Sterkte.quote:Op woensdag 3 december 2014 07:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, m'n lichaam heeft besloten dat ik ga afvallen dmv boulimia. Jammer dat m'n tanden er dan op een gegeven moment uit zullen vallen.
Hij reageert niet op je decolleté?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, daarom word ik zelf maar arts.
BTW: goed plan van D66 om die hopeloos verouderde schoolgebouwen eens aan te pakken. Had alleen 5 jaar geleden bij het uitbreken van de crisis ook al gekund: scheelt veel bouwvakkersuitkeringen + lagere energiekosten voor de scholen + bijdrage aan milieudoelstellingen + betere binnenlucht in die scholen.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hier komen Cor en Snakey ook wel aan denk ik
Niets mis met een beetje zelfadoratie Corquote:Op woensdag 3 december 2014 09:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
@GRS: zeer goede gymchick, alleen jezelf ophemelen in de TT is nogal
Als je er nou no1uknow van gemaakt had...
quote:Op woensdag 3 december 2014 09:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even opgezocht (ik wist dat werkelijk niet), maar: net niet.Luie hond, ik heb gisteren daarvan bijna de helft gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
BTW: goed plan van D66 om die hopeloos verouderde schoolgebouwen eens aan te pakken. Had alleen 5 jaar geleden bij het uitbreken van de crisis ook al gekund: scheelt veel bouwvakkersuitkeringen + lagere energiekosten voor de scholen + bijdrage aan milieudoelstellingen + betere binnenlucht in die scholen.
Nou poehpoeh, amper afgestudeerd en denkt al te weten wat hard werken is.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Luie hond, ik heb gisteren daarvan bijna de helft gemaakt
gefrustreerde-arbeider-alert.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Nou poehpoeh, amper afgestudeerd en denkt al te weten wat hard werken is.
quote:
Hoezo luie hond? Ik heb ook kinderen waarvoor ik zorg.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb jij misschien onnodig weinig zelfvertrouwen?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje zelfadoratie Cor
quote:
Had het in 1 keer goed gedaan, was je ook vroeg klaar geweestquote:Op woensdag 3 december 2014 09:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Chef: hij werkt tenminste. Dat kan lang niet iedereen in dit topic zeggen.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
Had het in 1 keer goed gedaan, was je ook vroeg klaar geweest
Neequote:Op woensdag 3 december 2014 09:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb jij misschien onnodig weinig zelfvertrouwen?
Goed zo. Trots zijn op jezelf is belangrijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op woensdag 3 december 2014 10:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed zo. Trots zijn op jezelf is belangrijk.Will doSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de meeste gevallen is dat maar goed ookquote:Op woensdag 3 december 2014 10:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Chef: hij werkt tenminste. Dat kan lang niet iedereen in dit topic zeggen.
quote:Op woensdag 3 december 2014 10:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
In de meeste gevallen is dat maar goed ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |