quote:
Crip kan je maken?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent ongeloviger dan de duivel himself.
Ik heb nog nooit sushi gehad, maar dat dacht ik dus echt niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je dacht dat het sushi was,
okayyyquote:Op donderdag 27 november 2014 23:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sushi gehad, maar dat dacht ik dus echt niet.
Wat komt er vrij bij een vulkaanuitbarsting? Als je dat in een bak weet te krijgen, dan ben je er!quote:Op donderdag 27 november 2014 23:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hebt zelf dus ook wel iets van Dima weg.
Ik heb nog nooit baklava gehad. Dusssss.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat komt er vrij bij een vulkaanuitbarsting? Als je dat in een bak weet te krijgen, dan ben je er!
Lavateiltje ?quote:Op donderdag 27 november 2014 23:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat komt er vrij bij een vulkaanuitbarsting? Als je dat in een bak weet te krijgen, dan ben je er!
helegaar niet, ik deel mijn eten wélquote:Op donderdag 27 november 2014 23:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een pestkop.
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helegaar niet, ik deel mijn eten wél
Dude, seriously? Echt niet 21ste eeuw dit, hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat je nooit sushi hebt gehad begrijp ik, maar dat je nooit baklava hebt gehad...quote:Op donderdag 27 november 2014 23:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit baklava gehad. Dusssss.
Ik eet geen vis.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dude, seriously? Echt niet 21ste eeuw dit, hoor.
[ afbeelding ]
Huh, waarom niet? Lust je het niet of mag het niet van je geloof?quote:
Lust het niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huh, waarom niet? Lust je het niet of mag het niet van je geloof?
Man up and eat some goddamn fishquote:Op donderdag 27 november 2014 23:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lust het niet.
Ik heb als kind vissticks gegeten, maar voor de rest word ik al misselijk van de geur.
Hmm, apart. Ik denk dat je een goed bereid stukje zalm best wel lekker zou vinden misschien.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lust het niet.
Ik heb als kind vissticks gegeten, maar voor de rest word ik al misselijk van de geur.
pffff weet je hoeveel mensen zalm haten maar andere vis wel eten? Kibbeling is het toegankelijkstequote:Op donderdag 27 november 2014 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, apart. Ik denk dat je een goed bereid stukje zalm best wel lekker zou vinden misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n geniale gast dit...![]()
Wel stevig geurtje wat kan afschrikken met kibbeling, denk dat fishsticks of filet o fish meest toegankelijk is voor de haters :$quote:Op donderdag 27 november 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pffff weet je hoeveel mensen zalm haten maar andere vis wel eten? Kibbeling is het toegankelijkste
Mensen mensen toch...quote:Op donderdag 27 november 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pffff weet je hoeveel mensen zalm haten maar andere vis wel eten? Kibbeling is het toegankelijkste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |