dan had je een maand eerder moeten komenquote:Op woensdag 3 december 2014 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
hoopte op meer dan alleen kuiten.
mm, lekker turks worstelen met z'n drietjes, glibberglibber.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Weissman het volgende:
Ik heb geen progressiepics maar wel filmpjes van een flinke cardio-sessie samen met Sap en Douche
Haha, worstelen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
mm, lekker turks worstelen met z'n drietjes, glibberglibber.
Er is ook flink wat sap gemorst in de douche na afloop.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Weissman het volgende:
Ik heb geen progressiepics maar wel filmpjes van een flinke cardio-sessie samen met Sap en Douche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik niet zon lelijke kop had, had ik het wel gedaanquote:Op woensdag 3 december 2014 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb vaak zat fotos gepost
laat maar iemand anders eens een keer wat pics plaatsen
doe alleen van je abs dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
als ik niet zon lelijke kop had, had ik het wel gedaan
Niemand vroeg om progressiepics van je hoofdquote:Op woensdag 3 december 2014 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
als ik niet zon lelijke kop had, had ik het wel gedaan
Beetje extreem.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:16 schreef Dimachaerus het volgende:
hey weistydeucengel
http://www.dumpert.nl/med(...)02/dikke_tetten.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahha wtfquote:Op woensdag 3 december 2014 20:16 schreef Dimachaerus het volgende:
hey weistydeucengel
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje extreem.Denk ff aan de geur die onder die uiers uit gaat komen, door de smetplekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon lekker douchen eerst.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk ff aan de geur die onder die uiers uit gaat komen, door de smetplekken.
"schat til je uier ff op, zodat we de boel eronder kunnen schoonspuiten". Korsten en alles. Nothanks.quote:
haha wtfquote:Op woensdag 3 december 2014 20:16 schreef Dimachaerus het volgende:
hey weistydeucengel
Kom ik wel effe bij jou langs op het werk, mag jij haar lekker een sponsbad geven.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"schat til je uier ff op, zodat we de boel eronder kunnen schoonspuiten". Korsten en alles. Nothanks.
In m'n zusterspakje zeker. Hihi.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kom ik wel effe bij jou langs op het werk, mag jij haar lekker een sponsbad geven.
Lekker met z'n drieën spelen. Goede boost voor je zelfbeeld ook, omdat zij zo dik is.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In m'n zusterspakje zeker. Hihi..
hye ben jy dat op die plaatje?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Lekker sexxxi.
[img=300]http://www.geldersevallei(...)ken_horizontaal2.jpg[/img[
Je bloost zeker omdat je je hand op de billen van die andere dame hebt liggen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Je zou me wel doen he, met m'n lekker rooie wangetjes.
We hebben vlak daarvoor even geschaardquote:Op woensdag 3 december 2014 20:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je bloost zeker omdat je je hand op de billen van die andere dame hebt liggen.![]()
Aan jullie de eer om een antwoord te bedenken op de saaiste vraag in de geschiedenis van de mensheid.quote:Maar vertel...
Wat zoek je in een man?
Z'n prostaat.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aan jullie de eer om een antwoord te bedenken op de saaiste vraag in de geschiedenis van de mensheid.
R&P / keuze voor vriendin/vriendquote:Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aan jullie de eer om een antwoord te bedenken op de saaiste vraag in de geschiedenis van de mensheid.
Goeiequote:Op woensdag 3 december 2014 20:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
R&P / keuze voor vriendin/vriend
copy/paste
Ze je op Tinder ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij vraagt nu hoeveel vriendjes ik heb gehad.
Niks, ik val op vrouwen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Paiq, om de verveling tussen de kotsbeurten tegen te gaan, maar ik vergeet elke keer dat het de anus van de mensheid is, die zich daarop bevindt.quote:
makkie.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent wel wanhopig of niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Paiq, om de verveling tussen de kotsbeurten tegen te gaan, maar ik vergeet elke keer dat het de anus van de mensheid is, die zich daarop bevindt.
Wat.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
om de verveling tussen de kotsbeurten tegen te gaan
Oh sorry, moeten we even een liftende tranny posten die een lijntje trekt, om je aandacht vast te houden?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bent wel wanhopig of niet.
Tinder paiq weet ik veel wat nog meer. Het enige waarover je kunt lullen. En schijten en kotsen.
Koop een dagboek.
Nee hoor.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh sorry, moeten we even een liftende tranny posten die een lijntje trekt, om je aandacht vast te houden?
sirrieus ???? kk rasisten op die site /??quote:Op woensdag 3 december 2014 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:
op paiq wordt je al verwijderd als ze allochtoonse naam zien
echt fa2
Ik eis niks,ik meld alleen ff dat ik weer ontopic ga.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ontopic eisen in een slowchat in ONZ..
Die bovenstequote:Op woensdag 3 december 2014 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
This one brings back memories![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb vaak zat fotos gepost
laat maar iemand anders eens een keer wat pics plaatsen
Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat als ik mijn pik tussen je meisjes zou leggen1 ik een TomTom nodig heb om hem weer terug te vinden2.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dat zijn de meisjes.
[..]
Dat is m'n wanhoop talking.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat als ik mijn pik tussen je meisjes zou leggen1 ik een TomTom nodig heb om hem weer terug te vinden2.
1) geheel fictief uiteraard.
2) nee, niet omdat mijn pik zo klein is.
quote:
quote:
en de lerares?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Net terug, eerst schouders gedaan toen yoga met een maatje dr bij
u srs?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
R&P / keuze voor vriendin/vriend
copy/paste
een priveshow?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Oh dat hahah, niks nieuws. Dat ik een show moest gaan doenOf liftwedstrijd. Lol
Not even once
eerdt goed cutten. Dat je zo'n flink dooraderde anaconda hebtquote:Op woensdag 3 december 2014 22:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Oh dat hahah, niks nieuws. Dat ik een show moest gaan doenOf liftwedstrijd. Lol
Not even once
De eerste 7 punten van de ideale man ookquote:Op woensdag 3 december 2014 22:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Eerste 3 punten kun je al doorstrepen.
..en nu graag de voorkant waar de motor ligt.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:26 schreef RaymondK het volgende:
Voor oa. deuzert en kerol en wie nog meer zn kuiten aan het opkrikken is
Alternatief voor kuitenmachine/ olybar knieeen killer om de soleus te pakken
mojn kuiten hebben niks meer nodig jonguhquote:
Lift jij?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:42 schreef Modus het volgende:
Al die ecto's hier be like
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|