abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:50:40 #241
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150892549
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:17 schreef Jigzoz het volgende:
F1 zou hier moeten rijden. Lekker stuiteren.
dan heb je 20x 'n "gevalletje Bottas" _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_150905704
Mooie race! Prototypes vond ik tijdens ALMS leuker, maar GTLM was zoals altijd fantastisch ^O^

Bleekemolens helaas door pech vanuit winnende positie verloren, 5 minuten voor het einde :'( :'(
pi_150909338
Nog even over LMP2. Naast de spec motor (VAG heeft schijnbaar interesse) wil men ook het aantal fabrikanten beperken tot 4. Fabrikanten die genoemd worden zijn Oreca, Onroak, Dallara en Multimatic-Lola.
pi_150914388
Riley wordt ook meerdere keren genoemd lees ik

Een van de eerste LMP3 foto's ziet er ook niet slecht uit :o
pi_150923409
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:59 schreef M90 het volgende:
Riley wordt ook meerdere keren genoemd lees ik

Een van de eerste LMP3 foto's ziet er ook niet slecht uit :o
[ afbeelding ]
Holy crap! Dat ding ziet er fantastisch uit! Wat voor motor gaan ze daarin proppen?
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 maart 2015 @ 20:17:46 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150923532
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:59 schreef M90 het volgende:
Riley wordt ook meerdere keren genoemd lees ik

Een van de eerste LMP3 foto's ziet er ook niet slecht uit :o
[ afbeelding ]
LMP3? Ik heb heel interessant nieuws gemist (of vergeten) :~
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_150923556
Gevonden:

quote:
The ACO specification has to be taken into account. It imposes a closed vehicle with a carbon chassis and a metal rollbar, FIA safety standards, an obligatory crash test, a shark's fin, openings on top of the wheel arches and a weight of between 870 and 900 kg.

Cars will have a single engine (to be confirmed before end of july), V8, putting out around 420. The engine management system will come from Magneti Marelli. This ensemble will be sold by Oreca, which will provide a back-up service to help the teams at all the circuits. A single engine will be allowed per car per season and each one must last 10 000 km without maintenance. A certain number of other common parts will be imposed. The size of the tyres will be similar to those used in the Porsche Cup.All these measures will lead to cost capping. The sales price of these cars should not exceed 195 000 euros (chassis: around 135 000 euros, engine: around 60 000 euros).

The running costs of a car over an ELMS season should be between 350 and 400 000 euros. It will not require a large staff.The LM P3s are aimed at opening the door to endurance racing and they are destined in priority for young drivers and gentlemen drivers.In the LM P pyramid the LM P3s will be the first step before moving up to the LM P2s (accepted in all series as well as the Le Mans 24 Hours) and the LM P1 (FIA WEC and Le Mans 24 Hours only).
pi_150923644
Klinkt echt bijzonder kansrijk. Als ik het geld zou hebben, dan zou ik zo een team beginnen.
  zondag 22 maart 2015 @ 20:50:01 #249
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150925574
Ja LMP3 is echt een goed idee. Daarom is het des te meer bizar dat de FIA/ACO LMP2 liquideert.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150926844
quote:
9s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ja LMP3 is echt een goed idee. Daarom is het des te meer bizar dat de FIA/ACO LMP2 liquideert.
Dat is wat extreem gesteld. LMP2 is nu eenmaal een lastige klasse om te beheren. Zie bijvoorbeeld toen Porsche een extreem goede, maar dure auto inzette. De rest had geen schijn van kans. Die kostenrestrictie was echt nodig.
  zondag 22 maart 2015 @ 21:08:40 #251
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150926989
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is wat extreem gesteld. LMP2 is nu eenmaal een lastige klasse om te beheren. Zie bijvoorbeeld toen Porsche een extreem goede, maar dure auto inzette. De rest had geen schijn van kans. Die kostenrestrictie was echt nodig.
En die was er ook wel. En dat werkte prima. Het aantal kleine zelfstandige constructeurs was voor dit jaar en voor 2016 enorm. Met andere woorden, de formule was een doorslaand succes.

Deze beslissing heeft geen rationele uitleg behalve dan dat er krachten spelen op de achtergrond waar wij geen weet van hebben en die ons ook niet verteld worden. (Druk van de FIA, lobby van een of twee constructeurs, niemand die het weet).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150927227
quote:
3s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En die was er ook wel. En dat werkte prima. Het aantal kleine zelfstandige constructeurs was voor dit jaar en voor 2016 enorm. Met andere woorden, de formule was een doorslaand succes.

Deze beslissing heeft geen rationele uitleg behalve dan dat er krachten spelen op de achtergrond waar wij geen weet van hebben en die ons ook niet verteld worden. (Druk van de FIA, lobby van een of twee constructeurs, niemand die het weet).
Ja, LMP2 moet 'matig' blijven. Logisch.

Maar dan moeten we eigenlijk wel minstens zeven LMP1-teams hebben, vind ik tenminste.
pi_150927314
Volgens mij viel het in het recente verleden trouwens wel mee wat betreft de deelnemende LMP2'ers.
  zondag 22 maart 2015 @ 21:13:28 #254
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150927334
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, LMP2 moet 'matig' blijven. Logisch.

Maar dan moeten we eigenlijk wel minstens zeven LMP1-teams hebben, vind ik tenminste.
Nou ja het is gesuggereerd dat de ACO wellicht daar heen wil, die kleinere constructeurs naar de LMP1-L klasse. Die, je raadt het al, vele malen duurder is. Dus wederom, dat is ook niet rationeel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 22 maart 2015 @ 21:16:17 #255
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150927499
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef Jigzoz het volgende:
Volgens mij viel het in het recente verleden trouwens wel mee wat betreft de deelnemende LMP2'ers.
Dan heb je niet goed opgelet. De afgelopen jaren is P2 in een stroomversnelling gekomen die dit jaar tot een hoogtepunt zou gaan komen met een nieuwe HPD, SARD-Morand, Strakka-Dome, Ligier (die er in 2014 al was) en nog wat kleinere constructeurs. Veel van bovenstaande auto's zullen dit jaar op de circuits verschijnen. Sommige zoals de HPD zullen door deze nieuwe regels simpelweg geschrapt worden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150927765
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed opgelet. De afgelopen jaren is P2 in een stroomversnelling gekomen die dit jaar tot een hoogtepunt zou gaan komen met een nieuwe HPD, SARD-Morand, Strakka-Dome, Ligier (die er in 2014 al was) en nog wat kleinere constructeurs. Veel van bovenstaande auto's zullen dit jaar op de circuits verschijnen. Sommige zoals de HPD zullen door deze nieuwe regels simpelweg geschrapt worden.
Zou kunnen. Er staat mij iets bij van een gevoel van 'jammer dat het LMP2-veld zo klein is'. Maar inderdaad, ik kan dat nu niet hard maken.

Hoe dan ook: ik wens het WEC-veld echt het allerbeste. Ik vind het een fantastische raceklasse.
  zondag 22 maart 2015 @ 21:21:52 #257
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150927845
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zou kunnen. Er staat mij iets bij van een gevoel van 'jammer dat het LMP2-veld zo klein is'. Maar inderdaad, ik kan dat nu niet hard maken.
In de tijd van de die Porsche was dat wellicht zo ja. Maar dat is ook al een flink aantal jaren geleden. Voor zover ik mij kan herinneren is het P2 veld sindsdien altijd gezond geweest.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150928034
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

In de tijd van de die Porsche was dat wellicht zo ja. Maar dat is ook al een flink aantal jaren geleden. Voor zover ik mij kan herinneren is het P2 veld sindsdien altijd gezond geweest.
Even gecheckt. Vorig jaar op Spa vijf LMP2's van in totaal drie constructeurs.

Niet echt denderend, wat mij betreft.
  zondag 22 maart 2015 @ 21:26:03 #259
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150928122
Who cares about Spa? Dit kampioenschap draait om Le Mans natuurlijk. Heel veel van die teams gaan gewoon alleen voor Le Mans.

Bovendien hadden veel constructeurs een jaartje overgeslagen (in 2013 waren er nog 9 in het kampioenschap) om zich te concentreren op 2015. En dat zie je nu dus terug.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150928250
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:26 schreef Fir3fly het volgende:
Who cares about Spa? Dit kampioenschap draait om Le Mans natuurlijk. Heel veel van die teams gaan gewoon alleen voor Le Mans.
I care about Spa. Het is een kampioenschap en een kampioenschap heeft deelnemers nodig.
  zondag 22 maart 2015 @ 21:29:30 #261
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150928355
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

I care about Spa. Het is een kampioenschap en een kampioenschap heeft deelnemers nodig.
En die zijn er dit jaar dus weer meer omdat ze nieuwe auto's gebouwd hebben. Met het oog op de 2017 regels die toen bekend waren en die nu dus volledig omgegooid zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150928449
En wat dat betreft: ik heb liever een groter LMP2-startveld in het hele seizoen, dan een enorm startveld op Le Mans.
pi_151058513
Nieuwe kleurstelling van de Porsches voor Le Mans

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:32:17 #264
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151060955
Aparte liveries, vet ^O^.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_151061170
Ook met drie verschillende neuzen zo te zien?

De zwarte heeft een hogere neus, terwijl het middengedeelte van de witte (Waar het startnummer staat) smaller lijkt dan bij de rode Porsche.
Die rode lijkt wel wat op de Salzburg 917 trouwens. ^O^
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:42:40 #266
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151061365
Dat is gezichtsbedrog.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:08:57 #267
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151062362
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:25 schreef sasquatsch het volgende:
Nieuwe kleurstelling van de Porsches voor Le Mans

[ afbeelding ]
Ter verduidelijking: in Silverstone gaan ze trouwens gewoon met 2 witte wagens rijden, op Spa met 3 witte en enkel op Le Mans met deze kleurstelling.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151063017
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is gezichtsbedrog.
Kijk hier maar, waar ook te zien is dat in ieder geval de rode en witte verschillende zijkanten hebben (Het 'kieuwen' gedeelte achter het voorwiel) en dat de zwarte een kleinere achterspoiler heeft.
De witte heeft ook nog driehoekige luchtinlaten voor de achterspatborden die de rode niet heeft.

En Porsche heeft de stap van 6MJ naar 8MJ gemaakt, terwijl Audi van 2MJ naar 4MJ is gegaan.

Edit: Handig om er een link bij te doen, het was vroeg vanochtend.. :')

https://www.rtlgp-magazin(...)sche-919-hybrid.html

De derde foto dus.

[ Bericht 19% gewijzigd door Ferry_76 op 26-03-2015 17:42:09 ]
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:39:31 #269
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151063207
Je hebt gelijk, de rode auto is nog uit 2014.

Overigens heeft Toyota bevestigd sowieso nog 3 jaar in WEC te blijven.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_151070273




:9~

Porsche liveries btw erg vet
pi_151070767
Ik vind het nog steeds jammer dat de Toyota niet rood is.

Toyota = rood, niet blauw 8)7
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:59:22 #272
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151070974
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat de Toyota niet rood is.

Toyota = rood, niet blauw 8)7

u vraagt, wij draaien :P


Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151071286
Toyota & Porsche beide al rond de 26,500km getest :o
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 maart 2015 @ 21:09:50 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_151071322
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:59 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

u vraagt, wij draaien :P


[ afbeelding ]
O+
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 27 maart 2015 @ 09:39:21 #275
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_151083554
Die rode Porsche ziet er verdomd goed uit!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 10:14:02 #276
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151084450
Hoe zit dat eigenlijk met de startnummers van WEC/ACO? Ik zie al jaren dezelfe equipes met dezelfde nummers, Toyota adopteerde enkele jaren geleden de 7/8/9 van Peugeot, en bleef hier enkele jaren mee rijden terwijl 4/5/6 ook nog beschikbaar waren. Audi heeft nu 7/8/9. Maar Porsche rijdt al 2 jaar met dezelfde nummers, en Nissan gaat met 23/24/25 rijden.
Dat de WCC van vorig jaar 1/2/3 krijgt is logisch, maar ik snap de rest van de roulatie niet helemaal :@ ik dacht het in eerste instantie dat deelnemende (of oud-deelnemers) vaste nummers hadden?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 27 maart 2015 @ 11:10:28 #277
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151086079
Iedereen mag min of meer zelf kiezen (behalve nummer 1 voor de kampioen dus). De reden dat die teams specifiek die nummers kiezen is niet bekend voor zover ik weet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_151086164
Werkt dat niet gewoon zoals in de F1 vroeger? Waar Ferrari natuurlijk bekend stond om 27/28 bijvoorbeeld. Toen had je ook constructies dat team A 7/8 had en Team B 23/24 had. Ging team B failliet nam team A hun nummers over en ging team C met 7/8 rijden of bleven ze ongebruikt.
pi_151086993
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:13 schreef Bluurgh het volgende:
Werkt dat niet gewoon zoals in de F1 vroeger? Waar Ferrari natuurlijk bekend stond om 27/28 bijvoorbeeld. Toen had je ook constructies dat team A 7/8 had en Team B 23/24 had. Ging team B failliet nam team A hun nummers over en ging team C met 7/8 rijden of bleven ze ongebruikt.
Het team van de kampioen switchte met het team dat kampioen werd. Dus Williams reed met nummer 27,28 en Ferrari met 1 en 2 (in 1980) en in 1981 reed WIlliams met 1 en 2 en Ferrari met 27 en 28.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_151087294
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:59 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

u vraagt, wij draaien :P


[ afbeelding ]
_O_

Dit is toch veel mooier?
pi_151114927
Vandaag test dag op Paul Ricard en de tijden van voornamelijk Porsche zijn indrukwekkend. Met 1:37.220 bijna 4 seconden(!!) sneller dan het lap record van de Peugeot 908 uit 2010 :o

Zijn 3 sessies geweest, van de top teams in LMP1 hier de snelste tijden van de sessies gecombineerd (elke snelste tijd van sessie in deze lijst)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
NUMBER    TEAM    TIME     LAPS
18    Porsche Team    01:37.220    65
18    Porsche Team    01:37.965    79
17    Porsche Team    01:38.552    91
17    Porsche Team    01:38.635    59
7    Audi Sport Team Joest    01:39.058    73
18    Porsche Team    01:39.292    68
8    Audi Sport Team Joest    01:39.354    21
7    Audi Sport Team Joest    01:39.356    23
8    Audi Sport Team Joest    01:39.530    61
1    Toyota Racing    01:39.949    76
17    Porsche Team    01:40.032    68
1    Toyota Racing    01:40.365    68
1    Toyota Racing    01:40.378    49
7    Audi Sport Team Joest    01:40.916    31
2    Toyota Racing    01:40.989    64
2    Toyota Racing    01:41.309    58
8    Audi Sport Team Joest    01:41.395    36
2    Toyota Racing    01:41.645    62
pi_151126235
Zware crash op Nordschleife. Nissan GT3 van Jann Mardenborough is bij Flugplatz over de hekken gegaan en in publiek terechtgekomen. Tenminste één dodelijk slachtoffer.

http://www.dailysportscar(...)ent-stops-vln-1.html
pi_151126309
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Zware crash op Nordschleife. Nissan GT3 van Jann Mardenborough is bij Flugplatz over de hekken gegaan en in publiek terechtgekomen. Tenminste één dodelijk slachtoffer.

http://www.dailysportscar(...)ent-stops-vln-1.html
O, kak...
pi_151127060
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Zware crash op Nordschleife. Nissan GT3 van Jann Mardenborough is bij Flugplatz over de hekken gegaan en in publiek terechtgekomen. Tenminste één dodelijk slachtoffer.

http://www.dailysportscar(...)ent-stops-vln-1.html
Godver, en het leek nog wel een mooi weekend te kunnen gaan worden, met vier Nederlanders in de top vijf...
  zaterdag 28 maart 2015 @ 16:49:42 #287
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151128443
Godverdomme :( :'( :X

edit: fout fout fout :N die stoeljes onder de wagen :X



edit2: ow crap, en dan ook nog die reactie van Taki Inoue op Twitter :X :r

takiinoue twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 15:31:55 What a hell !!! It proves impossible for gamer to drives a race car at the real circuit. R.I.P one spectator ! http://t.co/1Z8gQ3av1b reageer retweet
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151128595
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Godverdomme :( :'( :X

edit: fout fout fout :N die stoeljes onder de wagen :X

[ afbeelding ]

edit2: ow crap, en dan ook nog die reactie van Taki Inoue op Twitter :X :r

takiinoue twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 15:31:55 What a hell !!! It proves impossible for gamer to drives a race car at the real circuit. R.I.P one spectator ! http://t.co/1Z8gQ3av1b reageer retweet
Inoue die over anderen zegt dat ze niet kunnen rijden. :') :') :')
Zieke opmerking van hem. :r
  zaterdag 28 maart 2015 @ 17:38:29 #289
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_151129655
Dat hebben we jaren geleden toch ook met een aantal auto's gezien tijdens LeMans dat ze airborne gingen? Ik kan me nog een auto herinneren die in de bomen landde.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 maart 2015 @ 17:42:33 #290
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151129771
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:38 schreef Coelho het volgende:
Dat hebben we jaren geleden toch ook met een aantal auto's gezien tijdens LeMans dat ze airborne gingen? Ik kan me nog een auto herinneren die in de bomen landde.
ja, dat was de Mercedes in 1999, tweemaal zelfs


Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 28 maart 2015 @ 17:45:16 #291
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_151129855
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ja, dat was de Mercedes in 1999

Ja inderdaad! Die bedoel ik. Zijn teamgenoot(?) toch ook dat weekend?
En nu ik die over de baan reclame zie herinner ik me ook dat er ooit iemand verongelukt is door airborne te gaan en vervolgens tegen zo'n reclamebord aan te crashen. Maar ik ben slecht in de feitjes wie/wanneer.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 17:45:48 #292
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151129866
Jammer alleen dat die wagens in de GTP-klasse reden en niet in de GT1 :+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 28 maart 2015 @ 18:07:19 #293
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_151130295
quote:
quote:
Ik moest ook meteen aan die crashes denken. Vooral die tweede.
pi_151130931
Holy crap! :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 28 maart 2015 @ 18:46:40 #295
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_151131237
Is dat die eerste bocht na het eerste "rechte stukje" op de nordschleiffe wat zo omhoog loopt?

Dit stuk: https://www.google.nl/map(...)9:0x93eece715e42692e

Daar ga ik in GT6 ook altijd vliegen :(
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_151134794
Damn :X :'( :'(
pi_151136280
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:46 schreef nils7 het volgende:
Is dat die eerste bocht na het eerste "rechte stukje" op de nordschleiffe wat zo omhoog loopt?

Dit stuk: https://www.google.nl/map(...)9:0x93eece715e42692e

Daar ga ik in GT6 ook altijd vliegen :(
Het heet dan ook niet voor niets "Flugplatz".
  zaterdag 28 maart 2015 @ 22:06:52 #298
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_151138822
Die stoeltjes hebben die niet op een plek gestaan tussen de twee hekken in? Dan zou het gewoon een hele domme plek zijn om te gaan zitten...

Of staan die dubbele hekken er niet meer?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 28 maart 2015 @ 22:26:41 #299
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151139865
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151162931
Als gevolg van het ongeluk zijn SP7, SP8, SP8T, SP9, SP10, SP-Pro en SP-X categorie auto's (praktisch alle GT wagens) voorlopig niet startgerechtigd op de Nürburgring Nordschleife.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 april 2015 @ 22:40:03 #301
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_151314432
vol
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')