ik heb zo mijn momenten.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je valt wel een beetje op de trashy cakeface meiden he?
Kun je lekker zelf versieren met je natuurlijke glazuur.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je valt wel een beetje op de trashy cakeface meiden he?
wat is er mis met cakeface, is best geil hoor.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Cakeface, rare verhoudingen, en plastic fantastic. Meh.
Vind je? Dat halverwege de seks dr gezicht wegsmelt?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat is er mis met cakeface, is best geil hoor.
Ja door zweet/tranenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vind je? Dat halverwege de seks dr gezicht wegsmelt?
goeie dagboekpost ditquote:Op woensdag 3 december 2014 17:39 schreef Deuce92 het volgende:
Vorige week was er in de gym een gast die volgens mij dacht dat hij meedeed aan een modeshow... Eerst droeg hij een T-shirt, even later trok hij dat uit (gewoon midden in de gym) en trok hij een tanktop aan. Toen ging hij de cable fly doen met een riem om.En even later zag ik hem met een trui aan, nog steeds aan het liften.
Gisteren zag ik een andere gast die een trui aanhad, met daaronder een hemd (de kraag stak erboven uit, dus ik weet het zeker). Maar wel gewoon een trainingsbroek...
![]()
Hey C_C?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou ook kunnen ZZPen maar heb helemaaaaal geen behoefte aan al het regelwerk wat erbij komt kijken.
In ander nieuws: ziek zijn en zonder wc-papier komen te zitten is niet de beste combinatie.
Is dat een webcamshow?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie kijkt hier the legend of korra <3?
welke pay per view is dat?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie kijkt hier the legend of korra <3?
Hey dima.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hey C_C?
http://www.dumpert.nl/med(...)broek_gescheten.html
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:14 schreef Montelly het volgende:
Omggg...stond net in badkamer selfies van mijnzelf te makendoen jullie dit ook weleens?
ja die zag ik ook staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |