Dima was er eind vorig jaar wel bij.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof dima of che zouden komen
Serieus?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dima was er eind vorig jaar wel bij.
Je mag deze gelegenheidsmoslim wel wat vragen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef Crip het volgende:
Mag ik een moslim wat in DM vragen? Quote maar als het kan.
Syl..quote:Op donderdag 27 november 2014 21:52 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.hopenothate.or(...)dral-for-mosque-4140
Gelegenheidsmoslim... Syl pls.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je mag deze gelegenheidsmoslim wel wat vragen.
Cocktailsquote:
Waarom zou ik voor hem een leuke meid hosselen?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Had je niet even een leuke meid voor hem kunnen hosselen?
ik kan ook een paar, screwdriver, bloody mary..quote:Op donderdag 27 november 2014 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Cocktails
Een goede vriend van me kan goede cocktails maken. Jammer dat ie in Berlijn woont.Hij heeft gewoon een bar aan huis.
Om een broeder in nood te helpen.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor hem een leuke meid hosselen?
Dima zou zeker komen, ik zou hem ophalen allesquote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof dima of che zouden komen
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef Crip het volgende:
En... Heb je z'n telefoonnummer al geregeld?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:05 schreef Unlabeled het volgende:
Ik ben vandaag wel iemand tegengekomen die heel erg op Dima leek. Groen/grijze ogen, bruin/zwart haar en zelfde postuur (incl. lengte). Hij heeft ook een mooie naam trouwens... Emre.
Mag ik een kaas/belg wat in DM vragen? Quote maar als het kan.
neequote:Op donderdag 27 november 2014 22:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En... Heb je z'n telefoonnummer al geregeld?
Hij gelooft dat er geen god is. Hij is dus wel gelovig.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent ongeloviger dan de duivel himself.
Ik heb jouw grappen écht gemist.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij gelooft dat er geen god is. Hij is dus wel gelovig.
Het verschil tussen atheisten en moslims is zo klein he. Er zijn in totaal meer dan 4000 goden geweest in de geschiedenis van de mensheid.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij gelooft dat er geen god is. Hij is dus wel gelovig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |