quote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef Crip het volgende:
Mag ik een moslim wat in DM vragen? Quote maar als het kan.
neequote:Op donderdag 27 november 2014 22:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En... Heb je z'n telefoonnummer al geregeld?
Hij gelooft dat er geen god is. Hij is dus wel gelovig.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent ongeloviger dan de duivel himself.
Ik heb jouw grappen écht gemist.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij gelooft dat er geen god is. Hij is dus wel gelovig.
Het verschil tussen atheisten en moslims is zo klein he. Er zijn in totaal meer dan 4000 goden geweest in de geschiedenis van de mensheid.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij gelooft dat er geen god is. Hij is dus wel gelovig.
Ik luister nog liever de hele dag naar Syl zijn puns.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het verschil tussen atheisten en moslims is zo klein he. Er zijn in totaal meer dan 4000 goden geweest in de geschiedenis van de mensheid.
Moslims ontkennen ze allemaal op 1 na. Atheisten ontkennen alles. Come over to the darkside Crip
Probeer je haar te bekeren? Dat had ik nou niet van je verwacht.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het verschil tussen atheisten en moslims is zo klein he. Er zijn in totaal meer dan 4000 goden geweest in de geschiedenis van de mensheid.
Moslims ontkennen ze allemaal op 1 na. Atheisten ontkennen alles. Come over to the darkside Crip![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
Kga weer BB kijken. Laters en slaaplekker.
Groetjes aan Walterquote:Op donderdag 27 november 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
Kga weer BB kijken. Laters en slaaplekker.
nee ook niejquote:Op donderdag 27 november 2014 22:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heeft hij jouw telefoonnummer geregeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Probeer je haar te bekeren? Dat had ik nou niet van je verwacht.
nep allochtoon jijquote:Op donderdag 27 november 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mooi accentje ja, maar helaas te vroeg hiernaartoe gekomen om die nog te hebben
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
nee ook niej
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door sylvesterrr op 27-11-2014 22:45:50 ]
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
nee ook niej
Je hebt zelf dus ook wel iets van Dima weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij dann, je klinkt meer west fries dan Irakees:$
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs m'n Nederlandse collega's weten wat dat is.
Ziet er toch vies uit.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vragen staan vrij, maar jij stond vrij in buitenspelpositie
Na het zien van dat eten is dat een goed idee. Heb opeens een heel erg vieze smaak in mijn mond.quote:
,,!,,(-L-) zie je dezequote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof dima of che zouden komen
Mocht je ooit op een meet verschijnen, dan zal ik iedereen behalve jou trakteren. Terwijl iedereen geniet van de smaak en geur ervan mag jij toekijken.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Na het zien van dat eten is dat een goed idee. Heb opeens een heel erg vieze smaak in mijn mond.
wow echt gemeen dezequote:Op donderdag 27 november 2014 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mocht je ooit op een meet verschijnen, dan zal ik iedereen behalve jou trakteren. Terwijl iedereen geniet van de smaak en geur ervan mag jij toekijken.
Ik weet zeker dat ik minstens één van de andere aanwezigen zou kunnen overtuigen om met mij te delen.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mocht je ooit op een meet verschijnen, dan zal ik iedereen behalve jou trakteren. Terwijl iedereen geniet van de smaak en geur ervan mag jij toekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rijstevlaai is terecht eng te noemen jaquote:Op donderdag 27 november 2014 22:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij zou hetzelfde gezegd hebben als ik zoiets over Limburgse rijstevlaai zou zeggen.
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik minstens één van de andere aanwezigen zou kunnen overtuigen om met mij te delen.
En ik vind het toevallig erg leuk om toe te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Delen? Hahaha. Dream on.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Crip kan je maken?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent ongeloviger dan de duivel himself.
Ik heb nog nooit sushi gehad, maar dat dacht ik dus echt niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je dacht dat het sushi was,
okayyyquote:Op donderdag 27 november 2014 23:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sushi gehad, maar dat dacht ik dus echt niet.
Wat komt er vrij bij een vulkaanuitbarsting? Als je dat in een bak weet te krijgen, dan ben je er!quote:Op donderdag 27 november 2014 23:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hebt zelf dus ook wel iets van Dima weg.
Ik heb nog nooit baklava gehad. Dusssss.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat komt er vrij bij een vulkaanuitbarsting? Als je dat in een bak weet te krijgen, dan ben je er!
Lavateiltje ?quote:Op donderdag 27 november 2014 23:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat komt er vrij bij een vulkaanuitbarsting? Als je dat in een bak weet te krijgen, dan ben je er!
helegaar niet, ik deel mijn eten wélquote:Op donderdag 27 november 2014 23:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een pestkop.
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helegaar niet, ik deel mijn eten wél
Dude, seriously? Echt niet 21ste eeuw dit, hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat je nooit sushi hebt gehad begrijp ik, maar dat je nooit baklava hebt gehad...quote:Op donderdag 27 november 2014 23:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit baklava gehad. Dusssss.
Ik eet geen vis.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dude, seriously? Echt niet 21ste eeuw dit, hoor.
[ afbeelding ]
Huh, waarom niet? Lust je het niet of mag het niet van je geloof?quote:
Lust het niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huh, waarom niet? Lust je het niet of mag het niet van je geloof?
Man up and eat some goddamn fishquote:Op donderdag 27 november 2014 23:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lust het niet.
Ik heb als kind vissticks gegeten, maar voor de rest word ik al misselijk van de geur.
Hmm, apart. Ik denk dat je een goed bereid stukje zalm best wel lekker zou vinden misschien.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lust het niet.
Ik heb als kind vissticks gegeten, maar voor de rest word ik al misselijk van de geur.
pffff weet je hoeveel mensen zalm haten maar andere vis wel eten? Kibbeling is het toegankelijkstequote:Op donderdag 27 november 2014 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, apart. Ik denk dat je een goed bereid stukje zalm best wel lekker zou vinden misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n geniale gast dit...![]()
Wel stevig geurtje wat kan afschrikken met kibbeling, denk dat fishsticks of filet o fish meest toegankelijk is voor de haters :$quote:Op donderdag 27 november 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pffff weet je hoeveel mensen zalm haten maar andere vis wel eten? Kibbeling is het toegankelijkste
Mensen mensen toch...quote:Op donderdag 27 november 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pffff weet je hoeveel mensen zalm haten maar andere vis wel eten? Kibbeling is het toegankelijkste
1983 of 1893?quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Princeton students after a snowball fight, 1983
[ afbeelding ]
Vaak welquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:59 schreef Santello het volgende:
Meets slagen altijd als het bij iemand thuis is
Bij Sait is het altijd geslaagd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:59 schreef Santello het volgende:
Meets slagen altijd als het bij iemand thuis is
Toffe foto!quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Princeton students after a snowball fight, 1893
[ afbeelding ]
Makkelijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip kan je maken?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]muezza kaapt alles vor je neus weg zeker?
Bij het lezen van de titel dacht ik dat het een verhaal zou zijn over iemand die zijn/haar hoofd heeft gestoten en zich nu letterlijk in Turkijke in de jaren '50 waant.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:10 schreef mrstylo het volgende:
'Nederlandse Turk waant zich in Turkije van jaren 50'
http://s.ad.nl/3800056
Alhoewel het lijkt wel alsof Ozcan Akyol zijn hoofd heeft gestoten in de gevangenis.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij het lezen van de titel dacht ik dat het een verhaal zou zijn over iemand die zijn/haar hoofd heeft gestoten en zich nu letterlijk in Turkijke in de jaren '50 waant.
Niemand komt volgens mij, ik lees alleen afzeggingen. Wordt niet serieus genomen.quote:
Was mij niet eerder opgevallen. Bedankt voor je inzicht. Misschien is het een idee dat wij de meet afzeggen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niemand komt volgens mij, ik lees alleen afzeggingen. Wordt niet serieus genomen.
Niets nieuws toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:10 schreef mrstylo het volgende:
'Nederlandse Turk waant zich in Turkije van jaren 50'
http://s.ad.nl/3800056
Je kan beter op Hababam.nl een meet orgsniserenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Was mij niet eerder opgevallen. Bedankt voor je inzicht. Misschien is het een idee dat wij de meet afzeggen?
Ik lust alleen zalm uit alle vissoortenquote:Op donderdag 27 november 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie heeft er behalve KB afgezegd dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niemand komt volgens mij, ik lees alleen afzeggingen. Wordt niet serieus genomen.
Hahaha ik wist dat je zou reagerenquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie heeft er behalve KB afgezegd dan?
Belangrijker nog: waarom ben jij er zo mee bezig?
Ik wist dat je de vragen zou ontwijkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hahaha ik wist dat je zou reagerenik geniet van dit
![]()
montelly zal toch nooit naar een meet komenquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:26 schreef Dimachaerus het volgende:
kom meeten montelly ottoman sarnic
Wanneer gaan wij meeten?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
montelly zal toch nooit naar een meet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |