Het scheelt niet veel...quote:
Condoomsquote:Op woensdag 3 december 2014 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Vaatwassers zijn echt de beste uitvinding sinds condooms niet meer van geitendarmen worden gemaakt. Toen ik in een studiootje woonde stond regelmatig *alles* wat ik aan servies en bestek in huis had op het aanrecht nieuwe levensvormen te creëren. Ik heb zelfs een tijdje, zoals het een heuse student betaamt, plastic bestek gebruikt wat over was op werk en mee mocht naar huis. Eten en hop, wegpleuren.
Nu doet de vaatwasser het werk![]()
.
Klokov is gewoon een traditionele jongen. Niet voor niks dattie al verloofd is.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
1958 calling
Niet als man je eigen zooi opruimen
Nog steeds geen vaatwasser. Maar als je het gewoon fatsoenlijk bijhoudt met afwassen ben je sneller klaar dan de vaatwasser. Vieze vette smerige pannen moeten toch met de hand en de rest duurt niet zo lang. Fatsoenlijk inpakken (dus niet zoals een vrouw alles er rucksichtlos in smijten), uitpakken en evt nog nadrogen duurt net zo lang. Afwas gelijk doen en terug in de kast. Je weet nooit wanneer je weer thuis komt. Voor hetzelfde geld loop je odner een vrachtwagen, lig je 2 weken in het ziekenhuis en heb je nog vuile vaat staan.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Deze eindbaas had in zijn laatste studentenhuis (20 jaar terug dus) gewoon een vaatwasser
Oh is dat het. Ik dacht dat het mijn grove mond, hoge eisen, onwil om te settelen en het feit dat ik een groot deel van de mensheid haat was. En de dikke reet. Maar de vaat zal 't 'm wel doen.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit is waarom je single bent, luie vrouwen
Dacht dat alle vrouwen in de zorg zorgzame types waren.
Je kan zeggen wat je wil over de SGP maar competente politici hebben ze wel.quote:
Niks mis als je vrouw dat voor je wil doen toch? Ze hoeft w.m.b. ook niet te werken maar ze mag prima ergens op de kieslijst staan als ze dat wilquote:Op woensdag 3 december 2014 15:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
1958 calling
Niet als man je eigen zooi opruimen
Hey Weissman et al. (2014)quote:Op woensdag 3 december 2014 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh is dat het. Ik dacht dat het mijn grove mond, hoge eisen, onwil om te settelen en het feit dat ik een groot deel van de mensheid haat was. En de dikke reet. Maar de vaat zal 't 'm wel doen.
Je dikke reet is volgens mij je biggest asset. Haha snapje.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh is dat het. Ik dacht dat het mijn grove mond, hoge eisen, onwil om te settelen en het feit dat ik een groot deel van de mensheid haat was. En de dikke reet. Maar de vaat zal 't 'm wel doen.
ze kan toch mc nulty nailen of sapquote:Op woensdag 3 december 2014 15:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je dikke reet is volgens mij je biggest asset. Haha snapje.
Nee dat zijn de meisjes.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je dikke reet is volgens mij je biggest asset. Haha snapje.
Oké. DM staat open voor pics.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dat zijn de meisjes.
En qua vaatwasser boeit het me geen ruk, al zou hij er anderhalve dag over doen, ik zou 'm nog gebruiken. Ik heb inruimen ook tot een hogere kunst verheven, al zeg ik het zelf. Uitruimen gebeurt wanneer de volgende vaat zich alweer aan het ophopen is
.
#foulbachelor
Oftewel mijn gegevens gaan naar de hoogste bieder. Nothnxjeff. Dan koop ik wel een kaartje.quote:Gebruik van persoonsgegevens
Door het gebruiken van I’M IN laat je bepaalde gegevens bij ons achter. Dat kunnen persoonsgegevens zijn. Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door jou worden opgegeven of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken.
Bij het aanmaken van een account vragen wij de volgende gegevens:
Voornaam
Achternaam
Emailadres
Telefoonnummer
Geboortedatum
Postcode , huisnummer, woonplaats
Geslacht
En overige relevante informatie
Als je ons toestemming hebt gegeven om ook jouw gegevens van Young Capital te verzamelen en gebruiken, gaat dat om de volgende gegevens:
Afgeronde opleidingen en huidige opleidingsniveau
Bezit rijbewijs en auto
Indien je jouw I’M IN account koppelt aan je Facebook account verzamelen wij ook gegevens van jouw Facebook account.
Bovenstaande gegevens worden gebruikt om jou mee te laten spelen met I’M IN zodat je tickets voor evenementen kunt winnen. Ook worden de gegevens gebruikt om je interessante aanbiedingen te doen.
M'n broek hangt op m'n knieën en KPD staat open. Kom maar op, vriendje.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:14 schreef Montelly het volgende:
Omggg...stond net in badkamer selfies van mijnzelf te makendoen jullie dit ook weleens?
Dm staat open.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:14 schreef Montelly het volgende:
Omggg...stond net in badkamer selfies van mijnzelf te makendoen jullie dit ook weleens?
kaas ben je geweest gister?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ze kan toch mc nulty nailen of sap
jullie zijn helemaal gebrainwashed hey, beetje lekker wijf voor een omgebouwd aan zienquote:
Je valt wel een beetje op de trashy cakeface meiden he?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
jullie zijn helemaal gebrainwashed hey, beetje lekker wijf voor een omgebouwd aan zien
ik heb zo mijn momenten.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je valt wel een beetje op de trashy cakeface meiden he?
Kun je lekker zelf versieren met je natuurlijke glazuur.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je valt wel een beetje op de trashy cakeface meiden he?
wat is er mis met cakeface, is best geil hoor.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Cakeface, rare verhoudingen, en plastic fantastic. Meh.
Vind je? Dat halverwege de seks dr gezicht wegsmelt?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat is er mis met cakeface, is best geil hoor.
Ja door zweet/tranenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vind je? Dat halverwege de seks dr gezicht wegsmelt?
goeie dagboekpost ditquote:Op woensdag 3 december 2014 17:39 schreef Deuce92 het volgende:
Vorige week was er in de gym een gast die volgens mij dacht dat hij meedeed aan een modeshow... Eerst droeg hij een T-shirt, even later trok hij dat uit (gewoon midden in de gym) en trok hij een tanktop aan. Toen ging hij de cable fly doen met een riem om.En even later zag ik hem met een trui aan, nog steeds aan het liften.
Gisteren zag ik een andere gast die een trui aanhad, met daaronder een hemd (de kraag stak erboven uit, dus ik weet het zeker). Maar wel gewoon een trainingsbroek...
![]()
Hey C_C?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou ook kunnen ZZPen maar heb helemaaaaal geen behoefte aan al het regelwerk wat erbij komt kijken.
In ander nieuws: ziek zijn en zonder wc-papier komen te zitten is niet de beste combinatie.
Is dat een webcamshow?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie kijkt hier the legend of korra <3?
welke pay per view is dat?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie kijkt hier the legend of korra <3?
Hey dima.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hey C_C?
http://www.dumpert.nl/med(...)broek_gescheten.html
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:14 schreef Montelly het volgende:
ja die zag ik ook staanquote:
Ik ben 27 wat is ditquote:
Dat mag ik toch hopen.quote:
Hoezo is bulken kut? Als je constant abs wil hebben misschien, maar eten is toch het beste wat er bestaatquote:8.Bulking sucks
Bulking just sucks. Period. You get fat in the hope to build more muscle. You cannot force feed muscle growth. It doesn’t happen this way.
geen gohkan meer?quote:
Natty or notquote:Op woensdag 3 december 2014 18:40 schreef Dimachaerus het volgende:
10 Hard Truths About Bodybuilding
Posted on March 28, 2014 by Truth Seeker
/
Gohkan?quote:
Nergens.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar zijn al jullie progressie pics eigenlijk?
hoe groot is je reet eigenlijk?, want vrouwen weten echt te overdreven op dat gebiedquote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar zijn die van jou?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja de before's zijn gemaakt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou ook foto's maken voordat je begint.
Ik weet wel beter dan daarom te vragen hoor.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja de before's zijn gemaakt.
Nee ik ga ze niet posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoest met de yoga?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Natty or notEen site opgebouwd door en meest frequent bezocht door een bepaald soort mirrende trieste mannetjes die een excuus zoeken voor die reeds bij hen zelf gezette spuit of om die ene spuit te gaan zetten. En hiermee alles wat wel fatsoenlijk traint zoalshet hoort en groeit afschildert als gebruiker
Natty or not
r/ladybonersgonewildquote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hahah ja toch, in de dieetclup weten ze er alles van. Je kan daar afvallen door elke dag appeltaart te eten ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo is bulken kut? Als je constant abs wil hebben misschien, maar eten is toch het beste wat er bestaat
waar ik ze altijd post, in het bb topic. Eergisteren nog.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik voorspel een ladyboner.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
waar ik ze altijd post, in het bb topic. Eergisteren nog.
heb alleen van vorig jaarquote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
als ze dat daar al van krijgt, van een stel kuiten......quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
als ze dat daar al van krijgt, van een stel kuiten......
Blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
hoopte op meer dan alleen kuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |