Ik luister nog liever de hele dag naar Syl zijn puns.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het verschil tussen atheisten en moslims is zo klein he. Er zijn in totaal meer dan 4000 goden geweest in de geschiedenis van de mensheid.
Moslims ontkennen ze allemaal op 1 na. Atheisten ontkennen alles. Come over to the darkside Crip
Probeer je haar te bekeren? Dat had ik nou niet van je verwacht.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het verschil tussen atheisten en moslims is zo klein he. Er zijn in totaal meer dan 4000 goden geweest in de geschiedenis van de mensheid.
Moslims ontkennen ze allemaal op 1 na. Atheisten ontkennen alles. Come over to the darkside Crip![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
Kga weer BB kijken. Laters en slaaplekker.
Groetjes aan Walterquote:Op donderdag 27 november 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
Kga weer BB kijken. Laters en slaaplekker.
nee ook niejquote:Op donderdag 27 november 2014 22:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heeft hij jouw telefoonnummer geregeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Probeer je haar te bekeren? Dat had ik nou niet van je verwacht.
nep allochtoon jijquote:Op donderdag 27 november 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mooi accentje ja, maar helaas te vroeg hiernaartoe gekomen om die nog te hebben
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
nee ook niej
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door sylvesterrr op 27-11-2014 22:45:50 ]
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
nee ook niej
Je hebt zelf dus ook wel iets van Dima weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij dann, je klinkt meer west fries dan Irakees:$
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs m'n Nederlandse collega's weten wat dat is.
Ziet er toch vies uit.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vragen staan vrij, maar jij stond vrij in buitenspelpositie
Na het zien van dat eten is dat een goed idee. Heb opeens een heel erg vieze smaak in mijn mond.quote:
,,!,,(-L-) zie je dezequote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof dima of che zouden komen
Mocht je ooit op een meet verschijnen, dan zal ik iedereen behalve jou trakteren. Terwijl iedereen geniet van de smaak en geur ervan mag jij toekijken.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Na het zien van dat eten is dat een goed idee. Heb opeens een heel erg vieze smaak in mijn mond.
wow echt gemeen dezequote:Op donderdag 27 november 2014 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mocht je ooit op een meet verschijnen, dan zal ik iedereen behalve jou trakteren. Terwijl iedereen geniet van de smaak en geur ervan mag jij toekijken.
Ik weet zeker dat ik minstens één van de andere aanwezigen zou kunnen overtuigen om met mij te delen.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mocht je ooit op een meet verschijnen, dan zal ik iedereen behalve jou trakteren. Terwijl iedereen geniet van de smaak en geur ervan mag jij toekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rijstevlaai is terecht eng te noemen jaquote:Op donderdag 27 november 2014 22:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij zou hetzelfde gezegd hebben als ik zoiets over Limburgse rijstevlaai zou zeggen.
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik minstens één van de andere aanwezigen zou kunnen overtuigen om met mij te delen.
En ik vind het toevallig erg leuk om toe te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Delen? Hahaha. Dream on.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |