziek zijn en zonder wc-papier komen te zitten is niet de beste combinatie.
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Valt mee, ik betaal niet meer dan ~20% per jaar. Het helpt wel dat ik belastingadviseur ben.
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben met een goede dosis geluk en een zooi hard werk de juiste kant opgevallen, zeg maar. Het bewijs dat als je iets wil en je er 100% voor inzet alles mogelijk is.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat voor een ex-lasser bij Fokker.
Ik kom die klotedingen overal in huis tegen. Ik ben begonnen met ze weg te gooien.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:29 schreef Klokov het volgende:
Moet er nog iemand een shaker hebben?
FHF / [gratis] nieuwe shakebekers / bidon
Ook leuk om te lezen, uit dat artikel: http://www.tampabay.com/n(...)powerlifting/2147543quote:Op woensdag 3 december 2014 13:16 schreef Eleiko het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ijk-sterker-dan-jij/
Ik ook ja, elke keer bestel ik zo'n nieuwe en gooi ik volgens FIFO de oudste weg, heb ik altijd verse bekers.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kom die klotedingen overal in huis tegen. Ik ben begonnen met ze weg te gooien.
Is een idee, is een idee. Ware het niet dat ik geen wc op de badkamer heb, en gooi als een blinde parkinson-patiënt. En om er nou de trap mee af te lopen.quote:
inspectie voor gezondheidsdienst is trots op je. Kook je ze ook na elk gebruik uit?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook ja, elke keer bestel ik zo'n nieuwe en gooi ik volgens FIFO de oudste weg, heb ik altijd verse bekers.
h is een feit, dat dunne schijt langs je benen naar beneden glijdquote:Op woensdag 3 december 2014 14:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welke Rotterdammert helpt cc uit de brand??
Nee gewoon in de vaatwasserquote:Op woensdag 3 december 2014 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
inspectie voor gezondheidsdienst is trots op je. Kook je ze ook na elk gebruik uit?
Dit is waarom je single bent, luie vrouwenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Vaatwassers zijn echt de beste uitvinding sinds condooms niet meer van geitendarmen worden gemaakt. Toen ik in een studiootje woonde stond regelmatig *alles* wat ik aan servies en bestek in huis had op het aanrecht nieuwe levensvormen te creëren. Ik heb zelfs een tijdje, zoals het een heuse student betaamt, plastic bestek gebruikt wat over was op werk en mee mocht naar huis. Eten en hop, wegpleuren.
Nu doet de vaatwasser het werk![]()
.
1958 callingquote:Op woensdag 3 december 2014 14:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit is waarom je single bent, luie vrouwen
Dacht dat alle vrouwen in de zorg zorgzame types waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |