SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids gekregen van dit filmpje.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:29 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_moslimmeisjes.html
Waarom zou je Turk willen worden? #sneerquote:Op woensdag 26 november 2014 23:31 schreef pionnetje het volgende:
hoi ik ben kaaskop! maar als ik nu opeens elke dag turks ga eten en ook turkse muziek ga luisteren en turkse vrouw ga zoeken?
mag ik dan ook turk worden?
Je vergeet een snorquote:Op woensdag 26 november 2014 23:31 schreef pionnetje het volgende:
hoi ik ben kaaskop! maar als ik nu opeens elke dag turks ga eten en ook turkse muziek ga luisteren en turkse vrouw ga zoeken?
Je kan je Turks voelen, maar Turk worden is een ander verhaal.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:31 schreef pionnetje het volgende:
Sinds een paar weken kan je inderdaad beter een Marokkaan worden.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom zou je Turk willen worden? #sneer
ja nou ik werd er ook niet blij van! ummm,,,, tsja hoofddoekje is traditie hey,,, en ummm,,, ja voor het zelfde geld reizen arabieren over 200 jaar met een ruimte schip door het heelal en dan dat de helft van de vrouwen geen hoofddoekje omheeft!quote:
Van mijn vaste vriendengroep? Maar twee nederlandse vriendinnen hoor. Derest allemaal iraniers en afghanen. Vroeger alleen maar nederlandse vrienden gehad, maar een vriendschap onderhouden met nederlanders is pain in the ass helaasquote:Op woensdag 26 november 2014 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Unlabeled kennende heeft ze genoeg blondjes in haar vriendengroep.
Eerst je zuster uithuwelijken aan een waardige Turk, voorhuidje doneren, Mercedes kopen, beginnen met roken, snor kweken.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:31 schreef pionnetje het volgende:
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 27 november 2014 00:15 schreef Unlabeled het volgende:
maar een vriendschap onderhouden met nederlanders is pain in the ass helaas
Jammer hoor. Ik had eigenlijk meer blondjes verwacht.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:15 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Van mijn vaste vriendengroep? Maar twee nederlandse vriendinnen hoor. Derest allemaal iraniers en afghanen. Vroeger alleen maar nederlandse vrienden gehad, maar een vriendschap onderhouden met nederlanders is pain in the ass helaas
Hoe is het anders bij vriendschappen met Turken? Ben oprecht benieuwd.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer hoor. Ik had eigenlijk meer blondjes verwacht.
Je struggles met betrekking tot het onderhouden van vriendschap met Nederlanders herken ik. Helaas.
Out of sight, out of mind taferelen. Gebaseerd op 20+ jaar ervaring. Het is heel gezellig en leuk allemaal, maar echt op bouwen? Nee niet echt is mijn ervaring. (Uitzonderingen daargelaten uiteraard.)quote:
Mijn ervaring is anders, Turken richten zich met het ouder worden veel meer op hun familie, vrienden? Meh.. Op een gegeven moment alleen nog maar verre neefjes die je overal toch al treft terwijl de contacten daarbuiten verwateren.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe is het anders bij vriendschappen met Turken? Ben oprecht benieuwd.
Zoveel Turken ken ik niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe is het anders bij vriendschappen met Turken? Ben oprecht benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 01:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoveel Turken ken ik niet.
Ik vind het lastig uit te leggen. Het is gewoon anders.![]()
Ik zal het proberen uit te leggen...Heb precies hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgaan met Nederlanders is wel leuker. Kom je altijd binnenquote:Op donderdag 27 november 2014 01:07 schreef Deuce92 het volgende:
Dus Nederlanders vergen meer onderhoud?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Dit herken ik ook wel eigenlijk. Ze kunnen geen balans creëren. Daarom iraniers en afghanenquote:Op donderdag 27 november 2014 01:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders, Turken richten zich met het ouder worden veel meer op hun familie, vrienden? Meh.. Op een gegeven moment alleen nog maar verre neefjes die je overal toch al treft terwijl de contacten daarbuiten verwateren.
Dan heb ik het echt over eind twintig+ hoor.
Uren in een dode kring zitten op hun verjaardag met hun ouders en als je pech hebt hun grootouders.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:07 schreef Deuce92 het volgende:
Dus Nederlanders vergen meer onderhoud?
Zijn al jouw Nederlandse vrienden onder de 10 jaar ofzo?quote:Op donderdag 27 november 2014 01:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Uren in een dode kring zitten op hun verjaardag met hun ouders en als je pech hebt hun grootouders.
En o wee als je een keer overslaat.
Gewoon taart eten vlakke hand langs de oor bewegen *lekker hoor* mompelen en aan de bank thuis denken met nog te kijken series en fok![]()
Nee, het merendeel komt uit conservatieve kleine dorpjes.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zijn al jouw Nederlandse vrienden onder de 10 jaar ofzo?
Hey welcome backquote:Op donderdag 27 november 2014 03:17 schreef Landysh het volgende:
Geen zin om het DNA topic op te zoeken en de meeste 23andme'ers posten hier sowieso ook; je kunt nu tijdelijk gratis je 23andme raw data uploaden naar ftdna. Normaal kost dat ongeveer 50 euro.
You're welcome& miss you all lobi xoxo
Turken richten zich uiteindelijk inderdaad best veel op familie. Op zich niets mis mee, maar in plaats van vriendschappen op een laag pitje te zetten laten ze deze gewoon verwateren.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dit herken ik ook wel eigenlijk. Ze kunnen geen balans creëren. Daarom iraniers en afghanen
Verjaardagen van kinderen zijn leuk hoor. Tenzij tig andere krijsende kinderen ook zijn uitgenodigd.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, het merendeel komt uit conservatieve kleine dorpjes.
Ken ze voornamelijk via studie aan de VU.
Een paar hebben nu zelf al een kleine, nodigen ze je uit voor de verjaardag... van een baby
Gezocht: Turkse vrinden
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | sylvesterrr@saturnus:~$ ifconfig eth2 eth2 Link encap:Ethernet HWaddr 00:1b:21:2b:d1:cf inet addr:192.168.178.2 Bcast:192.168.178.255 Mask:255.255.255.0 inet6 addr: fe80::21b:21ff:fe2b:d1cf/64 Scope:Link UP BROADCAST RUNNING MULTICAST MTU:1500 Metric:1 RX packets:10354266804 errors:264 dropped:0 overruns:0 frame:133 TX packets:35463624906 errors:0 dropped:0 overruns:0 carrier:0 collisions:0 txqueuelen:1000 RX bytes:1479088462861 (1.4 TB) TX bytes:51776043546387 (51.7 TB) sylvesterrr@saturnus:~$ uptime 09:10:45 up 202 days, 12:15, 1 user, load average: 0.03, 0.10, 0.13 |
Wat voor nut heeft dat?quote:Op donderdag 27 november 2014 03:17 schreef Landysh het volgende:
Geen zin om het DNA topic op te zoeken en de meeste 23andme'ers posten hier sowieso ook; je kunt nu tijdelijk gratis je 23andme raw data uploaden naar ftdna. Normaal kost dat ongeveer 50 euro.
You're welcome& miss you all lobi xoxo
Zo zo, 50 TB upload. Wat een zaadsletje (jaja seed en zo ahahaha!!!) ben je ook!quote:Op donderdag 27 november 2014 09:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[ code verwijderd ]
Van mijn DIY NAS thuis.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 09:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ciao trouwens.
Ik ga een Borte pullen en mij meer richten op sport en scriptie.
![]()
Aju.
50 TB upload is inclusief het streamen naar m'n mediaplayer. WAN en LAN zitten op dezelfde NIC (alles komt bij een Cisco router bij elkaar). Eigenlijk zou ik het LAN-en WAN-verkeer moeten scheiden, er zitten toch 3 netwerkkaarten in de server...quote:Op donderdag 27 november 2014 09:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo zo, 50 TB upload. Wat een zaadsletje (jaja seed en zo ahahaha!!!) ben je ook!
Is 'Saturnus' uit de reeks van de planeten of van de goden? En ken je een Turkse reeks? Ik geef random namen en dat zorgt ervoor dat de namen niet echt bij elkaar passen...
Whehehe.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een Turkse reeks? Ertugrul, Osman, Orhan, Murad, Bayezid, Mehmed, Selim, Suleiman, Mustafa, Ibrahim, Abdulhamid, Mahmud, Abdulaziz, Abdulhamid, Abdulmecid (even wat namen van sultans van wiki gejat)...
Bericht dat je ontvangt wanneer server down is: "mehmed.ottoman.empire is unreachable"
Ik zou nog wel naar boven durven te klimmen mits er vanaf de grond al een ladder is... Touwtje klimmen is niet mijn ding.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:06 schreef xminator het volgende:
Ik krijg al klamme handjes door alleen te kijken...
Kaas bij de Lidl en de bolletjes daar zijn ookquote:Op donderdag 27 november 2014 10:23 schreef zarGon het volgende:
Koop je ook veel kant-en-klare dingen?
Sowieso, fruit/groente bij de Lidl..
Als ik een luie dag heb (en die heb ik de laatste periode wel vaker) koop ik wel een kant-en-klare maaltijd ja. Voedingsmiddelen zoals tomaten, komkommers, avocado, bananen, ijsbergsla (zakje), aardappelen en appels gooi ik wel geregeld weg omdat ze bijna beginnen te rotten (overdreven...). Zelfs de kleinste verpakkingen zijn soms te groot.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:23 schreef zarGon het volgende:
Koop je ook veel kant-en-klare dingen?
Sowieso, fruit/groente bij de Lidl..
2/3x bij appie per week is wel veel ouwequote:Op donderdag 27 november 2014 10:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou nog wel naar boven durven te klimmen mits er vanaf de grond al een ladder is... Touwtje klimmen is niet mijn ding.
Ik las net WGR / Onze tips voor Goedkoop Boodschappen doen. ¤150 of minder per maand! . ¤ 150 per maand aan boodschappen voor twee personen...Ik zou al blij zijn als ik max ¤ 300 per maand voor 1 persoon zou kunnen uitgeven.
Ik zit geef nu met gemak ¤ 400 of zelfs meer uit aan boodschappen, exclusief mijn lunch @ werk.
Dat vind ik echt zonde van m'n geld.
Ik ben dan ook 2-3 keer per week bij de AH te vinden.
Ik vind het moeilijk om voor een hele week boodschappen te doen.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
2/3x bij appie per week is wel veel ouwe
Teach me!quote:Op donderdag 27 november 2014 13:45 schreef Weissman het volgende:
400 euri p/m aan boodschappen![]()
Ik eet elke dag vis/vlees (niet van de supermarkt omdat low-quality), groente en fruit en nog kom ik daar niet aan. Af en toe ook buiten de deur. Eet je elke dag kaviaar ofzo
wrm niet 19uquote:Op donderdag 27 november 2014 14:27 schreef xminator het volgende:
Vrijdag 28 november - 19.30 @ Cafe de Kroon (Rembrandtplein)
Aanwezigen:
- X
- Sylvv
- Stylo
- Che
- KB
- Dima
Wie komt er nog meer?
Jullie wilden toch lator?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm niet 19u
Janpirat komt ook
Wat heb je gevuld? Paprika/Aubergine?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:03 schreef Che_ het volgende:
Voor het eerst helemaal zelf dolma gemaakt.
Is coolquote:Op donderdag 27 november 2014 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm niet 19u
Janpirat komt ook
Vechten om Uggs of andere artikelenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:39 schreef zarGon het volgende:
Morgen Black Friday bij Media Markt..
Verkopen ze bij de Uggs bij de Mediamarkt?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vechten om Uggs of andere artikelen
ik was dat niet hoor, hoe eerder hoe beterquote:Op donderdag 27 november 2014 15:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Jullie wilden toch lator?
Vrijdag 28 november -inloop vanaf 19.00- 19.30 @ Cafe de Kroon (Rembrandtplein)
Aanwezigen:
- X
- Sylvv
- Stylo
- Che
- KB
- Dima
- JanPiraat
Wie komt er nog meer?
wasdaquote:Op donderdag 27 november 2014 16:46 schreef Santello het volgende:
Heeft men hier interesse in een nieuw concept voor Turkentopic in de vorm van ''Wie is de Chef?''
Eens.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik was dat niet hoor, hoe eerder hoe beter
Alleen als men totale chaos wil ervarenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Verkopen ze bij de Uggs bij de Mediamarkt?
Je hebt wat gemist zo te zien...quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vechten om Uggs of andere artikelen
Was vroeger op net5. Dan gaat er per avond 1 iemand koken voor de anderen. Concept daar was om door middel van het eten uit te vogelen wie de beroepschef is.quote:
Nee, simpel gehouden. Alleen paprika, tomaat, aardappel en uien.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat heb je gevuld? Paprika/Aubergine?
Syl jij bent hier de bigspender, teach me! zou ik eerder zeggen. Als ik een vrouwtje was zou ik je allang husbandenquote:
Wat is met je avaquote:Op donderdag 27 november 2014 18:05 schreef Montelly het volgende:
SAID lijft een baas hahaah
http://www.geenstijl.nl/m(...)van_said_met_ex.html
Wie is de cheffffffffff zo leukquote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Was vroeger op net5. Dan gaat er per avond 1 iemand koken voor de anderen. Concept daar was om door middel van het eten uit te vogelen wie de beroepschef is.
Ik wil gewoon lekker Turks etenNiet alleen die doner dingen.
Ben ik geen chef? Wil je zeggen dat ik niet kan koken/?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:29 schreef Santello het volgende:
[..]
No chef. Alhoewel je laatste cinnamon plate er wel fucking lekker uitzag![]()
Ik vind hem raar..Weet niet wat ik van hem moet denkenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:05 schreef Montelly het volgende:
SAID lijft een baas hahaah
http://www.geenstijl.nl/m(...)van_said_met_ex.html
Ik vind het geniaal, helemaal gezien het feit hoe hij zich profileert en toch blijft bestaan met zn toko.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind hem raar..Weet niet wat ik van hem moet denken
geen idee.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik vind het geniaal, helemaal gezien het feit hoe hij zich profileert en toch blijft bestaan met zn toko.
Vraag me echt af wat de verdienmodel van Said is, hij is al wat, 2 jaar going strong?
Een vrouwtje kan me wel willen husbanden, maar ik val niet op gold diggers.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Syl jij bent hier de bigspender, teach me! zou ik eerder zeggen. Als ik een vrouwtje was zou ik je allang husbanden.
Dat liedje.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
''Ik voel me sexy als ik dans, eeh eh eh...''
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt, dit lied.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet helemaal 100quote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind hem raar..Weet niet wat ik van hem moet denken
Volgens mij acteerde hij niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:33 schreef xminator het volgende:
Sait is juist slim, gratis publiciteit door dom te acteren.
Nog iets op het oog?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:39 schreef zarGon het volgende:
Morgen Black Friday bij Media Markt..
lijstje wordt korter en korten, wat is dit lan.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:49 schreef xminator het volgende:
Vrijdag 28 november - 19.00 @ Cafe de Kroon (Rembrandtplein)
Zeker aanwezig:
- X
- Sylvv
- KB
- Dima
- JanPiraat
Komt later:
- che
Aanwezigheid wordt morgen bekend:
- mr stylo
Wie komt er nog meer?
Ekte hommos.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
lijstje wordt korter en korten, wat is dit lan.
Heeft er blijkbaar toch niets mee te maken.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb maanden geprobeerd een meet te organiseren; waar waren jullie toen? Omdat ik niet popie jopie genoeg ben zeker?!
hey ik kom ff hallo zeggen als jullie met zn drieën gaan meeten. afzeggersquote:Op donderdag 27 november 2014 21:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ekte hommos.
Sylv![]()
Dima![]()
Op zulke mensen kan je vertrouwen. Dus deze spontane meet gaat helaas niet door..
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt heeft iedereen wel een smoesje, don't worry
quote:
Als je nou hele tijd aanwezig was geweest.. Was wel gezellig de vorige keer toen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
hey ik kom ff hallo zeggen als jullie met zn drieën gaan meeten. afzeggers
WTF is dit voor redenatie dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
halo weet ik veel hoe serieus dit was, ken die hele meneer niet.
geen idee, als ik fok zet ik mijn brein uitquote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
WTF is dit voor redenatie dan?![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
I always speak the truth. Even when I lie.
Banana in pyjamaquote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat ben ik blij dat ik m'n plannen voor morgen niet heb gewijzigd. Ik stond op het punt om morgen wél naar kantoor te gaan om aansluitend naar de meet te gaan... Ik ga morgen dus vrolijk thuiswerken.
Oh, weten we dat ook weerquote:Op donderdag 27 november 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen idee, als ik fok zet ik mijn brein uit
Die meet was er om onder andere die meneer beter te leren kennen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
halo weet ik veel hoe serieus dit was, ken die hele meneer niet.
Ik denk dat Dima gillend wegrent als hij mij ziet maargoed. We kunnen een andere dag inplannen tog. Neem je vriendin ook mee!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je nou hele tijd aanwezig was geweest.. Was wel gezellig de vorige keer toen.
Echt hè.. Ik doe even een stimo'tje.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef Weissman het volgende:
wat een kutreeksniet eens normaal kunnen meeten
Haha, what happened?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik denk dat Dima gillend wegrent als hij mij ziet maargoed. We kunnen een andere dag inplannen tog. Neem je vriendin ook mee!
Sylv, heb jij een onesie?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik de video conference meeting kan afzeggen, dan kan ik inderdaad in m'n pyjama werken.
gewoon je pyjamabroek aanhouden tochquote:Op donderdag 27 november 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik de video conference meeting kan afzeggen, dan kan ik inderdaad in m'n pyjama werken.
Huh? Niet klaar om ons te meeten? Tssk.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, what happened?
Ik weet niet of zij daar klaar voor is.
Klaar voor wat precies?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, what happened?
Ik weet niet of zij daar klaar voor is.
Naaktt slapenquote:
Hallo! De Turken die zeiden dat ze zouden komen hebben niet afgezegd.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Dit is de reden waarom ik geen meets meer organiseer. Damn.
De (wannabe) Turken kunnen wel één ding van Nederlanders leren: afspraak=afspraak
Snap je nu waarom ik toen zo'n hekel had aan al die mensen die op ''mss'' stonden?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
De (wannabe) Turken kunnen wel één ding van Nederlanders leren: afspraak=afspraak
quote:
Zullen we bij Wammes meeten? Hij woont in A'dam en zoekt Turkse "vrinden". Dus bij deze dan tog?quote:
Uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Hallo! De Turken die zeiden dat ze zouden komen hebben niet afgezegd.
Goed idee. Tezamen met raki en mezzequote:Op donderdag 27 november 2014 21:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Zullen we bij Wammes meeten? Hij woont in A'dam en zoekt Turkse "vrinden". Dus bij deze dan tog?
Ik zag je UI vandaag nog in de winkel.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Goed idee. Tezamen met raki en mezze
Heb jij al een Furry pakje?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Zullen we bij Wammes meeten? Hij woont in A'dam en zoekt Turkse "vrinden". Dus bij deze dan tog?
Jaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Huh? Turken mogen toch geen alcohol?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Is hij in reallife ook zo een kneusje?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zag je UI vandaag nog in de winkel.
Jaquote:Op donderdag 27 november 2014 21:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Is hij in reallife ook zo een kneusje?
Welke dagen komen jou goed uit abi? Ik heb hier trouwens 6 flessen rode wijn liggen... Spaans!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb jij al een Furry pakje?
Als je vanavond 1 fles leegdrinkt, dan krijg je van mij een tegoedbon voor twee flessen wijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Welke dagen komen jou goed uit abi? Ik heb hier trouwens 6 flessen rode wijn liggen... Spaans!
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Ga jij nou maar in Limboland meeten.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:44 schreef Deuce92 het volgende:
Ik keek echt uit naar de spannende verhalen over de meet.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:44 schreef Deuce92 het volgende:
Ik keek echt uit naar de spannende verhalen over de meet.
Alle dagen abla behalve de Zaterdag ivm de sjabbat, wijn is fijn!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Welke dagen komen jou goed uit abi? Ik heb hier trouwens 6 flessen rode wijn liggen... Spaans!
Jullie moeten gewoon allemaal hier naartoe verhuizen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga jij nou maar in Limboland meeten.
alsof dima of che zouden komenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uitzonderingen die de regel bevestigen.
Dima was er eind vorig jaar wel bij.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof dima of che zouden komen
Serieus?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dima was er eind vorig jaar wel bij.
Je mag deze gelegenheidsmoslim wel wat vragen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef Crip het volgende:
Mag ik een moslim wat in DM vragen? Quote maar als het kan.
Syl..quote:Op donderdag 27 november 2014 21:52 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.hopenothate.or(...)dral-for-mosque-4140
Gelegenheidsmoslim... Syl pls.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je mag deze gelegenheidsmoslim wel wat vragen.
Cocktailsquote:
Waarom zou ik voor hem een leuke meid hosselen?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Had je niet even een leuke meid voor hem kunnen hosselen?
ik kan ook een paar, screwdriver, bloody mary..quote:Op donderdag 27 november 2014 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Cocktails
Een goede vriend van me kan goede cocktails maken. Jammer dat ie in Berlijn woont.Hij heeft gewoon een bar aan huis.
Om een broeder in nood te helpen.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor hem een leuke meid hosselen?
Dima zou zeker komen, ik zou hem ophalen allesquote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef Crip het volgende:
En... Heb je z'n telefoonnummer al geregeld?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:05 schreef Unlabeled het volgende:
Ik ben vandaag wel iemand tegengekomen die heel erg op Dima leek. Groen/grijze ogen, bruin/zwart haar en zelfde postuur (incl. lengte). Hij heeft ook een mooie naam trouwens... Emre.
Mag ik een kaas/belg wat in DM vragen? Quote maar als het kan.
neequote:Op donderdag 27 november 2014 22:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En... Heb je z'n telefoonnummer al geregeld?
Hij gelooft dat er geen god is. Hij is dus wel gelovig.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent ongeloviger dan de duivel himself.
Ik heb jouw grappen écht gemist.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij gelooft dat er geen god is. Hij is dus wel gelovig.
Het verschil tussen atheisten en moslims is zo klein he. Er zijn in totaal meer dan 4000 goden geweest in de geschiedenis van de mensheid.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij gelooft dat er geen god is. Hij is dus wel gelovig.
Ik luister nog liever de hele dag naar Syl zijn puns.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het verschil tussen atheisten en moslims is zo klein he. Er zijn in totaal meer dan 4000 goden geweest in de geschiedenis van de mensheid.
Moslims ontkennen ze allemaal op 1 na. Atheisten ontkennen alles. Come over to the darkside Crip
Probeer je haar te bekeren? Dat had ik nou niet van je verwacht.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het verschil tussen atheisten en moslims is zo klein he. Er zijn in totaal meer dan 4000 goden geweest in de geschiedenis van de mensheid.
Moslims ontkennen ze allemaal op 1 na. Atheisten ontkennen alles. Come over to the darkside Crip![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
Kga weer BB kijken. Laters en slaaplekker.
Groetjes aan Walterquote:Op donderdag 27 november 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
Kga weer BB kijken. Laters en slaaplekker.
nee ook niejquote:Op donderdag 27 november 2014 22:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heeft hij jouw telefoonnummer geregeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Probeer je haar te bekeren? Dat had ik nou niet van je verwacht.
nep allochtoon jijquote:Op donderdag 27 november 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mooi accentje ja, maar helaas te vroeg hiernaartoe gekomen om die nog te hebben
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
nee ook niej
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door sylvesterrr op 27-11-2014 22:45:50 ]
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
nee ook niej
Je hebt zelf dus ook wel iets van Dima weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij dann, je klinkt meer west fries dan Irakees:$
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs m'n Nederlandse collega's weten wat dat is.
Ziet er toch vies uit.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vragen staan vrij, maar jij stond vrij in buitenspelpositie
Na het zien van dat eten is dat een goed idee. Heb opeens een heel erg vieze smaak in mijn mond.quote:
,,!,,(-L-) zie je dezequote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mocht je ooit op een meet verschijnen, dan zal ik iedereen behalve jou trakteren. Terwijl iedereen geniet van de smaak en geur ervan mag jij toekijken.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Na het zien van dat eten is dat een goed idee. Heb opeens een heel erg vieze smaak in mijn mond.
wow echt gemeen dezequote:Op donderdag 27 november 2014 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mocht je ooit op een meet verschijnen, dan zal ik iedereen behalve jou trakteren. Terwijl iedereen geniet van de smaak en geur ervan mag jij toekijken.
Ik weet zeker dat ik minstens één van de andere aanwezigen zou kunnen overtuigen om met mij te delen.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mocht je ooit op een meet verschijnen, dan zal ik iedereen behalve jou trakteren. Terwijl iedereen geniet van de smaak en geur ervan mag jij toekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rijstevlaai is terecht eng te noemen jaquote:Op donderdag 27 november 2014 22:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij zou hetzelfde gezegd hebben als ik zoiets over Limburgse rijstevlaai zou zeggen.
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik minstens één van de andere aanwezigen zou kunnen overtuigen om met mij te delen.
En ik vind het toevallig erg leuk om toe te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Delen? Hahaha. Dream on.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Crip kan je maken?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent ongeloviger dan de duivel himself.
Ik heb nog nooit sushi gehad, maar dat dacht ik dus echt niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je dacht dat het sushi was,
okayyyquote:Op donderdag 27 november 2014 23:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sushi gehad, maar dat dacht ik dus echt niet.
Wat komt er vrij bij een vulkaanuitbarsting? Als je dat in een bak weet te krijgen, dan ben je er!quote:Op donderdag 27 november 2014 23:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hebt zelf dus ook wel iets van Dima weg.
Ik heb nog nooit baklava gehad. Dusssss.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat komt er vrij bij een vulkaanuitbarsting? Als je dat in een bak weet te krijgen, dan ben je er!
Lavateiltje ?quote:Op donderdag 27 november 2014 23:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat komt er vrij bij een vulkaanuitbarsting? Als je dat in een bak weet te krijgen, dan ben je er!
helegaar niet, ik deel mijn eten wélquote:Op donderdag 27 november 2014 23:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een pestkop.
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helegaar niet, ik deel mijn eten wél
Dude, seriously? Echt niet 21ste eeuw dit, hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat je nooit sushi hebt gehad begrijp ik, maar dat je nooit baklava hebt gehad...quote:Op donderdag 27 november 2014 23:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit baklava gehad. Dusssss.
Ik eet geen vis.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dude, seriously? Echt niet 21ste eeuw dit, hoor.
[ afbeelding ]
Huh, waarom niet? Lust je het niet of mag het niet van je geloof?quote:
Lust het niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huh, waarom niet? Lust je het niet of mag het niet van je geloof?
Man up and eat some goddamn fishquote:Op donderdag 27 november 2014 23:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lust het niet.
Ik heb als kind vissticks gegeten, maar voor de rest word ik al misselijk van de geur.
Hmm, apart. Ik denk dat je een goed bereid stukje zalm best wel lekker zou vinden misschien.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lust het niet.
Ik heb als kind vissticks gegeten, maar voor de rest word ik al misselijk van de geur.
pffff weet je hoeveel mensen zalm haten maar andere vis wel eten? Kibbeling is het toegankelijkstequote:Op donderdag 27 november 2014 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, apart. Ik denk dat je een goed bereid stukje zalm best wel lekker zou vinden misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n geniale gast dit...![]()
Wel stevig geurtje wat kan afschrikken met kibbeling, denk dat fishsticks of filet o fish meest toegankelijk is voor de haters :$quote:Op donderdag 27 november 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pffff weet je hoeveel mensen zalm haten maar andere vis wel eten? Kibbeling is het toegankelijkste
Mensen mensen toch...quote:Op donderdag 27 november 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pffff weet je hoeveel mensen zalm haten maar andere vis wel eten? Kibbeling is het toegankelijkste
1983 of 1893?quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Princeton students after a snowball fight, 1983
[ afbeelding ]
Vaak welquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:59 schreef Santello het volgende:
Meets slagen altijd als het bij iemand thuis is
Bij Sait is het altijd geslaagd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:59 schreef Santello het volgende:
Meets slagen altijd als het bij iemand thuis is
Toffe foto!quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Princeton students after a snowball fight, 1893
[ afbeelding ]
Makkelijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip kan je maken?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]muezza kaapt alles vor je neus weg zeker?
Bij het lezen van de titel dacht ik dat het een verhaal zou zijn over iemand die zijn/haar hoofd heeft gestoten en zich nu letterlijk in Turkijke in de jaren '50 waant.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:10 schreef mrstylo het volgende:
'Nederlandse Turk waant zich in Turkije van jaren 50'
http://s.ad.nl/3800056
Alhoewel het lijkt wel alsof Ozcan Akyol zijn hoofd heeft gestoten in de gevangenis.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij het lezen van de titel dacht ik dat het een verhaal zou zijn over iemand die zijn/haar hoofd heeft gestoten en zich nu letterlijk in Turkijke in de jaren '50 waant.
Niemand komt volgens mij, ik lees alleen afzeggingen. Wordt niet serieus genomen.quote:
Was mij niet eerder opgevallen. Bedankt voor je inzicht. Misschien is het een idee dat wij de meet afzeggen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niemand komt volgens mij, ik lees alleen afzeggingen. Wordt niet serieus genomen.
Niets nieuws toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:10 schreef mrstylo het volgende:
'Nederlandse Turk waant zich in Turkije van jaren 50'
http://s.ad.nl/3800056
Je kan beter op Hababam.nl een meet orgsniserenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Was mij niet eerder opgevallen. Bedankt voor je inzicht. Misschien is het een idee dat wij de meet afzeggen?
Ik lust alleen zalm uit alle vissoortenquote:Op donderdag 27 november 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie heeft er behalve KB afgezegd dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niemand komt volgens mij, ik lees alleen afzeggingen. Wordt niet serieus genomen.
Hahaha ik wist dat je zou reagerenquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie heeft er behalve KB afgezegd dan?
Belangrijker nog: waarom ben jij er zo mee bezig?
Ik wist dat je de vragen zou ontwijkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hahaha ik wist dat je zou reagerenik geniet van dit
![]()
montelly zal toch nooit naar een meet komenquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:26 schreef Dimachaerus het volgende:
kom meeten montelly ottoman sarnic
Wanneer gaan wij meeten?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
montelly zal toch nooit naar een meet komen
Weinig kans dat je naar een (algemene) Turken-meet komt, hm?quote:
Probably not.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weinig kans dat je naar een (algemene) Turken-meet komt, hm?
Werk je omgeving Rotterdam? We kunnen na werk ergens afspreken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |