Kun je dan gewoon 5800 blijven klappen en val je dan gewoon af?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:35 schreef Eleiko het volgende:
@Ray: hydroxycut in de aanbieding bij B&F
Sterkte. En v.w.b. Hydroxycut: check anders de reviews op bodybuilding.com (dus niet DBB).quote:Op woensdag 3 december 2014 10:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Kun je dan gewoon 5800 blijven klappen en val je dan gewoon af?
Gahha
Nog 2,5 week smolov jr en dan ga ik mezelf een beetje voorbereiden op dat cut
![]()
Dan naar 4800 en dan monitoren.
Zou mezelf opvreten, ik ga nog liever 60u/pw putje scheppenquote:Op woensdag 3 december 2014 10:42 schreef kaasplankje het volgende:
waarom werken vriend is toch uitkering
Grapje toch vriendquote:Op woensdag 3 december 2014 09:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoezo luie hond? Ik heb ook kinderen waarvoor ik zorg.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil een witte kerst
Het halve topic had het antwoord al klaar voordat ze op de spoiler kliktenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Geven jullie even aan wanneer er gestemd kan worden?quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:27 schreef Weissman het volgende:
C_C we hebben fans![]()
R&P / R&P-verkiezingen 2014!
NPquote:
Vriend, dit is de uitslagquote:Op woensdag 3 december 2014 10:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Geven jullie even aan wanneer er gestemd kan worden?
quote:
quote:De verkiezingen eindigen op 1-1-2015 00:00 uur.
Ohh, had een ander topic gelezen waar C_C en Weissman reeds gewonnen had. Weissman als grootste troll en C_C als grootste huilie dacht ik.quote:
Prima voorstel inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2014 09:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)n-in-duurzame-school
Wel middelmatig voor hun achtergrond.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dus niet middelmatig voor hun leeftijd. WO is niet bepaald middelmatig te noemen.
snakey trekt 12k per maand binnen zei hij eensquote:Op woensdag 3 december 2014 00:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hier komen Cor en Snakey ook wel aan denk ik
Dat die man nog geen GYM-keten heeftquote:Op woensdag 3 december 2014 11:15 schreef seto het volgende:
[..]
snakey trekt 12k per maand binnen zei hij eens
Dat is wel een goed plan. Weet je iig zeker dat het fatsoenlijke gyms zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat die man nog geen GYM-keten heeft
Ik meen me te herinneren dat hij ZZP-er is, dus dan gaan er nog wel kosten af voor arbeidsongeschiktheids- en ziektenkostenverzekering, pensioen etc. om het goed te kunnen vergelijken. Uiteraard dan nog steeds een prima inkomen.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:15 schreef seto het volgende:
[..]
snakey trekt 12k per maand binnen zei hij eens
Neuh dank.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat die man nog geen GYM-keten heeft
Dat is bruto inderdaad. Maar er blijft genoeg over.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat hij ZZP-er is, dus dan gaan er nog wel kosten af voor arbeidsongeschiktheids- en ziektenkostenverzekering, pensioen etc. om het goed te kunnen vergelijken. Uiteraard dan nog steeds een prima inkomen.
en dat ie niks meer overhoud.....quote:Op woensdag 3 december 2014 12:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan. Weet je iig zeker dat het fatsoenlijke gyms zijn.
Fundraiser opzetten. Gratis abbo voor de investeerders.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
en dat ie niks meer overhoud.....
Redelijke gym neerzetten kost je tussen de 600 en 800K
Waarschijnlijk niet vriendquote:Op woensdag 3 december 2014 13:16 schreef Eleiko het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ijk-sterker-dan-jij/
Daarom woon je de helft van de tijd in Spanje zekerquote:Op woensdag 3 december 2014 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Valt mee, ik betaal niet meer dan ~20% per jaar. Het helpt wel dat ik belastingadviseur ben.
Mocht ik ooit ZZP-er worden, dan weet ik je te vindenquote:Op woensdag 3 december 2014 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Valt mee, ik betaal niet meer dan ~20% per jaar. Het helpt wel dat ik belastingadviseur ben.
Neuh, ik ben hier (NL) belastingplichtig.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daarom woon je de helft van de tijd in Spanje zeker
Wel sterker dan de gemiddelde NRC-lezer (=kantoorecto).quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mocht ik ooit ZZP-er worden, dan weet ik je te vinden
En dat voor een ex-lasser bij Fokker.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is bruto inderdaad. Maar er blijft genoeg over.
Welke Rotterdammert helpt cc uit de brand??quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou ook kunnen ZZPen maar heb helemaaaaal geen behoefte aan al het regelwerk wat erbij komt kijken.
In ander nieuws: ziek zijn en zonder wc-papier komen te zitten is niet de beste combinatie.
Poepen onder de douche dan maar?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou ook kunnen ZZPen maar heb helemaaaaal geen behoefte aan al het regelwerk wat erbij komt kijken.
In ander nieuws: ziek zijn en zonder wc-papier komen te zitten is niet de beste combinatie.
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben met een goede dosis geluk en een zooi hard werk de juiste kant opgevallen, zeg maar. Het bewijs dat als je iets wil en je er 100% voor inzet alles mogelijk is.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat voor een ex-lasser bij Fokker.
Ik kom die klotedingen overal in huis tegen. Ik ben begonnen met ze weg te gooien.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:29 schreef Klokov het volgende:
Moet er nog iemand een shaker hebben?
FHF / [gratis] nieuwe shakebekers / bidon
Ook leuk om te lezen, uit dat artikel: http://www.tampabay.com/n(...)powerlifting/2147543quote:Op woensdag 3 december 2014 13:16 schreef Eleiko het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ijk-sterker-dan-jij/
Ik ook ja, elke keer bestel ik zo'n nieuwe en gooi ik volgens FIFO de oudste weg, heb ik altijd verse bekers.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kom die klotedingen overal in huis tegen. Ik ben begonnen met ze weg te gooien.
Is een idee, is een idee. Ware het niet dat ik geen wc op de badkamer heb, en gooi als een blinde parkinson-patiënt. En om er nou de trap mee af te lopen.quote:
inspectie voor gezondheidsdienst is trots op je. Kook je ze ook na elk gebruik uit?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook ja, elke keer bestel ik zo'n nieuwe en gooi ik volgens FIFO de oudste weg, heb ik altijd verse bekers.
h is een feit, dat dunne schijt langs je benen naar beneden glijdquote:Op woensdag 3 december 2014 14:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welke Rotterdammert helpt cc uit de brand??
Nee gewoon in de vaatwasserquote:Op woensdag 3 december 2014 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
inspectie voor gezondheidsdienst is trots op je. Kook je ze ook na elk gebruik uit?
Dit is waarom je single bent, luie vrouwenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Vaatwassers zijn echt de beste uitvinding sinds condooms niet meer van geitendarmen worden gemaakt. Toen ik in een studiootje woonde stond regelmatig *alles* wat ik aan servies en bestek in huis had op het aanrecht nieuwe levensvormen te creëren. Ik heb zelfs een tijdje, zoals het een heuse student betaamt, plastic bestek gebruikt wat over was op werk en mee mocht naar huis. Eten en hop, wegpleuren.
Nu doet de vaatwasser het werk![]()
.
1958 callingquote:Op woensdag 3 december 2014 14:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit is waarom je single bent, luie vrouwen
Dacht dat alle vrouwen in de zorg zorgzame types waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |