Het is onderdeel van racen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
rare jongens ben je toch als je dit wenst te zien....
Destruction derby misschien iets meer voor jouw smaak?
http://www.autosport.com/(...)2?source=mostpopularquote:Cressoni, who was sharing the AF Corse-run 8Star Ferrari with Gianluca Roda and Paolo Ruberti, is reported to have told his team that he was hit by the Porsche only after Webber had lost control
ja, maar een wat je zoveel mogelijk moet vermijden. Racen gebeurt tussen de lijnen, niet tegen betonnen muren.quote:
er moet helemaal niets. En altijd dat betrekken van oud-coureurs en hun opmerkingen van jouw kant is geen excuus dat het wel zo moet zijn.quote:Het moet (voor mij, maar ook voor mensen als Sterlin Moss http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/4802.html ) gevaarlijk zijn
en nu ga ik stoppen, want die discussie hebben wij (en jij al even goed met anderen) al vaker gehad. Als je vindt dat crashes moeten gebeuren en spectaculair moeten zijn ben je een ramptoerist maar geen race-liefhebber.quote:En wanneer weet je dat het gevaarlijk is, als dingen zoals de crash van Webber en de eerdere crash van volgens mij de Rebellion in bocht 1 gebeuren.
quote:A revised launch schedule for Nissan’s LMP1 car is in the works, which could include seeing the cutting-edge Nissan GT-R LM NISMO be revealed to a potential worldwide television audience.
The car, which recently completed a shakedown at Nissan’s North American Technical Center in Stanfield, Ariz., was initially scheduled to be launched on Dec. 8 at an undisclosed location in Florida, followed by a three-day test at Sebring.
However, it’s understood both the launch and Sebring test has been pushed back, with a Nissan spokesperson confirming last month that all associated information would not be communicated before the New Year.
A recent article by Forbes, however, confirms Nissan will have a presence during the Super Bowl, having purchased a 60-second ad spot for the Feb. 1 event, which will air on NBC.
The intriguing part about the article is its associated artwork, which shows a Nissan/NISMO-designed racing helmet along with an American football and jersey with the headline “We’re Back – 02.01.2015″
Additionally, Darren Cox, NISMO’s Global Head of Brand, Marketing & Sales, tweeted the image, but provided no further details.
When reached by Sportscar365, a Nissan spokesperson said there’s no news at this stage regarding the launch of the GT-R LM NISMO.
Could Nissan be preparing to unveil its new LMP1 car during America’s most-watched television program?
Was voor 2015 ook niet te verwachten. Als het al gaat gebeuren is het op zijn vroegst in 2016 of 2017.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
En Audi doet gewoon weer mee. Geen F1 dus.
https://twitter.com/Audi__Sport/status/545304913711210496
Ze doen helaas niet mee met het WEC. Alleen Tudor en Le Mans.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef Jigzoz het volgende:
Heel goed! Weer een kwaliteitsinjectie voor het WEC. Hopelijk voor het hele seizoen en voor de langere termijn.
Hm.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze doen helaas niet mee met het WEC. Alleen Tudor en Le Mans.
geen WEC als ik het goed begrijp, enkel de 24HLM inschrijving:quote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef Jigzoz het volgende:
Heel goed! Weer een kwaliteitsinjectie voor het WEC. Hopelijk voor het hele seizoen en voor de langere termijn.
Edit: moet sneller leren typen op de tabletquote:Chip Ganassi Racing is expected to field a two-car GT-Le Mans entry for the entire TUSC season in 2016 as well as the Le Mans effort, with Scott Pruett and new team driver Joey Hand in the lead car.
Het gaat ze niet om de exposure. Dat hebben ze niet nodig. Het gaat om het gegeven dat VW eigenlijk altijd het standpunt heeft vastgehouden dat de F1 niet interessant is omdat het alleen maar geld kost en de betreffende innovaties zo ver van de straatauto's liggen dat ze daarvoor amper te gebruiken zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:39 schreef sasquatsch het volgende:
Terwijl de exposure van de F1 veel groter is en dus marketingtechnisch interessanter, zoals Mercedes heeft laten zien. Ze doen niet voor niets onderzoek of het interessant is om de F1 in te stappen aangezien ze zien wat het voor Mercedes opgeleverd heeft.
Geruchten over dat onderzoek met betrekking tot de exposure (naar aanleiding van het succes van Mercedes) doen anders vermoeden. Sowieso lijken de nieuwe F1 motorregels te zijn geïntroduceerd in overleg met Audi, om hun tot de F1 te laten toetreden en hebben ze zich ondanks eerdere toezeggingen later teruggetrokken, waardoor de F1 de reglementen heeft aangepast van een 4 cilinder naar een 6 cilinder, omdat dat beter aansloot bij de wensen van de huidige leveranciers (vertelde Newey in 2011).quote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het gaat ze niet om de exposure. Dat hebben ze niet nodig. Het gaat om het gegeven dat VW eigenlijk altijd het standpunt heeft vastgehouden dat de F1 niet interessant is omdat het alleen maar geld kost en de betreffende innovaties zo ver van de straatauto's liggen dat ze daarvoor amper te gebruiken zijn.
En sowieso is VW niet een merk dat enorm innoveert op het gebied van autotechniek en een hoogstaande R&D wil onderhouden. Met hoogstaand bedoel ik dus technieken waarvoor de toepasbaarheid in straatauto's twijfelachtig is, zelfs als concept. Maar ook al doen ze dat wel, waarom dan de F1? Ik vind het standpunt van VW eigenlijk best logisch. Je doet mee om commerciële redenen, de exposure. Heb je daar geen specifieke behoefte aan, of ben je niet bereid de prijs te betalen die er bij komt kijken, doe je niet mee.
Ik hoop met je mee...quote:Op zondag 28 december 2014 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Die vind ik op zijn minst gezegd niet echt mooi met z'n Micra neus
Laten we (of misschien alleen ik) het hopen dat de ooggetuigen het mis hebben.....
Ach, als je op basis van ooggetuigenverklaringen een schets maakt, dan wordt het al snel een karikatuur.quote:Op zondag 28 december 2014 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Die vind ik op zijn minst gezegd niet echt mooi met z'n Micra neus
Laten we (of misschien alleen ik) het hopen dat de ooggetuigen het mis hebben.....
Mwoah, als je de lelijkheid even wegdenkt... Zo'n lange motorkap en een ver naar achter geplaatste cockpit kan best tof worden.quote:Op zondag 28 december 2014 19:31 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgens mij is het al wel duidelijk dat Nissan de motor voorin legt, en qua styling ook hint naar het GT-R straatmodel, dus heel veel zal het er niet naast zitten (Helaas)
Zeker Panoz LMP1:quote:Op zondag 28 december 2014 19:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, als je de lelijkheid even wegdenkt... Zo'n lange motorkap en een ver naar achter geplaatste cockpit kan best tof worden.
Stel je dat voor met een dak erop. Kan bijna niet fout gaan, zou ik zelfs zeggen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeker Panoz LMP1:
[ afbeelding ]
De Nissan uit het plaatje is gewoon lelijk.
Zoiets verwacht ik ook.quote:Op zondag 28 december 2014 19:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Stel je dat voor met een dak erop. Kan bijna niet fout gaan, zou ik zelfs zeggen.
Prima kar. Doe mij er maar eentje in straatversie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:30 schreef M90 het volgende:
2015 Porsche 919
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
press release
http://thejudge13.com/#Honda_stops_Alonso_n_Porschequote:Honda vetos Alonso Le Mans bid
A few weeks ago, rumours were circulating that Porsche intended to enter a third LMP1 car at Le Mans this year with three F1 talents behind the wheel. At the time, Mclaren had not confirmed either driver for the 2015 season and the talk intensified that Jenson Button and Fernando Alonso would join Nico Hulkenburg at La Sarthe next June.
The supposed stumbling block was that if the Spaniard was signed by Mclaren, they would baulk at him driving for one their road cars competitors as Porsche occupy the same market place as the MP4/12C.
In actual fact, Honda has flexed their muscle and forbidden their respective drivers from driving the Porsche. With Alonso having recently tweeted a picture of the forthcoming Honda NSX – the picture becomes clearer as this Honda will be a Porsche rival. It seems that the new ‘golden age’ of endurance racing may have to wait a little longer.
zoiets?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:58 schreef Fir3fly het volgende:
Zou mooi zijn als Honda over een aantal jaar ook met een LMP1 komt als ze zat zijn van het gebrek aan innovatie in F1.
Wasda?quote:
jammer genoeg maar een render van dezelfde kerel die overlaatst ook een Ferrari Lmp1 heeft gedaan. Google maar eens op Oriol Folch Garciaquote:
Overlaatst? Wat een maffe spelfout.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
jammer genoeg maar een render van dezelfde kerel die overlaatst ook een Ferrari Lmp1 heeft gedaan. Google maar eens op Oriol Folch Garcia
owja? http://www.encyclo.nl/begrip/OVERLAATSTquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Overlaatst? Wat een maffe spelfout.
De wagen lijkt inderdaad wel op de impressie die eerder in dit topic gepost is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:08 schreef Fir3fly het volgende:
Dit zou de Nissan moeten zijn:
http://imgur.com/a/SRzqM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |