quote:Op zondag 30 november 2014 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een prachtige oplossing dit, waarom is dit niet gemeengoed in alle raceklassen?
Lijkt me ook wel iets voor de Formule 1quote:Op zondag 30 november 2014 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een prachtige oplossing dit, waarom is dit niet gemeengoed in alle raceklassen?
Is geprobeerd en (voorlopig) afgeschoten.quote:Op zondag 30 november 2014 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel iets voor de Formule 1
Heb je ook geen gezeur meer over oneigenlijk voordeel
Niet expres, maar zorgt er wel voor dat Porsche wint.quote:
Volgens de commentatoren waren beide rijders ok.quote:
Precies, laat ze hier lekker experimenteren en de F1 terug naar meer basis.quote:Op maandag 1 december 2014 13:47 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, dat dus. We hebben:
- 4 liter V6 turbodiesel met vliegwiel-KERS
- 2 liter V4 turbo benzine met lithium-ion batterijen ERS
- 3.7 liter V8 zonder turbo benzine met een supercapacitator als opslag voor de ERS.
Nu al moderner dan de huidige F1-motoren.
rare jongens ben je toch als je dit wenst te zien....quote:Op maandag 1 december 2014 15:11 schreef Marks het volgende:
[..]
En die muur waar Webber in knalde is toch juist mooi?
Beide coureurs hebben niets, de crash is super spectaculair om te zien, iets wat zo goed als onmogelijk is op de Tilketracks.
Ik wens geen crashes te zien (al is het wel part of the job) maar liever dit soort circuits dan die steriele Tilke tracks.quote:Op maandag 1 december 2014 17:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
rare jongens ben je toch als je dit wenst te zien....
Destruction derby misschien iets meer voor jouw smaak?
Het is onderdeel van racen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
rare jongens ben je toch als je dit wenst te zien....
Destruction derby misschien iets meer voor jouw smaak?
http://www.autosport.com/(...)2?source=mostpopularquote:Cressoni, who was sharing the AF Corse-run 8Star Ferrari with Gianluca Roda and Paolo Ruberti, is reported to have told his team that he was hit by the Porsche only after Webber had lost control
ja, maar een wat je zoveel mogelijk moet vermijden. Racen gebeurt tussen de lijnen, niet tegen betonnen muren.quote:
er moet helemaal niets. En altijd dat betrekken van oud-coureurs en hun opmerkingen van jouw kant is geen excuus dat het wel zo moet zijn.quote:Het moet (voor mij, maar ook voor mensen als Sterlin Moss http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/4802.html ) gevaarlijk zijn
en nu ga ik stoppen, want die discussie hebben wij (en jij al even goed met anderen) al vaker gehad. Als je vindt dat crashes moeten gebeuren en spectaculair moeten zijn ben je een ramptoerist maar geen race-liefhebber.quote:En wanneer weet je dat het gevaarlijk is, als dingen zoals de crash van Webber en de eerdere crash van volgens mij de Rebellion in bocht 1 gebeuren.
quote:A revised launch schedule for Nissan’s LMP1 car is in the works, which could include seeing the cutting-edge Nissan GT-R LM NISMO be revealed to a potential worldwide television audience.
The car, which recently completed a shakedown at Nissan’s North American Technical Center in Stanfield, Ariz., was initially scheduled to be launched on Dec. 8 at an undisclosed location in Florida, followed by a three-day test at Sebring.
However, it’s understood both the launch and Sebring test has been pushed back, with a Nissan spokesperson confirming last month that all associated information would not be communicated before the New Year.
A recent article by Forbes, however, confirms Nissan will have a presence during the Super Bowl, having purchased a 60-second ad spot for the Feb. 1 event, which will air on NBC.
The intriguing part about the article is its associated artwork, which shows a Nissan/NISMO-designed racing helmet along with an American football and jersey with the headline “We’re Back – 02.01.2015″
Additionally, Darren Cox, NISMO’s Global Head of Brand, Marketing & Sales, tweeted the image, but provided no further details.
When reached by Sportscar365, a Nissan spokesperson said there’s no news at this stage regarding the launch of the GT-R LM NISMO.
Could Nissan be preparing to unveil its new LMP1 car during America’s most-watched television program?
Was voor 2015 ook niet te verwachten. Als het al gaat gebeuren is het op zijn vroegst in 2016 of 2017.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
En Audi doet gewoon weer mee. Geen F1 dus.
https://twitter.com/Audi__Sport/status/545304913711210496
Ze doen helaas niet mee met het WEC. Alleen Tudor en Le Mans.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef Jigzoz het volgende:
Heel goed! Weer een kwaliteitsinjectie voor het WEC. Hopelijk voor het hele seizoen en voor de langere termijn.
Hm.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze doen helaas niet mee met het WEC. Alleen Tudor en Le Mans.
geen WEC als ik het goed begrijp, enkel de 24HLM inschrijving:quote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef Jigzoz het volgende:
Heel goed! Weer een kwaliteitsinjectie voor het WEC. Hopelijk voor het hele seizoen en voor de langere termijn.
Edit: moet sneller leren typen op de tabletquote:Chip Ganassi Racing is expected to field a two-car GT-Le Mans entry for the entire TUSC season in 2016 as well as the Le Mans effort, with Scott Pruett and new team driver Joey Hand in the lead car.
Het gaat ze niet om de exposure. Dat hebben ze niet nodig. Het gaat om het gegeven dat VW eigenlijk altijd het standpunt heeft vastgehouden dat de F1 niet interessant is omdat het alleen maar geld kost en de betreffende innovaties zo ver van de straatauto's liggen dat ze daarvoor amper te gebruiken zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:39 schreef sasquatsch het volgende:
Terwijl de exposure van de F1 veel groter is en dus marketingtechnisch interessanter, zoals Mercedes heeft laten zien. Ze doen niet voor niets onderzoek of het interessant is om de F1 in te stappen aangezien ze zien wat het voor Mercedes opgeleverd heeft.
Geruchten over dat onderzoek met betrekking tot de exposure (naar aanleiding van het succes van Mercedes) doen anders vermoeden. Sowieso lijken de nieuwe F1 motorregels te zijn geïntroduceerd in overleg met Audi, om hun tot de F1 te laten toetreden en hebben ze zich ondanks eerdere toezeggingen later teruggetrokken, waardoor de F1 de reglementen heeft aangepast van een 4 cilinder naar een 6 cilinder, omdat dat beter aansloot bij de wensen van de huidige leveranciers (vertelde Newey in 2011).quote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het gaat ze niet om de exposure. Dat hebben ze niet nodig. Het gaat om het gegeven dat VW eigenlijk altijd het standpunt heeft vastgehouden dat de F1 niet interessant is omdat het alleen maar geld kost en de betreffende innovaties zo ver van de straatauto's liggen dat ze daarvoor amper te gebruiken zijn.
En sowieso is VW niet een merk dat enorm innoveert op het gebied van autotechniek en een hoogstaande R&D wil onderhouden. Met hoogstaand bedoel ik dus technieken waarvoor de toepasbaarheid in straatauto's twijfelachtig is, zelfs als concept. Maar ook al doen ze dat wel, waarom dan de F1? Ik vind het standpunt van VW eigenlijk best logisch. Je doet mee om commerciële redenen, de exposure. Heb je daar geen specifieke behoefte aan, of ben je niet bereid de prijs te betalen die er bij komt kijken, doe je niet mee.
Ik hoop met je mee...quote:Op zondag 28 december 2014 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Die vind ik op zijn minst gezegd niet echt mooi met z'n Micra neus
Laten we (of misschien alleen ik) het hopen dat de ooggetuigen het mis hebben.....
Ach, als je op basis van ooggetuigenverklaringen een schets maakt, dan wordt het al snel een karikatuur.quote:Op zondag 28 december 2014 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Die vind ik op zijn minst gezegd niet echt mooi met z'n Micra neus
Laten we (of misschien alleen ik) het hopen dat de ooggetuigen het mis hebben.....
Mwoah, als je de lelijkheid even wegdenkt... Zo'n lange motorkap en een ver naar achter geplaatste cockpit kan best tof worden.quote:Op zondag 28 december 2014 19:31 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgens mij is het al wel duidelijk dat Nissan de motor voorin legt, en qua styling ook hint naar het GT-R straatmodel, dus heel veel zal het er niet naast zitten (Helaas)
Zeker Panoz LMP1:quote:Op zondag 28 december 2014 19:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, als je de lelijkheid even wegdenkt... Zo'n lange motorkap en een ver naar achter geplaatste cockpit kan best tof worden.
Stel je dat voor met een dak erop. Kan bijna niet fout gaan, zou ik zelfs zeggen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeker Panoz LMP1:
[ afbeelding ]
De Nissan uit het plaatje is gewoon lelijk.
Zoiets verwacht ik ook.quote:Op zondag 28 december 2014 19:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Stel je dat voor met een dak erop. Kan bijna niet fout gaan, zou ik zelfs zeggen.
Prima kar. Doe mij er maar eentje in straatversie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:30 schreef M90 het volgende:
2015 Porsche 919
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
press release
http://thejudge13.com/#Honda_stops_Alonso_n_Porschequote:Honda vetos Alonso Le Mans bid
A few weeks ago, rumours were circulating that Porsche intended to enter a third LMP1 car at Le Mans this year with three F1 talents behind the wheel. At the time, Mclaren had not confirmed either driver for the 2015 season and the talk intensified that Jenson Button and Fernando Alonso would join Nico Hulkenburg at La Sarthe next June.
The supposed stumbling block was that if the Spaniard was signed by Mclaren, they would baulk at him driving for one their road cars competitors as Porsche occupy the same market place as the MP4/12C.
In actual fact, Honda has flexed their muscle and forbidden their respective drivers from driving the Porsche. With Alonso having recently tweeted a picture of the forthcoming Honda NSX – the picture becomes clearer as this Honda will be a Porsche rival. It seems that the new ‘golden age’ of endurance racing may have to wait a little longer.
zoiets?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:58 schreef Fir3fly het volgende:
Zou mooi zijn als Honda over een aantal jaar ook met een LMP1 komt als ze zat zijn van het gebrek aan innovatie in F1.
Wasda?quote:
jammer genoeg maar een render van dezelfde kerel die overlaatst ook een Ferrari Lmp1 heeft gedaan. Google maar eens op Oriol Folch Garciaquote:
Overlaatst? Wat een maffe spelfout.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
jammer genoeg maar een render van dezelfde kerel die overlaatst ook een Ferrari Lmp1 heeft gedaan. Google maar eens op Oriol Folch Garcia
owja? http://www.encyclo.nl/begrip/OVERLAATSTquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Overlaatst? Wat een maffe spelfout.
De wagen lijkt inderdaad wel op de impressie die eerder in dit topic gepost is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:08 schreef Fir3fly het volgende:
Dit zou de Nissan moeten zijn:
http://imgur.com/a/SRzqM
Volvo komt niet. Te duur en te weinig zichtbaarheid. Ze kijken nu naar Formule E.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:21 schreef Sinister-D- het volgende:
een Zweeds Volvo Lmp1 team iemand?
[ afbeelding ]
quote:"I would say that Le Mans is the absolutely dumbest racing class you could be in. It costs 20 million euros for one car and you get press coverage for 24 hours!"
...
"In comparison to other motorsports, Formula E is much better value for money," added Visser.
mooi is anders, maar vanaf de cockpit naar achteren valt ie nog goed mee. Het is de neus die het verziekt. Al bij al vind ik het nog meevallen, ik had erger verwacht na het zien van de schets overlaatst Bij nader inzien: na wat beter te hebben gekeken naar de foto's mag die idd wel super lelijk genoemd wordenquote:Op maandag 19 januari 2015 20:59 schreef Fir3fly het volgende:
Super lelijk natuurlijk, maar wel innovatief denk ik. Altijd mooi om variatie te zien.
Spot onquote:Cue the Batmobile comparisons.
niet alles té serieus opnemen Sasq, hardop fantaseren mg weleensquote:Op maandag 19 januari 2015 21:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volvo komt niet. Te duur en te weinig zichtbaarheid. Ze kijken nu naar Formule E.
[..]
Doe ik ook niet. Maar ik las vandaag dat Volvo Le Mans te duur vond en dit was een mooi kapstokje om dat nieuws hier te vermelden.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
niet alles té serieus opnemen Sasq, hardop fantaseren mg weleens
quote:Op maandag 19 januari 2015 20:59 schreef Fir3fly het volgende:
Super lelijk natuurlijk, maar wel innovatief denk ik. Altijd mooi om variatie te zien.
Misschien wel met Jan Lammers in de LMP2!quote:Op zondag 18 januari 2015 10:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Frits van Eerd trouwens ook plannen voor deelname aan Le Mans.
Ik zie toch liever wat jongere rijders: Frijns, v/d Garde, Melker, Visser, enz.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:27 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Misschien wel met Jan Lammers in de LMP2!
https://www.rtlgp-magazin(...)ar-de-24-heures.html
19:30 toch? 20:10, volgens de site.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:04 schreef Fir3fly het volgende:
Rolex 24 at Daytona dit weekend trouwens.
Het begin (en einde morgen) maar even kijken, maar wordt niet echt enthousiast van deze race.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Jigzoz het volgende:
24 uur van Daytona begint trouwens nu.
Mwoah, lekker liggen, biertje erbij, niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het begin (en einde morgen) maar even kijken, maar wordt niet echt enthousiast van deze race.
Voor die actie van gisteren waarbij hij stilstaat op de baan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:36 schreef Jigzoz het volgende:
En Shane Lewis is de grootste autosportretard van 2015.
Nou ja, stilstond... Voor die actie waarbij hij zonder oog voor het verkeer z'n auto de baan opreed. Dat had heel anders af kunnen lopen.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor die actie van gisteren waarbij hij stilstaat op de baan?
Dat denk ik ook. Eerder als een soort Viper, maar dan in LMP uitvoering.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:20 schreef Fir3fly het volgende:
We zullen zien. Volgens mij ligt de cockpit toch echt verder naar achteren.
Corvette heeft trouwens altijd geroepen dat als er een Amerikaans merk mee gaat doen in het WEC zij daar dan strijd willen aan gaan. Ik hoop dus dat Ford besluit om de nieuwe wagen in het WEC in te zetten.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:13 schreef Ferry_76 het volgende:
Toch nog een spannende race geworden zo aan het einde!
De Ford Ecoboost motor in de winnende auto ligt ook in de nieuwe Ford GT, waarmee Ford in 2016 (40 Jaar na de eerste overwinning van de GT40) weer een poging gaat doen Le Mans te winnen (In hun klasse.). Dat gaat daar dus ook Ford vs Corvette vs Porsche vs Ferrari vs Aston Martin worden.
Het lijkt wel een soort batmobile. Het ontwerp van Audi spreekt mij meer aan.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:19 schreef Ferry_76 het volgende:
Hier een uitgevreid verhaal met foto's over de ontwikkeling en het concept:
http://www.racer.com/wec-(...)by_Marshall_Pruett_6
Absoluut!quote:Op maandag 2 februari 2015 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
Mooi is anders. Maar het is radicaal, vernieuwend en vooral variërend.
1500 pk? Serieus?quote:Op maandag 2 februari 2015 22:07 schreef Fir3fly het volgende:
Die 1500 is ook een wassen neus natuurlijk, dat halen ze wellicht alleen voor een paar seconden op de Mulsanne straight.
Overigens is de auto behoorlijk veel te zwaar dus daar moeten ze nog flink aan sleutelen. Dit ding is duidelijk voor Le Mans gebouwd, op andere circuits zal hij door de FWD achteraan bungelen.
Toch niet zo gek? Ze kunnen makkelijk 1000 halen uit die 3 liter V6. Plus nog de electromotoren op de achterwielen.quote:
Holy crap...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Toch niet zo gek? Ze kunnen makkelijk 1000 halen uit die 3 liter V6. Plus nog de electromotoren op de achterwielen.
Hm. Jammer. Dat Rebellion-geluid was echt episch.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:47 schreef sasquatsch het volgende:
Rebellion gaat rijden met AER P60 V6 GDI twin turbo motoren. Door de omschakeling zullen ze de eerste race op Silverstone gaan missen.
quote:
De TT V6 levert 600 PK, de rest komt van het KERS vliegwielsysteem dat alle vier de wielen aandrijft.quote:Some of the numbers being mentioned as possible combined horsepower and KERS power took the concept to the outer edges of reason. Marshall explained the early targets were in the 2000hp range with the use of an 8mJ “double” Flybrid system fitted to the car, but practical limitations lowered the bar to approximately 1500hp.
Dus de as van het KERS naar de voorwielen gaat dus door de V van het motorblok heen, aan de achterkant word het nog interessanter:quote:And with its semi-central location in the Nissan, it sends power to the front-mounted transmission through a driveshaft that runs through the engine’s V, and also sends its power rearward through the aforementioned driveshaft cutout in the floor.
Gewaagd, hopelijk blijft het boeltje heel. Wel is die hele auto een verdomd knap stukje engineering.quote:Picture the long driveshaft extending from the front of the car to the back of the car, terminating at the rear axle line. It connects to a differential housing that scales upward – high enough for driveshafts to reach across and over the through-flow aero tunnels. Those driveshafts connect to individual gearboxes that also sit in tall housings. With the high differential housing connected to the high outrigger gearboxes via driveshafts, the rear wheels are turned by short driveshafts from the base of the gearboxes.
twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:20:49 Nissan has also managed to get its traditional number 23 for the WEC and Le Mans. Two-three does of course read 'ni-san' in Japanese... reageer retweet
En Marc Gene natuurlijk..twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:13:15 Tsugio Matsuda, Harry Tincknell and Olivier Pla are the first drivers named for @NISMO's LMP1 WEC/Le Mans entry. reageer retweet
Vol LMP1 startveld op Le Mans dit jaar!twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:17:07 BTW @NISMO has confirmed a third LMP1 car for Le Mans - a big ask on a first attempt reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 34 inschrijvingen voor de ELMSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Waarschijnlijk geen, omdat de beoogde deelnemer Nissan nu deelneemt in de LMP1.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:37 schreef Ferry_76 het volgende:
Trouwens 14 LMP1 + 20 LMP2 + 9 GTE Pro + 13 GTE Am = 56 auto's maar welke is dan de 'Garage 56' deelnemer..?
LMP1quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:45 schreef Ferry_76 het volgende:
Startlijst voor Le Mans 2015 :
[ afbeelding ]
In ieder geval weer twee een Nederlander aan de start.
Ik zie alleen maar Ginetta in de lijst staan, terwijl Onroak/Ligier ook een auto heeft: http://www.autosport.com/news/report.php/id/117556quote:
Onroak, LAS (Loeb, Adessa en Sora) en Ave/Riley zijn de drie anderen. Alleen zijn die nog niet klaar en is het hoogst onwaarschijnlijk dat ze aan de start van de eerste race staan, maar later in het seizoen zullen aantreden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Ginetta in de lijst staan, terwijl Onroak/Ligier ook een auto heeft: http://www.autosport.com/news/report.php/id/117556
En er in het artikel over vier fabrikanten gesproken wordt.
Te beroerd om te googelen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:16 schreef Geralt het volgende:
Wanneer is de 1000km van Spa als ik vragen mag? Daar wil ik wel weer eens een keertje heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Te beroerd om te googelen?FOK! is mijn google.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
wtf Toyota geen derde wagenquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:45 schreef Ferry_76 het volgende:
Startlijst voor Le Mans 2015 :
[ afbeelding ]
In ieder geval weer twee een Nederlander aan de start.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Te beroerd om te googelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, de 6 uur van Spa.quote:
Is dt veranderd? Was eerst toch de 1000km van Spa of ben ik aan het dementeren?quote:
Het is al een aantal jaren de 6 uur van Spa.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dt veranderd? Was eerst toch de 1000km van Spa of ben ik aan het dementeren?
dat klopt, maar dat was sowieso om en nabij de 6 uurquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dt veranderd? Was eerst toch de 1000km van Spa of ben ik aan het dementeren?
Ik toen Jan mee reed met de Jaguar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:23 schreef Geralt het volgende:
Ahh okay. Ik was er voor het laatst toen Jos mee reed met de Porsche in de LMP2.
Mooi was dat.
Al in diverse racesims rondjes over Bathurst gereden, maar ik vind het echt geen leuk circuit...quote:
Afgelopen week aardig wat rondjes gereden (iRacing) maar ik vind het geweldig, al moet ik toegeven dat het erg lastig is. Binnen 10 ronden zet ik de wagen wel een keer in de muur.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:08 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Al in diverse racesims rondjes over Bathurst gereden, maar ik vind het echt geen leuk circuit...
Maar dan wel voor het hele WEC-seizoen aub.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:08 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Al in diverse racesims rondjes over Bathurst gereden, maar ik vind het echt geen leuk circuit...
Overigens rammelt het nog in de LMP2 klasse, en aangezien Bleekemolen eerste reserve is..:
https://www.rtlgp-magazin(...)-in-lmp2-klasse.html
Bleekemolen rijdt het hele seizoen United Sportscar Championship in de VS, dus geen WEC.quote:Op zondag 8 februari 2015 09:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar dan wel voor het hele WEC-seizoen aub.
O ja, da's waar ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 09:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bleekemolen rijdt het hele seizoen United Sportscar Championship in de VS, dus geen WEC.
En schade gereden?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het maar een maf circuit. Zometeen eens een GT3 race daar proberen in iRacing...
Viel mee. Van 22e naar de 6e plaats gereden door alle uitvallers, dat wel .quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooie race. Spannende finish. Godzilla
[..]
En schade gereden?
quote:The poster for the WEC 6 Hours of Spa-Francorchamps has been revealed and continues the new 2015 theme for the promotion of the World Endurance Championship this year.
The race weekend, which is Round 2 of the WEC, will take place from Thursday 30 April to Saturday 2 May at the world famous circuit in the Ardennes region of Belgium.
Tickets for the event are also available HERE, with a 3-day pass costing just 31¤, with children 12 and younger going free. The tickets include unreserved grandstand seating, access to the paddock and the autograph session and to the entertainment village and fan area.
As well as the second 6-hour race of the season for the World Endurance Championship, the weekend in Belgium will also feature two races for the Porsche GT3 Cup Challenge Benelux and Porsche Carrera Cup GB. The schedule for the weekend is available HERE
~45 minuten is toch niet ver wegquote:
Kaarten zijn binnen, hotel (op 500 meter afstand van het circuit!) is geboekt.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:17 schreef sasquatsch het volgende:
3 dagen 6 uur van Spa kost maar ¤ 31. Is de moeite waard.
[..]
[ afbeelding ]
Als je daar een blackmetalechtpaar met een kind van een jaar of tien ziet lopen: dat zijn wij.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:18 schreef Geralt het volgende:
Misschien dat ik alleen de zaterdag ga, nog even kijken hoe dat uitkomt en of ik er op tijd aan denk dat dat is.
Blackmetal WTF?quote:Op maandag 2 maart 2015 18:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als je daar een blackmetalechtpaar met een kind van een jaar of tien ziet lopen: dat zijn wij.
True ende evil.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Blackmetal WTF?
Ik weet niet precies hoe ik me je voorgesteld zou hebben, maar ik zou geen blackmetal verwacht hebben eerlijk gezegd
Is er eigenlijk inmiddels een game waar de Targa Florio in zit of nog altijd niet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Afgelopen week aardig wat rondjes gereden (iRacing) maar ik vind het geweldig, al moet ik toegeven dat het erg lastig is. Binnen 10 ronden zet ik de wagen wel een keer in de muur.
En de Nissan:quote:
Er zijn mods voor in ieder geval rFactor en GTR2. Rondjes van 70 kilometer en grote kans dat je wel een keer of wat een paal of muur raakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is er eigenlijk inmiddels een game waar de Targa Florio in zit of nog altijd niet?
Niet recent en die zien er anno 2015 niet meer uit imo. Nooit geweten overigens dat die mods er waren.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:41 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Er zijn mods voor in ieder geval rFactor en GTR2. Rondjes van 70 kilometer en grote kans dat je wel een keer of wat een paal of muur raakt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is er eigenlijk inmiddels een game waar de Targa Florio in zit of nog altijd niet?
Zo te zien een 1:1 conversie van de rFactor mod.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb Assetto Corse nooit gespeeld overigens.
quote:Nissan heeft dinsdag bekendgemaakt dat haar nieuwe LMP1-bolide, de GT-R LM Nismo, de eerste twee 6 uursraces van het nieuwe WEC-seizoen zal missen. De bolide zal pas in juni zijn debuut maken tijdens de 24 uur van Le Mans.
Nissan zou volgende week haar publieke debuut maken met het controversiële LMP1-prototype tijdens de collectieve testsessie van het World Endurance Championship in Paul Ricard. Het Japanse merk zal de test en tevens de eerste twee races van het seizoen in Silverstone en Spa-Francorchamps echter overslaan om de auto verder de ontwikkelen in de aanloop naar de 24 uur van Le Mans, het hoogtepunt van het WEC-seizoen.
Het is niet de eerste tegenslag waar Nissan tegenaan loopt met het revolutionaire voorwiel aangedreven Prototype, dat sterk afwijkt van de ontwerpen van concurrenten Audi, Porsche en Toyota. Het merk moest vorige maand een vijfdaagse test op het circuit van Sebring nog vroegtijdig beëindigen nadat een carbon-onderdeel was beschadigd. De LM GT-R Nismo zou tijdens die test tevens nog zo’n 10 seconden langzamer zijn dan de rondetijden die Audi met de nieuwe R18 e-tron quattro wist af leggen op het Amerikaanse circuit.
Wat ziet dat er toch heerlijk uit! Heb er een tijdje watertandend naar zitten turen!quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:41 schreef M90 het volgende:
[ afbeelding ]
Audi heeft vandaag de nieuwe R18 officieel onthult
Ik heb nog een plekje over in de garagequote:Op donderdag 19 maart 2015 22:41 schreef M90 het volgende:
[ afbeelding ]
Audi heeft vandaag de nieuwe R18 officieel onthult
Dat ding past toch nooit in jouw garage?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb nog een plekje over in de garage
Ik vind dan juist die twee boogjes wat raar staan, maar goed 'form follows function' neem ik aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
Vooral de neus vind ik mooi. Lekker aggressief.
http://sportscar365.com/i(...)mp2-engine-for-2017/quote:In the first wave of an expected overhaul of the second-tier prototype platform, the FIA has confirmed that the LMP2 class will feature a spec engine beginning in 2017.
As revealed by Sportscar365 last month, the FIA and ACO proposed radical new regulations to the cost-capped prototype class, including a limit of four chassis constructors and a single engine supplier for the FIA World Endurance Championship, European and Asian Le Mans Series.
Confirmation came during today’s FIA World Motor Sport Council meeting in Geneva, with the spec engine part of the “goal to universalize” the category.
Manufacturers are due to meet with the FIA and ACO next week in Paul Ricard to finalize the remainder of the regulations, including the tender process for the single engine provider as well as the expected four official constructors.
Despite the FIA’s wording, it’s expected the TUDOR United SportsCar Championship will continue with open engine rules, although their cars, which may also feature brand-specific bodywork, would only be eligible for the 24 Hours of Le Mans.
The proposal has received mixed reviews from manufacturers in the industry.
Omdat het Fransen zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:21 schreef Fir3fly het volgende:
Godverdegodver. Waarom toch moet de ACO zichzelf élke keer weer in de vingers snijden?
[..]
http://sportscar365.com/i(...)mp2-engine-for-2017/
Geen idee. Maar het is altijd weer hetzelfde liedje. Een klasse cq kampioenschap wordt immens populair bij zowel publiek als (prive!)teams en de FIA en ACO gooien er weer een atoombom op. Het gebeurde met Group C in de vroege jaren 90, GT1 eind jaren 90 en nu dus LMP2.quote:
Misschien dat ze motorenfabrikanten van de WEC naar de F1 willen laten overstappen. Gebeurde vroeger ook met de Groep C teams die met de 3,5 liter motoren reden. Die werden te duur waardoor de fabrikanten (waaronder Mercedes) overstapten naar de F1.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik snap het ook niet. LMP2 loopt momenteel toch erg goed? Waarom dan veranderen?
Lobby van Franse constructeurs (Oreca voornamelijk) en een motorleverancier (Nissan). En zoals sasquatsch zegt, altijd als de F1 in de problemen zit probeert de FIA de WEC te vermoorden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik snap het ook niet. LMP2 loopt momenteel toch erg goed? Waarom dan veranderen?
sinds wanneer wordt de FIA geloofd als ze zo'n dingen zeggen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De FIA zegt deze keer dat ze motorleveranciers in LMP1 willen zien.
De huidige Nissan (= Renault) LMP2 motor is anders wel de beste van het veld.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:15 schreef Ferry_76 het volgende:
Als die Engine provider Renault gaat worden voorspel ik een uitermate korte 24 uur van Le Mans in de LMP2 categorie..
Over LMP3 gesproken, vandaag was shakedown van de Ginetta:quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
En ze hadden juist LMP3 ingevoerd met een spec engine voor een extra opstapklasse .
STOER!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:42 schreef M90 het volgende:
Live
http://www.imsa.com/camera/imsatv
Net gestart
Ik krijg alleen de onboard feed...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:42 schreef M90 het volgende:
Live
http://www.imsa.com/camera/imsatv
Net gestart
Werkt dus niet, gaat automatisch naar onboard.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:11 schreef M90 het volgende:
[..]
je kan onder de stream aangeven welke feed je wil
Hm, raar Bij mij in zowel IE11 als Firefox gaat het wel goed, hoewel er ook op die stream regelmatig onboards voorbij komenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Werkt dus niet, gaat automatisch naar onboard.
maak er zelf geen gebruik van maar werkt 1 van deze 3?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Mooi linkje gevonden voor de mediaspeler, 42'' sebring
edit: vreugde was van korte duur
edit2: en terug vertrokken, de broadcasters wisselen tussen verschillende m3u8-stream files voor de officiële stream op de Imsa website
Reddit die 3 gebruikte ik daarstraks idd (nog eventjes tussendoor naar de winkel geweest)quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:12 schreef M90 het volgende:
[..]
maak er zelf geen gebruik van maar werkt 1 van deze 3?
http://imsamultimedia-lh.(...)1@172999/master.m3u8
http://hlslive-i.akamaihd.net/hls/live/201372/tudor6/master.m3u8
http://imsaintl-lh.akamaihd.net/i/imsaintl01_01@84216/master.m3u8
dacht dat ik dat door beeld zag komen vandaar de vraag dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:53 schreef M90 het volgende:
Dat kan niet toch?
Van der Zande Renger
Gold
dan heb je 20x 'n "gevalletje Bottas"quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:17 schreef Jigzoz het volgende:
F1 zou hier moeten rijden. Lekker stuiteren.
Holy crap! Dat ding ziet er fantastisch uit! Wat voor motor gaan ze daarin proppen?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:59 schreef M90 het volgende:
Riley wordt ook meerdere keren genoemd lees ik
Een van de eerste LMP3 foto's ziet er ook niet slecht uit
[ afbeelding ]
LMP3? Ik heb heel interessant nieuws gemist (of vergeten)quote:Op zondag 22 maart 2015 15:59 schreef M90 het volgende:
Riley wordt ook meerdere keren genoemd lees ik
Een van de eerste LMP3 foto's ziet er ook niet slecht uit
[ afbeelding ]
quote:The ACO specification has to be taken into account. It imposes a closed vehicle with a carbon chassis and a metal rollbar, FIA safety standards, an obligatory crash test, a shark's fin, openings on top of the wheel arches and a weight of between 870 and 900 kg.
Cars will have a single engine (to be confirmed before end of july), V8, putting out around 420. The engine management system will come from Magneti Marelli. This ensemble will be sold by Oreca, which will provide a back-up service to help the teams at all the circuits. A single engine will be allowed per car per season and each one must last 10 000 km without maintenance. A certain number of other common parts will be imposed. The size of the tyres will be similar to those used in the Porsche Cup.All these measures will lead to cost capping. The sales price of these cars should not exceed 195 000 euros (chassis: around 135 000 euros, engine: around 60 000 euros).
The running costs of a car over an ELMS season should be between 350 and 400 000 euros. It will not require a large staff.The LM P3s are aimed at opening the door to endurance racing and they are destined in priority for young drivers and gentlemen drivers.In the LM P pyramid the LM P3s will be the first step before moving up to the LM P2s (accepted in all series as well as the Le Mans 24 Hours) and the LM P1 (FIA WEC and Le Mans 24 Hours only).
Dat is wat extreem gesteld. LMP2 is nu eenmaal een lastige klasse om te beheren. Zie bijvoorbeeld toen Porsche een extreem goede, maar dure auto inzette. De rest had geen schijn van kans. Die kostenrestrictie was echt nodig.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ja LMP3 is echt een goed idee. Daarom is het des te meer bizar dat de FIA/ACO LMP2 liquideert.
En die was er ook wel. En dat werkte prima. Het aantal kleine zelfstandige constructeurs was voor dit jaar en voor 2016 enorm. Met andere woorden, de formule was een doorslaand succes.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is wat extreem gesteld. LMP2 is nu eenmaal een lastige klasse om te beheren. Zie bijvoorbeeld toen Porsche een extreem goede, maar dure auto inzette. De rest had geen schijn van kans. Die kostenrestrictie was echt nodig.
Ja, LMP2 moet 'matig' blijven. Logisch.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die was er ook wel. En dat werkte prima. Het aantal kleine zelfstandige constructeurs was voor dit jaar en voor 2016 enorm. Met andere woorden, de formule was een doorslaand succes.
Deze beslissing heeft geen rationele uitleg behalve dan dat er krachten spelen op de achtergrond waar wij geen weet van hebben en die ons ook niet verteld worden. (Druk van de FIA, lobby van een of twee constructeurs, niemand die het weet).
Nou ja het is gesuggereerd dat de ACO wellicht daar heen wil, die kleinere constructeurs naar de LMP1-L klasse. Die, je raadt het al, vele malen duurder is. Dus wederom, dat is ook niet rationeel.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, LMP2 moet 'matig' blijven. Logisch.
Maar dan moeten we eigenlijk wel minstens zeven LMP1-teams hebben, vind ik tenminste.
Dan heb je niet goed opgelet. De afgelopen jaren is P2 in een stroomversnelling gekomen die dit jaar tot een hoogtepunt zou gaan komen met een nieuwe HPD, SARD-Morand, Strakka-Dome, Ligier (die er in 2014 al was) en nog wat kleinere constructeurs. Veel van bovenstaande auto's zullen dit jaar op de circuits verschijnen. Sommige zoals de HPD zullen door deze nieuwe regels simpelweg geschrapt worden.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef Jigzoz het volgende:
Volgens mij viel het in het recente verleden trouwens wel mee wat betreft de deelnemende LMP2'ers.
Zou kunnen. Er staat mij iets bij van een gevoel van 'jammer dat het LMP2-veld zo klein is'. Maar inderdaad, ik kan dat nu niet hard maken.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet. De afgelopen jaren is P2 in een stroomversnelling gekomen die dit jaar tot een hoogtepunt zou gaan komen met een nieuwe HPD, SARD-Morand, Strakka-Dome, Ligier (die er in 2014 al was) en nog wat kleinere constructeurs. Veel van bovenstaande auto's zullen dit jaar op de circuits verschijnen. Sommige zoals de HPD zullen door deze nieuwe regels simpelweg geschrapt worden.
In de tijd van de die Porsche was dat wellicht zo ja. Maar dat is ook al een flink aantal jaren geleden. Voor zover ik mij kan herinneren is het P2 veld sindsdien altijd gezond geweest.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zou kunnen. Er staat mij iets bij van een gevoel van 'jammer dat het LMP2-veld zo klein is'. Maar inderdaad, ik kan dat nu niet hard maken.
Even gecheckt. Vorig jaar op Spa vijf LMP2's van in totaal drie constructeurs.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In de tijd van de die Porsche was dat wellicht zo ja. Maar dat is ook al een flink aantal jaren geleden. Voor zover ik mij kan herinneren is het P2 veld sindsdien altijd gezond geweest.
I care about Spa. Het is een kampioenschap en een kampioenschap heeft deelnemers nodig.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:26 schreef Fir3fly het volgende:
Who cares about Spa? Dit kampioenschap draait om Le Mans natuurlijk. Heel veel van die teams gaan gewoon alleen voor Le Mans.
En die zijn er dit jaar dus weer meer omdat ze nieuwe auto's gebouwd hebben. Met het oog op de 2017 regels die toen bekend waren en die nu dus volledig omgegooid zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
I care about Spa. Het is een kampioenschap en een kampioenschap heeft deelnemers nodig.
Ter verduidelijking: in Silverstone gaan ze trouwens gewoon met 2 witte wagens rijden, op Spa met 3 witte en enkel op Le Mans met deze kleurstelling.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:25 schreef sasquatsch het volgende:
Nieuwe kleurstelling van de Porsches voor Le Mans
[ afbeelding ]
Kijk hier maar, waar ook te zien is dat in ieder geval de rode en witte verschillende zijkanten hebben (Het 'kieuwen' gedeelte achter het voorwiel) en dat de zwarte een kleinere achterspoiler heeft.quote:
u vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat de Toyota niet rood is.
Toyota = rood, niet blauw
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
Het team van de kampioen switchte met het team dat kampioen werd. Dus Williams reed met nummer 27,28 en Ferrari met 1 en 2 (in 1980) en in 1981 reed WIlliams met 1 en 2 en Ferrari met 27 en 28.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:13 schreef Bluurgh het volgende:
Werkt dat niet gewoon zoals in de F1 vroeger? Waar Ferrari natuurlijk bekend stond om 27/28 bijvoorbeeld. Toen had je ook constructies dat team A 7/8 had en Team B 23/24 had. Ging team B failliet nam team A hun nummers over en ging team C met 7/8 rijden of bleven ze ongebruikt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | NUMBER TEAM TIME LAPS 18 Porsche Team 01:37.220 65 18 Porsche Team 01:37.965 79 17 Porsche Team 01:38.552 91 17 Porsche Team 01:38.635 59 7 Audi Sport Team Joest 01:39.058 73 18 Porsche Team 01:39.292 68 8 Audi Sport Team Joest 01:39.354 21 7 Audi Sport Team Joest 01:39.356 23 8 Audi Sport Team Joest 01:39.530 61 1 Toyota Racing 01:39.949 76 17 Porsche Team 01:40.032 68 1 Toyota Racing 01:40.365 68 1 Toyota Racing 01:40.378 49 7 Audi Sport Team Joest 01:40.916 31 2 Toyota Racing 01:40.989 64 2 Toyota Racing 01:41.309 58 8 Audi Sport Team Joest 01:41.395 36 2 Toyota Racing 01:41.645 62 |
O, kak...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Zware crash op Nordschleife. Nissan GT3 van Jann Mardenborough is bij Flugplatz over de hekken gegaan en in publiek terechtgekomen. Tenminste één dodelijk slachtoffer.
http://www.dailysportscar(...)ent-stops-vln-1.html
Godver, en het leek nog wel een mooi weekend te kunnen gaan worden, met vier Nederlanders in de top vijf...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Zware crash op Nordschleife. Nissan GT3 van Jann Mardenborough is bij Flugplatz over de hekken gegaan en in publiek terechtgekomen. Tenminste één dodelijk slachtoffer.
http://www.dailysportscar(...)ent-stops-vln-1.html
twitter:takiinoue twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 15:31:55 What a hell !!! It proves impossible for gamer to drives a race car at the real circuit. R.I.P one spectator ! http://t.co/1Z8gQ3av1b reageer retweet
Inoue die over anderen zegt dat ze niet kunnen rijden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Godverdomme
edit: fout fout fout die stoeljes onder de wagen
[ afbeelding ]
edit2: ow crap, en dan ook nog die reactie van Taki Inoue op Twittertwitter:takiinoue twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 15:31:55 What a hell !!! It proves impossible for gamer to drives a race car at the real circuit. R.I.P one spectator ! http://t.co/1Z8gQ3av1b reageer retweet
ja, dat was de Mercedes in 1999, tweemaal zelfsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:38 schreef Coelho het volgende:
Dat hebben we jaren geleden toch ook met een aantal auto's gezien tijdens LeMans dat ze airborne gingen? Ik kan me nog een auto herinneren die in de bomen landde.
Ja inderdaad! Die bedoel ik. Zijn teamgenoot(?) toch ook dat weekend?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, dat was de Mercedes in 1999
quote:
Ik moest ook meteen aan die crashes denken. Vooral die tweede.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, dat was de Mercedes in 1999, tweemaal zelfs
Het heet dan ook niet voor niets "Flugplatz".quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:46 schreef nils7 het volgende:
Is dat die eerste bocht na het eerste "rechte stukje" op de nordschleiffe wat zo omhoog loopt?
Dit stuk: https://www.google.nl/map(...)9:0x93eece715e42692e
Daar ga ik in GT6 ook altijd vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |